Gave sneeuwspam Ingrid! Simone, wow wat een sneeuwpop De koffer noemden wij vroeger ook altijd de kattebak. Hier kennen ze dat ook niet
Wayne vind de slee echt geweldig zo te zien. Simone...prachtige sneeuwpop. Toch apart he dat in sommige delen van Nederland de sneeuw plakt en soms ook niet. Esjuh...heb je geen link waar we iets kunnen zien van de nieuwbouw? Mams...whahahaha lig hier in een deuk om Tygho's actie Wat een boef! Hier nog geen lantaarns gezien. Gaan morgen of dinsdag wel. De meiden waren zo heerlijk buiten aan het spelen met de buurkids dat we zeiden het komt nog wel. Kwebbel
hi meiden, Simone je bedoelt het efteling hotel zeker?? Nee het arrangement was niet in het Efteling hotel, maar in hotel de Duiventros is er bij in de buurt. Veel leuke sneeuwspam voorbij zien komen. Oh en Mams Tygho heeft ook talent zie ik wel! Corina dat zou idd erg fijn zijn als je schoonvader wat meer richting huis zou komen. En zielig hoor dat Jochem zo'n pijn van zijn prik heeft. Ingrid leuk dat het optreden weer zo goed is bevallen. Simone wat een mega mega mega pop zeg, leuk hoor! En wat een sneeuw he meiden, geweldig! Vandaag zijn we lekker met zijn 3tjes en de hond wezen sleeen. Op een gegeven moment moest mama op de slee zitten en gingen papa en Ryan mij trekken, nou dat was helemaal lachen gieren en brullen. Maar papa moest ook nog even op de slee zitten haha mama heeft zich erg in het zweet moeten werken En die hond vind het ook helemaal geweldig! Vandaag lag ook nog is heel het dorp zonder stroom, dat was even minder. Haha ik zei al tegen Ray over 9 maanden is het weer een babyboom Maar nadat de stroom het weer deed heeft onze ketel het begeven, dat is wel even minder. Ding is nog geen 3 jaar oud! Morgenochtend komt er iemand naar kijken.
Simone..werk ze. Isra...hier vinden papa en mama het sleeën zelf ook leuk Balen dat de ketel kapot is. Zou na 3 jaar toch niet mogen. Ik ga zo weer met de kids naar buiten. Auto sneeuwvrij maken en op zoek naar een sneeuwschuiver. Kwebbel
Goedemiddag, @ Isra, Wayne vind het sleeën hier ook leuk.. Balen van de ketel, dat is idd wel erg snel.. @ Simone werkse.. Nou ik ben daarstraks even snel naar de stad geweest op jacht naar warme laarzen en snowboots.. Heb bij Schoenenreus snowboots voor Wayne gekocht, en voor mezelf een paar warme laarzen.. Helemaal gevoerd.. Lekker hoor. Mijn laarzen die ik had, waren blijkbaar niet helemaal waterdicht meer, dus ik had steeds koude en natte voeten als ik buiten was gewest. Dus maar ff een paar nieuwen. En Wayne houd nu ook warme voetjes... Vanmiddag maar weer ff sleeën. Nu kan het nog, dus wel ff van genieten.
Leuke laarzen ingrid! Heb net ontdekt dat ik gelijk had over de snowboots van Tygho. Het zijn meisjeslaarzen! Verkoper zei, nee die zijn ook voor jongens! En mn moeder(die was mee) vond het ook kunnen. Nouja, hij heeft iig warme voeten Ben net met hem aan de hand het centrum in gelopen. De eerste 50meter heeft hij aan een stuk gekrijst. Maar het ging steeds beter! Hij vind de sneeuw steeds leuker
@ Mams, maakt toch niet uit, dat ze eigenlijk voor meisjes zijn.. Als hij maar warme voetjes heeft... En volgend jaar past hij ze hoogstwaarschijnlijk toch niet meer..
Nou de ketel doet het gelukkig weer en de schade viel ook helemaal mee. Het gasblok moest vervangen worden. Dus we zitten er gelukkig weer warmpjes bij. Lekkere warme laarzen Ingrid. Mams leuk hoor dat Tygho de sneeuw steeds leuker begint te vinden. Vanmorgen weer wezen sleeen met Ryan. Ik vind het zooooooooooo leuk de sneeuw.
Hai hai! Ingrid, mooie boots heb je gekocht. Moet vanmiddag ook even kijken.. Cyn, leuk dat Tygho het mooi begint te vinden. Isra, balen van de ketel. Simone, werk ze! Kwebbel, groot gelijk dat je de kids hebt laten spelen als ze zo'n plezier hadden. Zo'n lampionnen optocht is elk jaar denk ik? Nou sneeuw is altijd maar afwachten of die nog valt. Hier een verkouden Jasmijn, maar ze ligt nu lekker te slapen. Ze is dus ook nog niet veel buiten in de sneeuw geweest.. even kijken of het straks beter is en anders gaan we nog wel ff. Boniman wil nog even naar een slee kijken (hoop dat dat nog lukt...).
Mams...maakt inderdaad toch niets uit. Het gaat om z'n voetjes Ingrid...leuke laarzen. Zien er lekker warm uit. Die van Wayne zijn ook leuk. Hier vanmorgen ook in de sneeuw gespeeld. Daarna op jacht naar een sneeuwschuif, maar overal uitverkocht. Dus dan maar met de bezem. Nog wel voor mezelf ook boots gehaald. Scapino.nl - DAMES SNOWBOOTS (Artikel 020451094) En voor de dames toch maar een ski broek en jas. Ik ben om de haverklap droge broeken aan het aantrekken. Was het zat. Heb een wat ruimere maat genomen zodat ze er een poos mee vooruit kunnen. Voor Eva: Scapino.nl - KINDER SKIBROEK (Artikel 208540094) en Scapino.nl - KINDER SKI-JAS (Artikel 208460094) Voor Isa: Scapino.nl - KINDER SKI-JAS (Artikel 208441494) en Scapino.nl - KINDER SKIBROEK (Artikel 208540194) Nu kunnen ze echt rollenbollen door de sneeuw. Kwebbel
Jasmijn is weer wakker.. maar wel met een lekkere huilbui. Dus ze zit nu naast me op de bank, lekker met een dekentje televisie (tisie) te kijken. Ze heeft naast haar verkouden bui ook echt last van haar tandje, zit er ook telkens met haar tong en vingertje bij. Dus we doen het vanmiddag rustig aan!
Gave boots Ingrid. Wayne heeft nu ook lekker warme voetjes. Kwebbel, ff sneeuw inkopen gedaan? Steeds een natte broek is ook irritant. Zoals het er naar uit ziet blijft die sneeuw nog wel ff liggen ook.
Nou, ik wou net een berichtje plaatsen Simone, zag hem voorbij komen. Dacht dat ik in de gauwigheid inderdaad Luna herkende en zag de plaatsnaam. Grappig!
Hier Jasmijn weer wat opgeknapt, zie de twee hoektandjes nu ook beide doorkomen dus daar ligt het echt aan. We zijn zelfs (warm ingepakt) nog even op de nieuwe slee weggeweest, ze vond het erg leuk (hoe harder hoe beter haha).