April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Kwebbel, geniet lekker van je vrije weekend met je drie mooie, lieve kids. Wat grappig dat de kerstman EN sinterklaas zondag in het dorp komen. Wat een leuke nieuwe foto's heb je op je hyves gezet. OOhh die Tijn is echt een chameurtje zeg! :D.

2. hallo dames,

kom jullie even allemaal een fijn sinterklaasweekend toe wensen!
    geniet er allemaal van met jullie gezinnetjes!

wij vieren morgen pas sinterklaas, want mn moeder kon vandaag niet.
    maar vanochtend hebben de meiden al wel allebei 2 cadeautjes gehad, zodat ze toch wat hebben. want esmee weet precies te vertellen dat t vandaag pakjesavond is! haha

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Kwebbel, doe het lekker rustig aan. Is allemaal niet niks. Dikke knuf voor jullie!

Ingrid, vervelend dat je er zo van ging dromen. Hoop dat het met de nieuwe oefeningen beter gaat.

Iedereen fijne Sinterklaas!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hoi! Iedereen een leuke sinterklaas gehad? Bij ons was het gezellig en Roel is erg verwend! O.a. een soort tekenbord van V-tech en veel duploblokken.

5. hier vanmiddag pas sinterklaas....
    maar weet nu al dat de meiden TE verwend worden haha;)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden!

Hier ook een goede Sinterklaas gehad.
    Op de helft was het een beetje te veel van het goede voor Tygho.
    Dus hebben we gepauzeerd en daarna weer leuk verder gegaan!
    Het was wel indrukwekkend want vanacht was het krijssen geblazen.
    Achja...er zijn ergere dingen.

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook een leuke Sinterklaas gehad, met oma, opa en oma. Jasmijn is erg verwend met haar driewieler, een paar puzzels, boekjes en nog wat kleine dingetjes. Was in ieder geval erg geslaagd!
    Hier trouwens ook om half zes huilend wakker, maar ze heeft bij ons in bed nog van 6 tot 8 geslapen dus dat was wel lekker.

Allemaal fijne zondag nog!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    #42968 boni001, 6 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2010
    Jeetje wat een rust hier :p
    Wou nog ff een fotootje showen van de driewieler...

Bekijk bijlage 34117

Sinterklaas had er ook een toeter opgemaakt en mooie slingers aan de handvaten...

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ahh Boni, wat leuk ze is er echt blij mee :D

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lees dat de kindjes goed verwend zijn door de sint.
    Boni...ach wat is Jasmijn blij met d'r driewieler. Prachtig plaatje.

Booky....thanks.

Hier zijn de kids ook verwend. Bijna te! Hebben een gezellig weekend achter de rug.

Kwebbel

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vergeet ik nog te melden dat ik mijn rechter pols heb ingetaped.
    Heb last van carpaal-tunnelsyndroom. Ik moet nu ook zo min mogelijk de muis (laptop) gebruiken want dan belast ik mijn pols teveel....waardoor meer klachten.
    Nu maar eens kijken wat het tape doet.

Kwebbel

12. Bri

Bri Niet meer actief

@kwebbel: goed dat je weer een beetje begint bij te komen. was allemaal nogal heftig...

@mielenl: hoe is 't???? ik zit nu wel in spanning hoor ;)

@ingrid: fijn dat het beter gaat door te focussen op positieve dingen! Wroeten in narigheid levert je niet altijd veel op, en het is goed om te lezen dat je een hoop leuke dingen aan het doen bent.

@boni: wat een plaatje!

@all: sinterklaas was hier ook leuk. 't Was nog m'n verjaardag ook, maar die heb ik héél klein gevierd. Deane heeft zich helemaal te barsten gegeten aan pepernoten en vond de cadeautjes erg leuk. Setje playdo-klei, boekjes, houten puzzels, een soort groot keyboard-zeil waar hij op kan lopen en dan maakt het muziek (moeilijk uit te leggen). Hij viel als een blok in slaap en heeft ook heel goed doorgeslapen, was voor ons ook wel fijn!
    Toen Deane op bed lag, zijn wij met m'n schoonouders nog uit eten geweest, dat was erg gezellig. Alleen zo laat nog eten (en een beetje te veel ook nog) was niet zo'n goed idee, ik sliep er zelf niet zo best op.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Balen Kwebbel... Heb je niet zo'n soort brace gekregen voor om je pols? Die heeft mijn moeder wel. werkt erg handig en het helpt bij haar wel goed.

Ah wat een leuke foto Boni! Geweldig die driewieler!

Ik zag op Hyves dat Jenna weer goed gegroeid is Sab. Gaat allemaal prima nu he?

Hier nog even wat spam van gisteren:

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En nog een foto:

15. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een leuke foto marleen!

kwebbel: balen van dat cts...

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En de laatste foto voor nu

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben jij op 5 dec jarig Bri? Dat is ook geen leuke dag? Uit eten gaan is wel leuk natuurlijk! Maar als je laat eet, dan kan ik me voorstellen dat het niet helemaal goed valt..

18. Bri

Bri Niet meer actief

Ja, ik ben jarig op 5 dec. Heb het eigenlijk altijd wel een leuke dag gevonden - mensen vergeten het niet snel en zeker als kind kon ik de hele dag cadeautjes uitpakken! Ik vond het alleen vervelend dat ik op school altijd bij de Sint moest komen, in de aula dus met de hele school erbij. Voelde me dan altijd een beetje opgelaten en dat gebeurde dus ieder jaar.
    Verjaardag vieren is wel altijd een beetje lastig, vrienden en familie vieren bijna allemaal pakjesavond. Maar er valt altijd wel wat gezelligs van te maken, al is het dan in klein gezelschap.

Uit eten was gezellig en lekker - restaurant ligt tegenover ons huis, met goed bereik via de babyfoon en uitzicht op Deane's slaapkamerraam. Maar het viel niet helemaal lekker nee, sowieso voelt het nu al erg snel alsof ik helemaal vol zit; m'n maag begint wat minder ruimte te krijgen. Kleine groeit goed dus!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuke foto's Marleen.

Bri...alsnog gefeliciteerd.

Marleen....nee geen spalk. Er zit kinesio-tape omheen. Een soort massage tape wat de huid als het ware iets optilt en dan kan zorgen voor een betere doorbloeding. Ik heb er al langere tijd last van, maar de laatste tijd merkte ik dat het steeds vaker werd. Ook steeds vaker krachtsverlies. Vrijdag lukte het me niet om een boterham door midden te snijden :$ met rechts.
    De tape moet nu 14 dagen zitten en dan kijken we weer verder.

Kwebbel

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Booky had trouwens de foto's gemaakt en ik heb ze net ff op ZP gezet. Roel en Mats waren gisteren zo lief aan het spelen samen. Naast elkaar op de stoel zitten. Echt leuk om te zien!

Ben benieuwd of het minder gaat worden Kwebbel. Mijn moeder kreeg die brace zodat ze minder buigt met haar pols en dat moet de doorbloeding ook stimuleren.

Deel Deze Pagina