Hoi allemaal, Ben begonnen met bijlezen maar krijg weinig kans momenteel. Bij Alyshia is het nu mama voor en mama na dus ga haar even weer aandacht geven voor ze me de boel afbreekt. Zal later wel een nieuwe poging wagen. Tot later.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ff gillen hoor! mn huis lijkt wel een speeltuin haha Overal ligt wat.. maar ze gaan nu opruimen anders geen sinterklaastv over 10 min
goedzo simone!! Chanteren die handel Iemand nog zin in gehaktschotel?? Ik heb een pan voor een weeshuis en mijn wederhelft belde net dattie pas tegen 10en thuis is
Simone...kan me er helemaal iets bij voorstellen Hier waren de meiden allebei vanmiddag bij een ander spelen....bah....veel te rustig in huis Bri...succes met DE naam vinden. Deane en Darren Deane en Dex Deane en Owen Goh, heel Amsterdam in de Rai prikken..jemig zeg! Wens je alvast succes. Hier moeten Tijn en Isa de 26e in een hotel /restaurant prikken Zal wel geen buffet bijzitten denk ik. Isra...geen kunstwerk van klei hier hoor. Meneer was echt druk om steeds kleine stukjes van klei te maken en dan alles huppekee weer in de doos. Uiteindelijk is hij een uur druk geweest. Krassen met een potlood vindt hij ook leuk. Het liefst niet op papier. Kwebbel
Mams....ben al voorzien. Shoarma-vlees met mix van groente etc voor in de broodjes staat klaar. Gewoon invriezen. Kwebbel
Oja, is één van jullie al naar de film "Terug naar de kust" geweest? Ben van plan om daar binnenkort met vriendinnen heen te gaan. Is trouwens ook heel lang geleden dat ik voor het laatst naar een bios ben geweest. Geloof wel een jaar of 8
Ik heb de oproep nog niet binnen maar ook wij (als we besluiten te prikken) moeten in een discotheek prikken. Helaas is dat een uur fietsen....
Hier ook een echte fruiteter. Hij noemt een appel een AKKEL haha! Roel is ook gek op peer (peew), banaan (manaan) en voor de rest eigenlijk ook alles wel. Ik kreeg vandaag ook een brief van de gemeente met een dringend verzoek om de kinderen te laten vaccineren en ze regelen hier ook het vervoer als je zelf geen vervoer hebt.
Lekker hoor Ik neem een klein beetje en de rest vries ik in denkik... Ik weet niet of Harmen van eten voorzien word daaro dus laat et nog wel ff staan. Maak er nog ff lekker broodje rookworst bij
Zo. Vanmiddag weer naar het GGZ geweest. Was weer gezellig. Heb even mijn hart kunnen luchten over iets wat me heel hoog zat. En verder hebben we ook gelachen.. Dat is ook wel leuk. Tis niet alleen kommer en kwel daar. Integendeel. Wayne heeft zich weer goed vermaakt bij de oppas. Ik vind het zo fijn, dat hij het daar zo naar zijn zin heeft. Ja is natuurlijk ook niet raar dat ik het fijn vind. Maar hij komt daar binnen, stort zich op het speelgoed, en heeft dan eigenlijk geen oog meer voor mama. Er kan nog net een kusje af, en als ik dan buiten sta, kan hij ook nog wel even zwaaien, maar meer ook niet. Maar hij is dan evenzogoed weer blij als ik er weer ben. Nou ja. Voordat ik vanmiddag wegging, belde mijn moeder, of ik vanavond kon komen helpen om haar nieuwe insulinepomp ingesteld te krijgen. En ik had in eerste instantie ja gezegd. Maar teon ik vanmiddag naar huis reed vanuit het GGZ, lagen er al zoveel takken langs de weg, afgewaaide takken, en hier in de buurt, een straat hierachter, zijn ze vanmiddag al een dikke tak van de weg af moeten halen. Dus ik zag het niet zitten om vanavond naar mijn moeder te rijden. Onder de bomen door. in het donker.. Morgen dan maar hoor.
