Goeiemorgen meiden. Simone goede vraag over de voetenzak. Vraag me af of Tygho daar nog wel inpast??? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen de uitslagen! Komt goed meid! Kwebbel, voor de receptie is vrijwel alles geregeld. We hebben toch gekozen voor een locatie met bedienig e.d ipv zelf boodschappen te doen en iemand te vragen voor de bediening. We hebben bij mooi weer: Restaurant+terras waar ong 100man terecht kan. En bij slecht weer hebben we een zaaltje ernaast. Pal tegenover het gemeentehuis dus dat is super. Geen ge-eikel met auto's e.d na de tijd. De familie kan oversteken en aan de koffie als wij foto's gaan maken En als we terugkomen van het foto's maken word het buffet opgediend en kunnen we zo aanschuiven. Eigelijk moeten we alleen onze uitreksels nog halen, in ondertrouw gaan, kleding voor tygho, boeket en corsages,fotolocatie uitzoeken,en dan straks onze eigen kleding mischien nog een beetje laten vermaken. En misschien een auto?? Al denk ik dat aangezien we gaan lopen naar het gemeentehuis(2min)Het misschien een beter idee is om met onze eigen auto te gaan(naar de locatie voor het foto's maken) ivm Tygho enzo. Maar dat kunnen we altijd nog beslissen. Hier gister ook 1 flink gevallen. Scheurtje in de lip en flik bloeden. En precies toen we weg wilden gaan om de prik te halen. Dus dat kwam weer goed uit Gelukkig stopte het bloeden snel, en de prik ging weer super. Tygho krijgt nu savonds 2 chamodent tabletjes en slaapt de hele nacht door. Ik voel al tijden een flinke bobbel achterin zn mond en daar heeftie ook vies last van. Maar met chamodent komen we er wel Ingrid, heb je al een kdv gevonden? Corina hoe is het met je rug en je schoonvader? Uhm ik las iets over buggy's...Zolang we lopen is er niks aan de hand en blijft meneer rustig zitten. Zodra we stil staan begint hij te eikelen en wil hij eruit.
Goedemorgen, @ Corina, hoe gaat het met je schoonvader?? @ Mams, ik lees dat jullie al een eind op weg zijn wbt de bruiloft.. Leuk hoor.. Ook wel lekker dat alles al optijd geregeld is. Scheelt je een hoop stress op het laatst. Zo vanmorgen een rondleiding gehad op een KDV hier in de buurt. Ook daar kregen we te horen, dat er geen wachtlijsten zijn. Ook meteen mijn situatie uitgelegd, tja het blijft lastig, in de WW krijg je namelijk geen vergoeding voor de kinderopvang, maar je moet wel kinderopvang achter de hand hebben, want je kan zo ineens werk hebben.. Maar daar hadden ze alle begrip voor. Wayne wilde tijdens de rondleiding ook zelf lopen, en jahoor, meneer stort zich op het speelgoed, en heeft geen oog meer voor ons. Zelfs de mensen daar stonden daar van op te kijken. We hebben inmiddels nu al bericht van 3 KDV's dat er wel mogelijkheden zijn om Wayne op te vangen, zonder dat we daar echt lang voor moeten wachten. Geeft mij in elk geval wel een stukje rust.. En stiekum heb ik ook wel weer zin om te gaan werken.. Het begint te kriebelen... Maarja, nu eerst nog werk zien te vinden...
