April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja klopt idd. Moet ook in het ziekenhuis bevallen nu, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Je weet toch nooit met een eerdere keizersnee, er zit wel een litteken.

Hier nog even spam van Jasmijn en mama.

2. @ Boni, leuke foto hoor. Je haar zit leuk zo...

Nou nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Staat weer een slee met rugleuning op MP. Hier vlakbij, dus maar weer ff geboden..

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel moet morgen gevaccineerd worden, maar net had hij 39,2. Grote kans dus dat ik hem morgen dan maar niet laat vaccineren.. Hij heeft hele rode wangen en voelt erg warm aan. Hij oogt verder niet ziek of zo.

@Ingrid: Plaats jij alleen een bod of mail je ook? Vaak werkt mailen veel beter dan het plaatsen van een bod is mijn ervaring.

4. @ Marleen, ik heb alleen een bod geplaatst. Mailen daar had ik nog nieteens aan gedacht...

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Marleen, beterschap voor Roel!

Ingrid, hoop dat deze slee wel wat wordt.

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Boni ja dat hadden ze mij idd ook al verteld dat ik de volgende keer ook in het ziekenhuis moet bevallen ivm KS. Maar wist (nog) niet dat je overgedragen werd aan de GYN aan het einde van je zwangerschap.

Beterschap voor Roel, hopelijk is hij er snel weer bovenop.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen beterschap!

Ingrid hopelijk word het wat.

Ik krijg de slee van mn ouders.
    Ik was zelfs nog 2 maandjes jonger dat Tygho nu toen k voor het eerst op de slee ging en die had geen rugsteun, ik hield me gewoon vast:p
    Eens zien of dat hier ook lukt hahhahahahaha
    En anders hebben we hier een heeeeeeeeeeeele grote vrijetijdswinkel www.obelink.nl die hebben vast nog wel een slee te koop.

Hier valt ook de 1e miezelsneeuw.
    Er ligt een heeeeeel subtiel wit laagje op de grond.
    Hopen dat het aanvriest en alle sneeuw die erop komt lekker blijft liggen.
    Net ff met de hond er doorheen gelopen.
    Wat is dat toch heerlijk, sneeuw.
    word er gewoon gelukkig van! :D

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #43228 sab85, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
    wat een heerlijke sneeuw spam allemaal!
    heerlijk al die verbaasde gezichtjes :D

wat fijn dat alles goed was met luna simone! zal wel een opluchting zijn !

Ladi fijn dat Roosje toch weer iets is aangekomen, misschien volgte ze gewoon haar eigen lijntje en komt ze straks met bijvoeding idd wat meer aan.

lees ook dat ing weer druk aan het solliciteren is, zal voor je duimen hoor!

leuke snowboots voor de kids kwebbel! die foto van je 3 kids in de sneeuw is ook super!

En boni ik hoop dat je je eigenwijsje weer terugdraait ;) maar dat is vaak wel zo toch? en leuk zo je haar!

Isra zo herkenbaar dat bewust ja en nee zeggen :) Daimy zegt nee zodra ik het woord bed laat vallen :D ze schud dan ook helemaal met haar hoofdje en als ik bijvoorbeeld vraag of ze een koekje wil is het heel hard ja! en dan ook knikken, zo lief :)

Verder weet ik het even niet meer, er is weer zoveel geschreven!

ook wij hebben vandaag van de sneeuw genoten, daimy keek haar ogen uit!
    Jenna was binnen gebleven bij papa, ze hebben gisteren hun 2e prikjes gehad en Jenna heeft vandaag 39,5 graden koorts, gelukkig heeft ze er niet zoveel last van lijkt het. maar hoop wel dat het snel weer zakt!

vervelend dat roel koorts heeft marleen, dan mag hij idd niet geprikt worden, misschien kun je in januari voor de inhaalronde gaan?

ik zal ook ff wat sneeuwspam delen :) daimy in de tuin

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    vergeet ik bijna op jou te reageren corina, wat fijn dat de operatie zo goed is gegaan! hoe gaat het nu met hem?
    en bedankt voor je kerstkaartje, hij is echt heel erg mooi!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Corina: Wat een opluchting!!

Wat een mooie spam allemaal!

Sab: Hier ook heel bewust ja en nee. Maar bij het woordje bed roept ie hmmmmm! en rent ie zo hard als ie kan naar de trap en zegt hij: Stappestappe. Wil hij de trap op lopen, lekker naar zijn bedje toe. Hij vind het heerlijk om zijn bedje in te gaan en is soms helemaal opgelucht als ie eindelijk 'mag'.

Ik moet nog veel meer teruglezen maar dit heb ik alvast getypt haha. Daar kunnen mijn twee kleintjes alvast geen stokje meer voor steken hihi.

