Mams...wow wat een berg speelgoed En wat kan Tygho lekker stoer in z'n eigen stoel zitten. Bri...ach die foto waarop een maiskolfje wordt opgepeuzeld....*smelt*....de rest is ook erg mooi. En wat een bos haar heeft Deane zeg. De opbrengst van de sint hier staat op hyves. Zitten trouwens ook kadootjes voor ons bij Doen jullie met de kerst nog aan pakjes? Ik vind pakjes onder de kerstboom altijd zo gezellig.....mmm...maar eens even met kwebbelman in overleg Kwebbel
Leuke spam Bri! Idd wat een bos haar zeg, WOW!! Wij doen wel een paar pakjes onder de boom. Harmen krijgt een titanium ring, en voor Tygho waarschijnlijk nog iets van V-tech en een tafel+stoeltje(die zou eigelijk voor sinterklaas komen maar mn vader had em nog niet geschildert, vandaar het extra speelgoed ) En voor mij....verrassssing! Hopelijk iets leuks. Ik vind het ook altijd gezellig staan! En de boom begint niet voor niets pas 30cm van de grond met takken
kwebbeltje de radio staat hier aan en ik hoor nu net dat het jongetje van 2 wat is overleden, al besmet was met de mexicaanse griep en dat het geen verband zou hebben met de vaccinatie. Dat gaat toch over hetzelfde jongetje uit jou omgeving ofniet? meteen weer kippenvel hier... ik zie het nu ook staan op nu.l: Kinderen niet overleden aan vaccinatie | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
@Bri: Leuk om nu ook even een glimp van jou opgevangen te hebben. Ik vroeg me al af hoe jij eruit ziet! Leuke foto's ook. Mooi ventje, die Deane! Is Deane niet bang van die appel die geluid maakt? Roel heeft m ook, maar die vindt het nog een beetje eng. Dat ding maakt ook wel erg veel herrie. Roel schrikt daar steeds van. @Mams: Wat heeft Tygho veel gekregen! Je mag er wel een huis bij huren haha! @Isra: Zou leuk zijn he, als je je baan op zou kunnen zetten en alleen nog maar zou fotograferen. Komt vast goed! @Sab: Ik heb net even het bericht gelezen over de griepprik en het jongetje van 2. Bedankt voor de link. Heftig zeg...
Sab, gave avatar en banner heb je weer zeg!! Heb het ook gelezen...het zal je maar gebeuren Marleen...Je zou het haast denken he. Ach ja ik kon me niet zo goed inhouden hahaha en toen kwamen er van anderen nog cadeautjes bij...Pfffffffffffffffffffffffffffffffff Ben al aant kijken voor een andere kast.
Sab....ja klopt. Dat gaat over hem. Ik had het al gehoord van familie. Zodra de uitslagen van de autopsie bekend zijn weten we waarschijnlijk meer.Maar dat duurt nog even. Dat hij de griep zou hebben dachten we eerlijk gezegd al. Lief dat je aan me dacht.
Leuke spam mams. En hij is zeker goed verwend. En die foto op zijn stoeltje met de hond erbij is echt leuk. Bri ook al van die leuke spam van je kleine binkie. Kwebbeltje wij doen hier idd ook aan kerst. Sinterklaas deden we eigenlijk niet meer aan, maar sinds Ryan er is toch weer wel. Maar bij mijn ouders en schoonouders liggen de cadeautjes onder de boom. Sab/Kwebbel hier kwam Ray ook thuis met het bericht dat de kindjes niet zijn overleden aan het vaccin. Het blijft een verschrikkelijk iets. Haha Marleen jij was ook al nieuwsgierig naar Bri, ik ook
Hihi zie dat er wel weer een paar kilootjes af mogen Mmm...kwebbel trekt de jas aan en gaat direct aan de wandel met de hond... Kwebbel
hoi dames... ben ik ook weer ff... vanmiddag met Luna naar t ziekenhuis geweest, naar de kinderarts. er is wéér bloed geprikt en urine opgevangen om te testen, de uitslag krijg ik volgende week pas...dus we weten nog niet of dr niertjes nu goed werken. ze is ook gemeten en gewoge: 83cm en 10.7 kilo. Het bloed prikken was echt een drama, ze heeft het hele ziekenhuis aan elkaar gekrijst. In dr linker arm lukte het niet, dus daarna over naar rechts.. het was zooooo zielig. Ff nog over die inenting...volgende week is de 2e vaccinatie... ik durf niet meer.... ik heb nog steeds het idee dat die koorts stuipen bij Luna een gevolg van die vaccinatie is geweest en ben erg bang dat het wéér gebeurd. Wat denken jullie? of ben ik nu een zeikerd?
tuurlijk ben je geen zeikerd! Ik zou ook twijfelen hoor! Kun je niet regelen dat Luna extra controle krijgt na de prik ivm die stuipen?
heb net gelezen dat er met de 2e vaccinatie nog meer koorts bij kinderen tot 3 jaar voor komt.... nou mn besluit is denk genomen nu
Meer kans op koorts bij tweede prik GGD print deze paginaGepubliceerd op 8 december 2009 op 16:00 in categorie: Vaccinatie Jonge kinderen hebben een verhoogde kans op koorts na de tweede prik met het vaccin Pandemrix. Toch is het belangrijk om deze tweede prik te halen. Dat blijkt uit onderzoek van de Europese geneesmiddelenautoriteit EMEA.
