haai allemaal.. hier ik ook weer.. ben een beetje heel erg druk geweest met vanalles en nog wat.. van visites tot drukte op me werk van druk met dani tot druk met tja.. noem het maar op Heb wel stukjes meegelezen en volgens mij gaat het met iedereen goed he!! Beterschap voor de zieke iig (K)
Chelleke, echt jij hebt zo'n heerlijk manneke he! Die ogen stralen nu al uit dat het een echte cassanova word(is) Fijn dat alles goed gaat! Ik ga maar eens douchen en mn bedje in..voel me niks te best.
Ing wat fijn dat je echt het gevoel hebt dat je wat aan de groep hebt hoeveel keer moet je nu nog? Isra dan heeft Ryan zijn lengte idd niet van jou ik dacht dat ik klein was met mijn 1,69 Corina toch wel vreemd dat die waarde zo hoog was terwijl hij niet had gesport...kon dat verder nog erg kwaad? is peter nog wel thuis toch? booky hoe is het daar? Nils nog gedragen vandaag? kwebbeltje lijkt me heerlijk voor Tijn om zo lekker verwend te worden door zijn trotse grote zussen hij boft maar Boni ik ben ook benieuwd hoe jasmijn op brusje gaat reageren heb je een voorgevoel qua geslacht of kan het alle kanten op? mielenl beterschap voor Mika en wat goed dat je toch even bent langsgegaan! Wat een leuke ringen mams, heb je ook al een jurk uitgezocht? Simone wat goed dat Luna nu ook los loopt, volgens mij lopen nu dan alle april kindjes he! toch wel bijzonder Isra wat leuk zeg dat Ryan het zo heerlijk naar zijn zin heeft op de boerderij, ik kan me goed voorstellen dat opa dan supertrots is! Erg leuk voor Ryan dat je ouders een boerderij hebben, daimy is ook gek op diertjes maar die moet het doen met de little people boerderij en de bezoekjes naar de kinderboerderij natuurlijk het is wel erg lang geleden dat ik Ryan spam heb gezien! (hint) Chelleke haiii wat is Damian een lekker ondeugend boefje zeg! Nou hier gaat alles nog steeds lekker vannacht wel een heeeel kort nachtje gehad, Daimy werd ieder kwartier wakker, er komen 3 hoektanden tegelijk door en daar heeft ze toch behoorlijk last van. en toen sabman om half 5 weg moest vond Jenna het wel een leuke tijd om de dag te beginnen maar ze is dan zooo heerlijk vrolijk dat het niets uitmaakt allemaal ik zit nog op mijn knalroze wolk geloof ik hihi hier een heeeerlijk filmpje van mijn allerkleinste lieve giebeltje YouTube - Jenna heeft de slappe lach 2
wat een onwijs lieve giebel sab!! Simone leuk kamperen. Is er een camping bij je moeder in de buurt En wat goed dat luna loopt!! Isra leuk hoor dat ryan zo opgroeit op de boerderij!! Zo te horen hebben hij en opa ook een super band. Mielenl beterschap met je mannetje Hopelijk is hij er snel van af. Mams Leuk je ringen!! oeehh ik zo zo zenuwachtig worden als ze nu al in me huis zouden liggen zag op je site nog 27 weken staan!! is toch best snel
es weer lekker druk geweest met sivite lees ik vergeet je niet iets waar je ook druk mee was? en hoe gaat het met jou voorbereiden van de bruiloft?
waarmee was ik nog meer druk dan sab?? bedoel je de msnsessies??? Zaaltje is geboekt een aanbetaald!! fotograaf is geregeld.. teminste fotograven en uhmm stadhuis natuurlijk.. verder is het nog kijken kijken kijken en kijken we doen het nog even rustig aan tot we zeker weten wat we echt extra willen! ohh ja en de kwibus is vast gezet haha
Zo ben ik weer eens. Niet echt veel bijgelezen, geen tijd voor. Sab hoe was afgelopen nacht? En geweldig filmpje!!! De foto is ook weer super lief! Klein marcel-kloontje haha. Es leuk dat je al zoveel hebt geregeld! En top fotografen hoor haha. Met Ben gaat het goed, heerlijk mannetje blijft het. Roos gaat ook steeds beter, al drinkt ze nog steeds vrij weinig. Volgende week ff naar weeguurtje om het in de gaten te houden dat ze wel genoeg groeit. Ze is verder wel heel vrolijk en plast goed, maar toch maak ik me wat zorgen he. Ze drinkt tussen de 400 en 500 cc per dag. CB zei dat 400 wel echt minimum is. Maar ja vanaf dr geboorte is het al geen hongerlapje.
Ladi de nacht was weer lang Daimy werd 2 uur wakker en was echt bang en een beetje in paniek, ik denk een nachtmerrie ofzo. toen gingen we even knuffelen en hield ze mijn handje vast, zo schattig. later pakte ze mijn hand en moest ik haar haartjes friemelen, vind ze altijd zo fijn. dus het was eigenlijk wel gezellig sabman is idd erg trots op zijn kleine kloon ik hoop dat roos gewoon lekker genoeg gegroeit is, en dat ze gewoon niet zoveel 'nodig' heeft. blijft lastig he, als ze echt niet willen krijg je het er ook gewoon niet in heb je spam van je mooie koningskoppel? es die kwibus zag er echt heel gaaf uit!
Oeh wat een nacht. Arme Daimy , maar wel superschattig zeg!! Lief meisje! Ja het is natuurlijk vanaf dag 1 al dat ze om de 4 uur kwam en eigenlijk maar heel even 6 flessen had enzo. Maar idd het is toch lastig, maakt je toch onzeker he. Ja natuurlijk heb ik spam :
Ik heb trouwens pas eindelijk het album van Ben zijn 1e jaar afgemaakt en kon hem van de week afhalen. Zooooo mooi geworden :
wilde ik mn filmpje van t lopen van luna op youtube zetten verwijder ik hem toch:S vanaaf ff een nieuw filmpje maken....