Zo ik heb wel bijgelezen de laatste tijd maar weet echt niet alles meer. Las wel over stoere kindjes met hun 2e prikje. Wil wel Corina heel veel sterkte wensen! En bedankt voor je kaartje, hij is erg leuk! Ben vandaag Roos weer wezen wegen en wilde jullie even vertellen hoe dat was gegaan. Ze weegt nu 5680 gram en is 64 cm, ze is dus in 4 weken 555 gram en 2 cm gegroeid. Qua gewicht zei ze dat dit toch wel het minstens was wat ze moet groeien, maar goed is al beter dan eerst natuurlijk. Alleen de laatste dagen zit ze steeds op 4 flesjes (en die gaan niet helemaal op) dus ja nu krijgt ze dagelijks weer minder binnen, hoop wel dat ze dan komende maand genoeg groeit. Ben blij als ze 6 maanden is en we aan de groente en fruit kunnen beginnen. Ze zit nu nog steeds maar een pietsie boven de onderste lijn qua gewicht.
@corina: hoe gaat het meid? @Ladi: nou gelukkig is Roos wel gegroeid zeg! ook al is het dan niet heel veel....beter als afvallen toch?!
@ Ladi, fijn dat roos in elk geval wat gegroeid is.. Beter als niks.. Nou Wayne heeft wel koorts, of verhoging, maar is niet ziek. Hij rent gewoon door de kamer alsof er niets aan de hand is... Hopen maar dat de koorts ook weer langzaam afneemt..
Corina...ben benieuwd hoe het is gegaan. Simoon...fijn dat alles goed is. Ladi....kan je niet tussendoor extra flesjes aanbieden? Misschien drinkt ze dan wel steeds "extra" beetjes. Ingrid....zolang Wayne zich goed voelt prima toch. Ik heb vanmiddag voor alle drie kids snowboots gescoord Zelfs voor kleine Tijn. Kwebbel
Eva heeft deze Scapino.nl - SNOWBOOTS JR (Artikel 004130594) Isa heeft deze Scapino.nl - SNOWBOOTS JR (Artikel 004130494) Tijn heeft deze Scapino.nl - SNOWBOOTS JR (Artikel 004120494) Vond het in ieder geval geen geld en bij sneeuw of extreme kou toch warme voetjes Kwebbel
Zo Wayne ligt in bed.. Klinkt misschien gek hoor, maar vind het nu toch wel een beetje eng. Met dat verhaal van Kwebbel in mijn hoofd.. En Wayne nu koortsig.. Ingman vind het onzin, maar ja..
Och Ingrid, jezelf niet gek maken meid. We weten allemaal dat koorts een bijwerking van de Pandemrix is. Ga straks gewoon een keer extra kijken bij je knul. Komt goed meid! Kwebbel
@ingrid: als je het niet vertrouwd gewoon ff extra checken en eventueel zetpil geven! kan me voorstellen hoor dat je t niks vindt....
leuke snowboots kwebbel! ik zat ook net te denken wat moet ik Esmee aangeven met die sneeuw.... maar ja, krijg nu vast niks meer gevonden. Dus morgenochtend nog ff snel op stap. Hoop echt dat er lekker sneeuw gaat vallen!!!!!!
Zo... ff snel een berichtje van mij. Enkelen hebben het al op hyves gelezen. De operatie is goed gegaan. Ze zijn ruim 4 uur bezig geweest en hebben 2 omleggingen aangelegd met aders uit z'n bovenbenen. Er zijn gelukkig geen complicaties. Rond 7 uur is m'n schoonmoeder bij 'm geweest, maar hij was nog erg suf. Hij krijgt nu nog volop morfine. Het is nu afwachten... maar we hebben er vertrouwen in. Peter is nu ook al niet in orde, beetje last van krampen en overgeven. Maar volgens mij is dat meer van de spanning. Simone, das super nieuws van Luna! LaDi, balen hoor dat ze zo slecht drinkt en groeit. Misschien idd tussendoor wat meer aanbieden. Is ze wel altijd vrolijk? Ingrid, vervelend dat Wayne z'n temperatuur nogal opgelopen is na de prik. Hier ook even in de gaten houden. Wij zijn vandaag geweest.
Ben benieuwd trouwens of er hier ook sneeuw gaat vallen. Denk dat er her en der al sneeuw ligt bij jullie of niet?
