Hihi dat had ik gezien, maar ik krijg nergens te zien plaats hier een nieuw bericht of iets dergelijks
@ kwebbel doe je goed hoor, luisteren naar je lichaam! @ eurodisney wij zaten (met z'n 6-en) in een stacaravan een km of 20 bij het park vandaan. is ons super goed bevallen dus mochten we nog een keer terug gaan, dan doen we dat weer (is stukken goedkoper dan op het park zelf )
kwebbel, lijkt me verstandig om je tóch maar ziek te melden. het siert je dat je het niet snel doet, maar het is zowel voor jezelf als voor je patiënten waarschijnlijk beter om nu even uit te zieken. Beterschap! en die vriendin van jou moest natuurlijk iets; zonder 's' was die naam al vergeven. chelleke, balen meid. op naar de kerstverrassing! mielenl, de duimen draaien nu voor jou. simone, wat een leuke foto's! lekker vrolijke, mooie meiden heb je. 't ziet er erg gezellig uit. moet nu snel even een paar dingen printen voor m'n werk morgen (Deane ligt net te slapen) en dan ga ik zelf ook nog even liggen. heb m'n rust toch hard nodig! groetjes, Bri
Goedemiddag! Chelleke, balen van de duivels... Simone, mooie foto's! Wat een gave foto trouwens van Luna als minnie mouse, ze is al een hele dame zo! Bri, mooi dat de inenting zo goed ging. En moet altijd lachen om Deane zijn pefenote, geweldig! Hier kan Jasmijn het nog niet zeggen maar ze weet prima waar ze liggen en hoe lekker ze zijn haha. Heb ze wel neergezet waar zij er niet bij kan.. Cyn, super van de koesja's van Tygho. Hier moet je echt aanwijzen waar je hem wilt en dan krijg je er eentje, compleet met "mmmmmmmm" geluid erbij. Zo lief.. Sab, fijn dat de prikken bij jou ook goed gingen. Kwebbel, gefeliciteerd met je vriendin! Oeh, en leuke naam! Was onze jongensnaam bij Jasmijn, maar omdat ik de combi niet zo leuk vind is hij nu afgevallen. Maar kan begrijpen dat jij hem zonder S leuker vindt Beterschap voor jezelf, groot gelijk dat je even gaat bijtanken! Mielen, nog 5 dagen voor het testen, spannend weer!
daar ben ik weer (nog steeds). moet nog ff wat kwijt. Mijn zus heeft deze week een mega-schrik gehad. Zij was in de keuken bezig, terwijl de nieuwe oppas met haar 2 zoontjes in de woonkamer was. De jongste (april 2008 ) viel, moest even huilen, probeerde op te staan, gleed uit over een autootje en viel opnieuw. Maar toen gaf hij geen kik... Mijn zus stond in de auto echt te wachten op de uithaal, maar er kwam niets, behalve de oppas die haar riep. Komt ze in de woonkamer, ligt haar zoontje helemaal slap en stil. Gelijk 112 bellen dus en pas toen ze aan het uitleggen was wat er gebeurd was, huilde hij. Maar met z'n ogen dicht en daarna maakte hij alleen snurkgeluiden en weer viel hij helemaal weg. Pas toen de ambulance er was, kwam hij weer bij en moest KEIhard huilen. Toen was hij wel echt bij, dus ogen open en heel alert. Na allerlei onderzoeken en tests en een nacht ter observatie in het zkh kwamen ze goddank tot de conclusie dat hij er geen schade aan over zou houden en dat het uiteindelijk allemaal mee viel. Hij was 'gewoon' flauwgevallen door het vallen. Inmiddels is hij weer bijna helemaal de oude, hij hangt alleen enorm aan z'n mama en is schrikachtig voor vreemden. We zijn natuurlijk allemaal heel erg opgelucht en blij dat het goed is afgelopen, maar het zal je toch gebeuren dat je kind er zo slap bijligt na een val op z'n hoofd.... je wilt er NIET aan denken!
Pfff Bri dat is wel ff flink schrikken zeg! Met zo'n val denk je natuurlijk meteen dattie bewusteloos is. Gelukkig was het een flauwte zeg!! Boni, ooh dat is ook lief mmmmmmmmmmmmm smak Wij hadden dus gister ook de schoen gezet, maar vanmorgen had hij er gewoon geen aandacht voor!! In de droomtuin was op tv.Dat is nu echt favoriet
Simone: Wat een leuke foto's en wat een prachtige meiden heb je toch! Heerlijke koppies! Mielenl: Duimen draaien heel hard voor een tweede wasmachien voor jou! Kwebbel: Goed van je dat je je ziek gemeld hebt. Beter voor jou, en voor je patienten. Fijn dat je kleintjes geen last hadden van de prik! En gefeliciteerd met Stijn! Sab: Wat stoer dat je kleintjes niet gehuild hebben! En wat beginnen ze op elkaar te lijken zeg! Zijn er kleintjes die de deur open kunnen maken? Hier stond ik even heel raar te kijken toen ik op de wc zat en de deur ineens open gemaakt werd. En na die keer maakt ie alle deuren open. De klinken moeten dus omhoog... Zucht, hij wordt echt groot...
jeetje bri dat is schrikken zeg! Hier nog geen kindje die bij de klinken kan...maar idd..alles omhoog.. voor je t weet staan ze op straat! boni en kwebbel: bedankt voor de leuke berichtjes! boni en mams: wat lief die kusjes!!!
