April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    kwebbeltje ik heb er ook nog veel aan moeten denken :( ik hoop dat er voor de ouders snel duidelijkheid komt, ook al krijgen ze hun mannetje daar niet mee terug :(

Isra wat super van je kleine binkie zeg, kan me voorstellen dat je onwijs trots bent!
    Daimy heeft toevallig ook het vingerverven helemaal ontdekt en wil iedere een nieuw kunstwerk maken. (ik kan er ondertussen mee behangen;) )

Helaas is er vannacht weer niet geslapen :(
    alleen vanmorgen even van 7 tot 11, en nu ligt is het sinds een half uurtje ook weer stil.
    Vanmiddag om 5 uur kunnen we bij de ha terecht, ik wil echt even uitsluiten dat ze niet ergens pijn heeft.

2. succes bij de ha sab!

NOu vanacht kwam de koorts weer opzetten bij Luna...weer 39
    maar we hebben het kunnen onderdrukken met een zetpilt gelukkig. schrok er wel weer ff van.... dus heb dr lekker bij me gehouden.
    vanochtend was de koorts weer weg, maar nog steeds onderneemt ze niet veel hoor..
    Dr lijfje heeft echt een klap gehad volgens mij.
    Nu ligt ze al weer voor de 2e keer te slapen vandaag.
    en mama deed net ook ff een dutje;) haha
    Esmee is weer bij n vriendinnetje gaan spelen.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    We zijn weer terug van de ha en het is maar goed dat we geweest zijn, Daimy had inderdaad pijn, een dubbele middenoorontsteking:$:( mijn arme schaapje, hij zei dat dat vreselijk veel pijn doet en dan vooral als je plat ligt, vandaar de bed drama's , en overdag ging het wel redelijk. Ook luier verschonen was opeens een drama, dan ligt ze natuurlijk ook plat. eten en drinken ging slecht, want kauwen en slikken doet ook pijn:( het klopt opeens allemaal, ik had er alleen echt niet aan gedacht omdat ze verder niet naar haar oortjes greep of koorts had. Gelukkig waren we er wel snel bij volgens de ha. ze krijgt nu ab en het moet over 24 uur wel aanslaan, dus alleen vannacht nog even doorbijten, heb haar alvast een zetpil gegeven.
    Bah ik voel me zo rot dat ik daar niet aan gedacht had:(
    Ben ook wel opgelucht dat we nu weten wat het is, en dat ze dus inderdaad niet voor niets zo huilde..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Sab gelukkig zijn jullie erachter wat de oorzaak is en word er nu wat aan gedaan!
    Hopelijk slaat de AB snel aan!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ach sabje toch......konden ze maar wat meer praten he......* knuffel * en beterschap voor daimy natuurlijk!

@ simone oei hopelijk loopt de koorts niet weer op vannacht....sterkte!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje wat een rotberichten allemaal.

Kwebbel, heel veel sterkte. Dat hakt er wel in zoiets.. je moet er toch zelf niet aan denken dat je je kindje zo vind... Ik leef met de ouders mee en zal een kaarsje opsteken vanavond.

Cyn, fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen van je oma. Het blijft natuurlijk moeilijk, dikke knuf ook voor jou.

Simone, wat schrikken, had je ook al op de hyves gekrabbeld. Hoop dat Luna snel weer opknapt en het met de controle meevalt.

Sab, ook beterschap voor Daimy! Gelukkig zijn jullie er snel bij, hoop ook dat ze snel weer opknapt en weer lekker kan slapen. Goed dat je even naar de HA bent geweest!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier drukke dagen achter de rug. Gister overdag gewerkt en 's avonds voorlichting in het ziekenhuis over de bevalling. Er is hier nl een heel nieuw vrouw-kind centrum gebouwd en dat wou ik graag van te voren zien, al was het maar om te weten waar je straks moet parkeren ;) Maar was echt mooi geworden. En voordeel: de OK is echt om de hoek (vorige keer moest ik zo'n 800 meter in een ziekenhuisbed op een drafje naar de OK).
    Vandaag weer gewerkt en straks op voor de pretecho! Heb er wel zin in. Bij Jasmijn ook bij deze termijn gedaan.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leuk Boni een pretecho.
    Weten jullie eigelijk het geslacht van de kleine???

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sab echt fijn zeg dat jullie naar de HA zijn gegaan. Ik zal daar ook in 1ste instantie niet aan denken hoor, aan een ooronsteking.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nee, dat blijft een verrassing tot de geboorte, ook voor ons.

Zal zo ff een fotootje plaatsen.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    #42951 boni001, 2 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2010
    Bonibeeb2

afbeelding verwijderd.

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Prachtig :)

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Super mooi Boni, nog even... :D. Na de pretecho waren we nog nieuwsgieriger wie het kindje was..

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha Isra, hier ook nieuwsgierig. En zie er ook wel wat van Jasmijn in, maar toch ook al dingen die anders zijn.. Nog een week of 10 tot 12 wachten..

