Och mams, beterschap. Hier ben ik sinds vandaag ziekjes. Snotterig, verhoging enz... Met paracetamol is het gelukkig redelijk te doen. Maar jeetje ik had het vanmiddag ZOOO onwijs KOUD. Gelukkig was Mats op het kdv man ben/was zo slap als een vaatdoek. Super gaaf Marleen dat het zo goed gaat met de fotografie opdrachten . OOh Kwebbeltje dat is wel sneu voor je collega en haar kindjes. Hopen dat ze heel snel goed opknappen.
hi meiden, Ik blijf nog steeds bij mijn besluit om niet Ryan niet te laten inenten. Ray begint wel al wat meer terug te krabbelen maar mijn gevoel zegt nog stees zo ontzettend nee. Boni idd wat jij zegt achteraf kun je pas bepalen of je het goed gedaan hebt. Je hoort ook steeds van zulke tegenstrijdige berichten. Mielen APPLAUS voor Bosch, super zeg dat hij ook de stap gewaagd heeft! Mams beterschap voor jou en de kleine man. Bah kwebbel nu komt het wel in eens dichtbij. Hoe was het vanavond op je werk Marleen. Super zeg dat je fotostudio zo goed loopt. Hier hetzelfde, geeft je wel een kick he? Vandaag foto's gemaakt voor de regionale krant. Bah booky jij ook al ziekjes. Beterschap.
Net terug van de opnames van Hart in Actie. Het was LEUK!! Echt geweldig om eens mee te maken. Natasja Froger is ook echt ontzettend aardig. Apart om eens mee te maken hoe ze alles opnemen. De client waarvoor het was vond het erg leuk en de briefschrijfster (een stagiaire) was helemaal in tranen, zo ontroerd was ze. Mooi om te zien.
Wat een super lief gebaar van een stagiaire zeg. Nou ik ben erg benieuwd naar de uitzending. Laat tzt nog even weten wanneer het wordt uitgezonden.
Mielenl, super van Bosch! Haha, en dat net bij opa en oma. Ingrid, beterschap voor Wayne. Cyn, hoop dat Tygho snel weer opknapt idd. Dikke knuf! Marleen, nou, zal in januari Hart in actie eens gaan volgen, misschien zie ik je voorbij komen (heb dan toch tijd genoeg ). Booky, beterschap!
bedank voor jullie berichtjes meiden, met Daimy gaat alles goed. Wuppie ik heb even gegoogled op zondagsarmpje en dat is inderdaad precies wat daimy had, er staat ook omschreven hoe het vaak gebeurd en dat is precies hoe het ook bij ons is gegaan. Ze heeft nu gelukkig nergens last meer van, doet alles weer met haar armpje en ze is het alweer vergeten, alleen papa en mama voorlopig niet ze heeft wel meer kans dat het nog een keer gebeurd dus we zijn wel supervoorzichtig nu! Simone hopelijk word Esmee niet aangestoken! Laat je Esmee en Luna wel vaccineren ? Mams beterschap voor jou en Tygho, hoe gaat het nu met hem? Hopelijk knapt hij snel weer op! zit hij nu aan de tamiflu? ik dacht eigenlijk dat ze dat juist niet meer gaven omdat de bijwerkingen groter zijn als de voordelen ervan? Boni lieve foto's zeg van Jasmijn , ze word echt een dametje! Het kamertje ziet er ook mooi uit! Bosch super jongen je 1e losse stapjes! nog even en je wil niet anders meer Ing beterschap voor wayne! en ik ben benieuwd naar het broekje! Marleen wat leuk om dat eens mee te maken, hart in actie! ik zag de foto's op je hyves, zag er mooi uit! Fijn dat het zo lekker gaat met je eigen studio! Booky beterschap daar! hopelijk voel je je snel weer wat beter! de mannetjes wel helemaal fit? Isra zo te lezen gaat het met studio klik ook goed kun je eens wat spammen van je werk ? ik ben eigenlijk wel heel benieuwd maak je ook veel foto's van je eigen modelletje? Over de vaccinaties,wij zijn eruit, nadat we eerst heel hard hebben geroepen dat we ze niet lieten inenten , kiezen we er nu toch voor om dat wel te doen. Onze meisjes zijn gezond, nooit