April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sab....prachtige spam van je kleding en je beauty's.

Corina...super mooi de deur. Hier gaan we rond Tijns tweede verjaardag een stoere jongenskamer maken. Weet nog niet wat.
    Nog wat van de HA gehoord?

Isra...goeie score dus weer. Hahaha Ryan al net zo eigenwijs als Tijn.:D:D

Voor de dames met keelpijn en niet lekker voelen beterschap.

Simone...klinkt als leuke vlotte schoenen. En inderdaad leuk pakjesavond. Vooral omdat onze oudsten het wat beter begrijpen.
    Speelt Luna ook graag met Esmeé samen? Ik vind het zo leuk om hier alle drie kids samen te zien spelen. Wordt dan helemaal warm van binnen.

Hier de tubbies zeer zeker favo.

Kwebbel

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben ik ook weer. Vandaag gewerkt en na het werk mijn nieuwe auto opgehaald. Hij is GAAF!!! Ik ben er zo blij mee! :D

Hier is Bumba vooral favoriet. Roel kan daar erg lang naar kijken (wel een paar filmpjes achter elkaar) en zit dan vol aandacht voor het scherm (ik kijk het vaak met hem op de laptop)

@Sab: Jij bent echt handig met de naaimachine zeg! Hele leuke dingen! Ik zag volgens mij op Hyves ook nog foto's van je twee meiden dat ze elkaar een kusje geven. Zo lief... (of stonden die foto's nou hier?) Sneu dat Daimy zo ziek was... (en Sabman)

@Corina: Het is te hopen dat je man zich weer snel de oude voelt. Lijkt me erg rot als je zo'n last hebt van je spieren.

@Isra: Ryan weer goed gegroeid! Hij is zeker lang!

@Simone: Gelukkig dat Luna goed slaapt nu. Ben ook wel benieuwd naar de schoenen, maar die zet je vast wel hier neer als ze er zijn.

@Kwebbel: Ik moest toch net wel even lachen om je 1 daagse cursus :D

Verder weet ik even niet meer waar ik nog op had moeten reageren.. :)

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nog niets gehoord van de huisarts. Zou vandaag of morgen binnen zijn. Met vreemde dingen zou hij zelf bellen. Morgen bellen we zelf even. Gaat nu gelukkig wel steeds beter. Vandaag weer zelfstandig begonnen en ook heel de dag (2-12.30) gewerkt.

Hier is ook vooral Bumba erg favoriet.

Marleen, ben benieuwd naar je auto spam!

Mielenl, Jochem vind het helemaal geweldig al die auto's op z'm kamer. Iedere ochtend en avond is hij er helemaal vol van. Zo leuk om te zien!

Mams, heb ook nog een klok in de aanbieding.
    Zijn best grote canvas schilderijtjes. Hebben we een keer bij AH XL gekocht.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo ik heb het rijk alleen :D
    M'n kleine man ligt op 1 oor en mn grote man is naar het voetbalveld.
    Dus nu tot 9 uur lekker ff computeren en dan lekker op de bank voor vrouwenseries:p onder het genot van eigengebakken kruidcake :D

Hier ook pantoffels met klitteband, en die gaan ook wel eens uit, maar nog niet half zo vaak als de sokken(die gaan ALTIJD uit hahaha)

Wij houden straks het Winnie de Poeh thema beperkt tot schilderijtjes en wat knuffels en verder gewoon basic witte meubeltjes erin.Zodat we gewoon over kunnen op stoer wanneer Winnie niet meer "cool" is ;)

Hier word Bumba ook op de pc gekeken, maar merk dat hij het minder interessant vind.
    Teletubbies zijn ook leuk, maar die filmpjes tussendoor niet.
    Hij vind Pingu momenteel erg leuk en veel van de series van Nickjr(Dibo,Pieter Post etc)
    Oh en favoriet op youtube is het liedje van Musti..Onze lieve kleine kat oid?
    Daar moet hij heel erg om lachen.

Nou ik ga me weer even verdiepen in Farmville op Facebook...
    Snap het nog niet zo hahahaha.

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hier is Bob de Bouwer favoriet. Echt grappig als hij dat wil kijken zegt hij met een hoog stemmetje bob bob bob bob bob bob mama bob. Ryan is gek op auto's en die komen in Bob natuurlijk veel voor :D

Enne rijdt je auto ook nog is lekker Marleen of is hij alleen maar mooie?

