April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri....hopelijk gaat alles goed."Eén van je laatste berichten was dat je krampen had. Vandaag de echo.....ik maak me een klein beetje zorgen. Hoop gauw goed nieuws van je te krijgen.

Simone...bleh....wat een arts zeg. Bah! Gelukkig voor Luna mogen 's-nachts de spalken af. Fijn weekend.

Isra...boerenkool met appelmoes:$:$....vreemde combie.
    En inderdaad begint het opletten wat je zelf zegt. Stilletjes moet ik altijd lachen, maar ook hier liever geen schoffie :D

Wij zijn vandaag naar binnen/buiten pret in Lievelde geweest. Tijn is dus vanmiddag niet naar bed geweest, maar heeft het geweldig vol gehouden.
    Erg leuk gehad. Daarna lekker wezen eten met z'n 5-jes en tegen half 8 vanavond rolden hier 3 vermoeide kids zo het bed in :)
    Morgen met de trein naar Arnhem.

Kwebbel

2. Goedemorgen,

Ik heb idd Bri al een paar dagen niet meer gezien. Het zal toch wel goed gaan daar..

Het resultaat bij de kapper is goed geworden. Ik zal van de week even een fotootje plaatsen. Morgen mag ik het pas weer wassen, dus tot die tijd wacht ik nog ff, omdat het nu allemaal nog best stijf zit. Maar ik heb nu echt een bos krullen.

Maar goed, nog even geduld dus voor een foto!!

Wij hebben hier net een logeetje gekregen. De hond van mijn ouders. Mijn ouders hebben dit weekend familieweekend. En wij mogen op hun hond passen.
    Wel leuk tis een broer van onze hond, uit hetzelfde nest!

3. Bri

Bri Niet meer actief

sorry, sorry, sorry, is niet de bedoeling dat jullie je óók zorgen gaan maken!
    Met mij en de kleine gaat alles goed. Ik heb het alleen echt veel te druk en moet mijn tijd/energie heel goed verdelen.
    Kindje groeit netjes volgens termijn, alles lijkt goed aangelegd te zijn en zit ook nog op de juiste plek.
    Die harde buiken en kramp zijn wel vervelend voor mij, maar kunnen geen kwaad voor de baby. M'n bloeddruk is nog steeds erg laag - ook dat is vervelend voor mij, maar uitstekend voor de baby. Blijkbaar heb ik fysiek niet zo veel last van stress en is het vooral een mentale kwestie.

Voor de rest niets teruggelezen (geen tijd); ik zag alleen mijn naam een paar keer op deze pagina. Zal van 't weekend een paar echofoto's scannen en mailen, als het lukt. Volgens mij wordt dit net zo'n beauty als Deane!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Bri geweldig dat alles goed is met de kleine :D.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri, super dat kleine "maartje" het goed doet!! :D

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Goed even iets van je te horen Bri! En gelukkig dat het met beebje prima gaat.

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Kwam even kijken of Bri zich al had gemeld. Gelukkig is alles goed. Fijn weer van je te horen meid en doe lekker rustig aan.

Kwebbel

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, hoe is het hier? Ga ff bijlezen...

Simone, fijn dat Luna zo goed heeft geslapen nu. Ben benieuwd hoe het vandaag was met de schoentjes!

Isra, super dat Studio Klik zo goed loopt. Hier gaat manlief een korte fotocursus doen samen met een vriend, ben benieuwd.

Kwebbel, een leuke vakantie lees ik! Lekker genieten.

Ingrid, ben benieuwd naar je nieuwe kapsel! En ook hier een hondenlogee, van een kennis. Het is ook een bordercollie en hij heeft hier al vaker gelogeerd, dus is weer helemaal vertrouwd.

Bri, maakte me ook al een beetje zorgen. Fijn dat alles goed gaat!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemiddag meiden.

