Nou hehe, eindelijk wat gevorderd met het broekje van Wayne.. Wel met het nodige gemopper, want het ging niet helemaal goed. Maar, het broekje zit in elkaar. Nu nog het bovenstukje en de hengsels erop. Maar omdat ik dat erg moeilijk vind, of beter gezegd lastig. Gaat mijn moeder daar volgende week mee helpen. Ja en dan verder afwerken. Maar leuk wordt ie wel.. Nu krijgt de lap stof, al wat vorm.
OOh Mielen helemaal vergeten te reageren op de geweldige stap(jes) van jullie kanjer!! Gaaf hoor Wat leuk Marleen die opnames voor Hart in actie, wel even laten weten wanneer het er op is hoor. Tis erg grappig om een bekende op tv te zien. Deze week zit de moeder van mijn vroeger oppaskindjes in 'Wie is de chef'. Jeetje Simone wat een verhaal bij je schoonmoeder. Echt eng zeg dat er vreemde in je huis zijn geweest. Jeetje missc dat was even flink schrikken met Tygho, gelukkig gaat het de goede kant op. Ben hier redelijk aan het opknappen, lig wel de hele dag al op bed. Mats heeft vanochtend bij vrienden van ons gespeeld en Bookyman heeft thuisgewerkt. Pff is een tijd geleden dat ik me zo beroerd voelde. Vaccineren, ik twijfel nog wel maar begin steeds meer naar 'ja' te neigen.
Ook ik heb me vandaag aangemeld om me te laten vaccineren via mn werk. Heel lang getwijfeld, maar nu toch maar de knoop doorgehakt. Roel laten we dus ook inenten. Ik zal het laten weten als Hart in Actie op TV komt.
idd een hele leuke foto marleen! En hele lieve broertjes Booky! ik heb net even een ballonrokje in elkaar geknutseld voor bij een shirtje en legging die ik maandag bij de hema had gescoord
sab kan me voorstellen dat de schrik er nog goed inzit bij jullie. Maar wel fijn dat Daimy het alweer vergeten is. Op mijn hyves heb ik wat foto's staan die ik gemaakt heb, onder het kopje Studio Klik zijn ze te vinden. En met mijn kleine binkie ga ik eigenlijk nooit de studio in, binnenkort maar weer is een keertje doen, want wil nog 3 canvas doeken van hem boven de TV. Simone wat erg zeg dat er bij je schoonouders is ingebroken. Het idee dat er vreemden in je huis aan het rommelen zijn, dat lijkt me verschrikkelijk. Booky wat een schattige spam van je mannetjes. Ook weer een poppetje van een Daimy voorbij zien komen. En wat is Jenna ook al wijs zeg, vind haar veel op Daimy lijken.
Hallo, was ik weer. Vandaag drukke dag gehad, ben samen met Jasmijn en mijn moeder wezen shoppen voor de babykamer. Maar goed geslaagd, heb flink ingeslagen. Sab, gelukkig gaat het met Daimy weer goed. En het belangrijkste bij die vaccinatie is dat je jezelf goed voelt bij jullie keus, toch! Ingrid, wat is Wayne al een flinke kerel op je nieuwe foto in je banner. En gelukkig dat hij nu wat beter in orde is. Ben erg benieuwd naar het broekje voor Wayne. Simone, ook al leuke Sint-banner. Vervelend van de inbraak bij je schoonmoeder. Cyn, fijn dat Tygho weer is opgeknapt. Kan me voorstellen dat het onder de douche eng was, bah. Maar gelukkig heeft het wel geholpen. Voor alle mensen die een besluit hebben genomen over de vaccinaties: het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt bij je keus. En als dat zo is, neem je het goede besluit. Booky, ook wat opgeknapt lees ik, gelukkig.
Oh, had nog een pagina te gaan zie ik Marleen, mooie foto met Natasja! Booky, ook al zulke leuke foto's. Sab, gaaf rokje! En leuke zusjesspam.
@Sab: leuk rokje zeg! zou hier ook goed passen...heb voor Luna ook dat shirtje en die legging en lieve zusjes zo samen!! @Booky: lieve spam ook van jou! @Boni: leuk!! shoppen voor de babykamer. @Marleen, leuke foto met natasja! morgen weer werken, lange dag...t/m de koopavond van 9u af. En dan weekend! zaterdag sint intocht en zondag k3! @Kwebbel: alvast heel veel plezier voor zaterdag!
Leuke broertjes en zusjes spam gezien. Hier 1 late dienst dadelijk en dan morgenvroeg naar K3 en dan zondag met vriendinnen naar de sauna. Oja Eva heeft trouwens geen last gehad van de prik. Goed weekend allen. Kwebbel p.s simoon jullie voor zondag veel plezier