Nou zeg simone wat een hork die arts! Wel fijn dat het nu snachts hoogstwaarschijnlijk weer wat rustiger word. Maarja...lelijke schoenen lijken me beter dan de andere optie.Toch?
Hé hallo! Ben er weer even, zit lekker rustig op de bank met de laptop. Booky, je hebt er lekker wandelweer bij idd. Marleen, Jasmijn heeft idd minder last van de tandjes. Is telkens vooral de dagen voor je ze kunt zien zitten zeg maar. En geniet hier nog steeds zo erg van dat lopen, vind het zelf ook helemaal geweldig dat ze dat nu kan! Succes met schilderen. Joehoe, Bosch loopt ook! Super, gefeliciteerd Mielen! Beterschap voor Wayne! Cyn, super dat Tygho geslaagd is op het CB. Simone, wel fijn dat Luna de spalkjes 's nachts niet meer aan hoeft. En gelukkig gaan we wel de winter in, lijkt me vervelender met aangepaste schoenen in de zomer. Maar kunnen ze die artsen geen opleiding geven in sociale vaardigheden !?!?!?
Oh en Cynthia, Hoe gaat het de laatste dagen met slapen? Heb je het nog gevraagd op het CB? Ben wel benieuwd wat ze zeiden..
Wat een verhaal van die orthopeed Simone.. Kan me wel voorstellen dat Corne naar een ander ziekenhuis wilde gaan.. Balen van de aangepaste schoenen, maar tegenwoordig hebben ze volgens mij best leuke modellen. Het is wel heerlijk dat de nachtspalkjes niet meer hoeven. Het verven ging goed vandaag. Erg hoog op die ladder, maar het went vrij snel. De hele middag op de ladder gestaan, maar het is nu wel af. Vanavond naar een theatervoorstelling geweest, gemaakt en gespeeld door clienten van mijn werk en de stichting waar ik werk. Was erg leuk, ik moest soms erg lachen.
Marleen, fijn dat je weer veilig beneden bent gekomen. Brrr lijkt me niks, de hele middag op een ladder...zoooo hoog! Boni, Het slapen gaat echt heel erg goed! Het is nu een uitzondering als hij wakker word snachts*afkloppen* Op het cb zeiden ze: Homeopathie kan geen kwaad, zolang het helpt..Blijf het maar gewoon gebruiken! We hebben vanacht ook weer erg lekker geslapen. Tygho werd 7uur wakker.
Goedemorgen, @ Simone, wat een rare arts. Idiote reactie van hem. Wel fijn, dat Luna 's nachts geen spalkjes meer aanhoeft. @ Mams, lekker dat de nacht weer is goed gegaan. Zo, hier weinig nieuws. Wayne is nog een beetje aan het snotteren. Vandaag idd maar even niet gaan zwemmen. Moet zeggen dat ik op de een of andere manier ook helemaal geen zin had om te gaan zwemmen. Misschien is het voor mijn longen ook beter om nu even een weekje niet te gaan. Ik hoest nog wel, maar het wordt wel al stukken beter. Heb het niet meer benauwd. Helaas zit ik nog wel een dikke maand vast aan de medicijnen. Maar ja. Zolang het helpt. Wayne is in elk geval de nacht goed doorgekomen. Hij lag er gister om 7uur in, en vanmorgen om 8u meldde hij zich pas weer. Wayne zit tegenwoordig in de kusjes fase. Hij blijft maar kusjes geven. Hoef er tegenwoordig ook niet meer om te vragen. Als ik hem optil, en hem tegen mij aanhoud, dan heb ik er zo weer een paar te pakken. Straks breng ik Wayne naar oma, mijn moeder, en dan ga ik lekker even naar de kapper. Wil er een permanent in laten zetten, een volume permanent. Ben bezig mijn haar te laten groeien, alleen heb ik geen volume van mijzelf. Ik kan ook fohnen wat ik wil, maar binnen een uur is het weer ingezakt. Dus dan maar andere maatregelen. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden. Nou ja. Fijne dag allemaal!!