ik meld me ook maar weer eens was weer druk met mijn naaimachine enzo heb even een aantal pagina's terug gelezen, jullie hebben goed je best gedaan zag ik Boni, wat een mooi buik heb je! En beterschap voor jasmijn, hopelijk geen mex griep..hoe gaat het nu met je zieke meisje? Eet en drinkt ze een beetje? Lees dat er veel kindjes naar de intocht zijn geweest, wij ook Daimy keek haar ogen uit, ze vond het eerst wel spannend al die drukte maar zodra k3 werd opgezet ging ze helemaal los ze heeft gedanst en druk gezwaaid naar de sint. Ze mocht zelfs nog even schimmel aaien Kwebbel en Simone wat leuk dat k3 zo geslaagd was! (ik kan stiekem ook niet wachten) hebben jullie nog k3 spam?? Bri wat leuk dat je oudtante word zeg!wel bijzonder... en 9 kinderen ik moet er niet aan denken En veel succes in de rai, zal idd wel superdruk zijn met een jongensnaam kan ik je denk ik niet echt helpen, wij hadden zelf ook beide keren niet echt een jongensnaam, moeilijk he? Isra echt superleuk he dat ballorig? Ik had ook niet verwacht dat er zoveel was voor die kleintjes, maar ze kunnen zich er goed vermaken geweldige spam, wat een binkie is Ryan is zijn mooie poloshirt Simone lieve foto van je 2 meisjes, ik vind Luna steeds meer op Esmee gaan lijken! Wanneer krijgt Luna trouwens haar aangepaste schoentjes? En ook al wat ziekjes lees ik, beterschap! gezellig wel al die vriendinnetjes over de vloer lijkt me En super voor Esmee dat ze is uitgekozen voor het stukje, moesten ze auditie doen? Ing ik denk dat ingman het een en ander door elkaar haalt van het mex griep vaccin word je écht niet onvruchtbaar hoor Fijn dat jullie er toch uit zijn gekomen. Ladi ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt...ik hoop dat ze niets heeft en dat ze gewoon haar eigen lijntje volgt , misschien maakt ze straks (evt met bijvoeding?) wel een inhaalslag. wel een geruststelling dat Ben ongeveer even groot en zwaar was, en die dat is ook helemaal goed gekomen En heerlijk dat Ben het kussen nu ook ontdekt heeft! Kwebbeltje wat leuk dat Tijn zich al zo lekker kan vermaken met de klei! kan me wel voorstellen dat het niet lekker smaakte superlieve spam, geweldig zijn haartjes en wat hadden Isa en Eva leuke lampionnetjes zeg, hadden jullie die zelf geknutseld? hier ook al jaren niet naar de bios geweest Hier ook een fruitliefhebber, dat is het enige wat er altijd wel in gaat eigenlijk niets wat ze niet lekker vind van fruit. Ing ik las dat je een broekje gemaakt had? heb je daar al spam van? dan hebben we vast een voorproefje super dat je je zo goed voelt in de groep, je hebt er dus gelukkig echt iets aan Mielenl ik kan me voorstellen dat het zon gaaf gezicht is dat hij loopt, Daimy loopt sinds een week of 6 en ik heb het ook nog steeds word wel weer eens tijd voor wat spam van bosch! mams ik lees dat je moet fietsen om de prik te halen, kan harmen niet vrij krijgen die dag (of middag, ochtend) ? En wat fijn dat je een jurk hebt gevonden zeg, schiet al lekker op zo heb je spam van? zo ik ben weer bij, hier gisteren ook de oproepen gehad, wij moeten 25 november en 16 december. ze prikken hier in de sporthal. Ik heb voor Jenna ook een oproep gehad, kindjes geboren tot 23 mei mogen hem halen en Jenna is van 21 mei , dus ze mag net. Aan de ene kant wel een beetje eng omdat ze maar net op die grens zit, maar ben aan de andere kant ook juist blij dat ze hem mag halen, moet er niet aan denken dat ze ziek wordt. verder gaat alles hier zijn gangetje, Jenna heeft vanavond haar 1e groentehapje gehad, worteltjes de 1e 5 happen gingen er enthousiast in en daarna bedacht ze dat ze ook gewoon haar lippen op elkaar kan houden hihi. Morgen maar weer proberen verder druk met rokjes jurkjes naaien, schoentjes zetten en zingen voor de sint natuurlijk en de hele dag word hier volop gedanst op een dvd van k3 (die ze van haar lieve vriendje dani heeft gekregen) Daimy doet alle pasjes na, ze staat met open mond voor de tv en zingt ook sommige stukjes mee (mamase mamasa en aiaiaijeeehooo ) geweldig om te zien. Oh en Jenna kruipt! nouja niet op handen en knieen, dus eigenlijk tijgert ze maar ze heeft helemaal door hoe ze vooruit moet komen. kan ze eindelijk achter haar zus aan
Even alleen een ego berichtje: Jasmijn is gelukkig weer koortsvrij. Vannacht heeft zij (en papa en mama) heerlijk geslapen. Ze was alleen nog wel moe, boniman had haar om elf uur al in bed gelegd vanmorgen. Maar vanmiddag wou ze niet meer slapen, de bikkel. Tijdens het eten was ze ook hartstikke moe en ze ligt er nu al even in. Moet zo weg, dus kom later wel ff bijlezen en reageren!
kreeg je die brief los van de oproep marleen? Wij hebben die niet gehad, misschien zijn er bij jullie in de regio erg veel zieke kindjes?