Simoon...je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Kan me voorstellen dat het nu extra lastig is. Eva heeft anderhalve week terug haar 2e gehad. En ik, Isa en Tijn gaan ook voor de tweede. Kwebbel
Corina het gaat zeker snel allemaal met Jenna ze is met alles wel een stukje sneller als Daimy was die kroop pas met 10 maanden , Jenna met 6, ze zat los met 7,5 maand en Jenna met 6,5 maand. Ben benieuwd of ze met alles zo snel is straks, mijn 'kleine' meisje! Wat rot zeg van je rug, beterschap! Simone lieve pietenspam! En ik vind de schoentjes van Luna ook superleuk zeg! Ik snap wel dat je het extra eng vind die vaccinatie ivm de stuipen, ik zou gewoon even met je ha overleggen over de 2e prik! Ladi ik kan me Ben zijn liefde voor de blauwe poedel goed voorstellen, hij is ook geweldig een tas voor je pyama, wat wil je nou nog meer? Cyn fijn dat alles weer werkt! Werd anders afkicken ofniet? Wat een leuke spam, ik vind Tygho ook erg veranderd opeens! Komt misschien ook door zijn haartjes? En thanks voor het compliment van de banner, maar die mag naar Corina Marleen wat lief dat Roel zo leuk reageerde op de kerstboom, ik moet hem nog opzetten hopelijk red ik dat voor kerst hihi. Bri wat leuk dat je schoonfamilie overkomt en dat ze meemogen naar de echo , vinden ze vast super! Ben benieuwd naar de foto's van brusje Wat een lekker ding is Deane toch zeg! die mag je wel vaker spammen en hij heeft wel talent hoor die deane , wat een mooie sokken! misschien kan hij zo voor studio klik gaan werken, Isra krijgt het toch steeds drukker IK heb jou geloof ik wel eens eerder op een foto gezien, met Deane in de babybjorn kan dat? (lijkt een eeuwigheid geleden) Kwebbeltje wij doen eigenlijk niet aan kerst (met cadeautjes dan) maar misschien is het wel een mooie reden om van mijn cadeautjes af te komen die er nog staan (werd een beetje teveel om allemaal met sinterklaas te geven) dus ik denk dat er wel wat onder de boom komt te liggen Wat een superlieve foto van jou en Tijn, hij lijkt op jou zeg! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor de ouders van het overleden jongetje... Eigenlijk wel vreemd dat ze bij de 2e vaccinatie meer koorts krijgen, je zou toch denken dat ze nu al wat antistoffen hebben en er dus minder op reageren... hier gelukkig beide geen last gehad van de 1e prik, dus ik verwacht dat *klop het even af* ook niet bij de 2e prik. Maar kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk is Simone!
Kwebbel volgende week woensdag ga ik Roos weer wegen, dan is het weer een maandje geleden met de officiele weging zeg maar haha. Maar ze drinkt nog steeds bijna elke dag ruim 800 cc dus neem aan dat het goed gaat. Maar ben wel erg benieuwd natuurlijk. Haha ja Marleen ben op de bank bevallen. Wij hebben een wenteltrap naar boven en dat zagen ze niet zitten en de bank vonden ze geen probleem. Gelukkig maar anders had ik toch naar het zh gemoeten. Corina doe maar voorzichtig met je rug zeg, hopelijk is het snel weer weg . Bri haha leuk harry potter haha. Mijn schoonmoeder zat vorig jaar in Spanje en toen was Roos er natuurlijk nog niet maar was toen wel zwanger. Vertelde ze later dat ze zulke prachtige jurkjes daar had gezien maar ja ze wist natuurlijk niet wat het ging worden. Waren dus echt van die afzichtelijke ouderwets kanten dingen, zo blij dat ze dit jaar in Griekenland zat haha. Dan maar een poedel , die knalroze voor Roos is wel grappig haha. Cyn leuke spam! Ah die Deane, wat een lekker mannetje is dat toch! Zien we veel te weinig! Hier geen cadeau's met kerst, maar idd Kwebbel het staat wel gezellig idd. Ah en ook al lieve Kwebbel en Tijn spam, leuk dat er weer wat meer gespamd wordt! SImone lastig idd de 2e prik, denk dat ik het ook niet aan zou durven.