@ bri getver....ik zou me ook rot geschrokken zijn! @ nikita bosch kan er BIJNA bij. Zal ook niet lang meer duren denk ik (wij hebben nog steeds geen traphekje bij de zoldertrap dus dat wordt wel eens tijd denk ik ) bedankt allemaal weer voor het duimen zit me nu alweer nerveus te maken hahaha
Pff Bri, dat was schrikken! Jeetje, gelukkig kwam hij weer bij. Nikita, hier kan Jasmijn nog niet bij de deurklink.
Nikita...hier staan de klinken nog steeds omhoog van toen de meiden klein waren. Bri....brrrrrrrr wat eng zeg. Gelukkig dat alles goed is.
Ook hier kan hij nog niet bij de klinken. Kan hij dat wel, gaat meteen alles omhoog! Hij zal je toch ineens op straat staan!
Zo de kids liggen in bed. Tijn nog even voor de zekerheid getemperatuurd....36,9. Ga nu op de bank met boek en kop thee. En dan straks op tijd naar bed. Kwebbel
Dank jullie wel Miele Duim Duim Duim Bri jee dat is schrikken zeg Gelukkig alles weer oke Hier wel de klinken omhoog sinds 3 dagen, meneer heeft het namelijk ineens door, boefje
zo... hier liggen ze ook weer! vanmiddag prikjes gehaald voor allebei, het viel mee...ze waren allebei heel stoer en hebben niet gehuild! vanavond is Esmee weer wezen zwemmen... dr 2e les, ging goed..was al niet meer zo bang! ga nu snel een surprise in elkaar zetten, moet morgenavond allemaal klaar zijn....want zaterdag als ik ga werken moet ik t al mee naar dinteloord nemen omdat we zondag met mn hele familie sinterklaas vieren!
mams fijn dat de rijlessen zo lekker gaan! en lief die kusjes, daimy zegt altijd opeens mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en dan moet je snel een kusje halen en dan zegt ze mwah! te schattig. Mielenl jurkje heb ik idd zelf gemaakt dankje! ik duim weer mee hoor, word weer spannend voor jou! en bosch dus wel een beetje koorts , is het weer gezakt inmiddels? ook een lange jongen! Bri fijn dat alles zo goed ging in de rai en dan Deane ook zo'n stoere vent was!hopelijk is je suikerwaarde gewoon goed, en fijn dat alles verder weer goed was! nog geen voorgevoel qua geslacht? Chelleke balen dat je weer een ronde verder bent hopelijk de laatste! Kwebbel gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin! 41 weken is een mooie tijd om te bevallen en wat grappig dat jullie nu een Stijn en een Tijn hebben Super dat Tijn weer was opgeknapt en gewoon zijn prik kon halen en dat het goed ging! Groot gelijk dat je je hebt ziekgemeld, als je steeds maar door gaat knap je ook niet op he beterschap! Simone wat een leuke foto's allemaal! die 2 kleine mini mousejes zijn echt geweldig! zo te zien hebben je meiden (en jullie!) ontzettend genoten! zal vanavond ff op je site kijken! en ook besloten om te enten dus, fijn dat ze geen last hadden! heb je al zwemles spam van Esmee? knap van haar hoor! Boni supermooi taartje zeg! kan begrijpen dat je jasmijn en stijn niet zo'n geweldige combi vind zijn jullie al wel uit de namen? en hoe voel je je verder? Bri wat een vreselijk eng verhaal, ze zullen zich allemaal wel rotgeschrokken zijn Gelukkig viel het mee maar zoiets vergeet je natuurlijk nooit meer mams hier ook een droomtuin fan, of eigenlijk in the night garden want ze keek het altijd al op bbc iggepigge en daissssy waren 1 van haar 1e woordjes ze haalt meteen haar iggle piggly en upsy daisy knuffeltjes als het begint, zo lief! Nicky hier worden nog geen deuren open gemaakt, maar jij hebt ook een hele lange jongen he ik vind daimy en jenna juist steeds minder op elkaar lijken hihi Marleen misschien heb ik eroverheen gelezen maar had Roel nu ook zijn prikjes al gehad? geen last gehad verder? ik vind ook dat ze het in korte tijd super georganiseerd hebben allemaal. Hier gelukkig totaal geen bijwerkingen gemerkt bij de meisjes, geen koorts, geen last van de beentje of armpje en lekker vrolijk gelukkig maar. Ik heb nog een jurkje voor Jenna gemaakt en voor de pop van Daimy en ze hadden het vanmiddag alle 3 aan, zo lief. zal zo even spammen