April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb denk ik een stuk of 50 foto's gemaakt;)
    Ik heb trouwens deze outfitjes vanmorgen om 7 uur zitten naaien:D

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh die engel-outfitjes zijn super! Helemaal leuk voor de kerstkaart!

Ik heb van de week ook een serie foto's gemaakt van Roel voor op de kerstkaart.

Dit is de foto geworden die op de kerstkaart komt.

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    sab geweldig die (b)engeltjes!!! Echt leuk gedaan en mooie banner!! :D

Hier vanmiddag prik 2 gehaald. Eigenlijk zonder over na te denken want waarom zou ik wel 1 halen en niet de 2e voor extra bescherming tegen de griep. voel me er erg goed bij en dani was nog stoerder dan met de eerste prik!

corina wat erg van je schoonvader. Veel sterkte..

Kwebbel lieve foto zeg!! Vind tijn ook wat van jou weg hebben hoor.

uhmm verder beetje overdonderd door de mooie spam denk ik.. ben het even kwijt.. sorry

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Leuke foto marleen :D Roel vind het geweldig volgens mij he

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een lieve foto van Roel marleen!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie foto's Marleen en Sab!

Esjuh, bij jullie alles goed? Wat was nou het goede bericht van laatst, heb er nooit meer iets van gehoord ;)

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    nou Boni.. toevallig heb ik vandaag het beslissende antwoord gehad!! en we zijn nu definitief aangewezen voor een woning!! een nieuwbouwwoning nog wel :D nu nog afspraken maken en tekenen en dan zullen we gaan verhuizen half 2010!!

Hoe is het bij jou?? voel je je nog steeds goed?? Lief trouwens dat je er nog aan dacht

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En Sab, heb een naaimachine besteld! Een toyota bij de kijkshop :D. Had van mijn moeder geld voor Sinterklaas gekregen en vond dit wel een mooie besteding. Kan ik nu zelf de gordijnen in de babykamer korter maken.. en heb straks toch 5 maanden vrij dus wie weet wat er nog verder gebeurd.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had opa en oma ingezet als hulptroepen en die riepen dat Roel moest zwaaien en dat deed hij dus keurig ;)

Oh super dat jullie een ander huis krijgen. Drukke tijden in 2010!

Spannend voor je schoonvader Corina. Heftig altijd zulke dingen. Mijn vader heeft t ook aan zijn hart en dat is eng...

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje, wat een gaaf nieuws! Super, en nieuwbouw ook nog. Dan krijg je alles lekker nieuw en kun je het zelf uitzoeken.

Hier alles prima, voel me goed alleen last van maagzuur en moe af en toe. Maar goed, dat hoort er ook een beetje bij. Dus als Jasmijn in bed ligt probeer ik het wel rustig aan te doen, heb vandaag ook lekker een uurtje op de bank gehangen ....
    Nu zo weer verder met de strijk.. moet ook gebeuren.

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ohh dus het gaat opzich op de maagzuur en moeheid helemaal goed :D Fijn hoor.. en goed dat je zo opjezelf let dat is echt belangrijk!

Ja we kunnen tegeltjes zelf kiezen en kastjes van de keuken volgens mij :D echt leuk hoor.. tis wel gewoon huur dus verder is alles standaard denk ik maar ja geeft niet wel echt ons nieuwe huis!!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een bikkel zeg die schoonzoon van mij! :D en ook hier nog even gefeliciteerd met jullie huisje es!! echt supernieuws! :)

Boni wat leuk dat je ook een naaimachine hebt gekocht!
    Ik heb ook een toyota van de kijkshop :)
    superding! ik ben benieuwd wat je allemaal voor moois gaat maken!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, laten we eerst maar eens beginnen met die gordijnen en dan zien we wel verder. Ik heb niet de illusie dat ik zo'n wonder met de naaimachine ben als jij..

Maar heb nog wel ergens op zolder een oude cursus naaien en patroontekenen van de LOI liggen, dus die kan ik weer tevoorschijn halen. Ooit besteld maar nooit goed mee begonnen :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Gave spam meiden!

Wij zijn niet zo van de kerstkaarten dus sturen we ook geen dit jaar.

Es, gefeliciteerd!!Super gaaf zeg :D
    Krijgen jullie dan een heel huis? met boven en zolder???;)

16. @Es: gefeliciteerd meid met jullie nieuwe woning!
    echt gaaf!!!!

@Sab en marleen: leuke kerstspam!!!

nou vanaaf 10 min gesprek gehad bij Esmee in de klas...
    ben helemaal overdonderd!
    Esmee gaat echt nog veel harder dan we al dachten, met alle punten waar ze naar kijken zit ze echt al bij de gemiddelde leeftijd van 6 jaar(terwijl ze nog 5 moet worden)
    ze wordt in febr ook al getest voor groep 3:$

oeps//heb iets verkeerd gedaan...staan ineens een vraagteken bovenin...krijg hem nie weg!

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Simone, dat gaat hard met Esmee! Ben benieuwd wat er uit de test komt dan.

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sab...wat een leuke kerst(b)engels pictures. Je bent met de outfits mooi druk. Dat wordt wat straks met carnaval :D (of doen jullie daar niet aan)

Marleen...mooi plaatje hoor. Ben benieuwd of Roel in Januari ook zo mooi doet zwaaien ;)

Es....gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Wat voor een huis is het?
    Drukke tijden voor jullie.

Simoon...fijn dat Esmee het zo goed doet. Hoe trots je dan kan zijn he! Zolang ze lekker in hun vel zitten in de klas is het denk ik goed. Als de verveling toeslaat dan wordt het een ander verhaal.
    Eva loopt ook in veel dingen voor dan klasgenootjes. Momenteel leest ze grotendeels zelf de tv en is ze druk aan het schrijven. Stond vanmiddag ook even raar te kijken ze had namelijk een tekening gemakkt voor haar juf waarbij ze het volgende schreef (zo schreef ze letterlijk :))
    " Voor juffrow eefke, deze kerstman is voor jouw
    omdat ik jouw zo lief vint."
    " Van Eva"
    Ik wist niet dat ze al zoveel kon schrijven :)
    Ik blijf wel steeds benadrukken dat spelen ook belangrijk is. Ze hoeft dit allemaal nog niet. Ze moeten nog zolang leren.

Isra....heb helemaal vergeten te zeggen dat ik het super voor je vind dat studio klik zo lekker loopt. Ik hoop van harte dat je er je werk van kunt maken. Met Ryan ook alles goed?

Hier staat de kerstboom.

Kwebbel

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mooie boom Boni.

Ik zal morgen bij daglicht ook even een foto maken.

Kwebbel

20. Wow kwebbel, dat gaat idd ook hard met Eva!
    zovee schrijft Esmee nog niet hoor.
    En idd spelen is ook heel belangrijk, dat doet ze ook zeker weten...
    de juf zei ook dat is echt voor haar zo'n tijd dat ze zich helemaal laat gaan en mega druk is!

Deel Deze Pagina