ziek, ik ben natuurlijk thuisblijfmama en ze gaan ook niet naar een kdv, dus de kans dat ze het krijgen is misschien niet heel groot, maar ik moet er niet aan denken dat ze het toch krijgen. ze zijn nog zo klein en kwetsbaar. Vaccineren blijf ik ook 'eng' vinden, maar dat vind ik ook al met de gewone vaccinaties en die doen we ook, omdat niet vaccineren en kans op die ziektes voor ons geen optie is. Dit is dan minder lang getest , maar ik probeer er maar op te vertrouwen dat het veilig is en dat de bijwerkingen meevallen. De mg lijkt ook niet over te waaien en ik zou me altijd zorgen maken dat ze het ergens oplopen.En het is ook niet zo als ze het 1 keer (mild?) hebben gehad dat ze het dan niet meer kunnen krijgen helaas. Door ze toch te laten inenten hebben we meer 'rust' en dit voelt als de beste keuze voor nu, hoe moeilijk ook. Jenna is dan net 2 dagen 6 maanden, dus ze komt als het goed is in aanmerking voor de vaccinatie ( ze is van 21 mei en als het goed is word tot 23 mei geent) . Ik blijf het 'eng' vinden dat vaccineren bij zo'n heel kleintje, maar toch voelt het goed om nu deze keuze te hebben gemaakt.
@ sab da's precies mijn gedachte, al is de kans dat Bosch het oploopt stukken groter met 2 dagen kdv. Ik weet ook niet wat wijsheid is, dus probeer maar op de medici te vertrouwen. Ik ben wel van plan het met de HA te overleggen, maar ik geloof wel dat ik het laat doen. Er stond trouwens gisteren een groot artikel in de krant, nog geen tijd gehad om dat te lezen....
Goedemorgen, @ Sab, ja jullie zullen het voorlopig niet vergeten.. Vaak kan je niets aandoen dat het gebeurt. Maarja.. Dat maakt het niet minder vervelend. Nou hehe, het snotteren van Wayne lijkt nu eindelijk flink afgenomen. Hij is alleen nog wat schor. Heeft een heel hees stemmetje.. Klinkt best zielig. Maar ik denk dat het goed is geweest, dat ik het zwemmen voor vandaag heb afgezegd. Gister trouwens eindelijk een oplossing gevonden, voor het sokken probleem bij Wayne. Hij trekt zijn sokken steeds uit. Ook zijn sokken met anti slip zooltje, die hij van mij aanmoet als hij lekker rondloopt. Hij mag best op blote voetjes, maar dan worden zijn voetjes zo koud. En gister heb ik zijn oude slofjes weer aangedaan. Die van zootjes, die leren dingen. Eerst zijn sokken aan, en daaroverheen zijn slofjes. Nou die krijgt hij niet uit dus. En hij heeft lekkere warme voetjes nu. Ze passen nog net, dus als ik volgende week in de stad ben maar ff een paar grotere halen.. Verder ga ik straks weer lekker met het broekje van Wayne verder, als Wayne op bed ligt. Misschien kan ik hem wel voor een groot deel al in elkaar zetten..
@Ingrid: goede oplossing zo voor de sokjes! @Sab: ik twijfel nog steeds over die entingen.... geukkig dat t met Daimy weer goed gaat! @Marleen: leuk die hart in actie opname! @mielenl: wat goed van jullie bosch! opa en oam zullen zich vast vereerd voelen! gister de schoolfoto van Esmee ontvangen...valt niet tegen...had verwacht dat ze er nie zo leuk op zou staan, want ze kan altijd zo nep lachen maar deze keer is hij goed gelukt. mn schoonmoeder belde gister, er is bij hun ingebroken. maar zonder breekschade... er schijnt in dat app.complex een nagemaakte sleutel in omloop te zijn. hun zijn al de 2e waarbij dit is gebeurd. de spaarpotten vd meiden leeg gehaald en alle gouden sieraden zijn weg. hier begint de sint gekte al hoor, esmee en luna lopen hier al met een zwarte pieten muts/kleding en een pieten pop rond. En de liedjes worden al grijs gedraaid! dat beloofd nog wat de komende weken!