15. Mooie echo hoor boni!
    ben ook wel erg benieuwd naar t geslacht!

Hoe is het nu met daimy Sab?

Luna is voor t eerst sinds dagen iig weer een beetje aan t rondlopen. Maar ze verliest heel snel dr evenwicht en begint al te huilen als z enog maar denkt te gaan vallen...
    Zou dat normaal zijn dat t zo lang duurt voor ze opgeknapt zijn van een koortstuip?

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ simone geen idee, maar ik merk dat Bosch ook veel vaker valt als hij moe is......Luna had toch gisteren nog koorts? Misschien is ze er gewoon nog niet helemaal 100% bovenop. Of anders bel je toch even naar de ha/hap?

@ boni wat een gaaaaaaaave echo foto! Echt super mooi zeg, kan me voorstellen dat jullie nu helemaal reuze nieuwsgierig zijn!

17. ik hen de ha gebeld en die zegt ook dat ze gewoon nog niet helemaal opgeknapt is...geen zorgen maken.
    maar moert zeggen, na 2 kiwi's en n mandarijn is ze ineens een stuk levendiger....

18. Goedenavond allemaal,

@ Sab, arme Daimy. Hopen dat ze snel weer opknapt en weer lekker gaat slapen!! Beterschap..

@ Boni, mooie echo-foto hoor. Ben idd ook wel benieuwd naar het geslacht!!

@ Simone, als Wayne koorts heeft gehad, dan duurt het bij hem ook een paar dagen voor hij opgeknapt is hoor. Nu heeft hij gelukkig nog nooit een koortsstuip gehad.

@ Isra, dus jullie hebben een kleine kunstenaar!! Leuk hoor dat hij gewonnen heeft met kleuren!! Gefeliciteerd..

Zo, hier weer een lekkere dag gehad. Vanmorgen weer gezwommen. Gaat weer perfect. Wayne is zijn angst weer helemaal kwijt.
    Alleen hadden we vanmorgen weer een vervanger wegens ziekte, en die wilde halverwege de les, even zonder bandjes doen. Maar dat heb ik maar niet gedaan, aangezien ik na de vorige keer, voor de herftsvakantie, 3 weken bezig ben geweest, om het vertrouwen weer te winnen in het water met Wayne. Dus dat maar ff niet meer.
    Ik ben veel te blij dat hij het nu weer leuk vind.

Daarna naar mijn moeder geweest. Was weer gezellig. Vanmiddag heeft mijn moeder me verder geholpen met het broekje van Wayne. Hij is nu echt bijna klaar. Alleen de schouderbandjes er nog op, en de knopen, en dan de leuke strijkapplicatie er nog op. Dus eigenlijk gewoon het afwerken.. Maar het ziet er nu al leuk uit. Heb al een fotootje voor jullie die zal ik er straks even opzetten.

Verder gister een heftige therapie gehad. De groepstherapie. Ik had min of meer besloten om te stoppen. Niet omdat het me niet helpt, maar door het gewroet in mijn verleden, komen een heleboel dingen weer boven, en dat komt bij mij allemaal terug in mijn slaap. Krijg enorme nachtmerrie's. Wat zich zelfs uit in hevig huilen en gillen in mijn slaap. Waardoor ik doodmoe wakker wordt. Dat vind ik neit zo erg, maar Ingman schrikt er dan ook iedere keer wakker van. En dat wil ik niet.

Dus ik gister zeggen dat ik ermee stopte, maar nu zijn mijn oefeningen veranderd. Niet meer de negatieve dingen oproepen, om te oefenen, maar alleen de dingen te doen, waar ik blij van wordt. Waar ik een positief gevoel van krijg zeg maar.
    Ik moet zeggen, dat ik afgelopen nacht al wat beter heb geslapen. Heb niet meer zo gehuild en gegild. Dus dat is al iets.

Dus ik heb besloten om volgende week toch nog te gaan. Dat is ook de laatste keer. Voor mij dan, want door ziekte is het 1 datum verschoven, naar de 16e, maar ik heb dan een andere afspraak waar ik niet onderuit kan. Omdat ik ervanuit ging dat het de 9e voor het laatst zou zijn.. Maarja.. Maakt ook niet uit..

Oke, ja dus weer een heel verhaal geworden...

Sorry. Ik zla ff de foto van het broekje tot nu toe op de laptop zetten.. Kan ik zo ff showen...:p

19. Bekijk bijlage 33568

Het broekje tot nu toe. Het moet nog afgewerkt worden. De hengsels, en knoopjes en de applicatie moet er nog op.

Maar ik vind het niet slecht, voor de allereerste keer dat ik het doe..:p

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Even ego...

Hier gaat het weer een beetje. Gisteren weer gewerkt en zo gaan we weer verder.
    Aankomend weekend lekker vrij en gaan zaterdag sinterklaas vieren. Zondag komt de sint en de kerstman hier in het dorp...altijd erg leuk voor de kinderen.

Kwebbel

Deel Deze Pagina