wat jammer mams! hier ligt nog steeds n hoop sneeuw maar wel aangevroren. tis gewoon -12 hier brrrrrr zometeen ook even op jacht naar snowboots. Al vrees ik dat ze bij Luna nog niet gaan passen... die heeft nog maat 20 volgens mij.
Hier is het -10 buiten en nog geen sneeuwvlokje te bekennen Vind het erg jammer. Vanavond hebben we een 12,5 bruiloft. We worden met een bus opgehaald, hoe luxe!! Heb ook na 1,5 maand eindelijk mn eigen telefoon weer! Helaas wel alle nummers kwijt Meiden die mijn nummer hebben, zouden jullie mij een berichtje kunnen doen(met naam ) dan heb ik jullie nummers ook weer. Tygho ligt op bed en ik zit fijn aan de thee. Zometeen de badkamer doen en douchen. Dat kan Tygho overigens ook zeggen: Douchen! Superschattig
Kwebbeltje heerlijk naar Winterberg ik ben jaloers . Wij gaan 27 op 28 december een nachtje naar de winter efteling ook erg veel zin in. Ben benieuwd wat de kleine man ervan vind. Corina fijn dat het zo goed gaat met je schoonvader Nou nou Ingrid wat een luxe zeg dat ze de slee zelfs willen komen brengen haha dan wilde ze er wel heel graag vanaf. Fijn Marleen dat het met Roel weer beter gaat. Haha moet weer om je lachen... om je glaasje rode wijn. Veel plezier vanavond Miss. Ryan kan idd ook zeggen "douche" en dat doet hij iedere avond met papa. Dus als hij wil gaan douche trekt hij aan papa zijn arm en zegt hij papa mee douche, zo lief! Vanavond gaan we uiteten met die jongens die voor Raymond werken. Ipv een kerstpakket nemen we ze mee uiteten. Erg gezellig en heb er erg veel zin in. Jammie jammie lekker carpaccio!
Hoi hoi Veel plezier allemaal vanavond.. Vanmiddag hebben wij lekker gewandeld, de hond mee, Wayne in de slee. Was een groot succes, totdat.... De slee scheef kwam en omviel. Wayne viel echt zo in de sneeuw, met gezichtje en al.. Zag er heel grappig uit, maar Wayne vond het niet grappig... Die was heel erg boos. Maarja... De heuveltjes af vond hij wel errug leuk.. Dus morgen weer even.. Ik ga vanavond maar weer eens naar een optreden van de 3js.. Wordt weer hoog tijd, tis alweer een dikke 6 weken geleden. Krijg haast afkickverschijnselen.. Vanavond het laatste optreden van het jaar... Fijne avond allemaal.
Veel plezier vanaaf Ingrid! Eet smakelijk isra! en wat leuk naar de winterefteling! Disneyhotel? mams feestse vanaaf!
Cyn, veel plezier vanavond. Ingrid, ach die Wayne, met zijn hoofd in de sneeuw. Jij ook veel plezier bij de 3js. Simone, nog gelukt met de boots? Hier wel gewinkeld vandaag met mijn schoonzussen, we zijn een dagje op stap geweest naar een nichtje dat in Arnhem woont. Was erg gezellig. Ben nog flink geslaagd voor wat positiekleding, leuk voor de kerst. En Jasmijn en papa hebben ook wat nieuws. Fijne avond en zondag iedereen!
ja heb niog snowboots gevonden, alleen voor Luna waren er geen meer :S wel voor Esmee en onszelf het heeft vanacht weer heerlijk gesneeuwd! de achterdeur ging bijna niet open net! vanavond is het hier kertsparade, dat is maar op 3 plekken in nederland.... en roosendaal is er 1 van!
Hier sneeuwt het ook eindelijk Alleen doordat het zo hard waait is er nog geen echte witte deken. Sommige plekken ligt niks hahahahaha. Maar het begint er op te lijken!
Hier sneeuwt het nu ook behoorlijk! We hebben eindelijk een behoorlijk laagje liggen nu. Gelukkig is Jasmijn ook weer beter in orde, gisteren was ze de hele dag hangerig zei boniman. En 's avonds wou ze ook niet slapen. Op een gegeven moment kon ze van de moeheid weer niet in slaap vallen had ik het idee. Heb haar toen toch maar even laten huilen en nog geen minuut later was ze al weg.. Vanochtend was ze wel vroeg wakker, boniman is er even heengeweest, haar weer rechtgelegd en toen heeft ze weer geslapen tot ruim na 8 uur. Heerlijk!
Hihi ik zal eventjes de allereerste stapjes in de sneeuw van Tygho spammen. Vorig jaar natuurlijk alwel op zn billen erin gezeten. Maar nu zelf lopen...Hhahaha hij vind het maar raar spul. Is er ook nog niet echt gecharmeerd van.
Raar spul zeg! *Let maar niet op z'n bijna vrouwelijke boots hahahaha twas et enige dat ze nog hadden, dat niet roze was!*
En gister voor het eerst geverfd. Eigelijk vingerverf maar die vieze handen...daar is meneer niet zo gecharmeerd van. Dus maar met kwasten aan de gang gegaan
luna vindt t opzich wel leuk buiten alleen ze valt wel vaak nu er zo'n dik pak sneeuw ligt... dus telkens is ze helemaal nat! maar we hebben nu een skibroekje van de buren te leen gekregen voor haar en Esmee, dus dat is ideaal!
Leuke foto's Mams. Vooral die schilderfoto's, heerlijk om ze zo bezig te zien. Jochem doet het erg graag ( en mama ook!) Hier lag ook weer een flink pak sneeuw. Zomaar eventjes naar buiten geweest, want Jochem z'n temperatuur schommelt nogal steeds. Even een sneeuwpop gemaakt met papa. Jochem heeft van die 2e vaccinatie een gemene harde schijf overgehouden. Die behoorlijk pijn doet. Je kan er haast niet naar kijken, dan pakt hij al naar z'n beentje. Gisteren naar Antwerpen geweest, naar m'n schoonvader. Gaat best goed met 'm. Maar hij heeft echt een conditie van 0,0 op het moment. Iedere ochtend moet hij oefeningen doen en steeds een stukje verder lopen. Komt omdat zijn hart stil gelegd is en z'n longen eruit gehaald zijn met de operatie. Met een beetje geluk mag hij in de loop van komende week naar Vlissingen. Zo erg fijn zijn, kunnen we toch wat vaker langs bij hem.