Corina, allereerst voor jou: gelukkig is het allemaal goed gegaan. Kan me voorstellen dat de spanning zich bij Peter lichamelijk uit. Hoop dat het herstel ook snel mag gaan. Dikke knuf! Cyn, beterschap met je buik, hoop dat het spul snel helpt. Succes met je 2e baantje. Ingrid, hoop dat Wayne snel weer helemaal zichzelf is. Dikke knuf! Kwebbel, fijn dat alles goed was met Eva, en beter een keer teveel naar de dokter toch. En mooie boots! Marleen, lekker zo uitslapen! Leuk dat Roel zichzelf zo kan vermaken in zijn bedje. Simone, joehoe, alles goed met Luna. Gelukkig! Ladi, fijn dat Roos in ieder geval weer wat gegroeid is. Nog een maandje en dan kun je met bijvoeding beginnen idd, dat is ook wel fijn. Toen ging het hier ook opeens hard, daarvoor zat Jasmijn ook altijd onderin de grafiek. Hier trouwens al sneeuw gevallen, vanavond toen ik van mijn werk terugkwam was het gewoon glad. Toen ik later weer wegmoest was er gelukkig wat meer gestrooid overal... Nu kijken of er vannacht nog meer gaat vallen. Morgen nog naar de VK en de kapper, dus drukke ochtend.
hi meiden, Net een tuperware party gehad. Heb niet veel gekocht maar wat ik gekocht heb vind ik dan wel weer erg handig. Marleen zou het iets 'boers' eigen zijn, dat eigenwijze -smile- Kwebbel weer een geruststelling dat het met Eva goed gaat. Maar je kan idd maar beter een keer voor niks gaan dan te laat. Simone wat fijn zeg dat Luna helemaal gezond verklaard is. Ladi vervelend hoor dat Roos zo slecht drinkt. Kwebbel leuke snowboots heb je gescoord. Ik heb ze nog van vorig jaar wintersport, toen waren ze wat te groot, dus denk dat hij er nog wel inpast. Corina fijn dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk sterkt hij snel aan. En wat betreft Peter dat zouden heel goed spanningen kunnen zijn. Sterkte met alles. Hier nog geen vlokje gevallen. Zou het wel leuk vinden als er morgen sneeuw ligt, ga ik lekker sleeen met Ryan. Ben lekker vrij!
Goedemorgen allemaal, @ Corina, fijn dat de operatie geod is gegaan. Nu hopen op een vlot herstel.. Zo, Wayne is gelukkig alweer een heel eind opgeknapt. Temp vanmorgen was gezakt naar 37,5. Een heel stuk beter dan gister.. We hadden hem gister sowieso een zetpilletje gegeven hoor. Daar heeft hij ook lekker op geslapen, en dat heeft hem goed gedaan geloof ik. Ben gisteravond 3 keer bij hem wezen kijken, ipv 1 keer. Heb mezelf verder niet gek lopen maken hoor. Maar toen we hem in bed hadden gelegd, en naar beneden liepen, schoot die gedachte even door mijn hoofd.. Verder wel een relaxte avond gehad hoor. Nou ja. De temp van Wayne was nu weer een stuk lager dan gister gelukkig.. En jawel, er ligt hier een lekker dik pak sneeuw. Denk wel 10cm.. Ingman belde al, dat ik nergens heen mocht vandaag. Het schoolvervoer, en gehandicapten vervoer zijn er bij zijn werk al uitgehaald, en waarschijnlijk gaat het reguliere vervoer ook plat. Nou was het niet van plan. Het zwemmen had ik gisteravond al afgezegd, ivm de koorts van Wayne. En dus ook mijn moeder afgezegd, waar ik iedere donderdag heen zou gaan. Waarschijnlijk laat ik Wayne straks wel even kennismaken met de sneeuw. Gewoon een lekker inpakken, en dan hele even buiten laten spelen in de sneeuw. Ben zo benieuwd hoe hij het vind. En ja, ik zal de camera in de aanslag houden.. Fijne dag allemaal. En voor de mensen die vandaag weg moeten, doe voorzichtig!!
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE het sneeuwt! Luna is niet naar binnen te krijgen... We zijn om 8u al naar buiten gegaan om ook Esmee naar school te brengen en we zijn nu net binnen! ze vindt t stik leuk..... Jammer dat Esmee n hele dag naar school moet zeg! Anders hadden we lekker kunnen sleetje rijden en sneeuwpop maken. Maar ze moet ook nog eens vanavond naar school voor de musical en kerstdiner!