April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik denk ook bij Boni een meisje!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen! Hier een uitgeruste Yvonne, Jasmijn was vanochtend wel vroeg wakker en heeft even bij ons in bed gelegen, maar toen boniman de hond had uitgelaten heeft hij haar opgehaald en heb ik nog lekker een uurtje geslapen. Moest daarna wel opschieten want ben met Jasmijn naar de kapper geweest (voor het eerst!). Ziet er nu weer netjes uit, het ging ook aardig goed alleen het in de nek knippen vond ze minder (het gevoel van die koude schaar zeg maar).

Ladi, Corina, hoe is het met jullie schoonvaders?
    Corina, beterschap voor Jochem!

Tearke, beste wensen terug! En zie je idd vaker bij de net bevallen en weer zwanger-club :D. Maar daar is het idd wat rustiger dan hier.
    Is Jurre al opgeknapt van de waterpokken? En gaat het met Bjarne ook wat beter?

Bri, mooie foto's van de echo!

Mams, balen van je telefoon. Ben benieuwd of dat zonzoo werkt (las het op je hyves). Hier ook nog een batterij aan oude telefoons liggen, dus kan altijd eens kijken dan.

Ooh leuk een poollijstje! Zal hem iig voor jou invullen Bri!

Simone, ben 7 februari uitgerekend en Jasmijn is met 41w6d geboren.

Booky! Leuk dat je er ook even bent. Wat leuk dat Mats er zo druk mee is, ben benieuwd hoe dat hier straks gaat.

Isra, fijn dat Ryan weer is opgeknapt. En hoe gaat het met studio Klik?

Marleen, hoe bevalt je nieuwe camera? Is dat meer een professionele?

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pool bij de aprilmama's 2008

Jasmijn krijgt een...
    zusje (Bri)
    broertje (Booky)
    broertje (Tearke)
    zusje (Ladi)
    broertje (mams136)
    zusje (Simone)

Deane krijgt een...
    broertje (mams136)
    zusje (Simone79)
    benen: meisje, hoofdje: jongen (Isra) :D
    broertje (Tearke)
    broertje (Ladi)
    zusje (boni001) op 7 maart 2010

Ik hou het even bij pool, zie de Vandale:
    pool [poe:l] de; m -s 1 spel waarbij om een pot (2) wordt gespeeld: voetbalpool 2 de inzet 3 depot van auto’s, schepen, arbeidskrachten enz.: arbeidspool, banenpool 4 op snooker lijkend biljartspel

4. ik denk dat je dan beval op 12 febr Boni!

5. Goedemiddag allemaal.

Wel teruggelezen, zal eens kijken wat ik onthouden heb,

@ Ladi, leuk boxkleed zo!! Mooi meisje ook wat erop ligt..
    @ Bri, mooie echofoto's.
    @ Tearke, jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    @ Mams, balen van je telefoon. Wel leuk dat je nu een nieuw speledingetje hebt.. Lees dat je de wc ook al wat meer rust kunt geven. Fijn.

Ik zal een pool voorbij komen.. Ik denk:
    @ Bri krijgt een meisje.
    @ Boni, krijgt ook een meisje..

Maar dat is puur wat mijn gevoel zegt..

Nou gister telefonisch een sollicitatie gesprek gehad, maar ben niet aangenomen, omdat ik een kindje heb. Ze zijn bang voor de momenten dat Wayne ziek zal zijn, en niet naar het KDV kan, en dat ik dan niet kan komen werken..
    Belachelijk toch. Heb de vacature via het UWV gekregen, maar heb hier wel mooi melding van gemaakt..