Ryan krijgt als hij wat groter is een boomhutslaapkamer. Heb al allemaal leuke ideeen in mijn hoofd zitten hoe ik het wil gaan maken.

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    naast de teletubbies vindt hij nijntje ook errug leuk.....hij probeert zelfs het liedje te zingen * smelt *

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Mn auto rijdt inderdaad ook erg lekker! Net nog even een ritje gemaakt. Autostoeltje zit er ook weer in dus morgen kunnen we op stap! :D
    Leuk, een boomhutkamer!

@Corina: Aan de ene kant wel een goed teken dus dat de huisarts niet gebeld heeft.

Roel vindt een aantal liedjes van het zandkasteel ook erg leuk. Vooral het liedje waarin ze lichaamsdelen aan gaan wijzen.

8. hier is Luna helemaal verzot op het zandkasteel, ik weet niet of dat bekend is bij jullie maar als er dan iemand valt komt er een liedje over als de neuzen kriebelen dan gaat alles wiebelen en dan gaat Luna allemaal mee dansen en nep niezen...zo schattig!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ simoon ja dat ken ik wel! ik weet alleen niet wanneer het op tv komt (ben vanalles aan het opnemen en op dvd aan het branden). Bosch houdt vooral erg van liedjes. Als er maar gezongen wordt dan vindt hij het leuk. Of iets met beesten....kippen, koeien, paarden, poezen, vogels...een echte dierenvriend :)

10. dat komt sochtends rond half 10/10u geloof ik.
    vlak na de teletubbies.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Na de Teletubbies komen toch de Tweenies?

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja klopt. ik dacht ook dat het zandkasteel na de tubbies kwam, maar dat is dus niet meer. zal zo af en toe wel wisselen ofzo.

pfff wilde dus even langs de HA met Mika omdat hij al een paar dagen koorts heeft (niet continu maar een beetje met vlagen). gisteren zat hij als een ziek vogeltje bij oma op schoot met zijn knuffel, zoooooo zielig. Maar ik belde net, mogen we niet op het spreekuur komen. Ik geloof eigenlijk niet dat hij mexicaanse griep heeft hoor, dan zou hij toch wel de hele tijd koorts hebben en niet maar zo af en toe? Ik denk zelf meer aan een kies ofzo, maar wil gewoon even voor de zekerheid naar zijn longetjes laten luisteren en oren/neus/keel laten checken. Dus zometeen maar even bellen naar het telefonisch spreekuur.

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heb ik weer hoor... ;) Ik moest vandaag voor een uitstrijkje. Wij hebben twee vrouwelijke huisartsen, dus dat is erg fijn voor zulke dingen. Kom ik daar is er een vervanger! Een jonge vent van een jaar of 30. :$ Hahaha! Ik moest er wel om lachen eigenlijk.

Wat vervelend dat Bosch ziek is Mielenl... Hopelijk valt t mee.

15. Goedemorgen,

@ Simone, Mielen en Marleen. Het zandkasteel is een onderdeel van schooltv. Dus nu het vakantie is wordt het niet uitgezonden, maar ik denk vanaf volgende week als alle scholen weer begonnen zijn wel weer. Wayne vind het ook erg leuk, staat ook mee te wiebelen en te roepen op zijn manier zo schattig..

Zo hier vanmorgen naar de stad geweest. Op stoffenjacht. Op de markt ben ik geslaagd voor een hele mooie ribstof in groene legerprint. Daarbij een joggingstofje gekocht die erbij past kwa kleur voor een truitje. Heb gelijk maar 2,5 meter ribstof gekocht, kan ik er zowel een broekje als een tuinbroekje voor Wayne uithalen..

Vind het gewoon jammer dat ik vanmiddag weer naar de groep moet, krijg nu echt zin om te beginnen met naaien..

