@ Boni, ja mijn patronen waren gister binnen. Dus ik zou kunnen beginnen nu. Daarom zeg ik ook dat ik het haast jammer vind dat ik straks naar het GGZ moet.. Maarja. Wat moet dat moet.. Hihi.. Nee morgen neem ik het allemaal mee naar mijn moeder, die kan me dan opweg helpen. Met een beetje mazzel, kan ik vrijdag of zaterdag de boel al in elkaar gaan zetten.. Maar goed. Ik ga Wayne uit bed halen, en dan wegbrengen naar de oppas..
Haha Marleen ik moet wel een beetje lachen ja om je HA verhaal. Mijn moeder naaide ook echt allemaal kleertjes vroeger, ik heb die gene niet meegekregen van mijn moeder. Ik hou het maar lekker bij de fotografie Heb even een link opgezocht meiden voor de kamer van Ryan die ik wil als hij wat groter is. Kidz & Teenz Slaapland Veghel Bri hier is Ryan echt een tv junkie haha om in jou bewoordingen te blijven. Ach zo zie je maar dat de interesse van alle kindjes ergens anders liggen. Beterschap ook, vervelend hoor dat je zo last van je darmen hebt.
Gave kamer Isra. En hier ook een tv junkie, maar we proberen het wel te beperken zelf. Af en toe mag ze 's ochtends bij ons in bed (zaterdag/zondag en op vrije dagen), dan mag hij even aan. En vaak 's avonds net voor we gaan eten, dan is Sesamstraat erop en kan papa/mama rustig even het koken afmaken. Maar als we gaan eten gaat ie uit. Zandkasteel of Teletubbies kijk ik af en toe op de laptop idd.
Mooie buik Boni! Groeit lekker zeg! Die boomhut is echt superleuk Isra! Mijn moeder naaide vroeger ook weleens kleding voor mij, maar ik vond dat VRESELIJK! Haha! Ik wilde daar echt niet in lopen. Ik ga me er dus niet aan wagen en ik heb er ook het geduld niet voor. Normaal gesproken vind ik zelf genaaide kleding sowieso niet geweldig, je ziet het best goed vind ik altijd. Maar eerlijk is eerlijk, de dingen die jij maakt Sab, die vind ik dan wel weer wel erg leuk! Je gebruikt ook van die leuke stofjes.
wow boni, jij bent al een heeeeel stuk verder dan ik! (maar over 4 weken zie ik er ook weer heel anders uit dan nu). Ik heb trouwens nog geen buikfoto's; van Deane heb ik er alleen een paar van de laatste zwangere dag - ik had 's ochtends weeën gekregen en ben toen nog maar even uitgebreid gaan poseren. Wat een joekel van een buik had ik toen!
Mooie auto Marleen! Hier ook weinig buikfoto's van Jasmijn's zwangerschap, had er halverwege wel wat gemaakt maar die heb ik per ongeluk van de camera gewist (zwangerschapsdementie... was ervan overtuigd dat ze al op de computer stonden maar dit bleek niet zo te zijn..). Heb nog wel wat foto's van andere mensen gekregen waar ik zwanger opsta, maar die zijn meestal van de voorkant. Echt jammer... Dus ben het nu maar aan het inhalen!
Hier trouwens wel veel in zelfgemaakte kleding van mijn moeder rondgelopen, maar die kan het dan ook erg goed. Daar zie je idd niet meteen aan dat het zelfgemaakt is.. ze heeft ook al eens iets voor Jasmijn gemaakt.
Hihi Marleen, dat is even schakelen bij de ha .. Mooie wagen hoor!! Super gaaf! Boni mooie buik joh. Schiet echt lekker op bij jou! Uhmm... heb wel gelezen maar ben een zeef vandaag . Tv kijken, Mats vindt vooral Bumba helemaal geweldig. De rest kijkt ie wel even naar, maar dat boeit hem toch een stuk minder dan die clown . Heb net weekendje weg geboekt met oud en nieuw. We gaan met vrieden van ons een lang weekend naar Drente en vieren daar oud en nieuw. Alle grote huisje waren al op dus we hebben 2 huisjes naast elkaar . Heb gisteren een draagdoek besteld en die werd vanochtend al gebracht . Na wat tips en trucs van een draagdoekconsulente via de msn, heeft Nils er heerlijk in kunnen slapen (zie foto). Doek draagt echt erg fijn, denk dat we er veel gebruik van gaan maken. Zo even naar buiten rondje lopen met de hond.
@Booky: Zie foto?? Edit: Hee, ineens zie ik de foto wel! Ik was te snel met reageren denk ik. Wat ligt ie heerlijk in de doek!
Boni dat is idd balen dat je de buikfoto's van Jasmijn kwijt bent . Zelf kleding maken.. Hmm mijn moeder is er geen held in en ik zie het mezelf ook niet doen. Ben dan ook super jaloers op Sab en haar creaties!! .
Ja goed kijken, niet te missen lijkt me? Edit: hihi ja hij pakte hem idd eerst niet. Maar ik controleer mijn berichtjes vaak even als ik er een foto bij doe
Booky, waar heb je de draagdoek besteld? Ben zelf ook nog zoekende.. En is het een geweven doek of een tricot doek?
Boni heb je net al even gesproken op msn. Dit is dus een geweven doek. Heb een tricot te leen, maar die vind ik echt een stuk minder prettig. Nils is al best flink en die doekt hangt behoorlijk door. Ik heb deze doek van de volgende site SlingoMama: baby draagdoeken en slings, Ergo Baby Carrier, Manduca, Patapum, Mamaponcho. Heb hem gisteren besteld en het geld overgemaakt en vandaag kreeg ik hem binnen. Maar als je echt goede info wilt kun je beter eens met Sab praten .
Wow Marleen je auto is echt super mooi. Leuk Booky met oud en nieuw een weekend weg. En wat een lieve spam van kleine Nils.
Zo daar ben ik ook weer. Had ffies snel de woonkamer en keuken opgeruimd maar stootte wat om met de stofzuiger en Tygho schrok wakker. Daarna hebben we van 1 tot 2 lekker samen op de bank geslapen Totdat mn moeder ineens in de kamer stond hahahaha. Mooie auto Marleen! Booky leuke foto Boni dat is al een flinke buik! Ik zie onderin een Euntje staan....Hallooooo, Wie ben jij???? Isra, gave kamer!!
wat een lieve foto, booky! ziet er erg comfortabel uit in die draagdoek. misschien toch ook maar één aanschaffen? ik heb nog een babybjorn draagzak, vond ik ook erg fijn. maar ik denk wel dat ik 'm nu vaker zal gebruiken: Deane in de buggy en "maartje" in de draagzak. geen idee of meneertje tegen die tijd nog in de buggy wil... nu klimt hij er bijna zelf in als hij moe is, maar verder wil hij vooral ljope... Gelukkig komt hij wel een handje geven als we bij een drukkere weg zijn! marleen, da's een kekke auto hoor, ziet er goed uit!