April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Heb ook nog een regenponcho gekocht voor Mats :D.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni...leuk hoor dat Jasmijn kleertjes heeft gekregen. Spam?:)
    Succes met de geboortekaartjeszoektoch.

Ingrid...Tijn hier overdag ook de aldi luiers. De grootste maat. Maar voor de nacht dus niet meer voldoende.

Booky..zie net je foto's....wauwie! 2 kanjers van jongens heb je.
    En Mats denkt...laat de regen maar komen:)

Hier worden ook lootjes getrokken met schoonfam. We vieren het dan 5 dec. bij ons. Denk eerst gourmetten met z'n allen en daarna de pakjes :D

Kwebbel

3. Nou op verzoek dan:

Bekijk bijlage 23974

Ik zie der niet florisant uit, maar ik voel me ook niet denderent.

4. Niet TE hard lachen he dames!!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Booky: Waar heb je die antislipsokken gekocht? Ik heb het nog nooit gezien dat de hele zool van antislip is.

@Ingrid: Heb jij van jezelf nu ook krullen? Ik weet het even niet meer zo goed.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, wow dat zijn wel leuke krulletjes!
    Staat heel anders als zo'n kort stijl koppie he.

Booky ontzettend gave foto's weer!lekker stelletje kerels heb je toch!
    Idd ziet er dan ineens heel anders uit zo, zal ff kijken of ik kan spammen.
    Wat een bedrijvigheid in Lichtenvoorde vandaag zeg!
    Had net rijles...erg lekker liep het niet omdat het zo druk was, maar het was wel leerzaam ;)

Boni,jullie zijn idd lekker optijd met de kaartjes.
    Ach je zal het maar geregeld hebben he ;)

Hier een leuke meevaller gehad.
    Schoonmams bood gister aan om het buffet op de bruiloft voor haar rekening te nemen :D
    Scheelt nogal wat(compleet buffet voor 20 man *kaching*;))
    En leuk nieuws ook nog.
    Want ze gaat zelf ook trouwen!
    een maand na ons :p
    We feesten wat af volgend jaar:D

Terug naar de rijles.
    Ik leer langzaam om "koeler" te blijven in onverwachte situaties.
    Zo kwam ik vandaag vast te staan tussen 2 autos in een supersmal straatje omdat de school uitging en er ineens 7 taxibusjes tegemoetkwamen die uiteraard stil moesten staan bij de school *frustratie*
    En heb ik zowat een meisje aangereden:) dat ik wou gaan inhalen toen zij ineens zonder aankondiging naar links ging.
    Ook hier in Aalten drukte van jewelste waardoor ik kon gaan sight seeing door de woonbuurten hier hahahahaha.
    Weer een nieuwe keeropdracht gedaan.
    Al met al ondanks dat het niet erg soepel ging, toch wel heel erg leerzaam :D

Hier de spam Booky, let vooral op mijn berggeit :p

7. @ Mams, dat ziet er leuk uit zo!! Gezellig

@ MArleen, nee ik heb van mezelf heel slap stijl en futloos haar. Dit zijn krullen uit een flesje zeg maar..

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mams wie zijn billen zijn dat waar je berggeit zo hongerig naar kijkt? :D hihihi
    fijn zeg dat de rijlessen zo lekker gaan! en wat leuk dat je schoonmams ook gaat trouwen en dat ze jullie buffet betaald, lief!

ik zag een mooie bos krullen van ing voorbij komen, leuk!

verder als dat was ik nog niet dus ik ga maar even wat teruglezen :D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha dat is mijn moeders derriere Sab.
    Ze was een hondenkoekje uit dr tas aant graaien :p

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha, je hond kijkt erg grappig naar de derriere van je moeder :D

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Bri wat heerlijk zeg een goede 20 weken echo! ik maakte me ook wel een beetje zorgen dat je een paar dagen niet online was, gelukkig is alles goed! lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap!:)

Isra wat super dat het nu al zo goed loopt met studio klik, nog even en je kunt je baan opzeggen;)
    en gezellig hoor zo'n feestje!

ing leuk dat je ook zelf gaat naaien, ben benieuwd naar je 1e creaties!

Jeetje corina ik heb er natuurlijk geen ervaring mee maar het lijkt me onzettend rot om weg te gaan als Jochem zo moet huilen:( hopelijk is het idd een fase, hier gaat het gelukkig weer een stuk beter qua eenkenningheid.
    En wat leuk dat je Jochems kamertje een beetje hebt vernieuwd, heb je foto's?
    IK kan me voorstellen dat het ontzettend schrikken was met Peter,
    :$ hoe gaat het nu?> nog bij de huisarts geweest? Hopelijk valt het inderdaad mee.

simone fijn dat je weekendje zo geslaagd was, spam?:D

Bri wij hadden hetzelfde probleem met de pampers...wij zitten nu aan de c1000 luiers en deze bevallen echt super! geweldige pasvorm en geen lekkages meer:)

kwebbeltje lekker zeg nog een paar daagjes vrij , en heerlijk die voorpret van sinterklaas:) kan niet wachten tot de meiden het hier ook wat bewuster meemaken;)
    hier ook gezellig gourmetten met pakjesavond, heb er al zo'n zin in!

