April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Voor alle zieken: beterschap en een dikke knuffel.
    En voor iedereen: een heel gelukkig 2010 gewenst!!!
    Hier druk geweest, eigenlijk nog steeds (moet zo weer werken) maar wilde even de beste wensen overbrengen.

3D-echo was erg leuk; deze kleine is al behoorlijk lang (46 cm zo ongeveer) en 1700 gram. Vooral de benen zijn bovengemiddeld - een beetje het omgekeerde van Deane dus met z'n korte pootjes! En de echoscopist kon zien dat deze al behoorlijk lang haar heeft. Verder een lieve, rechte neus gezien (Deane: wipneus) en bolle wangetjes en een hoop gefrons. Ben erg benieuwd; nog 9 weekjes maar en dan mag hij/zij komen!!

boni, hoe is 't bij jou met de buik?

2. beterschap voor alle zieke kindjes!

3. hier lekker nog n paar daagjes vrij, moest eigenlijk vandaag werken maar omdat ik nog zo'n last had van mn rug heb ik vrij genomen.
    Kan ik t lekker n beetje rustig aan doen.

Vandaag weer lekker in t gewone ritme...zal voor Luna wel weer beter zijn,die was wel wat van slag door al die dagen.

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen ach Roel ook al zo hoesten. Heeft het nachtje slapen hem goed gedaan?

Ryan had vanochtend gelukkig alleen nog een beetje verhoging. Ik hoop dat we het ergste gehad hebben.

Bri super zeg dat de echo helemaal leuk was. En wat een lang moppie zeg.

5. Goedemorgen,

Iedereeen de beste wensen voor 2010!!!

Alle zieken van harte beterschap.

Hier een lekkere oud en nieuw gehad. Eigenlijk heel rustig. Wij zijn gewoon thuis gebleven. Wayne heeft niets meegekregen van het vuurwerk, hij heeft van 19u tot 8.30u geslapen.
    Ingman moest nieuwjaarsdag helaas werken, dus wij lagen er zelf ook optijd in. Ja wel na 12u hoor. We zijn om 1u naar bed gegaan. Toen was het hier in de straat alweer zo goed als stil..

En er ligt hier ook alweer een flink pak sneeuw circa 20 centimeter. Aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar aan de andere kant hoeft het voor mij niet. Maarja.. Ik heb er niks over te zeggen.

Gister en eergister weer vrij veel last gehad van de ontsteking in mijn kaak. Had gisteravond ook weer echt een hele dikke bult op mijn bovenkaak. Nu is die weer wat geslonken, maar zit er nog wel. Maar goed. Nog even volhouden. Vrijdag kan ik naar de kaakchirurg, dan wordt ik er hopelijk vanaf geholpen..

Fijne dag allemaal.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mogguh meiden.

Beterschap voor alle zieke kindjes.

Bri fijn dat de echo leuk was!
    En wat een lang eind al zeg!Je moet nog 9 weken!

Hier ligt een klein laagje sneeuw ingrid, maar och van mij mag er nog wel wat bij.
    Ik word altijd zo gelukkig als het sneeuwt.

Ik ben helaas ook ziek.
    Kon van zaterdag op zondagnacht niet kiezen met welke kant ik boven de wc moest gaan hangen ;)
    Met ibuprofen en imodium op toch een paar visites afgegaan gister maar om 18:00 lag ik op bed...ook nog koorts erbij gekregen :(
    Gelukkig had Tygho het vanmorgen naast mij op bed wel naar zn zin met de televisie, konden we nog ff blijven liggen :)

7. beterschap ook voor jou mams!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemiddag!
    Hier een lekker weekend achter de rug. Vanmorgen nog even naar het nieuwjaarsontbijt van mijn werk geweest en nu lekker thuis. Hoef verder vandaag niets meer..

Bri, alles gaat goed met de buik hier. Merk wel dat hij wat meer in de weg gaat zitten nu maar goed, dat mag ook met 35 weken. Doe het nu gewoon wat rustiger aan, dat kan gelukkig ook nu ik verlof heb. En gelukkig slaapt Jasmijn overdag nog minstens 2,5 uur, dat is wel lekker.
    En leuk, een mooie echo. Grappig dat het nu al zo'n ander kindje is als Deane. Wij zagen hier aan de ene kant wel bekende dingen maar toch zag hij/zij er ook wel anders uit. Ben erg benieuwd..

