Wees maar heerlijk trots op je meiden Simoon. Het gaat zo hard. Ik merk dat Eva zich echt aan het ontwikkelen is. Ze voelt zich al zo groot, maar ik vind haar nog steeds mijn kleine ukkepuk Zo wil ze nu steeds een kus en knuffel in de auto en niet meer bij de jas uit trekken op school (gelukkig wil ze nog wel een kus en knuffel) En bepaalde opmerkingen die ze kan maken....soms niet normaal meer. Hoewel ze niet alles van een vreemde heeft Oja...van de week had ze het over haar verjaardagsfeestje (in april )....ze had zich bedacht om met haar vriendinnen te gaan shoppen......whahahahahaha het was gieren en brullen hier Ik bedoel maar...zo snel groot! Oja, wat ik nog wilde vragen gaat het lopen bij Luna op de nieuwe schoenen goed? Kwebbel
PFff wat gaan jullie meiden toch hard zeg!! boni, mooie boom! Ik zou eigelijk de book spammen zoals ik em nu zie...maar zo krijg ik em echt niet op de foto helaas
Het gaat zeker hard met jullie meiden Kwebbel en Simone. Hoe oud is Eva nu? Die is toch pas net 4?? En dan zo alveel schrijven? Mooie boom Boni! Dat heeft Boniman goed gedaan! Roel zegt nu kerseboom. Zo lief... Hij stond er vanavond allemaal naar te wijzen: "Kerseboom, kerseboom! Lampies!" En dan met een grote smile.
Marleen...Eva is 5 en een half. Isa is net 4 geworden Net even snel een foto van onze boom gemaakt. Versiering is zilver met wit en de onderkand van de boom (standaard) moet ik nog afwerken.
Meiden, wat een mooie kerstspam! de (b)engeltjes van Sab, de jongen-in-rieten-mandje van Marleen en de boom van Kwebbeltje, 't is weer genieten hoor. esjuh, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! kwebbel en simone: wat een grote meiden hebben jullie al! simone, kan me voorstellen dat je wel even met je oren zit te klapperen als ze je dochter zo 'beoordelen'. maar ik ben het wel eens met kwebbel: zo lang ze goed in d'r vel zit en zich prettig voelt in die klas en zich daar lekker ontwikkelt, zou ik niet zo snel kiezen voor groepen overslaan. sociaal-emotioneel kan het best een grote stap zijn om ineens bij kinderen van 1 jaar (of meer) ouder dan jezelf te komen. als ze zich gaat vervelen en niet genoeg uitgedaagd kan worden, dan is het een ander verhaal. maar goed, wees vooral lekker blij met en trots op je meisje! Ik heb gisteren mijn 2e prik gehad, en ik vond het veel minder pijnlijk dan de 1e. Daar had ik echt een blauweplek gevoel van, en nu bijna niks. Deane moet dinsdag weer, zal wel weer goed gaan. Hij is alleen mega-verkouden geworden, vanmorgen vreselijk aan het blaffen en is er echt schor van ook. Arme jongen... Vanmorgen was hij ineens weer aan het zingen: toomboot uit panje weeh aan! Ik blijf het toch knap van hem vinden, al moet hij nu gaan overschakelen naar kerstliedjes. @boni: ik dacht ook dat een echo bij 30 weken nog moest kunnen, maar bij dit echocentrum zien ze dat echt als de laatste week waarin je nog een redelijke echo kunt maken. ik had me eerst ingeschreven bij 31 weken en daar belden ze over dat ik dat niet moest doen... nou ja, de plaatjes van Deane waren destijds toch lekker vaag en toen was ik 26 weken. Hij lag gewoon niet stil en ook nog met z'n handen voor zijn gezicht. Dus het is hoe dan ook geen garantie..
