nou Luna heeft dr nieuwe schoentjes hoor! ze vindt ze zelf wel heel mooi volgens mij... dan kijkt ze naar dr schoenen en zegt ze: wauwwwwww! zal zo ff spammen hoor!
Goedemorgen.. @ Sab, fijn dat Daimy weer opknapt. En weer lekker slaapt.. Leuke spam ook!! @ Marleen, ook leuke spam gezien!! @ Simone, dat zijn leuke schoentjes. Fijn dat Luna ook weer is opgeknapt. Ben benieuwd wat de kinderarts morgen zegt.. Nou hier ook een goede Sinterklaas gehad. Wayne vond het erg leuk allemaal. Het eerste kadootje hebben we hem nog moeten helpen, maar vanaf het tweede kadootje wist hij zelf wel hoe hij moest uitpakken. Zo leuk gezicht. Heb er ook foto's van gemaakt. Wayne is erg verwend er lagen in totaal 21 kadootjes voor hem in de zak.. Hoezo veel.. Beetje teveel ook. Maarja. Wayne heeft oa een FisherPrice garage gekregen, en wat puzzels. En een stuk of wat auto's. Boekjes, een treintje van Duplo. Kleertjes heeft hij ook gekregen. Eigenlijk teveel om allemaal op te noemen.. Nou ja.. Nu op naar de kerst. Zaterdag ga ik de kerstboom hier neerzetten.
Sab, weer superspam! Op die ene foto kan je inderdaad goed zien dat het zusjes zijn. Wow, wat goed dat ze alweer los kan zitten. Gaat dan ineens snel. Vind de staartjes super lief staan bij Daimy! Marleen en Bookyspam ook hartstikke lief! Simone leuk die foto met zwarte pieten. En de schoentjes zijn ook geweldig van Luna, vind het best mee vallen. Kwebbel, dat klinkt minder met je pols. Ik heb van een ander soort last gehad, carpaal bossu schijnt een broertje er van te zijn. Ben er aan geopereerd en is nu zo goed als weg. Hier ook een super sinterklaas gehad. Het was alleen wel balen dat ik nogal last van m'n rug. Maar goed, gezellig was het wel! Jochem is super verwend
Zo ben ik ook weer eens . Boni prachtige echo! Ik denk dat je weer een meisje krijgt haha. Het gaat hard zeg! En ook mooie Jasmijn spam! Kwebbel wat vervelend van je pols! Hoop dat de tape snel helpt. Bri nog gefeliciteerd met je verjaardag! Marleen ook al leuke sint spam . Sab fijn dat Daimy weer is opgeknapt! Pff wat is Jenna alweer groot! Wat gaat dat hard! En weer lekker crea geweest . Leuke spam allemaal haha. Enne tijd voor nieuwe avatar en banner . Simone fijn dat het met Luna weer goed gaat, dat zal wel schrikken zijn geweest . En wat een lieve schoentjes! Hopelijk gaan ze ook snel 'werken'. Hier ook een leuke sinterklaas achter de rug. Ben ging meteen met zijn kadootjes spelen, had geen kind aan hem haha. En Roos sliep ook netjes dr dutjes. We vierden het met een deel van de schoonfamilie. Erg leuk. Zondag even naar mijn moeder gegaan, die is afgelopen donderdag geopereerd. Heeft een nieuwe heup gekregen. Vandaag mag ze weer naar huis gelukkig. Hier nog ff de vangst van Roos:
En dan die van Ben. Die afzichtelijke blauwe poedel heeft ie van mijn schoonmoeder gekregen. Had ze uit Griekenland meegenomen en er zit een rits in zodat je er de pyama in kan bewaren (jaaaa heeeeel nuttig ). Ben vond hem helemaal geweldig haha, werd bedolven onder de kusjes. Dezelfde (wan)smaak als oma
Leuke schoenen Simone. Moet ze nu steeds om de zoveel tijd haar voeten laten controleren? Corina...gaat de rug alweer beter? Ladi...bij jullie de kids ook erg verwend dus. Hahaha en die blauwe poedel Groeit Roos nog steeds goed?
