April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kili

kili Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ben ik ook weer eens even.
    Bah ingrid, naar de kaakchirurg. Hopelijk zakt de pijn wat af.
    En die wayne, in de speelgoedmand verdwijnen.

Las ook over buitengesloten raken, zou hier ook zo maar kunnen gebeuren, maar eens vaker de sleutel op zak houden.

Verder leuke spam gezien.

Hier gaat het goed. Andy is erg levendig. Te soms, hij rent ipv. lopen soms. Sinterklaas is niet erg intressant ( alleen de schoenkadootjes haha)
    Zijn gezondheid gaat ook goed.
    Wij hebben ook een oproep gehad voor de inenting. Maar wij laten het niet doen. Ik werk zelf iin de zorg, had me ook mogen laten vaccineren, maar doe het zelf ook niet.

Verder begin dec weer naar het wkz in utrecht ( gewoon standaardcontrole)

Fijn weekend alvast!

Liefs,

Kili

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jeete wat vervelend zeg. 700 lijkt me idd niet verkeerd. Noa kreeg tot drie weken geleden ook niet meer dan gemiddeld 700 weg en was ruim een maand geleden al bijna zeven kilo en 67 cm. Dus aan de voeding zou het niet moeten liggen zou je zeggen... Hopelijk vinden jullie snel de oorzaak!

Ik heb veel bijgelezen en veel prachtige spam gezien! Ryan in Ballorig (Jari vind Ballorig ook fantastisch!) hartenbreker Tijn, de mooie meiden van Simone en vele anderen! Ik vind het altijd super om te zien hoe de kleintjes er nu uitzien. Oh die sint maartenfoto van Eva en Isa is ook heel leuk (wat een knappe meiden zeg!). Verder over de vergeten sleutels van Simone gelezen, over de Pefenote van Deane (wat kan ie al goed praten!) en Jenna alweer tijgeren (wat gaat de tijd toch afschuwelijk snel zeg).

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik er weinig ben. Ik lees nog wel eens mee maar reageren vind ik lastig. Ik ben qua reageren vooral in de tijdelijke topics te vinden en dan met name die over wel/niet enten enzo. Hier ben ik gewoon bang dat ik mensen over het hoofd zie met reageren (realiseer me nu opeens dat ik ook nog op Ingrid wilde reageren maar kan nu niet teruglezen op wat dat nou was omdat ik aan het koken ben en Noa aan het wakker worden is, nou ja en omdat Jari ook steeds aan mijn rok aan het trekken is haha.). Dus ik denk wel aan jullie maar heb vaak de tijd niet om echt te reageren. En 's avonds doe ik regelmatig een spelletje (kom Booky daar ook nog wel eens tegen) en dan voel ik me niet verplicht genoeg om dan eerst een heel lijstje reacties te typen. Ben blij dat ik dan eindelijk zit en even kan spelen. Maar ik ben jullie dus niet vergeten!:)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nikita, begrijpelijk dat je meer aan je hoofd hebt hoor!!

Ingrid, Bah!! een abcess....Wens je nu alvast sterkte voor 8 januari.

Killi, leuk je weer te lezen!
    Wat fijn dat het met Andy zo goed gaat.

Vandaag een heerlijke dag gehad met mn kleine man!
    Ik bedacht me ineens dat er hier achter een beschut pad loopt waar ik veilig met de hond en Tygho zou kunnen wandelen.Tygho in de wandelwagen en de hond aan de lijn werkt niet...kan die kar niet met 1 hand besturen.
    Dus hond aan de lijn en Tygho los mee.
    Het ging super! En we hebben er alledrie van genoten:)

Vanmiddag hebben we lekker patatjes en een frikandelletje gegeten bij de snackbar met zn tweetjes.(Harmen is alweeeeeer laat thuis vanavond dus die krijgt pizza;))

Nu zit meneertje een paar Hopla filmpjes te kijken onder het genot van, jawel!! een stukje APPEWW!!!

Dalijk mag hij lekker in bad en daarna gaan we samen nog lekker een worstenbroodje snoepen en lekker knuffelen.

En dan, gaat deze mama lekker op de bank om ongestoord popstars te kijken.
    Harmen heeft daar een hekel aan dus normaal gesproken moet ik het altijd via internet terugkijken.

