April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Poeh, de zin "boekje is uit" komt hier ook aan... Ik hou het ook even niet droog. Wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken. De nachtmerrie van elke ouder..

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Pffff...meiden, met een brok in mijn keel lees ik jullie reacties. En laat Tijn nu net een boekje dichtdoen en hard "UIT" roepen!

Heb ze net alledrie eens goed geknuffeld. Eva vroeg al waarom ik moest huilen.....nou leg dat maar eens even uit.

Mijn vriendin belde net ook weer huilend op....ze zegt ik ben vanmiddag nog even bij X geweest en de moeder kon alleen maar zeggen "ik wil hem nog niet laten gaan, dat kan ik niet"...tranen met tuiten hier.

Zie nu al tegen straks op. Pffff...

Oja...belt mijn moeder ook voor 5 minuten terug...is er bij hun in het dorp (kom ik ook vandaan) een meisje van 7 jaar overleden. :( Weet verder nog niet hoe en wat.
    Wat is dat toch; allemaal jonge mensen.....

Kwebbel

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jemig Kwebbel wat een vreselijk iets zeg:(
    Boekje uit...Krijg er gewoon kippevel van.
    Het arme mannetje, en z'n papa,mama en zussen.

En nu lees ik ook van dat 7jarige kindje...jeetje meid het gaat niet goed daar.

Ik ga zo lekker met mn kleine boef douchen en die krijgt nog wat extra knuffels van me!
    Je beseft zo maar weer hoe snel je leven compleet kan veranderen.

Wij hebben vanmiddag afscheid genomen van oma.
    Tygho was bij een vriendin ondertussen.
    Samen hadden we een mooie tekening gemaakt voor oma.
    Die hebben we samen met wat werkjes van mn nichtje aan een roos gemaakt die bij oma in de kist is gegaan.
    Ze hadden oma heel mooi opgebaard, maar je kon nu duidelijk zien dat ze zondag heel erg hard gevallen is.
    Grote blauwe plek op dr wang.
    Word er gewoon verdrietig van als ik bedenk hoeveel pijn ze nog heeft gehad die laatste dagen.
    Het was een hele mooie dienst, met lachen en huilen.
    Erg persoonlijk en indrukwekkend.
    Al die jaren van zorgen en verzorgen...Het is nu echt voorbij, we kunnen nu echt naar de toekomst kijken.
    Maar ik heb nog niet het gevoel dat ik dat wil...

4. dikke knuffff voor mams en kwebbel!!!!!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    kwebbeltje vreselijk wat een heftig verhaal! dat is echt je ergste nachtmerrie en dat zou niemand moeten meemaken :( en het komt op deze manier wel dichtbij voor jullie natuurlijk.. brrr ook hier kippevel! heel veel sterkte vanavond , lijkt me zo ontzettend zwaar...

Mams fijn dat het een mooie dienst was, en veel sterkte de komende tijd..

Simone hoe gaat het nu met Luna? nog koorts gehad? gelukkig dat het vannacht goed is gegaan!

ik wilde een heel verhaal schrijven over daimy die helemaal niet meer slaapt en dat ik me daar zorgen over maak maar dat lijkt opeens helemaal niet belangrijk meer, wat een heftig nieuws hier opeens allemaal! :(

6. Luna ligt nu weer lekker in dr bedje,
    ze heeft vanaaf voor t eerst wat gegeten voor vandaag.
    gelukkig heeft ze wel een 4tal bekers drinken op, das toch belangrijker...
    Dr temp was gelukkig nog steeds niet heel hoog 37,8.
    Ben zelf wel helemaal gebroken nu zeg...vanacht natuurlijk ook amper geslapen. maar goed....mn meisje gaat voor he!

7. maarre sab...
    wil Daimy niet meer slapen?
    overdag of snachts?
    tuurlijk maak je je zorgen!
    en dat mag je hier toch ook melden meid!

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Fijn dat ze in ieder geval goed heeft gedronken en iets heeft gegeten simone, hopelijk was het echt eenmalig dit!

Daimy wil helaas snachts en overdag niet meer slapen, ze raakt in bed helemaal in paniek :( ze heeft geen pijn ofzo, ze wil er alleen zo snel mogelijk weg en wij hebben geen idee waarom.
    het is wel heftig, ze had gisterennacht van 4 tot 8 geslapen, gister overdag helemaal niet, en vannacht gaf ze pas om 5 uur op, helemaal uitgeput. ze was alleen om 7 uur alweer wakker, ze heeft dus echt heel erg weinig geslapen de laatste dagen :(

we hebben ondertussen van alles geprobeerd,
    het bed anders zetten, haar bed op mijn kamer, bij mij in bed,lichten aan/uit, het maakt allemaal geen verschil ze is zo angstig. Ze is wel heel moe maar geeft er niet aan toe, ze wil wel maar kan (durft) niet te slapen.
    terwijl ze juist altijd heel goed sliep, dit is echt nieuw.

