April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wat een rot weer zeg!
    ben tot op mn onderbroek nat ;)
    en mag zo weer door de regen Esmee terug naar school brengen!

het is hier trouwens zeeeer rustig!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky...Isa is wel weer volledig koortsvrij. Maar nog wel snel moe. In overleg met school houden we haar deze week sowieso thuis zodat ze even goed bij kan tanken. Maandag zien we weer verder.
    Ze slaapt smiddags ook echt weer ruim 2 uur dus ze heeft het echt nodig.

Bloem...leuk van je te horen en fijn dat alles goed is met jullie.

Simone...misschien zijn een regenjas en plu handig :D

3. nou het waaide hier zo dat mn plu binnenste buiten vloog!
    want heb maar 1 hand om hem mee vast te houdne, andere hand duuwt de kinderwagen;)
    en een regenjas heb ik niet;)

heb zoals t er nu naar uit ziet al mn little people verkocht!!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hahaha...zie je al lopen in de regen....:D:D Ik had geluk om net tussen de buien door te gaan.
    Wat fijn dat het little people verkocht is. Best snel toch?

Kwebbel

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....ik lees net je vergissing. Lig hier wel in een deuk.
    Heb je natuurlijk de hele dag achter de feiten aan gelopen niet?

Kwebbel

6. Goedemiddag dames.

@ Kwebbel, fijn dat Isa koortsvrij is. En gelijk heb je dat je haar tot volgende week lekker thuishoud.. Wayne heeft die rode teletubbie, Po heet die geloof ik, daar is hij ook helemaal gek op.

@ Simone, fijn om te lezen dat het vertrouwd was met je stiefzusje..

@ Bloempje, leuk jou hier ook weer ff te zien!!

@ Booky, hier ook een Bumba knuffel. Is Wayne ook helemaal gek op.

Zo, hier vanmorgen weer wezen puppyzwemmen.. Ging gelukkig weer helemaal goed. Vorige week was Wayne echt angstig, en durfde mijn niet los te laten.
    Vanmorgen ging het beter, eerst nog wat angstig, maar halverwege de les ging het beter, en ineens liet hij mij zelf los.. En oow wat was hij toen weer trots. Hij begon echt te lachen.. Zo van, zie mij nu eens..
    Tis alleen een raadsel waarom hij vorige week zo bang was. Maar goed.. Dat zullen we denk ik nooit weten..

Mijn nieuwe badpak zit trouwens als gegoten. Voelde me er heel lekker in..

Verder dinsdag een mailtje gehad, waar ik eerst heel boos om werd, en vervolgens, over heb lopen piekeren. Onbedoeld denk ik. Dat piekeren hoor.
    Heb vrijdag iemand op bezoek gehad, ook een moeder, die ik via internet had leren kennen, en het was heel gezellig. Klikt ook tussen ons goed, in real-life. Alleen kreeg ik dinsdag een mailtje, dat zij het ook leuk vond, alleen liet ze zich heel negatief uit over onze hond. Dat ze die te druk vond, en dat ze de losse haren maar vies vond. Nou ja, ze schreef onhygiënisch, maar in mijn ogen is dat een verkapte benaming voor vies..

Tja, ik kan er niets aan doen dat de hond verhaard, en dat je ondanks dat ik 2 keer per dag stofzuig, toch haren op de grond krijgt. Zeker momenteel..

Ik heb de mail aan Ingman laten lezen, en die werd eigenlijk gewoon woest, en zei dat ze wat hem betreft hier niet meer binnen hoeft te komen.

Ik zat er echt een beetje mee. En gister bij het GGZ zagen ze dat, en toen ik het daar vertelde kreeg ik reacties zoals, goh wie denkt ze wel dat ze is om jou dat zo te zeggen, en nou die zou bij mij ook niet meer welkom zijn.
    Ook mijn moeder reargeerde zo, en een andere vriendin van mij eigenlijk ook..

Wat mij gelukkig weer rustiger maakt, want ik twijfelde echt even aan mezelf.. Weet nu wel dat het voor mijzelf beter is om het contact te verbreken. Dit is geen goede basis om een vriendschap op te bouwen.. Als ze mij nu al vies vind!!

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Bloempje welkom terug!

Simone waarom heb je eigenlijk al je little people verkocht? Luna komt nu toch juist op een leeftijd dat het helemaal leuk is?

Isra lekker scherp haha.

Wat fijn dat Isa weer koortsvrij is, hopelijk is ze na het weekend dan weer helemaal de oude.