We hebben gisteravond een ander tv-kastje van MP opgehaald.
    We hadden een open kastje dus Tygho kon overal bij(resultaat, videorecorder gesloopt,dvd's beschadigt etc)
    En nu eentje met deurtjes en een slot!Ideaal.
    Wel een ander model(we hadden hoek en nu recht) dus de hele kamer moest anders ingericht worden.
    Ff wennen maar het is leuk, lijkt ook ruimer.

Mn kleine vent is vanmiddag 1,5uur naar bed geweest tot ongeveer half 2.
    Hopen dat hij vanavond goed wil slapen in een andere omgeving.
    Ach hij zal iig goed afgemat zijn want hij begint nu al te gapen ;)

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mams: Heeft Tygho dan een andere kamer? Omdat je het over een andere omgeving hebt.

Roel sliep de afgelopen dagen niet zo goed meer s'nachts, maar hij heeft gisteren en afgelopen nacht wel weer goed geslapen gelukkig. Hij wilde ook vorige week ineens tussen de middag niet meer slapen, maar dat is nu ook weer gewoon normaal. Ik denk dat het een sprongetje is geweest?? Hij kan nu ook ineens lopen natuurlijk (en dat gaat erg goed!)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee geen andere kamer,
    Harmen ging gisteravond op pad met zn neef, ik had een ladiesnight bij de vrouw van die neef thuis.
    Maar had plots geen oppas meer dus Tygho moest mee.
    Die lag daar op een zonder met allemaal spullen enzo wattie dus niet kende, maar het ging perfect!
    Heb hem kwart over 7 weggebracht en na 10 minuutjes huilen wassie stil, en na een half uur sliep hij.
    Was er huiverig voor omdattie zich normaal niet makkelijk ergens anders naar bed laat brengen.

Helaas heeft hij thuis maar tot 5uur nog geslapen...lang leve het klok terug zetten.
    vandaag dus behalve ff bij schoonfamilie op visite niks doen om tygho zo snel mogelijk weer op rit te krijgen.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mams: Aha, nou snap ik m! Stond dat al ergens en heb ik er overheen gelezen?

Hier viel de overgang erg mee naar wintertijd. Roel heeft tot 9 uur geslapen (8 uur nieuwe tijd) dus dat was erg netjes. Gisteravond hebben we hem ook al iets later dan normaal naar bed gedaan.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Uhm misschien dat ik het in een ander topic heb getypt hahahaha.
    Hou et allemaal zo niet bij :p

fijn dat de overgang goed ging :D

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Gisteren bij het piratenfestijn geweest in de Rai in Amsterdam wat een super gezellig feestje was dat zeg.

Volgende week hebben we bij ons in het dorp museumnacht. Zo zijn er 10 museums opgericht door families, vriendengroepen, buurtverenigingen etc. Wij hebben met onze vriendengroep ook een museum, dit wordt het bijnamen museum, veel mensen bij ons in het dorp hebben een bijnaam en nu hebben wij al die mensen geintervieuwd en ik heb van alle personen een foto gemaakt, nu komen ze met naam - bijnaam en de tekst erbij hoe ze aan de bijnaam komen in ons museum te hangen. Nog een druk weekje voor de boeg maar we hebben er erg veel zin in, maar ook wel weer blij als het achter de rug is, dan keert de rust ook weer een beetje terug.

Ingrid erg benieuwd naar je spam.

Fijn Bri dat je echo helemaal goed was.

Boni wat leuk dat Boniman ook een fotocursus gaat volgen, haha pas maar op hoor want dat smaakt naar meer :D

Fijn Marleen dat Roel ook weer goed slaapt. Ik ben er met Ryan ook weer helemaal doorheen heeft ook een paar nachtjes geduurd maar slaapt weer als een roos.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo, goedemiddag!

Hier ook lekker uitgeslapen, Jasmijn was wel op haar gewone tijd wakker (7 uur oude tijd) maar heeft vervolgens nog een uurtje in bed gekletst/gedommeld. Daarna gezellig bij ons op bed wat tv gekeken.
    Vanochtend heeft ze voor het eerst een pistoletje met kaas gegeten, zonder dat ze de kaas eerst van het brood af at. Erg grappig, ze at het broodje net zo op als wij dat doen haha. Goed afgekeken dus.