Kwebbel hier zit Ryan ook nog lekker in de wagen. Misschien scheelt het ook wel dat er oudere zusjes al zelf lopen dat hij ook zo graag zelf wil lopen. Corina nou meid het zit jullie echt niet mee zeg. Wat vervelend dat je tegen een Hernia aan zit. Veel sterkte! Ahhh en Roel met zijn kaasfondue en champignons, wat een schatje! Simone heb gisteren toevallig de voetenzak weer in de wagen gedaan. Vind het toch best kou zonder en ze zitten natuurlijk continu stil. Kwebbeltje heel druk zo rond de feestdagen. Vanochtend weer een klein moppie gehad van 7 maanden en ze deed het zo goed. Papa kwam foto's maken een verrassing voor mama. En papa had allemaal kleertjes meegenomen dus die heeft haar wel 3 keer omgekleed, vond het zo lief en super leuk van die papa. Haha en Tijn in zijn NEE fase, maar moet wel lachen dat hij het vervolgens toch wel gaat doen. Hier Ryan ook gisteren hard gevallen, maar liefst 2 tanden door zijn liep. Arm menneke. Heerlijk hoor Ingrid dat de opvang bij jou geen probleem is. Ik hoop voor je dat je snel werk vind zodat je weer lekker mee kunt draaien in de maatschappij! Goed hoor, dat het ook weer begint te kriebelen! Ray zit ook in de ziektewet, het is echt helemaal niks voor hem en hij verveelt zich een hoedje. Sinds vorige week heeft hij een ontstoken vinger. Er eerst niet mee naar de HA willen, maar uiteindelijk hield hij het niet meer en wilde er al zelf in gaan snijden (hoe bedoel je eigenwijs), maar toen heeft mijn schoonmoeder hem toch echt wel geadviseerd om naar de HA te gaan. De HA was gewoon een beetje boos geworden op hem dat hij er zolang mee is blijven lopen en heeft letterlijk tegen hem gezegt als je vinger je lief is ga je 3 x per dag in de biotex en hij heeft een zwarte antibiotica kuur gehad waarvoor hij s'nachts zelfs zijn wekker moet zetten. De volgende ochtens moest hij weer terug komen en als hij s'nachts koort zou krijgen moesten we direct de HAP bellen. Gelukkig geen koorts en hij de volgende dag weer terug naar de HA en die hoopte dat we het met de antibiotica en biotex zouden redden. Nu moest hij vanochtend weer terug op controle en het zag er gelukkig goed uit, maar wel een vervolg kuur gehad omdat het toch nog wel rommelde! De HA vertelde hem vanmorgen ook dat hij echt was geschrokken vorige week en als hij langer had gewacht dat zijn vinger inclusief zijn onderarm opgesneden zou moeten worden en dat hij dan wel is 4 weken in het ziekenhuis aan het infuus had kunnen komen te liggen. Dus daar was hij zelf toch ook wel van geschrokken. Dus de volgende keer toch maar wat eerder naar de HA.
Ingrid, lijkt me een hele geruststelling dat die KDV's Wayne in principe kunnen opvangen zodra het nodig is! Dat is hier wel anders; bij één kdv staat zelfs Deane nog steeds op een wachtlijst (en daar heb ik al ingeschreven toen ik net 12 weken zwanger van hem was...). corina: sterkte meid, met je schoonvader en met je rug. mams: klinkt goed voor jullie bruiloft! inderdaad handig om die locatie t.o. het gemeentehuis te hebben; verplaatsingen met auto leveren vaak zo'n gedoe op voor de gasten. kwebbel: hoe is 't met jou? leuk he, dat nee-zeggen... hier hebben we er een die op bijna alles NIET zegt. en hij kan tegenwoordig ook een beetje stampvoeten, erg schattig. vanmiddag mag ik weer op pad naar de RAI voor Deane z'n tweede prik. hopelijk gaat het weer goed! ben zelf niet helemaal lekker, heb al drie dagen beetje hoofdpijn en keelpijn, maar het zet niet door naar echt ziek worden. ik blijf een beetje op de rand balanceren. liefs voor iedereen!
jeee isra, die vent van jou is niet een beetje eigenwijs zeg... nog liever zelf in z'n vinger snijden dan naar de ha... mannen! goed dat de ha een beetje boos is geworden, hopelijk leert hij daar wat van (hahaha, dat zal wel). gelukkig gaat het de goede kant op. en leuk, die foto-opdrachten!