Ing tja, ik heb zelf 2 katten dus ken het probleem van overal haren. Dat is nou eenmaal zo als je huisdieren hebt. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen die geen huisideren hebben en erg van het schoon schoon schoon zijn het niet fris vinden. Ik zou de vriendschap er niet om beeindigen hoor, volgende keer anders lekker ergens anders afspreken. Denk niet dat ze jou vies vindt maar gewoon niet zo van die haren houdt.

Verder niet zoveel bijgelezen, lig al 2 dagen met koorts in bed :(. Gister was lief thuis bij de kids en vandaag schoonmama, maar de koorts is gelukkig weer aan het zakken. Verder gaat het met het drinken van Roos ook heel goed, ze haalt zelfs de 700 cc af en toe. Ik zou eigenlijk woensdag gaan wegen maar ja toen lag ik dus ziek in bed. Dus wacht nu maar tot de 16e want dan moet ik toch weer naar het cb. Die paar dagen met volgende week woensdag maken dan ook niet meer echt uit. En het gaat nu zo lekker dat ik me ook niet meer zo'n zorgen maak.

8. @Ladi: wij hebben t little people verkocht omdat er echt niet naar om gekeken werd door Esmee, en bij Luna is alleen de autobus maar in trek. De rest ook niet.
    En met sinterklaas komen er weer genoeg andere dingen bij.
    En anders moet ik er een stuk aan bouwen om alles een plekje te kunnen geven;)

@Ingrid: wat stom zeg dat iemand die 1`keer bij jou is geweest dat zo zegt over de honde haren.
    Kijk ik hou er ook totaal niet van hoor(ben allergisch) maar zou zoiets nooit zomaar zeggen....

9. Ladi: beterschap!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihihih Simone, dan kom je hier vast ook nooit weer ;)

Ingrid, wat ontzettend kinderachtig om zo'n mail te gaan sturen.
    Kijk als ze nou gewoon tussen neus en lippen door meld dat ze eigelijk toch die al die haren niet zo fris vind, dat zou al heel anders zijn.
    Maar hier is het hetzelfde hoor.
    Ik ga echt niet 5x per dag stofzuigen hoor, sochtends met de swiffer en savonds met de stofzuiger.
    En als er visite komt dan zuig ik nog een xtje extra.
    Nog te vies? dan komen ze maar niet weer ;)

LaDi, beterschap!

Nou hier is vanmorgen de monteur geweest voor onze combimagnetron.
    Blijkt dat er een onderdeeltje niet functioneerde, daarom werd mn oven niet heet.
    Nu dus maar ff een cakeje bakken om te testen :p

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeienavond! Hier twee drukke dagen gehad. Gisteren gewerkt en 's avonds mijn moeder opgehaald van het station. Vanochtend moesten we naar het CB en daarna moest ik zelf naar de tandarts (heeft mijn moeder dus even opgepast). Daarna broodje gegeten, Jasmijn in bed en mama en oma samen een appeltaart gebakken (mmm, want boniman had een grote zak appels meegenomen). En vanmiddag nog wat boodschappen gedaan. Na het eten mijn moeder weer naar de trein gebracht. Dus zit nu lekker op de bank, heb net mijn nieuwe telefoon (hij kwam vanmiddag) eens even goed bekeken..

Simone, leuk dat het contact met je stiefzusje zo goed verliep.

Kwebbel, haha, Tijn in gesprek met Lala. Leuk om te zien hè, als ze daar zo druk mee zijn!
    Hoop dat Isa snel weer helemaal is opgeknapt, nu dus lekker bijtanken.

Booky, alles goed met de mannetjes?

Bloem, leuk dat je even langskomt!

Isra, wat een stunt met je werkdag. Maar gelukkig waren je collega's zo attent om te bellen..

Ingrid, ik kan wel snappen dat mensen die geen huisdieren hebben niet gewend zijn dat je dan nu eenmaal haren op de vloer hebt. Maar goed, of dat idd een goede basis is om een vriendschap op te bouwen? Jullie kenden elkaar toch nog niet? Dan zou ik gewoon verder op zoek gaan naar iemand die beter bij je past..

Ladi, beterschap, hoop dat je snel weer opknapt!

Cyn, mm ook al aan het bakken. Lekker, cake.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En dan even voor de statistieken: alles was echt prima op het CB. Jasmijn was goed gegroeid, ze weegt nu 10.080 gram en was 79,5 cm lang. Alle 'testjes' deed ze ook zonder problemen, de wijkverpleegkundige was erg tevreden (is trouwens echt een leuk mens).

