April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni, dat is al een flinke buik zeg! Ziet er goed uit!

LaDi, begrijpelijk dat je je zorgen maakt...Gewoon je gevoel volgen, als je het net vertrouwd dan laat je je doorverwijzen!

Kwebbel en Simone, Super dat K3 zo gaaf was.
    Wie is Kkkkkkkkassandra???

Hier ging het vanacht ook weer super.Van 19:00-08:00
    En dan te bedenken dat hij nog maar 1 korreltje krijgt voor het slapen gaan, 'sochtends doen we het al niet meer.

Misschien had hij het gewoon nodig om de negatieve spiraal te doorbreken en kunnen we er binnenkort wel mee stoppen!

Kan merken dat nu hij echt het klokje rondslaapt, z'n spraakontwikkeling met sprongen vooruit gaat!
    Hij zegt nu echt bewust papa en mama, waar hij eerst nog papapapapapappapapapapapa en mamamamamamamamamamama zei...Alsof hij opstartproblemen had zeg maar.
    En ook Appel zeggen.
    Hij is nu aan het tekenen, net al een mooie tekening voor 1 oma gemaakt, en nu bezig voor oma 2 :)

2. @isra: ff een vraagje over het wagenziek...
    Luna heeft telkens als we lang moeten rijden er ook last van volgens mij.
    Zodra we stil staan begint ze te overgeven.
    Wat had jij er voor Ryan aan gedaan?
    Want vt weekend naar Euro disney,behoorlijk eindje in de auto...

@Mams: goed zeg dat Tygho nu zo goed kan praten!
    En altijd leuk voor oma's van die mooie tekeningen!!!

3. ow en kkkkkkasandra is een meisje wat Josje dr plek in wilde nemen, ze gaf josje een toverdrankje en daardoor kreeg zij Josje haar stem en Jossje die van kasandra....
    was echt heel leuk!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oh wat een leuk verhaal!!
    Dat is wel origineel zo bij een concert!

Simone, ik zag je foto van de meiden...wat is Luna ontzettend verandert zeg!!!

5. Goedemorgen,

@ Boni, mooie buik hoor!! Sneu dat Jasmijn niet helemaal in orde is.

@ Ladi, kan me voorstellen dat je je zorgen merkt.

@ Kwebbel en Simone, fijn dat het zo leuk was bij K3.

@ Mams, dat zijn lekkere nachten! Goed ook hoor, op 1 korreltje.
    Knapt Tygho alweer op nu van de MG?

Nou hier een lekker weekendje achter de rug. Zaterdag natuurlijk naar de intocht van Sinterklaas geweest. Erg leuk. Wayne keek zijn ogen uit. Hij was ook totaal niet bang van de zwarte pieten. Er was er zelfs 1 die hem even een handje gaf.
    Wayne vond de lopende knuffeldieren helemaal geweldig. En toen Sinterklaas langskam begon hij ook hard te roepen op zijn manier, maar of dat nou om Sinterklaas was, of vanwege het paard van Sinterklaas, dat weet ik niet. Ik vermoed het laatste..

Zondagmiddag op bezoek geweest bij mijn schoonouders. Was weer erg gezellig. We hadden voor Opa en oma een mooie vingerverftekening gemaakt. Die worden daar dus ingelijst. Ze waren er helemaal blij mee.

Vanmorgen zijn Ingman en ik weer wezen sporten. Ik heb alles een tandje hoger gezet, alles met 5 kg verhoogd. Lekker hoor. Nu voel ik wel weer dat ik wat gedaan heb. Zaterdag ga ik weer sporten..

Vandaag verder geen plannen.

Fijne dag allemaal!!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, Tygho werd meteen op de 2 dag ziek aan de Tamiflu gezet.
    En dat kon je meteen merken, de koorts daalde.
    Hij ging superveel slapen.
    Alsof hij er turbo speed doorheen ging.
    Er is nu niks meer van de te merken.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Heb niet veel gelezen, maar moest Tygho aan de tamiflu? Ach gos.... gelukkig slaapt hij nu supergoed! Knapt mama ook van op, toch?

Jasmijn ook al ziekjes, arme kleine. Mooie buik heeft je mama.

Hier al 2 keer schoentje gezet. Deane heeft gelijk door dat daar wat te halen is, dus hij zit iedere keer in z'n schoenen te voelen of er nog wat in zit. Hij krijgt tot nu toe een koekje en een paar pepernoten erin (die hij peffernote noemt en dan zegt-ie Lekker!).
    Heerlijk weekend gehad, met zondag een hightea met m'n schoonouders (en nog 25 gasten). Deane stal echt de show, en heel veel zoetigheid, de kleine bietser! Vooral muffins en spekkoek vond hij errug lekker, maar ook de scones met olijven gingen er goed in.
    Zelf blijf ik vooral waanzinnig moe, blijkbaar hoort dat erbij deze zwangerschap.

O en ook nog een leuk nieuwtje: ik word straks oudtante! Mijn nichtje (dochter van m'n broer, ze is 26) is zwanger en verwacht in juni haar eerste kindje. Leuk he?! Mijn moeder is helemaal in de gloria, dat ze nu 'oude oma' wordt.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri wat leuk!!