Jemig Isra wat een eigenwijs. Gelukkig nog net op tijd naar de HA geweest. Wat een lieve papa zeg Zo zou je er meer moeten zien
DAt word dan straks nog lastig kiezen Ingrid voor kdv. Of heb je zelf al een beetje een voorkeur. Vanochtend is mn schoonvader met de ambulance naar Antwerpen gebracht. Waar hij morgen geholpen zal worden. Erg spannend dus. M'n schoonmoeder kon gelukkig mee en zit daar in een soort hotel bij het ziekenhuis. Zaterdag of zondag maar ff langs. Met m'n rug gaat het wat beter. Maar het blijft heel goed opletten. Moet veel hulp aan Peter vragen met tillen en bukken enzo. Kwebbel, gaat het al wat beter met je pols? Simone, spannend hoor die uitslag. Vervelend dat Luna nog best vaak valt met die schoenen. Misschien toch een kwestie van wennen
@ Corina, ja ik heb wel een voorkeur. NAtuurlijk degene die het dichtst bij ons huis is. Maar dat lijkt me logisch. Zo. Net de 2e prik voor Wayne gehaald. Ging weer prima.. Wederom geen kik gegeven.. Nu kregen we een aapje mee, als beloning.. Leuk..
wat een stoere kindjes weer met die prikken zeg!!! heb vanmiddag met Esmee kerststukjes zitten maken. voor onszelf, de buren en mn moeder! ze vindt dat leuk om te doen(mama niet zo maar vooruit) Morgenochtend weer werken...mn buurmeisje komt oppassen voor de 1e keer!!! En zie net dat het morgen gaat sneeuwen!!!!!!!!!!!!!
Goedenavond! Allereerst: Corina, balen van je rug, beterschap ermee. En ik duim dat alles goed mag gaan met je schoonvader morgen. Marleen, geweldig dat Roel al kaasfondue en champignons kan zeggen. Geweldig! Simone, succes morgen met de uitslag, hoop dat er niets uitkomt. Mams, lekker, de bruiloft al bijna helemaal rond. Nu kun je er lekker naar toeleven. En succes morgen bij de HA (las je topic). Lekker dat Tygho geen last heeft gehad van de prik. Ingrid, fijn dat Wayne in ieder geval snel terecht kan. Hier ook de voetenzak weer in de wagen, het is nu echt koud met vaak zo'n koude wind, dus vond het geen overbodige luxe. En ze past er gelukkig nog in. Isra, beterschap voor Ray! Gelukkig was hij toch nog op tijd naar de HA, vier weken zkh zou erg balen zijn geweest. Bri, hoe ging het met de prik vandaag? Jasmijn heeft trouwens een nieuw kapsel: Bekijk bijlage 36591 Omdat ze het haarknipje telkens uittrok heb ik maar eens staartjes gemaakt. Staat lekker ondeugend..
Goeiemorgen meiden. Ben net bij de HA geweest. Hij ging even voelen aan mn buik(JEEEEEEEMIG wat een pijn!!!) Constateerde dat mn hele dikke darm vol zit, En dat is met 1x naar de wc gaan niet allemaal weg. Dat veroorzaakt de pijn in mn buik. Heb dus spul gekregen om de ontlasting zacht te maken(lekker praatje zo op de vroege ochtend ) En dan moet het beter worden. Ben lopend gegaan en heb de voetenzak toch tevoorschijn gehaald. Het past ook nog! En Tygho vond het wel lekker geloof ik, zo weggestopt in die warme zak. Simone hoe laat krijg je de uitslag?? Boni, lekker ontdeugend die staartjes! Ingrid, dat is nog eens leuk! Tygho kreeg een appel,plaatje van een Koeeeeee en een kleurplaat. Heeft Wayne er nog iets van gehad?? koorts ofzo? Tygho had heel iets verhoging gisteravond (38)
Goedemorgen, @ Boni, leuk die staartjes!!! @ Mams, oe verstopte darmen. Is niet fijn.. Maar een laxeermiddeltje zal vast wel helpen. Nou we hebben hier een sikkeneurige peuter.. Hij zit niet echt in zijn hum vandaag, lijkt het wel.. Vannacht was hij ook erg onrustig, iedere keer heel kort even huilen. We hoefden er niet naartoe, maar het viel wel op.. En nu is eigenlijk niets goed voor hem.. Maarja.. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat het van de prik komt.. Hij vind zichzelf in elk geval erg zielig.. Vandaag geen plannen. Ingman is vrij, zometeen even wat boodschappen doen, en verder helemaal niets...