Boni leuk, alweer geboortekaartjes tijd! heerlijk zeg, wat ga je hard! even die feestdagen door en voor je het weet is het zover!

mielenl ik zie dat je weer op het wachtbankje zit, spannend! hopelijk brengt ronde 8 geluk!
    Mika koorts lees ik...inmiddels weer opgeknapt?

Booky ik zei het al eerder maar wat een heerlijk stel heb je toch:) aan je foto's te zien is Mats ook heel lief en voorzichtig met zijn broertje, heel herkenbaar en zooo schattig!
    Lekker geshopt lees ik:D altijd leuk, en wat een geweldige regenponcho! wat een pretkoppie heeft Mats!

Zo heb even een tijdje niet meegeschreven:) sabman had natuurlijk vakantie en we zaten met een zieke sabman en zieke daimy, gelukkig was ze wel snel weer opgeknapt.
    Donderdag moest ze opeens heel erg overgeven maar verder had ze nergens last van? dus ik denk dat er gewoon iets in haar keel bleef hangen ( zat zat een beschuitje te eten) maar dat was wel even schrikken.
    Verder weer een druk weekendje gehad, zaterdag naar een soort ballorig geweest met vrienden en dat was weer erg geslaagd, toch wel heel leuk nu daimy zo goed kan lopen, ze was volop op ontdekking:D gisteren visite gehad mijn tante en nichtjes, allemaal ontzettende daimy (en jenna) fans dus ze genoot erg van alle aandacht, ze kan dan zo lekker uitsloven :D

Verder loopt hier alles lekker, Jenna is nu echt in een ontzettend makkelijke fase en Daimy is ook supervrolijk, dus het is eigenlijk vooral genieten genieten en genieten. :)
    Jenna kreeg haar 5 flessen niet meer weg dus ze zit nu op 4 flessen en sinds vorige week ook fruit, dat gaat er supergoed in! echt een heel verschil met Daimy, daar kreeg je nooit iets in;) ze smult er echt van.

Ik ben ook weer even druk aan het naaien geweest:D dus dan schiet het forummen er wel eens bij in;)
    maar ik ben weer aardig bij nu:)

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zie een echte krullenbol voorbij komen....

Mams..hahaha...jullie hond...smikkel smikkel denkt ie.
    Wat lekker zeg dat schoonmama mee betaald aan jullie bruiloft. En dan ook nog zelf trouwen...leuk leuk.
    Je hebt intussen al heel wat rijlessen gehad he?

Sab...is wat he als je een ziek kind thuis hebt. Ik lees het al je bent lekker druk druk. Weer leuke kleertjes gemaakt?

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #42254 sab85, 26 okt 2009
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
    ja kwebbeltje daimy was nooit eerder ziek geweest dus dat was echt wel even schrikken, meteen koorts en later overgeven, zo sneu:( gelukkig knappen die kleintjes ook vaak snel weer op.

ik had een rokje en haarbandje gemaakt voor een vriendinnetje van Daimy:) Nog een rokje voor mijn nichtje en de 2e voetenzak voor de duowagen;)
    het volgende project is een buidelsling in een maatje groter, zodat ik die over mijn jas kan dragen. en daarna nog een hele lijst met plannen...nu nog tijd:D

ik las dat jij misschien (later) ook dingetjes zelf wilde gaan maken?

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Zag een mooi nieuw kapsel van Ingrid voorbij komen, staat je leuk!

Las op de hyves dat Marleen eindelijk haar nieuwe auto krijgt, lekker toeren dus..
    En Marleen, hier ook goede antislipsokken, bij de Tuunte. Is wel niet de hele zool antislip maar zitten van die antislip stippen op, en niet te weinig. Jasmijn kan er iig goed mee lopen op ons parket.

Booky, mooie foto van je ventjes!

Sab, dat klinkt als lekker genieten van je meisjes! En ben nog steeds jaloers op je naaikunsten, vind het allemaal erg leuk wat je maakt. Misschien in de toekomst ook eens oppakken, maar eerst maar eens afwachten op beeb nr. 2.

Haha, de reden dat we nu al geboortekaartjes kijken is omdat het vorige keer ook zo moeilijk was. We zijn nogal kritisch zeg maar ;)

Cyn, gelukkig ging de rijles weer goed. En ach, dat je elke keer bijleert had ik ook nog nadat ik mijn rijbewijs had. Pas nadat ik geregeld zelf (alleen) in de auto ging rijden en ook veel op de snelweg, vond ik dat ik echt wat rustiger werd met autorijden.
    Lief van je schoonmoeder trouwens en leuk dat ze zelf ook gaat trouwen.

Jurkjesspam volgt nog!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En met de bolero erbij.

Bekijk bijlage 24019

Moeder van schoonzus is coupeuse geweest, ze kan dus erg goed naaien...

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Moet alleen nog ff een shirtje en een maillotje of legging eronder kopen.

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sab...zelf kleding maken lijkt inderdaad erg leuk. Mijn moeder heeft vroeger ook ontzettend veel zelf gemaakt. En is trouwens nog steeds handig met de naaimachine. Zul je zien....zodra ik er tijd voor heb willen de kids geen eigen gemaakte kleren meer aan :D
    Echter fotografie heeft ook mijn interesse. Dus wil eerst daar wat meer tijd insteken. Ga in januari naar een 1-dags workshop :):)

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Erg mooi Boni.

Deel Deze Pagina