@ Simone, he bah. Wat akelig zeg, dat er ingebroken is bij je schoonouders.. Dat er een vreemde aan hun spulletjes heeft gezeten. Bah..
Sab, het is protocol om alle kindjes onder de 2 met de verschijnselen toch te behandelen. De Tamiflu voor kinderen is ook een zwakkere variant, word ook nog gewoon vergoed. De zwaardere variant voor volwassenen valt overal buiten, word ook bijna niet voorgeschreven. Voor volwassenen is het vaak gewoon beter om goed uit te zieken.Maar bij zulke kleine kindjes nemen ze geen risico. Heb me voor laten lichten over eventuele gevolgen en ze kon mij niks noemen waarvan ik dacht van...hmm laten we dat maar niet doen. Maar het heeft al wel resultaat(samen met de sinaaspril) Tygho is sinds vanmorgen koortsvrij. Gisteravond was eng. Had hem gedoucht...Tja de bacterieen moeten er toch af he. En hij werd helemaal blauw aan zn armpjes. 1 armpje liet hij helemaal slap hangen. Begon te rillen als een gek. Maar hij was gloeiend heet van de koorts. Snel afgedroogd en in de pyama gedaan. Hij heeft gewoon het lauwe water als ijskoud ervaren omdat hij zelf zo heet was denkik. Maar het was wel ff eng. Marleen dat klinkt als een emotioneel gebeuren zeg! Wat ontzettend lief van de stagaire. Vind dat echt bewonderenswaardig in mensen als ze zover gaan om een ander te helpen. Ga het zeker volgen in januari. Simone, nou dat is ook geen prettig nieuws. Ze zullen vast geschrokken zijn! Ingrid, goeie oplossing voor het sokkenprobleem! Sab fijn dat jullie eruit zijn gekomen wat betreft de vaccinaties.
Simone....jeetje zeg. Brrr....altijd een eng idee inbrekers. Mams...fijn dat het weer beter gaat. Hier is de kogel door de kerk. Hebben besloten om ons te laten inenten. Eva heeft inmiddels de eerste prik gehad. (risicogroep ivm luchtwegen en flixotide gebruik) Ikzelf volg volgende week en dan vanaf 23 November Tijn en Isa. Voelt nu goed. Het voelt als "rust". Kwebbel
Kwebbel fijn dat ook jullie eruit zijn. Ik denk dat we Tygho ook laten enten. Gister een goed gesprek met de dokter gehad, ok niet mn eigen maar toch.
Marleen...had het er net nog bijgezet Ikzelf ga hem volgende week ook halen. Echt raar dat je over zoiets zo opgelucht kunt zijn. Hoe hard ik eerst nee zei..hoe goed het dan toch kan voelen. Kwebbel
hoe komt het dat je nu besloten hebt t wel te doen kwebbel? ik twijfel ook nog zo, mss kan je me over de streep trekken?
Simone...met name dat ik nu van mensen hoor die ik ken die net als ons kleine kinderen hebben en die echt heel erg ziek zijn. *lees vooral erg benauwd zijn* 1 ligt in het ziekenhuis. Gisteravond nogmaals de voor en tegens op papier gezet en besloten dat als de kids het dan krijgen wij ze liever niet al te ziek zien worden. Op zich zijn ze verder gezond en kunnen ze zelf ook een gewone griep aan, maar als je je dan toch kan beschermen dan toch liever dat. En ik heb direct gezegd dat als we de kids laten inenten ik zelf hem dan ook haal. Door veel de officiele websites te hebben gelezen, nogmaals advies van wat deskundigen is de weegschaal dus hier naar ja gegaan. Ik sta er nu ook volledig achter en nogmaals het voelt goed. En wat de toekomst zal brengen........de tijd zal het leren. Kwebbel
wij hebben het er gisterenavond ook lang over gehad en de voor en nadelen van beide opties besproken. voor ons werd het ook opeens heel duidelijk dat ze wel echt wel willen laten inenten, ook hier meteen een gerust gevoel