Ik zal vanavond even proberen wat te spammen van de 3D. Ben net klaar met werken, en ga zo Deane even ophalen. Ben benieuwd hoe hij z'n eerste dag op het kdv weer vond. Hij had er in elk geval zin in. mams: hmmmm lekker boerenkool! heb ik ook in huis (sorry, snap wel dat jij liever crackers eet). leuk hoe tygho gebarentaal leert... boni: wat een leuke sneeuwspam! heerlijk wijffie die Jasmijn. Deane heeft het nog dagelijks over het vuurwerk:fuuwehk... hooooog! en lampje boem! (oma dacht dat vuurwerk een te moeilijk woord zou zijn en heeft hem lampje boem geleerd; hij herhaalt dat natuurlijk volop, kleine papegaai). Maar als je over vuurwerk begint terwijl hij heel erg moe is, raakt hij een beetje over z'n toeren. neeneenee, niet! fuuwehk affelope! Hij wordt ineens zo groot; zo heeft hij in de kerstvakantie besloten dat hij niet meer in een slaapzak wil slapen. Hij gaat nu dus in pyjama onder de deken, en dat gaat supergoed. Komt mooi uit, omdat we hem over een paar maandjes willen laten overstappen naar een groter bed waar hij zelf uit kan (zodat het ledikantje vrijkomt voor de baby als die uit de wieg is gegroeid). En hij wil bijna iedere dag even op de wc zitten. Dan zegt hij: Poepen! Cee! en loopt naar de wc toe. Echt luier uit en op de wc-verkleiner. En dan doen alsof hij moet poepen he, moeilijke gezichten trekken en hngngng doen... Tot nu toe gebeurt er dan nog niets, maar ik vind het wel geestig dat hij er nu zo graag op wil zitten.
hahahahah Bri ik zie het al helemaal voor me! Hier zijn we denk ik nog lang niet toe aan potje/wc. Steeds als ik hem erop zet begint hij te krijssen alsof het doodeng is. Kwebbel, succes met de studie.
Ja Cyn is idd fout gegaan met de dosering. Hij hoorde sindskort 125 mg morfine te krijgen maar heeft toen opeens 150 gekregen. Echt te erg dit soort fouten. Gelukkig gaat het nu naar omstandigheden weer goed met hem en is hij zaterdag weer thuis gekomen. Simone nog gefeliciteerd met Esmee! Corina lastig idd als je gewoon bijna niks kan. Dat is ook om gek van te worden. En die bloedneuzen klinken ook niet fijn . Hoelang staat er voor het revalideren? Isra beterschap voor Ryan. Ah en Roel ook al ziekjes . Jeetje Bri dat is idd een langerd :O. Ben was met zijn geboorte 47 cm haha. Cyn jij ook beterschap! Leuke spam Boni! Nou Bri Deane is ook lekker bezig met zijn ontwikkeling zeg! Heerlijk he steeds weer die nieuwe dingen. Gister heb ik een oud boxkleed van Ben die niet meer mooi was omgetoverd in een echt meisjesboxkleed voor Roos:
Goedeavond! Zit weer eens lekker op de bank met de laptop. Had vanmiddag voor mijn doen veel last van mijn bekken dus doe het nu maar rustig aan. Ingrid, groot gelijk dat je even naar de eigenaar van de auto bent geweest. Hier is boniman ook al een paar keer gestopt met de auto om een paar jongens aan te spreken die sneeuwballen naar auto's aan het gooien waren. Er zal idd maar een steentje inzitten of zo. Mams, wel even wat sneeuwspam maken hè! En leuk al die nieuwe gebaren. Hier ook nu sssst met de vinger. Ook gaat het hard met nieuwe woordjes! Ze kan nu ook pop, op, sneeuw zeggen. Wel praat ze nog voornamelijk in woordjes en nog niet in zinnen. Een paar dagen geleden zat ze wel de hele tijd hihihi hahaha te zeggen. Duurde even voordat het kwartje bij mama viel dat ze het liedje "zag twee beren" bedoelde. Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt! Kwebbel, succes met je e-learning! En leve google idd. Bri, grappig dat hij al zo met het poepen bezig is haha. Vooral het geluid erbij, zie het helemaal voor me. Jasmijn laten we af en toe gewoon zelf op het potje zitten met kleren nog aan, gewoon om er even aan te wennen. Maar verder is ze er nog niet mee bezig. Ladi, gelukkig is je schoonvader weer thuis! En mooi boxkleed. Lijkt wel of Sab je heeft aangestoken , die heeft ook altijd van dat soort stofjes. Zie trouwens ook een erg mooi meisje op het boxkleed .
