Sab, dat is zowieso in december pas. Het is pas recentelijk aan de eissen voor het ehbo-diploma toegevoegd dus het viel een beetje buiten de planning. Erg jammer dat het dus nog 1,5 maand duurt maarja het is niet anders. Vreselijk he van die kindjes Ben er echt van geschrokken. Ja echt een monteur voor de magnetron!! 2 jaar garantie he Heb em nog geen jaar. Dus die meneer kwam GRATIS mijn magnetronnetje maken! En voor het eerst sinds dat we em hebben, functioneertie naar behoren!!
@Sab: wat een leuke sinterklaas banner en avator! lief stelletje heb je toch he! @Missc: gefeliciteerd met je diploma zover! erg he van die 3 baby's... t zou je maar overkomen!
meiden, wat is er weer veel geschreven. of ben ik gewoon lang niet geweest? sab, waanzinnig leuke sint-plaatjes met je meiden heb je gemaakt! heb jij ook zo'n zin in de échte sinterklaasfeestjes? Daimy en Deane zijn vast nog net te klein om het echt te kunnen volgen, maar ik verheug me echt op de tijd dat ze erin geloven. ingrid: gelukkig hebben jullie het uit kunnen praten. zo vaak gebeurt het niet dat het goed klikt met iemand die je net leert kennen, zou zo zonde zijn als het op zoiets kleins mis zou lopen. miss: gefeliciteerd met het eerste stuk van je kinder-EHBO. Die AED's zijn niet moeilijk (heb er geen cursus in gehad, maar wel een demo tijdens de kinder-EHBO avonden die ik heb gevolgd) en dat gaat je lukken! lekker dat de magnetron het nu eindelijk goed doet. iedereen lekker aan het bakken geslagen, lees ik. heeeeerlijk, krijg er ook helemaal zin in, zelfgebakken appeltaart en cake en chocoladekoeken (dat laatste is een beetje mijn specialiteit voor de winterperiode, van die lekkere grote, beetje taaie chocolade koeken met stukjes chocola erin - jammmm!). Deane is afgelopen week ziek geweest, wéér een oorontsteking. Of misschien nog steeds... vorige maand ook al, AB-kuur gehad maar naar mijn idee was het nooit helemaal weg. en nu was het dus weer raak. Zo zielig... gelukkig is de koorts over en heeft hij ook minder pijn. Maar nu is Briman ziek, dus ik sta er eigenlijk een beetje alleen voor. Ik heb afgelopen week mijn griepprik (die voor de gewone seizoensgriep) gehad, over twee weken krijg ik de eerste voor H1N1. Ben benieuwd wat nu het advies van de gezondheidsraad wordt; wel of niet enten van kleine kinderen. Deane moest trouwens heel erg huilen toen ze mij gingen prikken. Lief he, zo'n bezorgd mannetje! Simone, had nog niet gereageerd op Luna die nu kan lopen. Knappe meid!! Ik begin nu wel echt een buik te krijgen; inmiddels zeggen mensen die ik lang niet heb gezien ook spontaan: heeee wat leuk, je bent zwanger! Tot vorige week zag ik mensen dan wel kijken, maar durfden ze het nog niet te zeggen. Nu is het echt onmiskenbaar een zwangere buik. Ik krijg jammer genoeg ook wel meer last van m'n bekken - braaf al m'n oefeningen blijven doen dus!! Wat rot is, is dat ik eigenlijk niet meer goed op de grond kan zitten. En het is zo suf om met Deane te spelen vanaf de bank of een stoel... vindt hij ook niks aan! Geniet nog even van de vrije zondag, het is (hier in elk geval) mooi weer.