Zal de lijst eens opsnorren...

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    28 bevallen april mama's van 29 baby's
    21 jongens
    8 meisjes

Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio
    mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle
    4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana
    LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander
    Corina- di 1 april 2008 - Jochem
    Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin
    tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin
    Isra - do 10 april 2008 - Ryan
    Tearke - do 10 april 2008 - Jurre
    Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus
    Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani
    Marleen - zo 13 april 2008 - Roel
    oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit
    Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah
    bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn
    Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas
    Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan
    Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver
    H25 - do 17 april 2008 - Alyshia.
    kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn
    Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria
    Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha
    8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano
    Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria
    Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina
    Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha
    Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan
    Chelleke – zat 26 april 2008 - Damian
    Kili - vr 9 mei 2008 - Andy

Agenda

Oktober
    21 okt - Bri naar vk
    21 okt - Simone met Luna naar orthopeet controle
    22 okt - Bri 20 weken echo
    23 okt - Simone weekend weg met hele familie

November
    15 nov - Simone+gezin naar K3
    22 nov - Simone+gezin naar euro disney 3 dagen :D

Maten en gewichten

geboortegewicht en lengte
    tweeling1- Lars -------------- 1970 gram
    tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram
    mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm
    LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm
    4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm
    boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm
    Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm
    Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm
    cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm
    Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm
    Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm
    oOMissCOo - Tygho ------- 3530 gr. - 49 cm
    Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm
    H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm
    Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm
    Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm
    Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm
    Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm
    Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm
    Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm
    Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm
    AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm
    Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ?
    Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm
    Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm
    Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm

Gewicht/Lengte met 1 jaar!
    Boni - Jasmijn ---=-------- 7670 gr. - 71 cm (lengte met 11 mnd)
    Simone - Luna ------------ 8780gr. - 73,5cm
    H25 - Alyshia ------------ 10.250 gr. - 77 cm (11 mnd en 3 wkn)
    oOMissCOo - Tygho ------- 10.200gr. - 76cm

Gewicht/Lengte met 15 maanden
    Simone - Luna ----------- 9980 gr. - 80 cm
    Bri - Deane -------------- 10.690gr. - 76,5 cm (14 mnd)

Gewicht/Lengte met 18 maanden (1,5 jaar)
    Boni001 - Jasmijn ----------- 10.080 gr. - 79,5 cm
    LaDi - Benjamin ------------ 10.190 - 84 cm
    Kwebbel - Tijn ------------- 10.700 - 80 cm
    Booky - Mats ------------- 11630gr. - 81,5 cm
    Ingrid - Wayne ---------- 12.130gr - 83,5cm

Marleen1979 - Roel------- 12.600gr. - 86,5cm

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Fijn Simone dat jij diegene bent die misschien alles weer bij elkaar kan krijgen.

Het viel mee kwebbel, toen ik eenmaal op mijn werk was ging het wel weer. En het voordeel was dat ik vanochtend weer heb uit kunnen slapen hihi.

Ladi wat vervelend meid dat je zo ziek bent, heb je enig idee wat de oorzaak van de koorts is? Lekker hoor dat Roos weer zo goed drinkt.

Super dat Jasmijn ook weer door de APK is.

Ik ga nu lekker onder de wol, morgen weer werken.

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Het gaat hier al weer wat beter gelukkig, de koorts lijkt weg (weet het niet zeker, nog niet kunnen tempen). Nog wel moe, keelpijn, hoesten. Kreeg gister de brief om me te laten vaccineren tegen de mexicaanse griep as. dinsdag al. Maar goed, dat gaan we dus niet doen.

Simone maar is veel van Little People niet vanaf 2 jaar?

Ing hoe is het eigenlijk met je naaien?

En Cyn is je cake gelukt?

Boni bedankt voor het idee, ga morgen ook weer eens een appeltaart bakken :D. Lekker :D. Jasmijn is ook zo klein maar fijn meisje he haha, vermoedt dat Roos dat ook wel blijft.

Isra was een mild griepje denk ik.

16. Goedenavond..

@ Ladi, nou het schiet nog niet erg op met naaien.. Doordat ik vorig weekend dus naar de 3js ben geweest, ben ik een aantal dagen erg moe geweest. En ik weet, dan hoef ik het niet te proberen want dan gaat het fout. En normaal had mijn moeder me afgelopen donderdag geholpen, maar die heeft een longontsteking, dus dat werdt hem ook niet.
    Maar komende week ga ik er weer mee aan de slag..