Heb na contact met de HA besloten om Tygho maandag toch te laten enten.
    Harmen is het er niet mee eens en ik snap hem heel goed.
    We weten niet wat het vaccin voor gevolgen heeft op de lange termijn.
    Maar hij kan ook zonder vaccin over een x aantal jaar ziek worden, of wanneer hij kan autorijden verongelukken of wat dan ook.
    Dan bescherm ik hem liever nu!
    Ik zou het vreselijk vinden om 1 van de pechvogels te zijn, en mijn kindje te verliezen omdat ik bang was voor de toekomst.
    Ik ben er nog niet gerust op om hem die spuiten te geven, maar ik zou mezelf nooit vergeven als hem wat overkomt odmat ik bang ben!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb vandaag zelf de mexicaanse griepprik gehad bij de huisarts. Ik was er nog niet uit of ik het zelf wilde, maar ik heb de knoop doorgehakt.

Verder ff erg moe. Ben net thuis. Heb vandaag gewerkt en ben na het werk meteen naar de opening van een nieuw gebouw van mn man's werk geweest met Roel. Ruim 2 uur en een kwartier onderweg geweest voor een ritje van 40 minuten.. :s Maar goed, ik ben weer thuis! Even geen energie om verder te reageren.

@Nikita: Is toch niet erg als je niet op iedereen reageert? Is ook geen verplichting hoor! :D

5. kom alleen ff hoi zeggen...
    zit er n beetje doorheen.
    ben nog steeds niet in orde..
    heb vandaag van 9 tot 21u gewerkt.
    En Esmee heeft t totaal niet naar dr zin op de bso ben ik vd week achter gekomen, en dat is er vanacht en vanochtend ook weer bij d ruit gekomen.
    Dus kga kijken voor n andere oplossing...
    Maar ga nu lekker anar mn bedje....
    Morgen druk dagje...
    en dan Disney! Dus ik denk dat ik weinig meer zal komen voor die tijd! mss vanuit parijs nog een berichtje want we hebben daar wel internet!

doeiiiiiiii

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Veel plezier in euro disney! En goed dat je aan Esmee ziet dat ze het niet naar haar zin heeft. Fijn om een mama te hebben die daar wat mee doet!

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Net terug van de sinterklaasoptocht. Was erg leuk en wij hadden nog een gelukje :D , de middenstands vereniging had gevraagd of ik foto's van de sint wilde maken voordat hij met een oude brandweerauto het dorp in ging. Dus ik had de sint en zijn pieten even voor mij alleen. En Ryan was er ook bij dus gelijk even een leuke foto gemaakt met Ryan en de Sint.

Echt schattig Deane en zijn choene sette :D

Leuk mams dat het klei bij Tygho ook een succes was.

Simone wat een actie zeg met je eigen buiten sluiten.
    En leuke hoor Esmee en haar 1ste zwemles, ook fijn dat ze het leuk vind. Je hoort soms wel eens hele andere verhalen.

Nikita nog steeds aan de Catan of inmiddels een ander leuk spel gevonden?

Simone veel plezier in Disney.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Isra, spam spam! :p

Simone, veel plezier in Disney.
    Ben jaloers op je. ;)

Nikita leuk om weer wat van je te horen.
    Neem het je niet kwalijk hoor, dat je niet op iedereen reageert.
    Is ook bijna niet te doen. Vergeet ook nog weleens iemand

Auwie Ingrid dat klinkt niet lekker.
    En dan pas 8 januari terecht kunnen. :$

Straks naar m'n vader z'n verjaardag. Volgende week mijn verjaardag en die van m'n zus. Een drukke verjaardagsweek

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat een rust hier..

Hier doe ik het rustig aan, gisteren was de sterfdag van mijn vader dus zijn we naar mijn moeder geweest. Vandaag een beetje bijkomen.. heb dus niet zoveel puf om uitgebreid bij te lezen en te reageren.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Rustig aan doen Boni.

Isra..leuk dat de Sint even voor jullie alleen was.

Simone...have fun! Is de reis goed gegaan met Luna?

Ik ben zooooo moe. Heb zaterdagnacht gewerkt. Ik was weer bij een bevalling van 20 weken en 4 dagen (tweeling)......zo heftig :(
    Zondagmorgen maar 2 uur geslapen.
    Ben al een week flink aan het hoesten....ook uitputtend...nu even bekijken of ik vanaaf naar de teamvergadering ga.

Sorrie voor de klaagzang.

