Tygho is al een echte kunstenaar met zijn verf En ook leuke sneeuwspam. Corina...fijn dat alles zo goed gaat. Zou echt heerlijk zijn als hij naar Vlissingen kan. Pijnlijk beentje is minder, hopelijk snel over. Simone...goeie bootscore lees ik. Ook weer mooie spam. Geniet straks van de kerstparade. Boni...fijn dat Jasmijn zich weer beter voelt. Hier mijn 2 nachtjes er weer op zitten. Was niet veel te doen. Vanmorgen anderhalf uur over de terugweg gedaan Was niet prettig rijden als je zo moe bent. Hier ook echt veel sneeuw.....leuk leuk! Geen plaksneeuw voor een sneeuwpop...wel goede sleesneeuw Vanaaf gaan we even naar de lantaarnfestival in Braamt. Lantaarn Festival Fijne zondag nog. Kwebbel
he wat balen zeg... de kerstparade is afgelast :S we hebben wel een leuk straat middagje gehad. Onze auto kattebak was de koek en sopie kraam en we hebben een zeker 3m hoge sneeuwpop gemaakt. Echt super gezellig gehad zo met zn allen!
Wat gaaf Simone. Ik krijg het niet voor elkaar om een sneeuwpop te maken. Het blijft totaal niet plakken
Goedenavond.. @ Mams, leuke foto's.. Joh houdt Tygho niet van vieze handen? Grappig.. @ Kwebbel, kan me voorstellen dat het sneeuwrijden niet prettig is als je moe bent.. @ Simone, jammer dat de kerstparade afgelast is.. Hier zijn ook de meeste kerstmarkten afgelast.. Nou wat een pak sneeuw weer he. Of nog. Hier is alleen maar bijgekomen. Hier heb ik gisteravond weer een superavond gehad.. Het optreden van de 3js was weer grandioos. En na het optreden nog even met de heren staan praten. En natuurlijk even persoonlijk fijne feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst.. Wat altijd gepaard gaat met zoenen en een knuffel van de heren. Zo leuk.. Ja wel gewoon 3 zoenen op de wang bedoel ik dan he.. Maar dat blijf ik bijzonder vinden. We zijn toen de 3js weg waren, ook meteen weggegaan, ivm de weersomstandigheden. We zijn zelfs in 3 aparte auto's gegaan, om na afloop allemaal meteen naar huis te kunnen gaan. Of in de beredenering van de man van mijn vriendin: als jullie met zijn 3en in 1 auto gaan, en jullie krijgen wat zijn er 3 gewonden of erger. Als jullie apart gaan, en 1 van jullie krijgt wat, is er maar 1 slachtoffer.. Beetje vreemd, maar raar genoeg gaf Ingman hem wel gelijk. Najah, maakt ook niet uit.. Wayne ligt inmiddels gebadderd en wel weer op bed. Die heeft nog steeds wat dunne luiers, maar ik vermoed dat er kiesjes op komst zijn. Ziek is hij zeker niet meer.. Eten en drinken gaat weer normaal, en hij zit vol streken.. Fijne zondagavond allemaal nog!!
Hihiih Tygho heeft net een torpedo afegschoten onder de douche! Wat een lachen zeg Ingrid fijn dat je een leuke avond hebt gehad
wow wat een sneeuwpop!! gaaf hoor simone Hebben jullie katten trouwens nee toch??? Ing fijn dat je avond zo geslaagt was Miss JEEEEEEEEJ ook sneeuw haha.. eindelijk
Hier is natuurlijk ook veel sneeuw gevallen.. Echt helemaal geweldig Dani vind het heel intresant allemaal en wilde buiten ook alleen maar er door heen lopen tot het opeens toch wel erg zwaar voor hem werd. Toen moest ik hem toch maar tillen terug naar huis. Samen met papa nog een sneeuwpop gemaakt dat was natuurlijk ook een suc6. Verder gaat alles goed hier hoor.. we zijn een beetje druk met van alles en nog wat.. ook nu dat huis natuurlijk. Ben er nog steeds elke dag helemaal blij mee en kan niet wachten!! Corina hoe is het bij jullie? nog bedankt voor je kaartje. Hij is erg mooi.
Leuke foto's Cyn en Simone! En wat is Tygho een ondeugd in de douche hahaha. Fijn dat het toch goed ging met je schoonvader Corina. En tja, hij moet natuurlijk weer zijn conditie helemaal opbouwen. Beterschap ook voor Jochem, hoop dat hij snel minder last heeft van zijn vaccinatie. Kwebbel, gelukkig ben je weer heelhuids thuisgekomen na je dienst. Veel plezier vanavond! Ingrid, leuke avond gehad lees ik. Fijn dat Wayne ook weer is opgeknapt. Es, wanneer kunnen jullie in het nieuwe huis? Zijn ze al met de bouw begonnen? Allemaal nog een fijne zondagavond!
omdat je auto kattebak zei haha.. ik snap hem niet Boni het huis wordt waarschijnlijk 1ste kwartaal van 2010 opgeleverd Spannend dus allemaal.. Lijkt me zo heerlijk alles nieuw!!!