@ Boni, fijn dat Jasmijn ook weer goed gegroeid is. Altijd fijn. En ik vind het wel leuk hoor, van die fijne poppetjes.. Zeker als ze dan al lopen. Zie het bij het zwemmen ook..

Nou hier is alles weer rustig. Vanmiddag een goed gesprek gehad met de dame in kwestie, waar ik het gister over had. Een en ander van beide kanten duidelijk geworden. En ook al ken ik haar nog maar kort, ik heb wel voor het eerst sinds tijden het gevoel, dat het echt klikt met iemand.

Verder hier zijn gangetje. Wayne is lekker vrolijk.. Hij begint steeds meer een echte boef te worden. Hij kan sinds een weekje zelf op de bank klimmen, en ik heb hem dan geleerd om er op zijn billen er weer af te gaan. Alleen vanmiddag wilde hij persee ondersteboven er weer af.. Ik hield mijn hart vast, maar het ging helemaal goed. En Wayne heeft de grootste lol.

Ook heeft hij sinds gister een nieuw woordje. Als hij naar bed gaat, gaat Wayne apen.. Niet slapen maar apen.. Wel leuk.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje, wat rustig hier!

Ladi, gelukkig ben je weer wat opgeknapt.

Ing, wat lief, Wayne gaat apen.. haha. En fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je kennis.

Ga het hier vandaag rustig aan doen, pff ben moe. Drukke week gehad en dat merk ik nu wel. Dus tot later!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    LaDi, de cake was goed gelukt! :Djamjam!

Nou vandaag heb ik alvast 2 van de 3 onderdelen voor het diploma kinder-ehbo gehaald.
    Tegenwoordig is blijkbaar verplicht dat je een AED kunt bedienen dus daar moet ik dan 12dec nog weer voor terug.
    De rest heb ik vandaag gehaald :D

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gefeliciteerd Cyn!

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daar was ik ook weer eens:D

Simone wat fijn dat je weer een beetje contact hebt met je stiefzusje, zal idd wel even gek zijn na 15 jaar!
    little people is volgens mij best populair, dus geloof best dat het snel weg was! Daimy speelt er ontzettend veel mee:)

Kwebbel wat leuk dat Tijn nu ook een laalaa heeft:) laalaa en po worden hier helemaal plat geknuffeld;) hoe is het nu met Isa?

booky leuk he dat ze die dingen meteen herkennen;) hoe is het met de mannetjes verder, word Nils nog veel gedragen?:D

Hey bloempje leuk je weer eens te lezen en nog bedankt voor je pbtje;) veel plezier met klussen!:D

Ing idd niet leuk om te lezen natuurlijk in een mailtje, maar idd misschien bedoelde ze het helemaal niet zo en vond ze het gewoon moeilijk hoe ze dat moest zeggen, ik lees dat je het al hebt uitgesproken , gelukkig!
    was je al begonnen aan je naai project of nog helemaal niet?
    ben wel benieuwd!
    ik lees dat je wayne leert op zijn billen van de bank af te gaan, vind je dat niet eng?
    Daimy draait eigenlijk op haar buik en laat zich zo zakken, dat lijkt me veiliger? of misschien heb je een hele lage bank?

Ladi hoe voel je je nu? geen koorts meer? Heerlijk dat Roosje zo aan een inhaalslag bezig is!

hihi isra, slim bekeken 2 dagen uitslapen;)

haha mams, heb je echt een monteur voor je magnetron? :D dat zit hopelijk bij de garantie in?;)

Boni mmm lekker appeltaart! Fijn dat Jasmijn weer helemaal is goedgekeurd!

Mams wat fijn dat je vast 2 onderdelen gehaald hebt, kreeg je die 3e ook vandaag of was die sowieso pas in december?

Hier gaat alles nog steeds zn gangetje, dinsdag komen ze van het cb langs voor het 18 maanden bezoek van daimy en ik hoef pas in december weer met Jenna langs, ben wel heel benieuwd wat ze nu weegt;) Sabman is maandag en dinsdag vrij dus we hebben lekker lang weekend:D

Hebben jullie gelezen van die 3 baby's die in dezelfde week zijn overleden na een vaccinatie?:( brrr Jenna heeft diezelfde vaccinatie ook vorige maand gehad , toch wel eng hoor. vreselijk voor die ouders:( ze hebben alle vaccins van die partij teruggehaald, ik ben benieuwd wat eruit zal komen...

Deel Deze Pagina