Kwebbel

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Klaagzang moet kunnen hoor Kwebbel! Maakt niks uit. Bevalling van tweeling met 20 weken lijkt me ook erg heftig.. Emotionele dingen kunnen je lichamelijk ook moe maken. Straks even naar bed als de meiden op school zijn en Tijn in zn bedje ligt?

@Isra: Ik ben ook wel benieuwd naar de sint-foto's!

@Boni: Heftige dag dus voor jullie familie. Een sterfdag doet je altijd weer extra beseffen wat je moet missen.

@Corina: Ik zag volgens mij Hyves dat jullie pepernoten gebakken hebbe? Ik moest wel lachen dat Jochem niet van vieze handen houdt. En dat voor een bakkerszoon!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Knuffie Kwebbel. Zoiets hakt er volgens mij ook behoorlijk in.

Voor jou ook nog een knuffie Boni. Zo'n dag is altijd een beetje vervelend. Ben je bij het graf geweest of niet?

Haha... Marleen daar houdt hij echt niet van.
    Maar gisteren was het wel heel erg extreem.

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Kweb leuke klei spam :D.

Simone leuk gehad in Disney? Zal vast wel :D.

Fruit, Ben vind het de laatste tijd opeens ook niet interessant meer. Maar als ik doe alsof ik een banaan ga eten wil hij wel haha. Dus dan geef ik hem steeds stukjes en heeft hij uiteindelijk die hele banaan op gegeten haha.

Bri wat een gedoe he weer een naam bedenken. Wij hadden voor een meisje nog wel de naam van Ben zeg maar, maar die vonden we niet leuk meer haha. Dus is totaal wat anders geworden, maar we waren er pas op het einde uit en hebben zelfs helemaal op het laatst nog de volgorde van dr 2e en 3e naam veranderd.

Sab hoe is het nu met de groentenhapjes bij Jenna? Al meer succes geboekt? En wat zei het cb over de kippenei allergie?

Boni fijn dat Jasmijn weer is opgeknapt.

Vervelend ingrid de kaakchirurg :(.

Isra ben benieuwd naar de Sint spam.

Corina hoe gaat het bij jullie?

Jeetje heftig Kweb zo'n bevalling. Zoiets went nooit lijkt me.

Zo terug van een lang weekend bij mijn ouders. Was erg gezellig. En vanmiddag bij het cb geweest, de vorige keer was Roos dus in 4 weken 240 gram aangekomen en nu in 1 week tijd 235 gram :O. Ze dronk afgelopen week ook weer beter zat bijna elke dag ruim boven de 800 cc. Over 3 weekjes maar weer even wegen. Omdat ze nu zo goed gegroeid is en verder niet echt syptomen van kma heeft laten ze haar nu gewoon weer even dr gang gaan. Als ik toch merk de komende weken dat het niet zo lekker met dr gaat ook ivm het vele huilen moet ik weer even bellen. Ze lijkt ook de 19 weken sprong weer gehad te hebben, sinds het weekend helemaal druk dr handjes aan het bestuderen en op dr buik rollen en ze houdt dan zooooo lang dr hoofd omhoog, ook echt hoog al. En ook kletst ze weer lekker :D.

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Simone wat sneu voor Esmee dat ze niet zo op haar plaats is op de bso :( hopelijk vind je snel andere opvang voor haar!
    Super hoor euro disney, hoe was het?

Isra geweldig dat Ryan even met Sint op de foto mocht, maaruhm dat willen wij natuurlijk ook zien! :)

Corina druk weekje dus! hoe gaat het verder met je? Ben je nog steeds met die nieuwe therapie bezig?

Boni moeilijke dag dus gisteren...doe maar rustig aan hoor

kwebbeltje jeetje wat heftig weer :( zo oneerlijk. kan me voorstellen dat je dat soort dingen toch 'mee naar huis' neemt, moeilijk hoor. en beterschap daar!