Hoi Allemaal, Wat een leuk spam allemaal weer. En de kerstbomen ook al weer. Aankomend weekend gaat de boom ws. hier opgetuigd worden. Hier gaat het verder nu weer goed. Andy heeft een dubbele ooronsteking gehad. De 2de dit jaar. Maar dat is helemaal over. Verder ook veel dingen voor sinterklaas gehad. Iedereen alvast fijne feestdagen ! Liefs, Kili
Hoi Allemaal, @ Simone, ik kan me je angst voor de 2e prik goed voorstellen. Die schrik wil je toch niet meer meemaken.. @ Esjuh, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! @ Boni en Kwebbel, mooie kerstbomen!! @ Mams, leuke sinterklaasspam!! Euhm, nou verder kan ik het ff neit meer bedenkten.. Sorry als ik mensen heb overgeslagen. Vanmorgen bij het UWV geweest. Het gaat zo goed met me dat ik per 4 januari beter gemeld ga worden. En dus kom ik dan in de WW. Maar stiekum hoop ik dan alweer uitzicht te hebben op werk. Aan de ene kant doodeng, aan de andere kant lijkt het me ook wel weer lekker.. Mijn wereldje wordt hier zo een beetje klein door al het thuisblijven.. Echter zit er 1 probleempje aan vast. De gastouder, die we voor Wayne in gedachten hadden, en die nu af en toe een uurtje oppast, heeft geen vaste plaats voor Wayne. Die heeft al 6 kinderen. En mag er niet meer bij hebben.. DAt was ff slikken woensdag.. Maar na goed overleg hebben we toch besloten om opzoek te gaan naar een kinderdagverblijf.. Hopende dat we op zo'n korte termijn een plek voor Wayne kunnen vinden.. Verder weinig bijzonders hier. De praatgroep op het GGZ is afgelopen..
Dat is balen ingrid..maar idd nieuwe regels voor de gastouders en 6 is echt het maximum. Succes met de kdv jacht, hopelijk vind je er optijd 1. Kili fijn dat alles goed gaat bij jullie.
Bri...wat knap van deane dat hij al zo goed kan zingen. Leuk hoor. Ingrid...balen van de gastouder. Wat goed zeg dat je in het nieuwe jaar weer beter wordt gemeld. Lijkt me een fijn begin. Hier wat raars. Mijn schoonmoeder belt vd week dat ze telefoon had gehad en ik zou een prijs hebben gewonnen, iets over fotografie. Ik vraag haar waarvan, maar ze wist het niet meer. Ik zeg tegen kwebbelman ik kan me niet herinneren dat ik ergens aan heb meegedaan, maar we zullen zien. Haalt kwebbelman gisteravond het pakket op is het een cursus fotografie. Leuk zou je denken echter ben ik de kleine regels eens gaan lezen want ik zou 3,95 verzendkosten moeten betalen. In mijn ogen raar want als je iets wint dan hoef ik toch niets te betalen Wat staat er dus in de kleine regels......zonder afmelding zou ik automatisch deel 2 van de cursus krijgen waarvoor een flink bedrag betaald moet worden Kwebbelman vandaag gebeld vanaf z'n werk (van hieruit kan ik geen 0900 nummer bellen) zegt die miep aan de foon.."meneer u kunt beter het pakketje houden want retour zenden kost u meer geld". Zegt Kwebbelman.."er wordt helemaal niets betaald, als jullie het pakket terug willen dan kom het maar ophalen :x". Miep weer "euh meneer, weet je wat...ik zal de factuur hier weghalen en u mag het pakket behouden". Kwebbelman zegt hierop "dat is prima, maar ik wil wel een bevestiging hiervan en dat wij niet deel 2 van de cursus gaan krijgen". Moet toch niet gekker worden! Ik weet van niets. Schoonmoeder krijgt telefoon en dan zitten wij ergens aan vast. Ze krijgt tot 15.00 de tijd om een bevestigingsmail te sturen en anders hangt kwebbelman weer aan de foon. Kwebbel
Kwebbel ik ken dat! Dat is via enquetes, dan moet je je hobbies invullen en voila ze proberen je van alles aan te smeren.
whahahahaha...lekker gaan shoppen!!!! moet er ook wel erg om lachen hoor kwebbel! heerlijk hoor van die meiden! Met het lopen bij Luna gaat het goed met dr nieuwe schoenen, ze is echt boos ook als ze dr oude schoentjes weer aan krijgt(omdat we het op moeten bouwen). Ze kan er alleen niet mee de trap opkomen en dan wordt ze echt heel boos!!!! (lief dat je er naar vraagt)
@ingrid, wat goed dat je weer beter gemeld wordt en het goed met je gaat meid! Wel balen dat er geen plek is voor Wayne bij de gastouder...succes met zoeken voor een kdv en werk! @kwebbel: ow lekker dan dat je gewoon ff aan iets vastgezet wordt met de cursus fotografie! leuke kerstboomspam! @kili: leuk weer van je te horen, wat balen zeg die oorontsteking! Ben net weer thuis van mn werk, het zit er weer op voor vandaag, morgen nog een daggie en dan savonds met een aantal van t werk gaan grieken. Het was hier weer drama vanacht en vanochtend... Het is weer vrijdag dus voor Esmee weer tijd voor de bso. En aangezien ze het daar echt niet naar dr zin heeft..... was het weer de hele ochtend huilen. Heb mn besluit gemaakt vandaag en ik ga het opzeggen. We hebben het 2 maanden geprobeerd maar iedere week is het paniek. Ze vindt het niet leuk, ze heeft niemand om mee te spelen en ze vindt het erg lang duren, moet alleen met de taxi... allemaal factoren waarvan ik zoiets heb van wat doe ik mijn meisje aan! Dat verdriet vind ik echt veel te erg!