11. leuke spam sab!

12. Goedemorgen,

@ Sab, ook leuke sneeuwspam!! Vervelend dat Jenna koorts heeft.

@ Boni, vervelend dat de uk in een stuit ligt. Hopen voor je dat hij of zij nog besluit om te draaien..

Zo, net ff met Wayne naar het winkelcentrum gelopen, Wayne in de kinderwagen.. Dat was een pittige klus.. Dat lopen met kinderwagen door de sneeuw.

Wayne zijn darmen zijn een beetje van slag, volgense de HA kan dat ook te maken hebben met de prik van dinsdag.. Teninste ik had de assistente aan de lijn. Moest even Kindigest tabletjes halen bij de drogist, om zijn darmpjes weer tot rust te brengen.
    Heb gister in totaal 12 dunne luiers van hem gehad..

Ook heb ik een bekertje ORS voor hem klaargemaakt, waar die af en toe een paar slokjes van krijgt, want hij is al vanaf dinsdag aan de dunne, met als gister dus echt een piek..

Maar die tabletjes moeten zijn darmpjes weer een beetje gaan kalmeren. Gelukkig eet Wayne ze zo op.. Hij heeft net de eerste gehad, en vanavond voor het eten krijgt hij er nog 1tje..

Moet wel zeggen dat ik vandaag nog geen poepluier heb gehad.. Hij wilde gisteravond ook zijn warme hap niet, maar hij heeft wel een hele banaan opgepeuzeld. Dat zal ook wel wat effect hebben denk ik..

13. @beterschap voor Jenna en Wayne!

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina..hoe gaat het met schoonpapa?

Marleen...Roel weer koortsvrij?

Beterschap voor de zieke kindjes.

Boni...leuke foto van jullie saam. Haartjes zien er weer spik en span uit.

Booky....hoe gaat het met jou en je knullen dan?

Mams..nog boots kunnen scoren?

Yeahhh...hier hebben de dames vakantie. Heerlijk. 'S-morgens alles lekker in de pyama-stand doen. Geniet er nu al van.
    Kwebbelman krijgt volgende week donderdag vakantie en ik na kerst.
    Na de kerst dus met z'n allen nog een week...gaan we lekker een paar dagen naar winterberg :)

Kwebbel

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wel boots gescoord.
    Helaas niet die zwarte.
    Kon kiezen uit: Roze,Rood/roze, bruin met oranje figuurtjes.
    Heb die laatste maar gedaan hahahaha.
    Kind moet toch iets hebben om op te lopen in de sneeuw he ;)

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel, gaat uitzonderlijk goed. Hij heeft niets geen koorts of complicaties. Wel is hij erg moe en heeft hij veel pijn.
    Hopelijk kunnen we er morgen heen. Ben benieuwd.

17. @ Corina, fijn dat hij geen complicaties heeft.

Jaah ik heb eindelijk een slee bemachtigd via MP.. Een hele mooie met rugsteun.. Wayne kan daarop heel relaxed gaan zitten.

Bekijk bijlage 37391

Zit alleen geen touw meer bij, maar dat is bij een bouwmarkt zo opgehaald...

18. Geloof het of niet, de verkopers komen hem zo brengen!!!

Hoe luxe wil je het hebben..

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo!

Ik zag een mooie foto voorbij komen van Daimy, nog beterschap voor Jenna. Hoop dat zij snel weer opknapt.

Ingrid, beterschap voor Wayne! Mooie slee heb je gekocht.

Corina, hoop dat je schoonvader snel weer opknapt.

Kwebbel, lekker vakantie! En leuk, Winterberg.

Cyn, hoe is het met de sneeuw? Hier was er rond 8 uur toch een aardige bui.

Nikita, grappig dat Jari zo gek op zijn bedje is.

Hier Jasmijn ook een beetje huilerig vanavond, we hebben haar al twee keer uit bed gehaald. Ze at ook slecht vanavond. Maar even aankijken dus.. zo te voelen heeft ze geen koorts.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel heeft vandaag geen vaccinatie gehad. Ik heb vanmorgen overleg gehad met de huisarts omdat hij gisteren koorts had. Zij raadde me aan niet te vaccineren omdat Roel toch niet helemaal fit is. Voor de rest is het wel goed met hem gegaan vandaag. Hij was vrolijk en heeft goed gegeten.

@Boni: Ah wat rot dat Jasmijn niet fit is...

@Ingrid: Leuke slee!

@Sab: Ik zie ook weer een erg leuke foto voorbij komen!

Verder weet ik t ff niet meer... Heb net aan de rode wijn gezeten en mn hoofd is niet zo helder meer geloof ik haha (was maar 1 glaasje hoor, maar ik kan er niet meer zo goed tegen)

Deel Deze Pagina