Meiden ik heb niet gelezen. Vanavond om half 8 is mijn oma na 8 jaar Alzheimer overleden. Ik ben een beetje verscheurd qua gevoelens. Aan de ene kant ben ik heel blij dat ze nu rust heeft maar aan de andere kant ben ik echt ontzettend verdrietig. We gaan nu zo naar het verzorgingstehuis toe. Ik weet niet of ik naar haar toe wil of niet. Heb zondag mooi afscheid van haar genomen samen met Tygho maar ik voel toch de drang om er heen te gaan. Tot morgen.
Hé Sab, Gelukkig hebben we wel wat opties voor de namen, maar bij Jasmijn waren we er wat betreft een meisje ook pas bij week 36 denk ik helemaal zeker over. Dus het kan nog veranderen . Wel is het geboortekaartje al uitgezocht. Verder gaat het wel goed, wel last van maagzuur maar goed, dat is met een glas melk nog te verhelpen gelukkig. En vorige week echt een groeispurt gehad, iedereen merkt het op dat die buik zo gegroeid is maar had toen wel meer last van bandenpijn, vooral na een tijdje zitten kon ik het merken bij het lopen. Maar dat is nu weer over.
Cynthia, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Kan je gevoelens begrijpen, bij mijn beide oma's was het aan de ene kant een bevrijding voor hen zelf maar aan de andere kant, het is wel je oma die je nu moet missen. Dikke knuf!
wat verdrietig cynthia gecondoleerd! ik kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt nu..sterkte de komende dagen!
Boni al goed op weg dus met de voorbereidingen maar je schiet ook al op, bijna 30 weken! fijn dat je je verder nog zo goed voelt ben al heel benieuwd wie er in je verstopt buik zit!
Zo dames ben ik weer. We waren een weekje naar Landal het Vennenbos ( ben het geloof ik vergeten te melden ). Hebben echt genoten met de mannetjes. Helaas werd Mats maandag ziek en ook dinsdag was het spugen en koorts. Stonden op het punt om naar huis te gaan, maar gelukkig knapte hij vrij vlot weer op. Gisteren en vandaag helemaal koortsvrij. Vandaag nog even langs de ha geweest en die gaf groen licht voor vaccineren. Dus toch maar besloten om te vaccineren. Mats heeft geen kik gegeven. Bookyman en ik hebben zelf ook gelijk de prik gehaald. Heb wel even heel snel bijgelezen, maar ik kan het echt niet onthouden hoor... Sab, mooie spam van je meiden. Geweldige creaties heb je weer gemaakt!! Hihi echt schattig alle 3 hetzelfde jurkje . Kwebbel, beterschap! En jeetje las dat je een heftige dienst heb gehad laatst met die vroeggeboorte, knuffel voor jou! Gefeliciteerd met je vriendin! Tijn helemaal koortsvrij gebleven? Missc, gecondoleerd met je oma. Simone, leuke Disney spam! Zo te zien hebben jullie je prima vermaakt daar! Bri, wat een heftig verhaal zeg van je neefje (toch?). Verschrikkelijk als je kindje zo weg valt na een val op het hoofdje. Gelukkig is alles goed. Nikita, hier wel een mannetje die de deuren open zou willen maken. En ook wel op zijn teentjes gaat staan om het te proberen, maar hij is nog te klein .
@Mams: Gecondoleerd met het verlies van je oma. Heel veel sterkte! @Sab: Wat leuk om die jurkjes zo naast elkaar te zien! Roel heeft zijn prikje nog niet gehad. We moeten er morgen om kwart over 2 zijn. Ik heb zelf wel vorige week mijn vaccinatie gehad en ik had er geen last van. @Boni: Ben je alweer bijna 30 weken? Wat gaat dat snel zeg! Roel kan ook sinds een paar dagen de deur open maken. Ineens had hij het door.
Hee je bent er weer Booky! Wat een rare dag om thuis te komen van een weekje weg? Zijn jullie toch wat eerder terug gekomen?
@mams: meid gecondoleerd met t verlies van je oma, heel veel sterkte de komende tijd. @Booky: leuk dat je er weer bent, lekker hoor ff weg geweest! @Sab: leuke spam weer zeg!
We zijn idd een dagje eerder terug. Anders moesten we morgenochtend voor 10 uur het huisje uit. Nu zijn we lekker op ons gemak gaan rijden en konden we allemaal thuis de enting krijgen. Anders hadden we morgen en over 3 weken naar een omliggende gemeente moeten gaan.
@ missc gecondoleerd meis......kan me je gevoel heel goed voorstellen. je moet nu toch echt afscheid gaan nemen van je oma. blijft verdrietig, hoe oud of hoe ziek ook. * knuffie * @ booky welkom terug! lekker hoor een weekje landal. zo en nu ga ik naar bed......morgen een beetje uitslapen (hoop ik)
booky leuk dat je er weer bent en maar meteen met superspam! zo lief! trusten mielenl succes morgen met de prik van Roel marleen! hopelijk gaat dat net zo vlot en krijgt hij geen last! Simone ik heb meteen even bij je k3 spam gekeken en wow wat kan Esmee goed tekenen zeg! echt superleuk! erg leuke foto's allemaal
Mielen ik hoop dat je kunt uitslapen morgen!! En spannend zeg nog 5 dagen en dan testen, de duimen draaien hier weer hoor!! Nog even een Nils spam..
Nou we zijn er weer. Ben bij haar geweest. Had er een dubbel gevoel over...heb ooit 1 overleden persoon gezien.2 seconden en toen ben ik gillend weggerend(Ik verwachtte een dichte kist dus werd nogal overrompeld) Dus stapje voor stapje naar haar toegegaan. En het viel me mee. Voor en na het verzorgen mochten we bij haar. En het is goed zo...Ze heeft nu rust. Heb nog de babyborn die ze van mij had gekregen om mee te tutten en een foto van haar en Tygho weer mee naar huis genomen. Het voelt goed...Tuurlijk zijn we allemaal erg verdrietig maar het belangrijkste is dat na 8 jaar lang aftakelen, ze nu rust heeft. En die heeft ze verdiend!