Ladi, hoop dat er iets uit komt voor Roos. En wat lief de kusjes van Ben! Opeens heeft hij het in de gaten. Hier maakt Jasmijn er vaak ook nog zo'n mmmmmm geluid bij, zo schattig (alhoewel zij het ook een hele tijd helemaal niet meer deed). Kwebbel, mooie foto's weer. Cyn, jeetje een appelmonstertje bij jullie. Denk dat Kwebbel wel gelijk heeft met de fruitsuikers en ben het met haar eens: liever appel als snoep. Hier trouwens 1x fruit op een dag, maar dan minstens 1 stuk en soms 2. En druifjes zijn hier de absolute favoriet, maar eigenlijk lust ze alles wel. Simone, beterschap! Mielen, moet wel lachen om je rookworst verhaal, heel herkenbaar. Jasmijn wil hier nog wel eens de kaas van het brood eten (als we een bolletje of zo eten krijgt ze gewone kaas erop). Maar ik blijf volhouden dat ze dan ook de gewone boterham moet opeten en daarna nog een los plakje kaas krijgt en dat doet ze dan uiteindelijk ook wel. Bri, fijn met z'n allen naar de Rai voor de prikken, als je het over besmettingsgevaar hebt . En wat betreft namen verzinnen: helemaal met je eens. Gelukkig hebben we al wel een paar opties, maar ons kennende weet ik niet of die het uiteindelijk ook worden. Kan zo maar weer veranderen Ingrid, fijn dat de groep weer zo goed ging. En lekker dat het zo loopt bij de oppas! Jasmijn heeft dat tegenwoordig ook, zeker bij de gastouder en ook wel bij het kdv. Beter zo weggaan denk ik maar dan zoals een tijdje terug: toen moest ze altijd ontzettend huilen. Sab, ben benieuwd naar het resultaat van de naaimachine. Gelukkig dronk Jasmijn in ieder geval prima maandagavond en dinsdag, toen ze maandagnacht telkens wakker werd hadden we ook een beetje drinken klaarstaan en daar heeft ze telkens wel een paar slokjes van gehad. En heb je spam van de worteltjes? Die vind ik altijd zo leuk haha. En super dat Jenna tijgert! Wat gaat dat weer hard... Leuk dat Deane zo druk is met het schoenen zetten! Geweldig.. Valt me wel op dat jullie kindjes al echt zinnetjes zeggen, dat heeft Jasmijn nog niet zo. Alhoewel ze alwel slaap kindje slaap kan zingen, de eerste twee regels (sjaa ki sjaa bui schaa)
Nou ik heb vanmorgen mn laatste serie sinterklaas cadeautjes voor thuis binnengekregen. Nu alleen nog voor de lootjes voor Tygho's nieuwste vriendje en voor Tygho zelf nog 1 cadeautje halen en dan zijn we er klaar voor. Maar de sint mag zaterdag hier ook aankomen want voor de schoen zijn we klaar Ook had ik klei besteld. Ik zag leuke foto's van Tijn met klei en ik dacht...misschien vind Tygho dat ook wel leuk! Nou we hebben net 15minuten met de klei gespeeld. 15 minuten!! Dat is voor zijn doen heel wat Hij vond het raar spul, maar ik maakte er een balletje van en een brug en toen moest het balletje onder de brug door en hij ging al een beetje kneden enzo...Dus wel een succes!
had mezelf net buiten gesloten... ging ff de container aan straat pakken langs de voordeur, valt hij dicht.. en achterdeur op slot. Luna zat binnen(gelukkig in kinderstoel voor de tv met fruit en drinken). op zulke momenten mis ik mn moeder helemaal hier om me heen! mn schoonmoeder is nu gekomen maar dat duurde wel 20 min. En das best lang als je meisje zit te huilen en je aan t roepen is en je staat daar machteloos in de kou zonder jas:S maar goed..we zijn weer binnen... En dat terwijl ik al zo beroerd was
Vervelend Simone! Gelukkig was je schoonmoeder er binnen 20 minuten. Hier heeft trouwens de buurvrouw ook een sleutel, is dat misschien een idee voor een volgende keer...
Sinterklaaskadootjes: voor de grote avond zeg maar zijn we klaar. Nu nog wat kleine schoenkadootjes, ga vanmiddag nog even naar de Action denk ik..
Mams...leuk dat kleien. Sab...wat goed van jenna dat ze aan het teigeren is. Kan ze achter jullie grote dame aan. Boni...fijn dat Jasmijn is opgeknapt. Bri...dat klinkt inderdaad als een gezellige avond. Als ik Tijn bij me neerzet tijdens het koken dan heeft hij alles al op voordat het op bord ligt Simone...dat is me nu ook wat. Gelukkig zat Luna in de kinderstoel. Ik ga hier nooit zonder sleutel naar buiten....ook niet even. Is mij namelijk ook al eens overkomen. Maar misschien een sleutel bij de buuf zoals Boni zei. Hier vanmiddag cursus. Van half 4 tot half 6. Fijne tijd (not) Morgen van kwart voor 11 tot half 6 cursus. Dan zaterdag 1 nachtje en zondagmiddag naar de sint met de kids. Kwebbel
@ boni fijn dat Jasmijn weer opgeknapt is! @ simone sjonge dat is zeker schrikken. idd een goeie tip, altijd een sleutel meenemen. doe ik ook niet altijd @ vaccinaties ik mag naar een sporthal. bij ons zat er een brief bij, ze hebben adhv de geboortedata tijdvakken toegewezen. Is het (hopelijk) in elk geval een beetje verspreid. Gelukkig is volgende week mijn man vrij, dus daar hoef ik dan niets voor te regelen. @ sab ik zal binnenkort hier nog wel eens spammen, nu een beetje druk.....