Simone, lekker dat je zo vrij kon nemen.

Ingrid, hoop dat de kaakchirurg je vrijdag iig kan helpen.

Cyn, beterschap! Hoop dat je vandaag nog even kunt gaan liggen als Tygho wil slapen.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En dan: sneeuwspam-tijd!

Jasmijn vind het mooi op de slee. We hebben lekker de voetenzak van de buggy erop gemaakt, is het net wat warmer.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Papa moest er natuurlijk ook even op, ze probeerde echt te trekken maar wou nog niet lukken hahaha.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En als laatste: zo ziet het er hier nu uit, er ligt een flink pak. Zag op de buienradar (sneeuwradar) dat er toch ook nog iets aankomt vandaag, ben benieuwd.

13. leuke spam boni!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leuke foto's Boni!!!

Harmen gaat zodalijk ook kijken naar een rugsteun voor de slee.
    Hoe hebben jullie de voetenzak erop gemaakt?

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Omdat Jasmijn toch wel blijft zitten, zit die er los op en zit ze er gewoon in. Maar heb ook al van mensen gehoord die het met een sjaal of tuigje door de gaten hebben vastgemaakt (er zitten toch gaten in voor het tuigje van de kinderwagen).

16. Leuke sneeuwspam Boni..
    Mooi hoor die witte wereld.

Ik vind sneeuw op zich wel leuk, maar die gladheid die daarbij komt vind ik minder. Zo'n besneeuwd landschap is natuurlijk wel erg leuk.

Zo, net even heel flauw geweest. Ik was boven wat was aan het opvouwen en wegruimen, toen ik wat kinderstemmen hoorde zeggen, ja hiertegen, en zo hard mogelijk.. En vervolgens allemaal doffe klappen.. Dus ik maar ff uit het raam kijken.. Bleek dat ze een geparkeerde auto van een van onze buren aan het bekogelen waren met sneeuwballen.
    Een andere buurvrouw zei er wat van, en toen hielden de jongens wel op, maar ik ben toch maar even naar de eigenaars van de auto gelopen. Mocht er schade zijn, dan weten ze bij wie ze zijn moeten. Ik bedoel maar, er hoeft maar 1 klein steentje in de sneeuwbal mee te gaan, en je hebt een deuk of een barst in je raam.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mams jij ook al ziek, balen zeg. Beterschap.

Leuke spam boni.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, gelijk heb je hoor!
    Harmen is hier al een paar x naar buiten gegaan om wat jongens recht te zetten.
    En ook uit de auto gestapt, er werd een sneeuwbal op de voorruit gegooid.
    En dan kunnen ze niks meer dan met een rood hoofd zeggen: Sorry meneer!

Boni, dat kan idd ook, met een sjaal.
    Bedankt voor de tip.
    Harmen is nu naar de winkel :)
    Strakjes maar goed warm aankleden en lekker naar buiten hier voor het huis sleeen.

Hier kwam Tygho trouwens net aanzetten met onze gouden tafelloper, mooi om zn nek gedrappeerd! hahahahahahaha
    Als een volleerd model!:p

Ook kan hij weer nieuwe gebaren.
    Hij kan met zn duim en wijsvinger: centjes verdienen.
    En nu kan hij ook: ssssssssssssssssst met zn vinger voor zn mond
    en ook een handkus!
    Echt geweldig.
    Hij zegt sochtends als we hem uit bed halen: Atleje! Aankleden dus:p

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bedankt voor de beterschapswensen meiden.
    Voelde me vrij redelijk weer, maar stond net boven het fornuis en dat ging niet al te best.
    Denk dat ik dalijk maar gewoon wat crackers eet als de mannen aan de boerenkool zitten.

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Beterschap voor alle ziek, zwak en misselijke mensen.

Boni....heerlijke winterspam weer.

Bri...heb je nog spam van de 3D-echo?

Hier een zeer gezellig oud en nieuw gehad met de buurt. Alle dire de kids hebben heerlijk doorgeslapen.
    Afgelopen weekend weer aan het werk geweest.

Ben momenteel wat minder aanwezig omdat ik druk met e-learning ben. Pfff....echt niet normaal welke antwoorden ze willen weten. Lang leve google :D

Kwebbel

Deel Deze Pagina