simone, wat zielig dat esmee het zo slecht naar haar zin heeft op de bso. Je hebt het geprobeerd, maar als ze na 2 maanden nog zo van streek raakt (en blijkbaar niemand heeft om mee te spelen ) hoop ik dat het je lukt om iets anders te verzinnen en haar van de bso af te halen. mag luna eigenlijk ook op blote voetjes lopen, of moet zij altijd schoentjes aan? deane gaat op blote voeten makkelijker de trap op dan met schoenen aan, vandaar dat ik het vraag. maar wat super dat het lopen bij haar nu zo goed gaat! is het allemaal niet voor niks geweest. @kwebbel: shoppen met zo'n groepje "grote" meiden, hilarisch lijkt me dat... maar misschien toch maar wat anders verzinnen??
nee Luna moet eigenlijk altijd dr schoenen aan... dus zodra ze is aangekleed. alleen met slapen uit. En hou me er zoveel mogelijk aan, des te eerder gaat t mss vooruit! En hoeft ze ze mss met t warme weer straks niet meer aan ofzo...
Simone, wijze beslissing om ermee te stoppen dan. Dit wil je toch ook niet Arme Esmee.En ze geeft duidelijke redenen aan. Heb je al een andere oplossing?
@Kwebbel: Ik schrik een beetje van je verhaal van die cursus die ze je aan willen smeren. Je zou bijna het verhaal doorsturen naar Radar of Kassa. Dit soort dingen moeten toch niet kunnen? Mooie kerstboom ook trouwens! @Simone: Ik denk ook dat het de goede beslissing is om iets anders te zoeken voor Esmee op vrijdag. Ik hoop dat het gaat lukken. @Bri: Ah wat lief dat Deane nu nog sinterklaasliedjes zingt en zo goed al zeg! Roel was vannacht wakker. Even helemaal in paniek. Heel hard huilen. Toen ik hem uit bed haalde en tegen me aan hield werd hij rustig en ontspannen. Even een tijdje zo gelopen en toen weer terug in bed. Zodra hij in bed lag begon hij weer heel hard te huilen. Man ook een poging gedaan en weer hetzelfde. Uiteindelijk toch maar gewoon in bed gelegd en toen is hij toch in slaap gevallen. Misschien een enge droom? Ik moest ook wel even denken aan jouw verhaal Sab, van de oorontsteking. Roel is anders eigenlijk nooit wakker.
Zoo.. Weer terug van de theevisite. Was gezellig. Wayne heeft lekker gespeeld met het kindje van mijn vriendin. Die is een paar maandjes jonger. Daarna even naar de apotheek voor mijn medicijnen. Daar zit ik nog wel tot en met juni aan vast. Maarja.. Als dat alles is. Ben allang blij dat het weer zo goed met mij gaat. Ja af en toe nog een misser, maar dat is niet erg. @ Kwebbel, ja sommige bedrijven proberen je op een slinkse wijze iets aan te smeren. Als ze maar geld kunnen verdienen. @ Marleen Arme Roel. Hoop niet dat hij oorontsteking heeft.. Trouwens nog iets leuks.. 2 dingen eigenlijk.. HEt eerste... Wayne heeft gister bij mijn ouders, een plasje op de wc gedaan! Ja serieus.. Maak geen geintje.. Hij was naar de deur van de wc gelopen, en had die opengemaakt, en kwam toen terug, toen zei mijn moeder tegen hem, moet je plasje doen. En prompt liep hij weer richting wc. Dus mijn moeder zijn broekje en luierbroekje uitdoen, en op de wc gezet. Uiteraard vastgehouden.. EN jahoor, hij liet zowaar een heel klein plasje lopen.. Zal wel een toevalstreffer geweest zijn, maar ik denk dat het hier wel tijd wordt om een potje aan te gaan schaffen.. Verder het andere, ik heb gister de tuinbroek + het truitje afgemaakt.. Het is dus eindelijk helemaal af!! Ben zo trots.. Donderdag krijgt hij het aan, dan probeer ik een foto te maken van Wayne in zijn zelfgemaakte outfit..