corina, ik lees ook net dat jochem tegen een longontsteking aanzit. arme jongen! hij is wel een flinkerd dan, dat je alleen maar merkt dat hij verkouden is... knuffel voor je bikkeltje, en veel beterschap.
Bri wat een mooie spam! Ik denk dat het weer een jongetje word! LaDi Ook mooie spam! Wat zijn jullie toch creatief allemaal! Wow! Tearke, leuk je weer te lezen. Jammer dat jullie steeds zo aan het kwakkelen zijn Beterschap en het beste voor 2010. Hier gaat het nog niet beter Kan nu elke 10min wel naar de wc rennen. En het doet zo'n pijn inmiddels... Hopelijk is dit dan de laatste fase en gaat het morgen beter. Overigens heeft Tygho gister mijn telefoon gesloopt. En na 1x 80 euro voor bliksemschade en 1x 88 euro voor waterschade laat ik em niet nog een keer repareren. Vanavond krijg ik een Samsung corby binnen. En die komt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog op de kast te liggen!
dank je mams! en grappig dat je er zo'n gevoel bij hebt, wat het wordt. We kunnen een pooltje beginnen.... eerst boni-beeb (die weet het ook nog niet, toch) en dan bri-beeb. beterschap, lijkt me niks dat je je zo ziek voelt. pas je op dat je niet uitdroogt? misschien maar even een zakje ORS van Tygho lenen... (zit vast in je kinder-apotheek) en balen van je telefoon. Deane heeft alleen een keer een toets van de laptop gesloopt (kon niet gemaakt worden, dus moest heel nieuw toetsenbord geplaatst worden), telefoons zijn nog heel... molbeertjes!
Ja idd kleine slopers. Heb de telefoon nu al binnen. De bezorger was in de buurt en dacht joh ik kijk ff of ze dr is hahahaha. Dus ben nu lekker mn kekke oranje samsung corby aan het uitpluizen! Wel wennen zo'n touchscreen. Ik heb ong een uur geleden maar weer een lading diarreeremmers genomen...en het lijkt te werken! Nu maar een boullionnetje met een broodje proberen
nee met bjarne is het nog altijd niet top...hij heeft nu een luchtweginfectie...of had ik dat al gezegd haha hij had dit weekend 39.8 koorts....altijd in het weekend, je zal nooit anders zien... morgen dus idd osteopaat.ben benieuwd al heel veel positieve verhalen gehoord..helpt het niet dan helpt het niet maar ik zit aan het einde van mijn latijn.ik weet echt niet meer wat ik nog maar kan doen dan jurre heeft nu ineens heel veel jeuk van de windpokken,heeft er ook heel veel.hij krijgt druppeltjes tegen de jeuk die hij moet innemen. oooooooh wat lief die echos!!!word ook een knap dingetje haha mams,lekker he die buikgriep.ik had het de tweede januari zitten.lekker begin van het jaar he.veel beterschap hier gaat jurre ook op het potje.pipi lukt soms,als hij voelt dat hij kaka moet doen roept hij moord en brand om er af te kunnen...haha gek ding ik spam even mijn varkentjes
en mijn wrattenzwijntje haha dat was gisteren (op het potje trouwens) ondertussen zijn er al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel blaasjes bij
Jeetje Tearke, das heftig zo bij jurre om te zien! Mams: veel plezier met je nieuwe telefoon, ik heb ook touchscreen maar vind het maar niks hoor. Bri: mooie echo's zeg! ik ga voor n meisje!
jeee tearke, jurre heeft het echt goed te pakken zeg. heeft hij er veel last van of trekt hij zich er niet veel van aan? zal zo ff een poollijstje maken... krijg er helemaal zin in!
Pool bij de aprilmama's 2008 Jasmijn krijgt een... zusje (Bri) Deane krijgt een... broertje (mams136) zusje (Simone79) Misschien moeten er nog datums bij??