Mooie sneeuwspam Boni. Ingrid, fijn dat je nu eindelijk bijna naar de kaakchirurg kan. Heeft lang genoeg geduurd. Bri, super leuk hè die pretecho. Word dus een heel ander kindje als Deane. Nog ff meid Jochem zit hier ook weleens op de wc, maar dat vind ie nog maar eng. Op het potje gaat het beter. Die pakt hij dan ook regelmatig zelf. Maar meestal zonder resultaat. Mams, beterschap Isabelle, beterschap met Ryan Jochem is ook erg hoesterig en verkouden. Sinds Sinterklaas zijn we aan het kwakkelen, was het vandaag beu. Zijn naar de huisarts geweest, was niet onze eigen arts. Blijkt dat hij tegen een longontsteking aanzit Arme vent Kwebbel succes! LaDi, voor het herstel staat een half jaar. Dus duurt best wel even. Hier hebben ze ook al een hele stomme fout gemaakt. Ze hadden een medicijn eraf gehaald wat helemaal niet mocht. Hij voelde zich zo slecht met de kerst. Gelukkig zijn ze er zelf achter komen, maar moet niet kunnen zulke fouten. Fijn dat het nu weer beter gaat met je vader en hij lekker thuis is. Hihi... jij ook al zo creabea. Heeft Sab je aangestoken?
Sab me aangestoken? Hoe komen jullie erbij??? Sab heeft me zowat gedwongen hihi. Inmiddels weer telefoon gehad en mijn schoonvader gaat (voorlopig) naar een hospis (schrijf je dat zo). Hij wordt toch vaak bang wakker en dan is hij alleen en dat vindt hij toch maar niks. Jeetje Boni bij jou gaat het echt hoort zeg, nog minder dan 2 weken en het mag al komen! Denk dat jullie een meisje weer krijgen . Ah Corina die Jochem en dan ook nog die lip . Heeft ie veel last nog van zijn lip? Tjonge ook al van die fouten bij jouw schoonvader . Half jaar is inderdaad wel pittig zeg!
goedemorgen allemaal ik kom even een heel gelukkig nieuwjaar wensen!!ik lees af en toe mee maar ik kom er echt niet toe om mee te schrijven... ik schrijf af en toe nog mee bij net bevallen en weer zwanger dames(wat niet zo is hoor!!) maar daar is het heel kalm,dus goed bij te houden haha
gaat wel jurre windpokken bjarne luchtweginfectie... het blijft altijd iets... morgen eerste keer naar osteopaat ik spam vandaag nog wel eens,eert flesje geven,alarm
Tearke jij ook de beste wensen hè. Gaat het nu al wat beter met Bjarne? Osteopaat heeft hier heel veel geholpen, hopelijk bij jullie ook
Ben ik weer. Had gisteravond héél verhaal getikt, vliegt m'n internetaansluiting eruit dus weg alles.... tearke, jij ook de beste wensen! het zit niet helemaal mee met de gezondheid van je kerels he? over het potje-zitten: eerst schreeuwde Deane ook moord en brand als je hem op de wc zette (we zijn er dus na 2 pogingen ook meteen mee opgehouden, hij hoefde van mij echt nog niet), maar ineens wilde hij het echt. toch wel heel fijn dat hij nu al zo duidelijk is in wat hij wil en niet wil, je hoeft niet meer zo te raden. LaDi, het valt niet mee met je schoonvader he.... Ik heb wel goede verhalen gehoord over hospices, qua zorg en begeleiding, maar het blijft toch wel heel verdrietig. Sterkte! En inderdaad een prachtmeid daar op dat kleedje. Stiekem toch wel leuk, zo'n koningskoppel... kun je echt helemaal los in zowel stoer als lief. Al geloof ik niet dat ik ooit voor zó roze zou kiezen hahaha. ik zal zo even wat 3d spam erop zetten. de echoscopist zei al dat ik niet moest schrikken van de lengte; met 30 weken zitten ze al bijna aan hun geboortelengte, dan moeten ze alleen nog verdubbelen in gewicht. ik neem tenminste niet aan dat ik straks een of andere sliert ga baren, ik hou erg van bolle babietjes...
Bekijk bijlage 41342 mondje open en ja, wat je daar bij de nek ziet is de navelstreng. maar die schijnt niet echt om het nekje heen te zitten, maar alleen achterlangs te lopen. volgens de echoscopist niets om me zorgen over te maken.