Oh gezellig Ingrid Wel lekker dat Ingman vandaag thuis is Ik las net ergens dat er vandaag een megapak sneeuw gaat vallen hier :O Ik mag toch hopen dat dat morgenavond pas gebeurd...anders zie ik mezelf niet meer op mn werk aankomen morgen! Vanmiddag begin ik trouwens met een 2e beun-baantje Bij mn achterneef schoonmaken. Hij heeft moeite met orde houden in z'n huis en hoorde dat een extra centje hier welkom is dus belde, dat we elkaar goed konden helpen! Dus ga ik vanaf nu, elke woensdagmiddag daar 3 uurtjes aan de slag.
Corina...denk de hele ochtend al aan je. Vandaag de operatie! Hopelijk een geslaagde zodat daarna de revalidatie kan beginnen. Veel sterkte vandaag voor jullie. BIG HUG Mams...fijn weer wat ectra centjes. Balen van je verstopping, maar met wat hulp goed te verhelpen. En laat de sneeuw maar komen Isra...jemig zeg! Wat een vinger al niet kan veroorzaken. Hopelijk heeft hij er wat van geleerd en gaat het al een stuk beter met de vinger. Marleen...ik kijk straks even bij je nieuwe foto's. (hyves ) Boni...leuk hoor de guitige staartjes. Bri....met mij alles oke hoor Simone....succes bij de KA. En bedankt voor je tips voor de shirts. Corina...met mijn pols gaat het op en af. Ik heb nu het tape verwijderd en merk dat ik dan sneller klachten heb. Nu ook zo nu en dan snachts. Echt een doof/tintelig gevoel in de hand. Kijk het nog even aan. Ben vanmorgen even met Eva naar de dokter geweest. Wilde even dat er naar haar longen werd geluisterd. Alles was helemaal goed. HA was verbaasd dat dit pas de eerste verkoudheid van Eva was nu de R al weer langer in de maanden aanwezig is. Geen zorgen dus. Eva vond het maar onzin dat ze moest gaan. Er is toch niets zei ze. Maar mama is weer gerustgesteld Vanmiddag komen mijn ouders even thee leuten. Morgen ga ik bij Eva in de klas helpen kerststukjes maken. Owww.....ik wil veel sneeuw Kwebbel
Dank je meiden! Erg spannend dagje hier. Hopelijk horen we begin de middag wat meer. Kwebbel, balen van je pols joh! Super leuk, helpen met kerststukjes op school. Wat de sneeuw betreft, lijkt me wel leuk voor Jochem. Maar zal hier wel meevallen denk ik. Mams, balen van die buikpijn. Lijkt me niet echt lekker. Hopelijk werkt het middeltje snel.
Oeh, vanmorgen lang uitgeslapen Ik schrok om 10 voor 10 wakker... Maar wel lekker dus! Roel was wel wakker, maar zat lief te spelen in zn bed. @Corina: Spannende dag! Sterkte en ik hoop dat het allemaal goed gaat. @Kwebbel: Gelukkig dat Eva's longen schoon zijn. @Boni: Ah wat een leuke foto van Jasmjn met die staartjes. Ze ziet er dan meteen weer een stuk groter uit he. @Isra: Jeetje wat een toestand met Ray! Gelukkig was hij er dan nog net op tijd bij.. Soms zijn mannen zo eigenwijs.. Mijn vader is ook altijd zo.
@ Corina, spannend. Hoop dat het allemaal goed zal gaan.. @ Marleen, zoo dat is echt lekker uitslapen.. Nou Wayne hier daarstraks op bed gelegd met een fikse verhoging, 38.8.. Best veel.. Zometeen als hij wakker is, maar even weer controleren.. En even goed in de gaten houden maar...
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alles is goed bij Luna! ik werd net gebeld.. zat al de hele ochtend in spanning.... en ik zou om 12.55u gebeld worden. was de kinderarts weggeroepen:S maar goed! ze is gezond verklaard!!!!!