Simone jammer van het weer..maar dat mag de pret vast niet drukken ben ook benieuwd naar je spam ! Isra ja bijzonder he dat ze dat zo goed onthouden! toen daimy gisteren naar bed ging , wilde ze zelf haar schoentje alweer bij de open haard zetten kleine slimmerikjes. Wat leuk dat jullie zijn wezen zwemmen, zo te horen is Ryan wel een echt waterratje wij willen ook binnekort weer eens gaan met de meisjes. Zal zo wel even spammen wat ik gemaakt had. Kwebbeltje hopelijk word Tijn niet ziek en kan hij gewoon ingeent worden, wat dat betreft wel jammer dat er geen inhaalronde is. Dan zou hij idd maar 1 vaccinatie krijgen in december. Maar ook beter als niets en leuk hoor de nieuwe k3 cd ik zag dat je er bij intertoys een k3 slaapzak bij kreeg ,maar daimy 'snapt' cd's niet haha, ze kijkt dan alleen maar naar de tv, er moet volgens haar wel bij gedanst worden dus ik wacht maar even op de dvd. We zitten nog steeds in 'de fase' hier Sabman moest half 5 weg en Jenna vond dat ook meteen een mooie tijd om wakker te worden. voor Daimy's naakte baby die altijd mee naar bed moet heb ik een slaapzak gemaakt
Wat een ontzettend leuk jurkje heb je weer gemaakt Sab. Overige foto's ook erg schattig. Update Tijn....temp blijft rond de 38 tot heden. Ga hem zo uit bed plukken. Kwebbel
dank je kwebbeltje fijn dat de koorts in ieder geval niet omhoog is gegaan, hopelijk is hij tegen donderdag weer koortsvrij. ik heb net even het cb gebeld, kindjes met kippenei allergie mogen de vaccinatie niet hebben en Jenna is natuurlijk pas 6 maanden, dus ik weet niet of ze daar evt allergisch voor is. Maar ze wisten het eigenlijk ook niet, ik moest het morgen maar aan de arts daar vragen in de sporthal...ik ben benieuwd.
@ Sab, wat een leuke foto's weer. Je ben weer lekker bezig geweest met de naaimachine.. En leuk ook die foto's van Jenna en Daimy. @ Kwebbel, hopen dat Tijn donderdag wel gewoon de prik mag halen. Nou hier zijn wij over een uurtje aan de beurt voor de prik. Nou ja. Over een uurtje gaan wij die kant op. Wel optijd want het zal met het parkeren wel een drama worden denk ik. Alhoewel er rondom het complex wel veel parkeerplaatsen zijn hoor. Met mijzelf gaat het op dit moment redelijk. Heb toch wel wat last van de antibiotica. NIet heel erg, maar ben bij vlagen toch wel misselijk, en erg moe. Ik neem de antibiotica ook bewust s'avonds in, zodat ik van die moeheid niet veel last heb. Sterker nog ik slaap heerlijk zo met die antibiotica. Ik merk gewoon dat als ik veel doe, net heb ik dus mijn haar geverd, en ondertussen dat het introk heb ik de sint kadootjes voor Wayne alvast ingepakt, en toen merkte ik dat ik misselijk werd. Maar ja.. Pijn heb ik gelukkig niet meer. Helemaal niet meer, en de zwelling op mijn kaak is weg. Gelukkig. Ik baal er soms wel van dat ik pas 8 januari naar de kaakchirurg kan. Duurt nog zo lang. En ik wil er eigenlijk gewoon van af zijn. Zeker nu ik weet wat ze gaan doen, lang leve google. Maarja.. Verder hier geen bijzonerheden. Alles gaat heir zijn gangetje..
Ing idd rot dat je nog zo lang moet wachten zeg! gelukkig doet het iig geen pijn meer. Ik lees overal dat het met parkeren/verkeer regelen en het prikken zelf ontzettend goed georganiseerd is, geen lange rijen vol krijsende kinderen, het schijnt allemaal vlot te gaan. succes straks Kwebbeltje ik heb net gelezen dat je ook nog eventueel een andere dag in een andere plaats de prik mag halen, ik geloof dat ze tot vrijdag prikken? dus je zou het evt een dagje kunnen uitstellen als hij nog niet lekker is
Sab...klopt. Ik zou hem eventueel vrijdag nog kunnen halen. Bedankt voor het meedenken. Ik kijk het gewoon aan. Temp was vanmiddag 39 dus hij heeft echt wat onder de leden. Hij speelt wel gewoon. En anders is het gewoon pech hebben en krijgt hij in December gewoon 1 prik. Het is dan niet anders.
Super spam Hier was met de prik ook alles super geregeld en we stonden vanmorgen ook zo weer buiten. Mijn bikkeltje heeft geen kik gegeven
@Sab: Wat een leuk jurkje weer! De andere foto's zijn ook erg leuk! Roel krijgt pas vrijdag de vaccinatie. Over het algemeen verloopt het wel vlot allemaal volgens mij.
Nou Wayne heeft zijn 1e prik er ook inzitten. Was super geregeld. Liep allemaal soepel door. En Wayne heeft geen kik gegeven. Mijn stoere bikkel!!