Sab...ik zie dat ook jij al in de sinterklaas sfeer zit Leuke banner meid. Bri...buik spam, buik spam, buik spam Wat sh*t zeg dat Deane in korte tijd weer oorontsteking heeft. Houdt hem maar goed in de gaten. Bij Tijn was dat begin dit jaar ook zo. Daarbij steeds groene snotneuzen. Na de buisjes en verwijderen neusamandel geen last meer gehad. En aaach...kleine Deane die met mama meehuilt... Nog even over de inenting MG...ik ben vrijdag naar een symposium geweest waar veel artsen (waaronder kinderartsen/gynaecologen) een zegje deden. Natuurlijk werden er vragen gesteld over de inenting. Nou ook daar de meningen verdeeld. 1 arts zei over de zwangeren: ik adviseer inenten alleen zwangeren die in het derde trimester zitten. Zij hebben een hoger risico op longontsteking met alle gevolgen van dien. Zijn collega was het daar absoluut niet mee eens. Die zei niet inenten 8).....met andere woorden overal is en blijft het een dilemma. Ik hoop dat iedereen voor zichzelf dus een "goede" keus kan maken. Ben benieuwd wat er morgen uitkomt voor de kinderen. Mams....gefeliciteerd met je behaalde onderdelen. Goed hoor! Tearke...hoe gaat het met bjarne? Merk je al verschil nu alle medicijnen gestopt zijn? Simone....nog 1 week en dan swingen Marleen...alles goed bij jullie? Heb je geloof ik al even niet gezien hier. Isra....lekker knuffelweekend? Kwebbel
Goedemiddag.. @ Sab, ik vind het zelf veiliger als Wayne voorzichtig op zijn billen de bank afschuift. Hij komt dan altijd op zijn beentjes terecht. Dat gaat prima. Ik geloof niet dat wij een super lage bank heeft. Maar Wayne heeft lange benen. Als hij op zijn billen op het randje van de bank gaat zitten, en dan zijn benen strekt, is het maar hooguit 5 cm wat er nog te overbruggen valt. @ Bri, Arme Deane alweer oorontsteking.. Beterschap, ook voor Briman. @ Mams, gefeliciteerd met je behaalde onderdelen!! Zo hier onverwacht toch een luie zondag.. We zouden naar mijn schoonmoeder, op verjaardag, maar die belde ziek af. En stiekum kwam dat ook goed uit, want Wayne is hier ook weer aan het snotteren. Alweer. Pff dit is al de 3e of 4e keer sinds begin september. Vind het wel vaak hoor. Toch laat ik het hem wel uitzieken.. Maarja.. Even in de gaten houden maar.. Hij is verder wel super vrolijk en ondeugend. Ik zag dat Sab al een mooie sint-banner heeft. Leuk hoor, ga ik van de week ook even maken. Na woensdag. Woensdag is het hier nog Sint Maarten. Niet dat we met Wayne gaan lopen, daar is ie echt nog te klein voor, maar we krijgen hier natuurlijk wel het een en ander aan de deur. Aan de ene kant vind ik het altijd hartstikke leuk dat sint maarten, maar aan de andere kant, ben ik altijd weer blij als het voorbij is, en we er weer een jaar tegenaan kunnen. Maar goed.. Zaterdag naar de intocht van Sinterklaas. Niet in het centrum van de stad hoor, maar gewoon hier bij het winkelcentrum. Om 15u komt hier exact dezelfde optocht als die in de stad komt. Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.. Nou. Verder eigenlijk geen bijzonderheden.. Fijne avond allemaal!!
Hai hai. Sab, inderdaad vreselijk van die kindjes die zijn overleden na de vaccinatie. Hoorde wel dat 2 van de 3 in ieder geval uit dezelfde plaats zouden komen? Misschien is er nog wel iets anders aan de hand, je weet het ook niet.. maar wel erg schrikken. Bri, beterschap voor Deane en briman! En het schiet voor jou ook al op, morgen 23 weken. Lekker hoor. Hoop dat je bekkenklachten in ieder geval niet erger worden.. Kwebbel, tegenstrijdig advies dus weer over de inenting. Blijft lastig.. Ingrid, lekker zo'n luie zondag, hier ook haha. Beterschap in ieder geval voor Wayne, vervelend dat hij zo vaak verkouden is.
hi meiden Zo was ik ook weer na een alweer een druk weekend. Gisteren was de afsluiting van de museumnacht, weer een super gezellige avond gehad. Vandaag lekker met het kleine mannetje thuis aan het knuffelen, spelen en stoeien geweest. En vanavond heerlijk samen 3 kwartier in bad gelegen, nou ja gelegen, 3 kwartier zitten spelen en spetteren. Mams gefeliciteerd dat je al 2 van de 3 onderdelen hebt gehaald, goed hoor! Sab leuke avater en banner heb je, helemaal in 5 december sfeer. Lekker hoor dat Sabman thuis is maandag en dinsdag. Ahhh Bri wat lief dat Deane helemaal bezorgd is om zijn mama, echt schattig. Kwebbel echt tegenstrijdig allemaal he, die verschillende berichten over de MG. Zoals je hierboven kunt lezen heb ik vandaag een lekkere kroel, knuffel, stoei dag gehad met mijn kleine binkie.
joehoe.....onze zomervakantie is geboekt! we gaan volgende zomer naar kroatie voor 2 weken!!!! heb er nu al helemaal zin in. we gaan met een nicht van corné en haar vriend en zoontje. over 2 weekjes zitten we gewoon al in euro disney zeg! ben zo benieuwd wat Esmee er van vindt...Luna zal t wel allemaal heel mooi vinden maar die snapt t natuurlijk nog niet zo...