Isra, museumnacht klinkt leuk.

Marleen, fijn dat Roel goed heeft geslapen.

Cyn, Tygho moet dus nog even wennen aan het nieuwe ritme... vind het ook lastig. Heb haar wel opgehouden tot half 1 nieuwe tijd (dus een uur langer als normaal) maar toen was ze ook helemaal moe. Boterham ging er niet meer zo goed in, maar goed, dan straks nog maar een stukje. Gelukkig had ze wat afleiding, want er waren vrienden op bezoek.

16. Goedemiddag,

@ Isra, leuk museumnacht!!

@ Mams, leuk de kamer opnieuw ingericht. Is weer eens wat anders..

Hier lijkt Wayne ook goed door de verandering van tijd gekomen te zijn. We zijn hem gister met alles gaan vertragen, alles 1 uur later dan hij gewend is.
    En het lijkt te hebben geholpen, want normaal meld hij zich pas om half negen, oude tijd, en vanmorgen nieuwe tijd kwam hij om half acht. Nou netjes..

Vanaf vandaag gaat alles weer in zijn eigen ritme, dus ben benieuwd hoelaat hij zich morgen dan meld..

Verder daarstraks een paar mooie naaipatronen besteld via internet, waar 3 leuke dingen opstaan om voor Wayne te gaan maken. Heb er reuze zin in, alleen, ik heb geen stof. Woendag ff naar de stad, en dan even over de markt om stofjes te kopen.. Mijn moeder gaat me helpen, die heeft heel veel kleren voor mij gemaakt toen ik zelf nog klein was.

Nou ja, voor de rest doe ik niet veel vandaag. Straks even een ovenschoteltje maken...

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuk Isra, Piratenfestijn. Wie waren er allemaal? Ook de museumnacht klinkt erg leuk! Ik vind het een erg leuk idee om dat te organiseren.

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hebben er meer kinderen problemen met wegbrengen??

Sinds de vakantie is het echt een drama met Jochem wegbrengen naar het kdv. Ontzettend verlegen en hij hangt ontzettend aan me. Vrijdag was het helemaal het toppunt. Hij wilde helemaal niet gaan zitten om te eten en klampte zich helemaal vast aan mij. Na 10 minuten ben ik toch maar weg gegaan, anders ben ik te laat in de winkel. Maar hij heeft echt ontzettend gehuild. Wat voelde ik me klote zeg...
    Gelukkig is hij meestal wel met een minuut of 5 weer stil, maar vind het zo vreselijk rot.

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Corina, hier was het precies hetzelfde na de vakantie (begin september dus). Heeft een week of wat geduurd en langzaam ging het weer beter. En nu heeft ze vaak geen aandacht voor mij als ik wegga, maar liever zo dan dat ze zo moest huilen...

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ corina hier ook toevallig afgelopen week een beetje drama. maar hij heeft dat een paar maanden terug ook eventjes gehad, ik vind het ook erg rot maar geef hem een kus en loop weg. Ik heb ook wel eens een vader gezien die zijn kind probeerde te troosten, maar geloof me dat maakt het alleen maar erger. De leidsters zeiden ook dat dit het beste is. Niet teveel aandacht aan schenken, afscheid nemen en weggaan.
    sterkte ermee ;)

hier helemaal geen last gehad van wintertijd. vanmorgen was het half 8 wintertijd, heel netjes dus. En we gingen vandaag een dagje naar het autoracen dus dan hebben we geen strak schema, dat scheelt wel een hoop, hahaha
    helaas vanavond hem met 39.8 en een zetpil in bed gelegd........baal er zo van, ik had het helemaal niet gemerkt. hij had wel knalrooie wangetjes maar dat is toch normaal als je de hele dag buiten bent geweest! nouja hopelijk slaapt hij goed vannacht, daar knapt een mens altijd van op :D

Deel Deze Pagina