jeetje simone wat eng allemaal! was luna ziekjes ? of kwam het echt helemaal uit het niets? ik krijg echt helemaal kippenvel van je verhaal! Ik hoop dat het vannacht allemaal goed blijft gaan, sterkte daar!
hoi dames, Luna is de nacht goed doorgekomen. (mama kon niet slapen natuurlijk) ze is net wakker, alleen wel al weer 37,9 en normaal zit ze echt maar tussen de 36,5 en 37,3 Maar moet toch voor 10u naar de kinderarts bellen. Even kijken wat zei er van zegt.. @Sab: Luna kreeg gister nacht ineens koorts, maar gister overdag was er weer niks aan dehand. En was ze heel levendig. tot gister avond om half 6 ze ineens weer 39,9 had en later zelfs 40.9...
nou ik heb de kinderarts gesproken ze was blij te horen dat de nacht goed gegaan was. Ze zei dat t best kan zijn dat de koorts vanmiddag weer ineens terug komt, moet deze dan wel gleijk onderdrukken met n zetpil. Volgende week woe moet ik op controle met Luna voor dr nierfunctie, gaan ze kijken of die waarde weer goed is, als het nog te hoog is krijgt ze een echo en moet er verder gekeken worden
Goedemiddag @ Simone, jeetje dat is schrikken zeg.. Eng hoor.. Fijn dat de nacht goed is gegaan. Hopen maar dat bij de controle haar niertjes ook weer goed zijn. Sorry, verder niets teruggelezen. Vanmorgen zijn Ingman en ik even de stad ingeweest voor de laatste sintkadootjes. Alles is nu ingepakt. We konden het ook niet laten om toch weer wat extra's voor Wayne mee te nemen. Dat jochie wordt gewoon zwaar verwend dit jaar met Sinterklaas.. Echt erg gewoon. Maarja. moet een keer kunnen. Wayne was vanmorgen trouwens bij de oppas. Dus wij hadden even onze handen vrij tijdens het winkelen. Wayne ligt nu sinds een uurtje ongeveer op bed, en als hij straks wakker is, gaan wij even met zijn drieën naar de kinderboerderij, tis zulk lekker weer hier, daar moeten we even van genieten. Even lekker de buitenlucht in.. Verder heb ik net lekker kruidnootjes gebakken. Nou ja, kruidnoten eigenlijk. Ze zijn nogal groot geworden. Hoop dat ze gelukt zijn, want ik had het nooit eerder gedaan. Ze waren nog zacht toen ik ze net uit de oven haalde. Ik hoop dat ze gelukt zijn, want dan wil ik ze zaterdagmiddag weer bakken, voor pakjesavond. Verder weinig nieuws hier.. Zal zo nog es wat spammen. Heb gister weer wat leuke foto's gemaakt van Wayne..
Ingrid....wat een mooie foto's. Simone....jee wat heftig zeg. Is het nu een koortsstuip geweest? Hier in de buurt is vrijdagavond een kindje van 2 overleden. (kindje van vrienden van een vriendin van mij) Ik ken de moeder wel en de kleine alleen van gezicht. Op dit moment gaat het verhaal rond overleden aan de inenting. Donderdag heeft hij de prik gehad....wat verhoging...vrijdag ging het wel weer. Eten en drinken weer goed, maar wel erg hangerig en moe. Papa is 's-avonds nog een boekje met hem gaan lezen en toen zei het jochie...."boekje is uit" ....daarna naar bed gebracht. Half uur later ging papa z'n beide meiden in bed stoppen om vervolgens nog even bij zijn zoontje te kijken......dood! Moeders is door de politie van het werk gehaald (was niet te bereiken geweest) en kreeg te horen je moet nu naar huis, er is iets met uw zoontje aan de hand. ** kwebbel veegt even wat tranen weg ** Onderzoek zal uit moeten wijzen waar de kleine jongen nu aan overleden is. Voor 2 maanden terug is hij ook opgehaald thuis door de ambulance....had toen griep, hoge koorts en zeer benauwd tot blauw aanlopen toe. Heeft de prik wat getriggerd? De tijd zal het uitwijzen, maar de kleine man komt niet meer terug Twee jaar terug was de papa op zakenreis in China samen met zijn broer en vindt de papa smorgens zijn broer naast zich in bed....dood. Vrijdag heeft hij dus zijn zoontje in bed gevonden...... ** kwebbel huilt nu nog meer tranen ** Het is niet eerlijk! Vanavond ga ik samen met mijn vriendin naar de avondwake. Kwebbel
wat een berichten allemaal.....kippenvel! @ simone fijn dat de nacht goed is gegaan.....wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! @ kwebbel gecondoleerd en sterkte. is de ergste nachtmerrie van elke ouder denk ik, je kindje dood in bed vinden....
In de rouwadvertentie staat recht bovenin..."boekje is uit"... dat waren dus zijn laatste woordjes Kwebbel
Jeetje Kwebbel, ik ben er stil van. Wat een verschrikkelijk verhaal, jeetje word er helemaal verdrietig van. 'Boekje uit', arm mannetje.
Oh jeetje wat heftig Kwebbel en idd heel erg oneerlijk. Hopelijk krijgen de nabestaanden snel duidelijkheid hoe dit kon gebeuren. Dikke knuffel voor jou!
Kwebbel ook al ken ik deze mensen niet, jou verhaal grijpt me zo ontzettend aan, de tranen biggelen ook over mijn wangen. Wat ontzettend erg zeg voor de mensen om je kleine man "dood" in zijn bedje te moeten vinden. Pffff, geen woorden voor. Lees nu je 2de berichtjes hieronder "boekje is uit", pfff vind het echt verschrikkelijk. Wat is het toch allemaal oneerlijk. Dit is toch echt de aller ergste nachtmerrie die waarheid wordt.