April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel vindt de sneeuw wat minder haha! Deze handige mama ging even wat foto's maken van Roel in de sneeuw. Er eerst met de auto heen. Hij had gewone laarsjes aan. Ik tilde hem uit de auto en zette hem op de grond in de sneeuw. Toen pas zag ik dat hij z'n ene laarsje niet meer aan had en dus met zn sokken in de sneeuw stond! :$ Hij was er meteen helemaal klaar mee haha! Hij vond het ook eng om te lopen. Wel even handig voor de foto's want zo bleef hij keurig staan. :D

Oh leuk met de slee! Hier ligt wel wat sneeuw, maar niet zo heel veel. Snowboots zijn ook handig inderdaad en een stuk warmer dan gewone laarzen.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahha Marleen dat is ook niet zo handig van je!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai! Hier alles goed? Zal even bijlezen en reageren.

Ingrid, fijn dat Wayne weer zo is opgeknapt. Bij jullie is het idd erg met de sneeuw geloof ik, hier ligt nog geen centimeter..

Simone, Luna ook al zo lekker in de sneeuw! Leuke foto van haar, wat wordt het al een grote meid zo.

Ladi, vervelend dat Ben zo moet huilen 's nachts. Hoop dat het iets tijdelijks is.

Cyn, gelukkig slaapt Tygho! Hoop dat het medicijn snel gaat helpen bij je.

Kwebbel, leuk dat Tijn de sneeuw ook van achter het raam al zo leuk vindt. Ben benieuwd hoe hij het buiten vindt.

Isra, ook al lekker in de sneeuw (IK WIL OOK MEER!!!).

Marleen, ben wel benieuwd naar de foto's in de sneeuw op kousevoeten, brrrr. Krijg het zelf ook al koud als ik eraan denk..

Hier vanmorgen naar de VK en de kapper geweest. Bonibeeb heeft zich sinds de laatste controle in een stuit gedraaid.. nu maar hopen dat hij/zij ook weer terug gaat draaien. We zullen zien, het kan nog even gelukkig. Verder was alles goed, bloeddruk en bloeduitslagen. Nu nog één keer naar de VK en dan wordt ik overgedragen aan de gyn.
    En net nog naar de kapper geweest. Nu even rustig aan terwijl Jasmijn ligt te slapen...

4. ow ow marleen! haha
    das nie zo lekker met zn kousen in de sneeuw!

goed te horen dat alles weer goed was bij vk Boni!
    En idd...nog even de tijd he om te draaien!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Boni: Oh dat is minder dat hij/zij nu in een stuit ligt, maar de baby gaat vast nog wel draaien! Heb je een foto van je kapsel?

Ik wilde even een winterfoto hier neer zetten, maar mn foto's zijn te groot en ik heb geen zin om ze te gaan verkleinen.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen....whahahaha moet wel lachen om je kousevoet verhaal. Arme arme Roel. Hoe krijgt een kind een trauma van sneeuw:D:D

Boni....fijn dat alles goed was.

Isra...heerlijk met de slee op pad. Wat een lekker ventje is die kleine man van je toch ook. Zo lief ja en nee zeggen.

Mams...je gaat me toch niet vertellen dat er bij jullie geen sneeuw is:$

Ik ga er boven één uit bed plukken. Goed inpakken en eens kijken wat meneer van de sneeuw vind.

Kwebbel

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel: Sneeuw.... hier ligt HELEMAAL NIKS!!!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Misschien later nog ff een foto van mijn kapsel, maar de laptop heeft kuren en de webcam doet het niet. Zal zo nog wel eens kijken en een foto maken als Jasmijn uit bed is met haar erbij. Kijken of ik de staartjes bij haar ook weer voor elkaar krijg... vanochtend niet gelukt (ze begon heel hard te huilen :()

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni eigenwijze beeb:p
    Fijn dat verder alles wel goed was:D

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als ik buienradars 24uurs voorspelling mag geloven zijn wij morgen om 16:00 aan de beurt!

11. @ Mams, je mag nu al wel wat sneeuw van mij hebben hoor..

Vind het wel genoeg zo.. Zelfs de kat staat hier tot haar buikje ver in de sneeuw.. Ze is ook maar een uurtje buiten geweest..

JA ik vind het op zich wel gezellig zo die sneeuw, maar waarom gelijk zo overdrijven.. Haha... En eigenlijk he, is het gewoon een dikke week te vroeg.. Maarja.

Straks maar ff achter bij de schuttingdeur sneeuw weghalen, want anders kan Ingman straks de schuttingdeur achter niet openkrijgen...

Misschien dat ik dan Wayne nog ff mee naar buiten probeer te nemen..

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zo we zijn weer binnen. Tijn vond het GEWELDIG:) Heb in de gauwigheid iets van 70 foto's geschoten:). Zal er zo een paar spammen. (als ik ze verkleind heb)

Hij zal wel gedacht hebben...vanuit bed hup de kleren aan, jas en boots aan en de sneeuw in.

Kwebbel

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lekker stappen

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wauw

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mijn trotsie

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat een raar spul

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ook de glijbaan moet schoon

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ook deze geniet volop

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zo even genoeg spam;)

Tijn staat nu steeds voor de terrasdeur te roepen...uit uit...neeuw neeuw....

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haha Marleen lig hier dubbel van het lachen.

Boni wat balen zeg dat de Uk zich heeft omgedraaid. Wordt je overgedragen aan de Gyn omdat je vorige bevalling een KS was?
    Joehoe mams morgen om 16.00 SNEEUW. Nou dan heb je iig je snowboots :D

De oude buurjongen(man) van Raymond trouwt vandaag, wel mooie foto's hoor zo in de sneew! Hihi moest er in ene keer aan denken :D .

Ahhhh kwebbeltje wat een omslag van een warm bed naar buiten in de sneeuw. Leuk he dat ze het zo leuk vinden.
    En super leuke spam ook!

Deel Deze Pagina