Meiden ik hou het niet meer bij... Sinds 2 weken geen vaste telefoon meer thuis. Zou gister aangesloten worden op een nieuw pakket, met interactieve tv erbij. Mevrouw u moet de splitter weg halen. Ok, weg splitter...weg internet! Nee mevrouw morgen werkt het allemaal! Vanmorgen: Mevrouw na wat tests zie ik dat er een probleem buiten uw woning is...we proberen het van afstand te regelen en anders komt er een monteur. Kan 3 dagen duren!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! Toen de telefoon ermee ophield werd er bij de buurvrouw geklust...zouden ze mijn aansluiting gesloopt hebben????????
jeetje missc wat vervelend! hopelijk is het snel weer verholpen! @Kwebbel: ja Luna dr voetjes worden idd nog geregeld gecontroleerd. Moet nu volgende week vrijdag al weer naar het orthopedisch centrum terug, even soort evaluatie over hoe t gegaan is anderhalve week en dan kijken ze ook even van binnen in de schoen wat betreft drukpunten of dat allemaal klopt. Verde rzou ze met deze schoenen 9mnd mogen doen, of dr voetjes moeten harder groeien of ze moeten versleten zijn dan komen er andere. Maar hoe lang ze dit moet dat weten we niet, kunnen ze ook niet zeggen...is bij iedereen verschillend....
@Simone: Ik vind de schoentjes leuk van Luna. Niks mis mee! Leuke foto's ook @Ladi: Jouw kids zijn goed verwend zie ik. Die trein is ook erg leuk. Ben je op de bank bevallen?? @Mams: Balen van internet en de telefoon. Zou best kunnen dat ze iets geraakt hebben met klussen? Ik heb er geen verstand van. @Corina: Je rug weer wat beter nu? Hier weinig nieuws. Roel zit nu lekker te spelen met zijn duplo. Zo leuk om te zien hoe hij zichzelf kan vermaken. Ik had gisteravond de kerstboom neergezet. Hij keek zijn ogen uit vandaag met al die lampjes. "Ooooooooohhhh" zei hij. Lief! *smelt*
Nou het internet en de televisie doen!! Wat een uitvinding zeg, interactieve tv! Kan ik maarzo iets van gister kijken Alleen de telefoon doet nog niet... mams komt vanaaf op visite en neemt hun telefoon mee om hier aan te sluiten. Kijken of het aan het toestel ligt.
Met m'n rug gaat het weer wat beter. Ben maandag bij de osteopaat geweest, want kon echt niet veel meer. Zelfs Jochem uit bed tillen niet. Kon gelukkig eens een keer snel terecht. Vrijdag gebeld en maandag komen. Moet nu nog goed opletten met tillen. Maar gaat steeds wat beter. Ben vandaag nog lekker vrij
jee corina, dat is niet fijn met zo'n rug. wel dat het nu beter gaat, natuurlijk! ladi: ja, we hebben het niet meer voor het zeggen he. ze kiezen zelf hun vriendjes uit - en soms is dat een afzichtelijke poedel! serieus: wat hebben die grieken? mijn zus heeft ook wel eens iets van daar meegenomen voor Deane, en meestal kiest ze wel heel leuke dingen uit, maar ze heeft ook een keer een extreem lelijk harry potter handdoekje van daar meegebracht... @sab: heerlijke spam! @simone: lieve schoentjes. @mams: hopen dat het je telefoontoestel is, dat is tenminste makkelijker verholpen. Hier: eindelijk een afspraak gemaakt voor 3d/4d echo. Op 30 december, dan is m'n schoonfamilie uit Australiƫ er ook. Misschien vindt m'n schoonzusje het leuk om mee te gaan, of hun kinderen. Kunnen ze hun neefje/nichtje vast zien. Als er eerder een gaatje vrijkomt krijg ik dat ook nog aangeboden; 30/12 is aan de late kant voor een mooie echo zei ze. In dat geval zou ik in elk geval een mooie dvd aan ze kunnen laten zien, ipv dat ze meegaan. Ben blij dat ik die afspraak nu eindelijk gemaakt heb!!
Sab t'ja uiteindelijk is dat wel mijn droom ja om mijn baan te kunnen opzeggen. Dus als het zo blijft lopen dan komt die droom steeds dichter bij. Simone vind de schoentjes van Luna heel erg leuk. Corina wat vervelend zeg dat je zo'n last van je rug hebt. Fijn dat je vandaag nog vrij bent. Bri wat leuk dat de familie uit Australie overkomt. Haha ladi moet ook wel lachen om de foei lelijke blauwe poedel -grijns-
LaDi, wat een prachtige poedel Corina, wat vervelend zeg van je rug.Hopelijk is het snel verholpen. Sab gave spam heb je weer! Isra, het gaat lekker he met de studio! Je komt al bijna om in de opdrachten Nou de telefoon is het probleem niet. Die doet het gewoon(bij mn ouders) Nou hebben we alle kabels losgetrokken, opnieuw ingeplugd en uiteindelijk poort 2 aangesloten...en waarempel het lampje brand! Mn moeder belde me en kreeg geen ingesprekstoon meer! Maar ik bij bellen nog wel! Dus KPN maar weer gebeld...Is er een storing haahahah Zul je zien, op het moment dat ik de aansluiting werkend heb, is er een storing! Ik ga ff wat sinterklaas spam zoeken!