hey ben er ook nog eens.ga dadelijk bijlezen. paar dagen niet geweest.jurre en ik heel verkouden.ikke wat grieperig denk ik. bjarne heeft ook sinds gisteren weer wat mindere momenten.mss zit er ook wat te broeden.we zien wel ik ga eerst wat spammen en bijlezen
kwebbel,mooi gegroeid weer die tijn.en een grote woordenschat?jurre heeft weinig zin om deftig te praten,ik versta hem meestal,maar iemand anders wss niet..hij heeft nog tijd he woohoow!!!aplaus voor roeltje!!!!!!super,kan ineens vlug veranderen he.hou je nu maar goed vast marleen,binnen de kortste keren kan je hem overal vanaf halen haha bri dat is idd schrikken he,heb ik bij bjarne ook gehad.ik had buikgriep en had constant harde pijnlijke buiken.het lag idd aan de darmkrampen.maar leuk is het niet he en je mag ook niks nemen,dus het duurt allemaal langer he maar als het bij jou van de stress is...aan jezelf denken he simone balen van de slechte nacht,mss dat de drukte een beetje teveel voor haar was?kunnen ze naar het schijnt snachts last van hebben. booky welke duowagen heb jij? ach arme wayne ook al aant snotteren.helemaal niet leuk he... ik vind het ellendig zware verkoudheden dit jaar mielen,je houd idd beter je hart vast hihi geen moment rust word je nu nog gegund haha ook een supertygho zag ik flinkflink hier worden ze niet verwacht bij kind en gezin hoor als ze 18mand zijn,enkel nog eens op twee jaar hoera voor luna!!geen spalkjes meer!! ik ben aan het einde geloof ik haha,hopelijk heb ik nju op iedereen gereageerd he hihi
Hai hai, Vandaag leuke dag gehad, mijn moeder kwam langs met de oudste van mijn broer (zij is 9). Dus dat vond Jasmijn ook erg gezellig. We zijn nog even het dorp ingeweest en toen Jasmijn lag te slapen hebben we met mijn nichtje koekjes gebakken. Tearke, mooie foto's van je ventjes! Beterschap voor iedereen. Ingrid, voor Wayne ook beterschap. Cyn, lekker van die goede nachten voor Tygho!
@allemaal..... de nacht was heerlijk vanacht!!!! Luna helemaal niet wakker geweest nu ze geen spalkjes aan had! Morgen de schoentjes gaan uitkiezen, probeer maar met een leuk kleurtje ofzo... En lange broeken erover dan valt t niet zo op @Tearke: lieve spam! en beterschap! @Marleen: pff gelukkig ben je weer vd ladder af! @Mams: lekker hoor dat het slapen nu goed gaat! @ingrid: hoe is je haar geworden met je permanentje? ff spammen???? zo....ik heb weekend! morgen t weekendje weg met mn hele familie(30 man). Dus morgenochtend gaat luna nog naar het kdv en dan kan ik inpakken. smiddags half 2 bij de schoenmaker zijn dan voor Luna dr schoentjes en daarna kunnen we gaan! Dus weet niet of ik er morgen nog ben maar anders alvast een fijn weekend en tot maandag!
Oh Simone, das geweldig nieuws dan! Heerlijk weer doorslapen. Kunnen jullie ook weer een beetje bijkomen. Wel een vervelend arts zeg. Fijn weekend alvast Mielenl, ook supernieuws! Nog even en hij loopt ook hele afstanden. Leuk werkje Marleen, verven op een ladder. Tearke, leuke spam!
Hi meiden, Zo was ik ook weer. Ben de laatste dagen erg druk geweest met Studio Klik, echt super leuk. Had de afgelopen 3 dagen opdrachten dus dat is niet verkeerd en als ik dan thuis ben, ben ik druk bezig met het bewerken van alle foto's. Ook voor volgende week heb ik alweer 3 afspraken staan, dus de zaken gaan goed . Maar daardoor wel minder tijd om op het forum te komen, lees wel even vluchtig bij maar het reageren schiet erbij in. Maar daar heb ik nu weer tijd voor Mika ook aan de wandel, super zeg! Simone wat een eikel zeg die orthopeed. Wel fijn dat ze s'avonds haar schoentjes niet meer aan hoeft. En een vriendin van mij haar dochtertje heeft ook aangepaste schoentjes, maar dat zijn hele leuke roze laarsjes, dus het hoeft niet altijd tegen te vallen. Marleen fijn zeg dat het schilder werk er weer opzit. Geeft toch altijd weer voldoening als je het gedaan hebt?! Mams fijn dat het slapen zo goed gaat, hopelijk blijft het zo. Ingrid hoe is het resultaat van de kapper? Leuke spam tearke van je kleine kanjers. Simone veel plezier van het weekend. Met Ryan gaat ook alles goed, het is zo'n heerlijk mannetje. Echt iedere dag weer genieten. Hij kletst er lekker op los het is net een papegaai. Vandaag zei Ray shit en ons kleine papegaaitje gelijk "it" dus opletten wat we zeggen, want wil niet zo'n klein schoffie . Vanavond aten we (weer) boerenkool bij mijn schoonouders met appelmoes, volgens Ryan appeloes lekker binkie.