Arme Bosch, ben je toch niet voor niets geweest hè. Heeft hij er iets voor gekregen? Kwebbel, ik weet niet precies meer wat het was. Alleen dat het 3 letters waren. Geloof niet dat het met rode bloed lichaampjes te maken had. Als iemand flink gesport heeft en spierpijn heeft, die heeft ook zo'n hoge waarde. Alleen Peter had helemaal niet gesport. Hij moet voor de zekerheid over 2 weken nog een keer komen bloedprikken. De dokter kon het ook absoluut niet verklaren. Gaat wel stukken beter nu, alleen nog wel een dof gevoel in z;n handen en enkels. Omdat hij veel met z;n handen werkt en ook heel de tijd staat natuurlijk.
ff snel wat vertellen.... LUNA loopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gisteravond waren we richting mn moeder dr nieuwe huis gereden en daar overnacht in n caravan en Esmee zegt tegen Luna: kom Luna lopen. En ze laat los en loopt zo weg! net hier de hele stoep afgelopen zelf buiten!!!!!!!! ga nu eten, de rest volgt later!
Och Mika, mannetje beterschap. Gelukkig waren de longetjes schoon. Hoe is het vandaag gegaan?? WAUW Luna wat knap zeg!!
hi, Mielen ah wat zielig dat Mika oorontsteking heeft, beterschap voor je kleine mannetje. Mams leuk hoor dat je de ringen ook al binnen hebt. Heb je niet ontzettend veel zin om ze al om te doen, haha dat zal ik namelijk hebben. Simone was het niet koud om nu nog in een caravan te slapen??? En wat goed zeg dat Luna loopt. Ryan was vandaag bij mijn schoonouders, hij heeft niet geslapen vandaag, hij is de hele middag met opa op pad geweest hij was niet uit de stal te slaan, koeien voeren, bezemen, trekker rijden, echt zo leuk dat mijn kleine boertje het daar zo naar zijn zin heeft. En opa is zo trots! Maar vanavond om 19.00 was hij helemaal gevloerd niet geslapen en die frisse buitenlucht.
Hai hai, Cynthia, super dat je de ringen nu binnen hebt. Simone, GO LUNA! Joepie, ze heeft het door! En nu er maar achteraan hahaha. Isra, leuk dat Ryan zo'n mooie dag had gehad.
hahahaha nou Isra ik heb echt wel zin om ze om te doen. Liet ze net mn moeder zien, ja zegt ze mag ik die al wel zien hahahahaha. Ik kan dat toch niet voor me houden Hihi ik zie het helemaal voor me, Ryan compleet gevloerd na zo'n drukke en leuke dag op de boer! Hij slaapt vast als een roosje. Tygho ligt inmiddels ook ruim 30min op bed. Hij ging half 8 in bad en pas tegen 8uur wou hij er uit. Nouja..wou hij??? accepteerde hij dat ik het tijd vond hhahaha. Tis zo'n waterratje he
mooie ringen misc! @isra: het was best wat fris ja....maar het kacheltje stond al aan toen we er aankwamen. En het was maar voor 1 nachtje. ik wilde gewoon graag naar mn moeders nieuwe verblijf kijken. En aangezien het 2u (enkele reis) reiden is kan het alleen maar in vakanties, en niet door de weeks omdat Esmee dan naar school moet. En ik vind het niet leuk als ik pas in de kerstvakantie een keer kan gaan kijken.... vandaar.... @mielenl: beterschap voor mika!
Hele mooie ringen mams, het duurt alleen nog zo lang dat je ze om mag. Nou ja dan maar heel vaak in het doosje gluren Jammer hoor Simone dat je moeder zo ver bij je vandaan woont. Ik snap nu ook wel dat jullie dan hebben overnacht in de caravan, want 4 uur in totaal in de auto zitten om alleen een koppie koffie te drinken is ook weer zoveel he.
Oh Simone hebben jullie nu vakantie? Hier is het idd alweer voorbij. Isra idd maar flink vaak in het doosje gluren
Hier alles zijn gangetje Damian doet het heel erg goed. Eet goed, drinkt goed en slaapt weer goed. Loopt sinds een goede 3 weken Tja verder niet veel nieuws hier eigenlijk
Leuk dat je er weer bent chelleke! Ja hier is het idd deze week herfstvakantie! Dus daarom hebben we t er maar ff van genomen om toch naar mn moeder te gaan.... Ja mn moeder is volgende week wel weer de hele week hier hoor, dus ik zie ze wel gewoon...ze is in de weekenden ook hier. maar wilde gewoon graag hun nieuwe huisje zien!