sabman is gelukkig thuis gebleven vandaag , en vanmiddag heeft ze zomaar 3 uur geslapen gelukkig. dus ik hoop zo dat het vanavond ook lukt, anders gaan we morgen naar de ha om even te laten checken dat ze echt niet ergens pijn heeft.( al denk ik echt van niet, want beneden is er niets aan de hand, behalve dat ze heel moe is)
    maar ik maak me gewoon zorgen omdat ze dus echt héél weinig heeft geslapen en ik gewoon niet kan verklaren hoe het komt :(

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Simone...fijn dat het wat beter lijkt te gaan met Luna.

Sab...lastig hoor. Vooral omdat je niet weet waarom. Heeft het Cb ook geen tips voor je? Die hebben misschien wel praktijkervaring hiermee.

Meiden....ik voel me leeg. Avondwake was in 1 woord heftig!
    Ik ga even bij de kids kijken, douchen en naar bed.

Kwebbel

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ sab het schijnt dat ze rond anderhalf beginnen te dromen. Bosch heeft een paar weken terug ook een paar dagen gehad dat hij heel bang leek in bed (alleen 's nachts). Hij werd dan helemaal overstuur wakker, zodra hij dan wat gekalmeerd was en we hem weer terug legden in bed, dan ging het weer. Maar een paar minuten later begon hij dan weer. Hier hielp het om een lampje aan te zetten. Ik zie dat je dat al hebt geprobeerd.....lastig hoor. Sterkte ermee, ik hoop dat ze snel weer een beetje slaapt (hier duurde het maar een paar nachten - wel precies de nachten vóór mijn werkdagen)

@ kwebbel kan me voorstellen dat je helemaal leeg bent. het heeft bij mij ook de hele middag/avond door mijn hoofd gespookt....ben al een paar keer naar boven gelopen.....nogmaals sterkte!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ simone gelukkig dat de koorts gezakt is! en goed dat luna zo goed heeft gedronken, altijd goed voor het herstel :)

12. @Sab: aardstralen mss?
    of mss eens een radio zachtjes aan zetten op dr kamertje,dat ze geluiden om dr heen hoort?

is echt heel vervelend idd....
    ze heeft dr slaap toch hard genoeg nodig he(en jullie ook)
    sterkte ermee!

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Lieve kwebbeltje moest continu aan jullie en de ouders van dit kindje denken. Heb er gewoon geen woorden voor. En nog weer een naar bericht zeg, wat is dit toch...
    Dat lege gevoel kan ik me ook zo voorstellen. Hele dikke knuffel.

Mams afscheid nemen van iemand die je lief is, is ook verschrikkelijk. Sterkte.

Simone fijn om te lezen dat het met Luna inmiddels weer beter gaat.

Sab kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over Daimy. Zal ze een keer heel eng gedroomd hebben dat ze daardoor in paniek raakt in haar bedje. Hopelijk een "kort durende" fase

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    ooooh kwebbeltje, wat vreselijk, wat een nachtmerrie van iedere ouder :(
    Sterkte voor iedereen :(

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jeetje Kwebbel, ik ben er stil van. Ik moet er niet aan denken om mijn zoon dood in zijn bedje aan te treffen! Wat een afschuwelijke hel moet dat zijn! Zucht... Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Sterkte...

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ladi...had het bericht van Nu.nl nog niet gelezen. Bedankt voor de link.
    Het 2e kindje betreft de kleine knul. :(

Ook ik ben benieuwd wat er verder nog uit gaat komen. Op dit moment gaan allerlei verhalen de ronde, ik probeer me daar een beetje voor af te sluiten.

Sab....daimy goed geslapen afgelopen nacht?

Kwebbel

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meiden ik ben zo'n trotse mama. Mijn kleine kunstenaar heeft een 1ste prijs gewonnen in een kleurwedstrijd. Ik ben net gebeld dat hij de mooiste tekening had in de leeftijd van 0 t/m 3 jaar. Zaterdag mogen we de prijs ophalen, echt zo leuk. Hij was weer druk in de weer met vingerverf geweest :D

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra.....owwww wat een kanjer is Ryan toch ook. Je hebt hem toch stiekum niet gehopen he :D
    Ben benieuwd wat z'n prijs is.

Kwebbel

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbeltje nee heb hem niet geholpen. Dat zei die man ook door de telefoon, dat hij het zo leuk vond dat er geen hulp van papa en/of mama aan te pas was gekomen. Gewoon een paar simpele vegen en dat was het HIHI. Dus hij heeft oprecht gewonnen.
    *trots trotst trots trots trots trots*

Deel Deze Pagina