Ooooh Simone, heeeerlijk zeg! Kroatie schijnt heel leuk en mooi te zijn!*mag ik mee in de koffer???* En idd over 2 weken al naar Disney Leuk hoor!! Isra heerlijk met Ryan geknuffeld dus Oh en ik zou willen dat wij een gewoon bad hadden, lekker met Tygho erin spelen. Wij gaan eens in de zoveel tijd bij mn ouders in bad en dat is natuurlijk ook heerlijk...maar als we er thuis 1 hadden gehad...*heeeeerlijk* Vanacht de langste nacht ooit gehad!! Tygho ging half 8 naar bed. Om 5 uur heb ik hem even gehoord. Half 8 ging Harmen weg en ik dacht nou zal me vast aankleden maar ben weer weggedommeld. Half 9 werd meneer wakker! Helemaal fris en fruitig, terwijl hij normaal ALTIJD huilend wakker word.
Simone...ziet er goed uit jullie zomervakantie. (zag de link via hyves) Gaan jullie met de auto of vliegtuig? Wij krijgen op het werk pas rond 15 december te horen wanneer we zomervakantie hebben....heb de laatste van julie en de eerste 2 van augustus aangevraagd....maar kunnen dus nog niet boeken. We gaan sowieso naar Italie...alleen kwebbelman wil nu ruim 2,5 week en ik 2 weken. Mmmm nog maar eens goed met elkaar babbelen. Isra...we kiezen hoogstwaarschijnlijk toch voor een camping /huisje op camping of zoiets. Voor de kinderen is er dan net iets meer animatie. Ik stuur je nog even een Pb Mams...heerlijk geslapen dus. Fijn hoor. Ingrid...gaat het alweer beter met Wayne? Kwebbel
28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha 8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda November 14 nov - Kwebbel + gezin naar K3 15 nov - Simone+gezin naar K3 22 nov - Simone+gezin naar euro disney 3 dagen 28 nov - Kwebbel jarig Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -------------- 1970 gram tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho ------- 3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ? Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm Gewicht/Lengte met 1 jaar! Boni - Jasmijn ---=-------- 7670 gr. - 71 cm (lengte met 11 mnd) Simone - Luna ------------ 8780gr. - 73,5cm H25 - Alyshia ------------ 10.250 gr. - 77 cm (11 mnd en 3 wkn) oOMissCOo - Tygho ------- 10.200gr. - 76cm Gewicht/Lengte met 15 maanden Simone - Luna ----------- 9980 gr. - 80 cm Bri - Deane -------------- 10.690gr. - 76,5 cm (14 mnd) Gewicht/Lengte met 18 maanden (1,5 jaar) Boni001 - Jasmijn ----------- 10.080 gr. - 79,5 cm LaDi - Benjamin ------------ 10.190 - 84 cm Kwebbel - Tijn ------------- 10.700 - 80 cm Booky - Mats ------------- 11630gr. - 81,5 cm Ingrid - Wayne ---------- 12.130gr - 83,5cm Marleen1979 - Roel------- 12.600gr. - 86,5cm
Isra, lekker weekend gehad dus. Klinkt goed! Simone, jullie hebben de vakanties lekker al in het verschiet, klinkt allemaal goed! Cyn, lekker uitgerust lees ik, geweldig dat Tygho zo goed heeft geslapen. Kwebbel, hoop dat je de vakantie ook krijgt die je hebt aangevraagd. Maar december, dan ben je nog wel op tijd met boeken toch! En heb mijn onderschrift weer aangepast met de nieuwste lijst. Hier trouwens gisteren de babykamer geschilderd. Zal zo eens even een fotootje maken hoe het er nu uitziet..
En tadaa, de babykamer tot nu toe. Bekijk bijlage 27170 Ledikantje. De wiegsluier hadden we nog van Jasmijn en past hier weer mooi bij.