Hoeveel scheel jij met je broer dan?
    Aangezien je nichtje ouder is dan ik??? ;)

En echt, het is zo heerlijk dattie nu zo goed slaapt.
    Ik zie alles ook een stuk zonniger:D

9. ja vindt je?
    is ook al ff geleden he dat je ze gezien hebt!

10. kreeg net de oproepen binnen voor de mg prikken voor de meiden.... maar twijfel nog steeds:S
    erg he!

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    #42651 boni001, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    Hé hallo!

Heb vanmiddag vrij, Jasmijn is nog steeds slecht in orde. Vannacht echt een dramanacht, ze sliep telkens een uurtje of 1,5 en werd dan weer wakker. We hadden het bedje maar bij ons op de kamer gezet en ze heeft ook nog bij ons in bed gelegen. Papa en mama zijn dus ook niet echt fit.. pff. Gelukkig kon papa vanmorgen vrijnemen en ik vanmiddag, dus dat was al snel geregeld. En morgen is boniman sowieso al thuis en donderdag ik.
    Ze heeft ook koorts, laatste keer gemeten was 38,8. Dus hou haar goed in de gaten. Maar nu ligt ze weer even lekker te slapen, alhoewel ik haar af en toe wel hoor (heb lekker de babyfoon aan.. kan ik haar in de gaten houden).

Cyn, fijn dat Tygho zo goed slaapt nu. En zo zie je wel dat ze het zelf ook nodig hebben idd, als hij nu weer zo'n sprong heeft gemaakt met praten.

Simone, leuke nieuwe profielfoto op je hyves.
    En hier ook de oproep binnen én ook nog twijfels. Moet ook maar eens kijken hoe snel Jasmijn opknapt. Ze zou volgende week moeten maar dat kan sowieso alleen als ze geen koorts heeft.

Ingrid, lekkere dagen achter de rug lees ik.

Bri, geweldig dat je nu al oudtante wordt haha. En hoop dat de moeheid nog een keertje overgaat.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    #42652 Isra, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    Hi meiden,

Vanmorgen met Ryan en een vriendin en haar dochter in Balorig geweest. Echt super leuk zeg. Ryan was niet meer te stoppen, wilde overal op en in klimmen. Maar na anderhalf uur was hij gesloopt.

Vanavond uiteten met collega's, hebben we gewonnen. We gaan heerlijk tapa's eten, jammie jammie erg veel zin in.

Mams heerlijk hoor dat Tygho nu zo goed slaapt. Zo kan je zelf ook lekker bijtanken.

Simone vervelend hoor dat Luna ook wagenziek is. Ik heb bij de apotheek van die armbandjes gekocht die speciaal voor wagenziek zijn. Helaas hebben deze niet geholpen bij Ryan. Ook hebben we nog zo'n strip onder de auto laten maken, had ergens gehoord dat dat ook nog wel is kon schelen. Maar helaas helpt dat hier ook niet. En toen ben ik uiteindelijk bij de homeopaat terecht gekomen en van hem druppels meegekregen en dat helpt. Inmiddels is hij helemaal van de druppels af en spuugt ook niet meer. Heeft nog wel een keer gespuugd en zijn toen weer opnieuw begonnen met de druppels, maar inmiddels gestopt en het gaat helemaal goed. En ook hebben we Ryan nog in het midden van de achterbank zitten zodat hij via de voorruit naar buiten kan kijken, dus dat is misschien ook nog een idee voor Luna. Succes meid!

Haha moet helemaal lachen om Deane met zijn schoentje zetten. Moet je kijken hoe snel die kleine smurfjes dat doorhebben.
    Zo en al oudtante zeg en je oma nu ook al "oude oma" wordt. Echt grappig gelijktijdig zwanger met je nichtje.

Ik kreeg hier ook net dat oproep van de MG prik. Nog steeds zijn we bij ons besluit om het niet te doen.

Ah zielig hoor dat de koorts toch heeft doorgezet bij Jasmijn. Beterschap voor de klein meid.

13. Isra tnx voor je adviezen!
    ga ff kijken wat we nog kunnen voor zondag;)

Beterschap voor Jasmijn!

14. Bekijk bijlage 29260

dan ook hier maar ff de foto van bij mn profiel op hyves! hihi
    kreeg zoveel reacties!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isra wat fijn dat Ryan er helemaal vanaf is!
    Wat is dat Balorig toch??? Iedereen gaat daar heen geloof ik hahahaah.

Wat is Deane een bijdehandje met zn schoentje zetten.
    Snel hebben ze dat door he!

Hier nog geen oproep gehad...maar ik weet het echt niet meer.
    Wel of niet doen.
    Bel denkik ook mn eigen HA nog ff.

Beterschap voor Jasmijn!!
    Lekker laten uitzieken.

Hihih lees nu pas over Wayne die het paard van Sinterklaas riep.
    Is natuurlijk ook veel interessanter dan zo'n oude bok met een baard en een rood pakkie ;)

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mams, Balorig is een hele grote indoor speel gebeuren voor (kleine) kids. Zo zijn er allemaal springkussens, ballenbakken, trampolines, klim en klautertoestellen. En het is allemaal uiterst kindvriendelijk, echt een aanrader hoor.

Ga is even mijn foto's ophalen en zal er zo even een paar spammen.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mama zal ik rijden naar Balorig?? :D

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007