@Sab: wat goed van Jenna dat ze aan t tijgeren is! en een dvd al met de nieuwe k3? das al rap! Hebben wij hier nog niet...ja de film van onszelf van zondag ik heb wel spam maar moet dan weer gaan verkleinen...en aangezien ik liever nu op de bank plof moet je t te goed houden. of je moet op de site vd meiden kijken De aangepaste schoentjes van Luna zijn er nog steeds niet. @Boni: wat fijn dat Jasmijn weer koortsvrij is! @Ing: goed te horen dat het lekker ging bij de ggz. @kwebbel: leuke spam weer! hier vind Luna kleien ook leuk,vooral met zo'n rollertje erover heen rollen @marleen: wat een service zeg dat je bij jullie opgehaald wordt als je geen vervoer hebt! Gelukkig is het hier niet zo ver vandaan... alleen een rottijd....tussen 13 en 13.30u net als Luna altijd slaapt! nou verder dus geen nieuws als dat ik me nog steeds nie zo lekker voel, dus duik lekker de bank op.....
simone geen nieuwe dvd hoor, 1tje van een oude show. maar de nieuwe clip van mamase kijken we de hele dag op youtube
hi, Bri ik weet nog dat wij de jongensnaam bij Ryan ook moeilijk vonden. Ray en ik lagen helemaal niet op 1 lijn. Nou Kwebbel dan heeft Tijn het wel lang volgehouden zeg. Ik heb een echte schilder in huis, maar dat duurt meestal maar 10 minuten. En in 10 minuten tijd weet hij zichzelf er aardig onder te smeren Nog niet bij de film geweest, heb wel het boek gelezen, vond het een ontzettend goed boek. Marleen wat netjes zeg dat ze het vervoer regelen bij jullie als je zelf geen vervoer hebt. Stoere polo he Sab, vind hem zelf ook zo mooi. En wat is Daimy een lekkere vlotte tante zeg met d'r K3 pasjes en ook al meezingen, knap hoor! En Jenna gaat ook als een speer zeg.
Het wordt in elk geval niet ook een D.... ik vind het wel zo handig als iedereen z'n eigen voorletter heeft. (hoewel: als we een meisje krijgen, krijgt ze mijn voorletter, maar we hebben een andere achternaam dus dat vind ik niet zo'n punt - enne... niet gaan raden he, ik vertel het lekker toch niet!). Maar dank je voor het meedenken, ik sta open voor suggesties!! hehhehheh, mexicaans tacobuffet had ik wel toepasselijk gevonden. Ik verheug me er echt niet op, dat massale prikfestijn. Kun je je voorstellen hoe dat moet klinken, een hal van de RAI helemaal vol met kindjes die geprikt worden? Ik zal m'n oordopjes meenemen... Het gaat wel verspreid over 2 dagen, maar het zal wel heeeeeel erg druk worden, vrees ik.
@ sab Wat knap van Jenna, lekker aan het tijgeren! @marleen: netjes dat ze het vervoer regelen als je dat zelf niet hebt. hier krijg je alleen het dringende advies om op de fiets of met het ov te komen (ik zie de parkeerfiles al voor me.... maar fietsen kost zeker een uur hier vandaan en ov zal niet veel sneller zijn... aaaaargh! misschien kunnen we met z'n tweeën gaan; blijft een van ons in de auto (rondje rijden) terwijl de andere met Deane naar de prikkers gaat...)
Vanavond was het weer helemaal gezellig met Deane... Briman was niet thuis dus we waren met z'n tweetjes. Hij kwam gezellig op de barkruk zitten terwijl ik kookte, kan hij lekker zien wat er allemaal gebeurt. Supergoed gegeten (pasta, rode saus én boontjes) en dan nog 2/3 banaan en 2/3 mandarijn toe... Toen ik zei dat hij z'n schoentje mocht zetten dat we gingen zingen voor sinterklaas, riep hij kaas kaas kaas en ging gauw met z'n schoenen naar de vensterbank waar hij z'n schoen al twee keer gezet heeft. Mama zingen, en hij gelijk daarna in z'n schoen kijken... pefenote?? Wat een teleurstelling, dat je dan tot morgenochtend moet wachten. Vind het wel helemaal fantastisch dat hij die verbindingen zo legt! choene sette zegt hij dan... (is wel een amsterdammertje he, dat hij sette zegt en niet zetten hahahaha).