Ladi het gaat redelijk met de groente, fruit gaat wel iets beter. maar ze zit nu ook in een sprong slapen gaat ook allemaal wat moeilijker opeens dus het zal vanzelf wel weer beter gaan ;)
    morgen bel ik het cb over hoe dat zit met kippenei allergie, ben wel benieuwd wat ze zeggen.

wat een goed nieuws dat Roos opeens zoveel is aangekomen zeg!!! dat moet een hele opluchting zijn voor jullie! hopelijk houd ze dit even zo vol, dan kan ze lekker wat inhalen :)

wij zijn zaterdag ook weer even naar de intocht hier in het dorp geweest, daimy heeft de sint zelfs een hand gegeven :D stoer ding ;) en ze hebben weer schoentjes gezet, daimy kreeg vingerverf en een echt k3 kliederschort :D (die ze niet meer uit wil doen ;) ) en haar zusje een leuk rammelding van fisher price en een boekje. lekker verwend dus weer :D

nachten zijn hier wat vermoeiend, Jenna is savonds/snachts erg onrustig en als ze eindelijk slaapt word haar zus wakker ;) *gaap* maarja het is vast een fase, het is een fase :D
    verder gaat het lekker, Jenna vermaakt zich zo nu ze lekker achter daimy aan kan en daimy vind het ook prachtig dat haar zusje vooruit komt ;) ook begint daimy steeds meer te moederen, ze wil nu echt Jenna de fles geven en helpen met luier verschonen, erg leuk allemaal :)

vanmiddag sliepen ze samen weer bijna 3 uur dus ik heb weer even lekker achter de naaimachine gezeten :D

15. hoi dames, ff een kort berichtje vanuit disneyland!

We hebben het echt super hier, balen gewoon dat we morgen al weer naar huis komen.
    De reis met Luna is goed gegaan, had nog reispilletjes voor dr gekocht....
    Het weer werkt helaas niet zo mee, het regent nogal iedere keer.
    maar ja, regenjassen aan, mutsen op en gaan met die banaan;)
    uitgebreider verslag komt nog wel hoor!
    Zitten nu op de kamer, de meiden liggen uitgeteld in hun bedje...

tot snel

16. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nog even wat Ben in Ballorig spam :D:

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nog eentje:

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

En de laatste (rest staat op mijn hyves):

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Boni een droevige dag achter de rug zaterdag. Sterkte met deze dagen! Dikke knuf

Kwebbel jij ook al een rotnacht achter de rug. Verschrikkelijk hoor om bij een vroeggeboorte te zijn. Dikke knuf

Meiden zal de spam van de Sint binnenkort nog even spammen.

Ladi, gezellig hoor een lang weekend bij je ouders. Fijn dat Roos ook weer zo goed drinkt.

Sab je meisjes zijn goed verwend door de Sint. Hier mocht Ryan ook zijn schoenen zetten. We hadden er een appel in gedaan voor het paard. Dus ik zeg de volgende ochtend, zo nu gaan we eerst is kijken wat er in je schoen zegt, zegt het mannetje 'mama appew' , zonder zijn schoentje nog gezien te hebben, schatje he!
    Enne wat voor moois heb je dit keer gemaakt?

Simone leuk om wat van je te horen vanuit Disney. Fijn dat jullie het helemaal super hebben. Ook lekker dat de reis met Luna goed is gegaan.

Leuke ballorig spam Ladi.

Gisteren zijn we met zijn 3tjes en nog 2 andere stelletjes wezen zwemmen. Echt super leuk. In het zwembad hadden ze een baby/peuter jungle met inimini glijbaan dus daar kon hij zelf vanaf echt zo leuk. En allemaal buizen waardoor hij kan kruipen. Hij vond het helemaal super. En daarna even lekker in het restaurant een tosti gegeten, echt een ochtendje uit.

Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken.
    Truste allemaal.

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Meiden bedankt voor de knuffels. Doet een mens altijd goed.

Ladi..fijn dat Roos weer is gegroeid. Dat ze nu maar de smaak te pakken mag hebben;)
    En wat een lieve spam.

Simone....zodra jullie terug zijn...spam!

Sab...je meisjes zijn ook al lekker verwend door de sint. En wat betreft de nachten......ik denk even hardop met je mee....het is een fase:D

Ben gisteravond toch naar de vergadering gegaan. Moest mezelf wel even een schop onder de kont geven.
    Donderdag staan Isa en Tijn op de planning voor de MG-inenting.
    Tijn had vanmorgen 38.3 Ik denk dat ik hem heb aangestoken want zijn hoest klinkt zoals de mijne. Dus voor Tijn even afwachten of hij hem deze week kan halen. Anders nieuwe kansen bij de 2e ronde.
    Hij is wel vrolijk en eet en drinkt goed.
    Hier de nieuwe K3 cd in huis. Gebruiken we voor de sint. Bij de blokker kreeg je er een gratis K3 dvd bij:)

Kwebbel

Deel Deze Pagina