Pff Simone dat is schrikken. Zou hier niet moeten gebeuren, Tygho klimt namelijk zelf in en uit zn stoel... Ik doe altijd de bovenste klip erop zodat de deur niet dicht kan vallen.
Ja inderdaad een losse brief. Hij kwam een dag na de brief van de GGD met de oproep. Blijkbaar vindt onze gemeente het heel belangrijk. Ik heb trouwens niet gehoord dat er in deze regio veel kindjes ziek zijn.
Heb zelf vanmiddag ook de prik gehad. Voelde er amper wat van en tot nu toe nergens last van. (ben even op hout aan het afkloppen)
wow simone, dat zullen wel een lange 20 minuten zijn geweest! ik had een ruitje in moeten tikken vrees ik, want daimy klimt ook uit haar stoel gelukkig is het goed afgelopen! marleen wel fijn dat jullie gemeente zich er ook mee bezig houd, hier hebben we niets gehoord afgezien van de ggd oproep. ik wil morgen nog wel even het cb bellen, want kindjes met kippenei allergie mogen de prik niet, maar hoe weet ik of Jenna dat heeft? kwebbeltje fijn dat je de prik (tot nu toe ) overleefd hebt
Goedenavond allemaal, @ Simone, dat is schrikken zeg. Ben ik ook altijd bang voor dat ik buitengesloten wordt, als ik ff de kliko ga halen. Is me gelukkig nog nooit gebeurt, laten we het afkloppen. @ Boni, fijn dat Jasmijn weer opknapt! @ Mielen, hier ook een overzicht met de tijden en leeftijds vakken. Dinsdag om 16.15u, mogen alle kindjes die geboren zijn van maart 2008, tot en met mei 2008 een prik halen. @ Kwebbel, fijn dat je nog geen last hebt van de prik. Er wordt wel gezegd dat het een gemene prik is. Zo, hier weer een lekkere dag gehad. Vanmorgen weer lekker wezen zwemmen met Wayne. En het ging weer goed. Wayne was gelukkig niet meer bang. En hij spartelde er dan ook lekker op los. Ik mocht hem natuurlijk ook weer niet vast houden.. Hij wilde het zelf doen. Nou prima. En toen de juf de ballen in het water gooide, sprong meneer vanaf de kant er zelf in. Voor het zwemmen nog onwijs gelachen. Ik zat met wat moeders en andere kindjes van de groep in de kantine wat te kletsen, doen we altijd even voor de les begint. En daar staat een grote speelgoedmand met deksel. En Wayne besloot dat hij daar iets uit wilde pakken, maar dan helemaal achterin het hoekje onderin. En vervolgens hing Wayne dus op de kop in de speelgoed mand. Hij kon zelf niet meer terug, want hij kon met zijn voetjes niet bij de vloer. Echt ik bescheurde me, en de andere moeders trouwens ook, we kwamen neit meer bij. En hoe harder wij lachten, hoe harder Wayne begon te lachen. Ja lachen, want huilen deed hij niet.. Het zag er zo grappig uit. Helaas had ik geen fototoestel bij me, en had ik net mijn telefoon uitgezet. Nou ja. Na de zwemles naar mijn moeder geweest. En inmiddels ligt Wayne er alweer een ruim half uur in.. Lekker slapen. Morgen weer een nieuwe dag om te spelen. Nou ja.. Ik werd vannacht wakker van kiespijn, heel even maar, het trok ook weer weg. Echter, merkte ik net onder de douche dat ik op de plek waar ik de pijn voelde, een bult heb zitten. Lijkt op een ontsteking.. Lekkerrrm, en ik heb al zo'n hekel aan de tandarts. MAarja morgen toch maar ff bellen, want ik durf zo niet het weekend in te gaan.. Zul je zien dat dan de pijn terugkomt, en ik het niet uithou van de pijn. Lekker weer.
Esmee heeft vanaaf dr 1e zwemles gehad! mochten de laatste 10 min kijken.... ze was helemaal trots echt leuk om te zien! duik nu weer de bank op, ben nog steeds niks lekker!
Goedermorgen, Hier een zenuwlappige dame.. Kan om 10.15u bij de tandarts terecht.. Eens kijken wat die pijn is. Of het echt kiespijn is, of dat ik een abces in mijn mond heb. Stiekum hoop ik op het laatste. Is ook niet leuk, maar dat is volgens mij wel goed te behandelen.. Zo eerst de oppas bellen of ik Wayne daar ff heen kan brengen. Heb liever niet dat hij daarbij aanwezig is. Tot later!
Nou, ik ben een antibiotica kuurtje rijker.. Heb een abces. En die moet behandeld worden door een kaakchirurg. Maar kan pas 8 januari daar terecht.. Brr, heb al even op internet gekeken wat er moet gebeuren.. Apexresectie. Google maar ff.. Bah bah bah... Maarja, wat moet dat moet..