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marleen da's lekker dan ;)

@ ingrid tjee ik loop al maaaaaaanden te twijfelen om een naaimachine te kopen. lijkt me ook ontzettend leuk om zelf wat dingetjes te maken, geen idee of ik het kan hoor, maar lijkt me gewoon leuk. Laatst hadden ze bij de aldi een aanbieding, had hem vast maar heb hem toch weer terug gezet. wat een muts ben ik he

net de HA aan de telefoon gehad, die deed gelukkig een stuk minder moeilijk. we mogen straks even langskomen :D

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo mijn kleine vent ligt op bed.
    Hij zat half slapend te eten net:p
    Heb zn broodje maar ff weggelegd voor straks.
    Zag er wel komisch uit...knikkebollend met de ogen dicht een croissantje eten ;)

18. @ Mielen, ik heb ook een machine van de Aldi, en het is echt een heel fijn dingetje. Best veel mogelijkheden, en hij loopt ook lekker licht... Ik heb hem gekregen van mijn ouders toen ik 7mnd zwanger was van Wayne. Ik heb het hemeltje voor zijn bedje toen ingekort, en zelf de gordijntjes genaait.
    En nu ga ik dus ook echt kleertjes proberen te maken..

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé hallo allemaal. Was ik weer. Vanmiddag lekker vrij, dus ben mooi ff achter de laptop gekropen.

Zag nog leuke foto's van Sab langskomen, mooie meisjes! En enorm gave sjaal en muts van Jenna en Daimy zeg!

Corina, heb je al wat gehoord van de HA? Gelukkig is Peter wel weer aan het werk.
    En leuk al die Cars-spullen.

Ingrid, zijn je patronen al binnen? En veel succes weer vanmiddag bij het GGZ.

Simone, kan Corné gelijk weer aan het werk of moet hij nog ff thuiszitten? Fijn iig dat het gips eraf is.

Isra, haha, Ryan in de nee fase bij het CB. Geweldig.. Maar wat is hij idd lang!
    En een boomhutslaapkamer: bij de febr 2010 mama's heeft iemand een boomhutbed laten maken, erg gaaf. Die is wel voor 2 kindjes, maar ziet er super uit.

Cyn, beterschap!

Mielen, Allereerst beterschap voor Mika. Fijn dat je toch bij de HA langskunt. En verder, helemaal met je eens wat betreft de teletubbies, waarom kunnen ze nou niet gewoon praten ;). Daarom vind ik Zandkasteel bijvoorbeeld ook leuker. Jasmijn maak t het nog niet zoveel uit, zij vind zandkasteel, teletubbies en sesamstraat leuk..
    Maar vooral dingen met muziek, gaat ze meedansen, erg leuk om te zien.

Volgens mij kun je het uitzendschema van al die programma's hier zien: Home - PeuterTV

Marleen, was je eerste keer zo te zien? Vervelend dat je dan een man kreeg als je op een vrouw rekent ;)(hier doet de assistente het, dat is idd wel fijn...).

20. Bri

Bri Niet meer actief

Ligt dat nou aan mij, dat Deane bijna geen tv kijkt? Ik ben zelf best een tv-junkie, maar het kan hem gewoon niet boeien. We hebben heel veel barbapapa-dvd's, dat vindt hij voor ongeveer 2 minuten wel leuk, maar dan zegt hij Ffffee uit! en gaat wat anders doen.
    Hij reageert wel heel duidelijk als Nijntje toevallig op tv langskomt - hij slaapt altijd met een Nijntje knuffel en heeft er ook een paar boekjes van die wel geliefd zijn. En als hij haar ziet zegt hij: Nijnt! Maar ook dan: na 2 minuten is hij er wel klaar mee.
    Hij heeft liever muziek (sssiek aan!), en dan moet mama met hem dansen. Leuk! (en foetebal doet hij met papa, hoezo stereotiep?)

mielenl, heeft Deane pas ook gehad, zo af en aan met koorts. Hij bleek toen een oorontsteking te hebben en heeft daar een AB-kuur voor gekregen. Beterschap voor Mika, hopelijk is er niks ergs aan de hand. Kiesjes zijn ook altijd feest he... (not).

corina, sterkte met wachten. het lijkt me een goed teken dat de ha je nog niet gebeld heeft!

marleen: inderdaad even gek opkijken als er ineens een waarnemer staat als je voor je uitstrijkje komt. Ik vond het de eerste keer juist gek dat het een vrouw was die dat deed - tot dan toe hadden alleen een paar mannen me van zo dichtbij van onderen gezien. Vond het eerst maar gek om daar een vrouw te laten kijken. Nu maakt het me allemaal niets meer uit.

verder weet ik 't niet meer zo goed.... wat heb ik gelezen?? sorry als ik niet reageer.

Ik heb vandaag weer buikpijn; m'n darmen zijn echt van slag. Heb vroeger wel eens een spastische darm gehad, en daar lijkt het wel op. Niet fijn :(

Deel Deze Pagina