Meiden allemaal een heel gelukkig en gezond 2010 gewenst!!! Heb even heel vluchtig bijgelezen. Ladi en Corina jeetje wat heftig met jullie schoonvaders. Beide veel sterkte gewenst. Ach Tearke die Jurre toch ziet er naar uit zeg. Dikke knuf voor jullie mannetje. Verder mooie spam. Ladi, wat crea dat boxkleed!! Erg mooi en knap ook! Wat een mooi meisje die Roos echt al een grote dame . Beterschap voor alle zieke kindjes en een dikke knuffel. Missc, hoe voel jij je al een beetje aan het opknappen?? Uhhmm verder................ Mijjn geheugen is echt een vergiet mijn excuses daarvoor. Jeetje Boni, niet normaal zeg hoe snel het allemaal gaat. Nog even en het broertje van Jasmijn is er . Bri leuk een zwembadlijstje (Pool), maar is deze Poule lijst niet met ou . Mooie echo foto's trouwens. Grappig dat dit zo'n ander kindje is. Wij zagen bij de echo van Nils echt duidelijk overeenkomsten met Mats (al worden die nu steeds minder). Hier verder alles onder controle . Nils zit helaas wel aan een AB kuur i.v.m. hoesten en slijm maar dit gaat verder prima. Mats vindt het nog steeds erg leuk om grote broer te zijn. Als hij benenden komt gaat hij eerst op zoek naar Ni-ni (Nils ). Hier de jaarwisseling prima doorgekomen. We zijn met vrienden naar Drente geweest en hebben daar in een bungalowpark gezeten. Niet te geloven wat een pak sneeuw daar gevallen is, echt heel erg mooi een groot verschil met hier de achterhoek.
Bri wat schattig zeg Deane die zo onder de indruk was over het vuurwerk. Mooi boxkleed heb je gemaakt Ladi. Hier kletst Ryan al zo ontzettend veel. Al hele zinnen zegt hij. Hij weet zich al heel goed te bewoorden en ik begrijp hem ook echt. Corina ach wat zielig zeg dat Jochem tegen een longontsteking aanzit. Hoe gaat het met zijn lip? Beterschap voor je kleine mannetje. Met Ryan gaat het gelukkig beter. Vandaag de hele dag koortsvrij. Nog wel snot verkouden, dus ben nog flink aan het sprayen en aan het smeren met Luuf. Bri wat een benen heeft de baby zeg. Aan die lange benen te zien denk ik een meisje, maar het hoofdje denk ik een jongen. Miss beterschap voor je meid. Hoop ook voor je dat dit de laatste fase is. Booky wat leuk dat je ook weer eens langs komt. Ach en wat schatje dat Mats zijn kleine broertje Ni-Ni noemt. En bij jou het kleine mannetje ook al ziek. Beterschap voor hem!
ik ga voor een jongen!! en hier bij ons schrijven en zeggen we gewoon pol...haha gekke belgen zeker??doet er eignelijk niet toe ook he haha jurre heeft ontzettend veel jeuk maar is nu beter met de fenistil druppeltjes
Tearke jij ook de beste wensen. Wat vervelend zeg 2 van die zieke mannetjes . Ik zat met Roos al bij de chiropractor toen ze 5 dagen oud was. Ik heb haar er in 2x persen uitgeduwd en dat is vrij heftig geweest natuurlijk. Hij voelde wat in haar nek, onderrug en bij dr heup, na een aantal behandeling werd het wel beter gelukkig. In het begin huilde ze uren en uren ontroostbaar was ze, daarna werd dat wel wat minder gelukkig. Hopelijk heeft het bij Bjarne ook succes. Haha Bri ja het is wel heel roze hier. Maar zelf als meisje had ik ook echt alles roze, heerlijk . Mooie echo!! Ik denk weer een jongetje bij jou en bij Boni weer een meisje. Cyn gaat het al wat beter? Booky! Wat leuk om jouw weer ff te lezen! En je geheugen mag nog een paar maandjes een vergiet zijn he , heerlijk nog ff dat excuus te hebben he . Ah gos wat een lieve broer is Mats. Ik vind dat zo schattig he als ze de naam van broertje of zusje zeggen! Ben zegt Rrrrrroooooh haha en als je vraagt wat doet Roos geeft ie een heel hoog gilletje haha. Als ik zo al die zieke kindjes lees heeft Ben het tot nu toe wel heel makkelijk gehad zeg. Die is echt nog maar 1 keer ziek geweest vorige winter en dat was een flinke verkoudheid met een beetje verhoging. Lijkt me echt rot om je kindje zo ziek te zien .
Goeiemorgen meiden. LaDi, Ik kan de wc eindelijk met rust laten Nog wel flink aan het hoesten en heeeeel veel snot! Maargoed daar is mee te leven. Booky, fijn je weer te le lezen. Super dat je mannetjes het goed doen(op de ABkuur na natuurlijk)!Wat is Mats een stoere grote broer zeg Boni, ik denk dat Jasmijn een broertje krijgt! Bri, het is idd Poule of Pol Pool is een zwembad en een biljartspel