Vanmorgen even wezen kijken op het KDV waar Wayne sowieso terecht kan als ik weer ga werken.
    Bij haar, zijn wij toen ook geweest toen ik nog zwanger was, en toen was ze gewoon gastouder. Inmiddels heeft ze een kleinschalig KDV hier in de buurt. Is echt mooi geworden. En Wayne heeft zich daar vanmorgen prima vermaakt. Kroop de ballenbak in, en ging daar met een ander kindje zitten spelen. En maar lachen dat ie deed.. Echt zo leuk.
    Wel afgesproken dat ik Wayne binnenkort daar wel een dagje laat wennen, voordat ik echt moet gaan werken. Maar hij zal zich daar prima vermaken, en naar zijn zin hebben. Daar ben ik niet bang voor.

Ik lees trouwens dingen over potjes en wc's. Wayne heeft nu 1 keer een plasje gedaan op de wc bij mijn ouders, en 2 keer een miniplasje op het potje hier.. Hij is zo geïnteresseerd in de WC, dat we hem nu af en toe op het potje zetten. Heb ook van die up en go luierbroekjes gekocht, dat werkt wat makkelijker dan een gewone luiren, om ff snel aan en uit te doen als hij op het potje gaat..

Nou ja. Verder hier geen bijzonderheden..

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Cyn, fijn dat het weer beter met je gaat.

Tearke, arme Jurre zoveel last van de waterpokken.
    Vind ze wel super op elkaar lijken, zijn echte broers.
    Laat je het even weten hoe het vandaag geweest is bij de osteopaat.

Boni, hier gaat het redelijk met mijn schoonvader.
    Alleen een conditie van niets. Paar honderd meter lopen is haast al teveel. Onbegrijpelijk eigenlijk dat het er zo inhakt die operatie.

Isabel, met Jochem gaat het wel wat beter. Alleen nog steeds akelig hoesten. Maar de kuur werkt meestal pas na 2 dagen.
    Z'n lip is goed genezen. Morgen de hechting eruit laten halen.
    Zal ook nog wel even flink krijsen worden.
    Gezellig hè zo'n kletskous. Hier ook! Vind het ook super dat je elkaar nu echt begrijpt.

Volgende week moeten we weer op controle voor Jochem z'n rug. Vantevoren ook weer een rontgenfoto laten maken.
    Ben best wel benieuwd, want Jochem valt echt zo vaak languit op z'n gezicht.

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Boni wij willen geknipte haren spam!
    Het gaat echt super met Studio Klik. Vandaag weer een opdracht gehad een baby van 14 weken met ouder broertje van 22 maanden, echt zo schattig!
    Doe jij nog eigenlijk wat met de fotografie? Ik moet zeggen ik kom bijna nooit meer op zoom, dus weet ook eigenlijk niet of je nog foto's plaatst!
    En ik verwacht dat Jasmijn een zusje krijgt!

Fijn Corina dat Jochem zijn lip goed is genezen, hopelijk houdt hij er geen litteken aan over. Hopelijk slaat de AB ook snel aan dat het hoesten ook snel over gaat.
    Ja gezellig he zo'n kletskous, ik vind het ook zo gezellig.

8. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hallo april mama's,

Ik breek even in met een vraagje. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Ik ben zelf ook een april 2008 mama van een prematuur kindje. Mijn vraag: Praten jullie kindjes al veel met echt verstaanbare woorden? Wij zijn nog niet veel verder dan onverstaanbaar gebrabbel en papa en mama. Ik vroeg me af of dat normaal is op deze leeftijd of dat dat toch komt omdat mijn zoontje prematuur was.

Alvast bedankt voor het lezen.

Groetjes, Josie

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi Josie,

Als je het gezellig vind mag je gezellig mee komen kletsen bij ons hoor. Toch leuk om te weten wat de leeftijdsgenootjes van je zoontje allemaal doen. En ik snap best doordat hij een prematuur babytje is, je toch wel vaker wilt weten of hij met bepaalde dingen opdezelfde lijn als onze kindjes ligt.

Maar om een antwoord op je vraag te geven. Ik heb echt een mannetje wat de hele dag door lekker aan het kletsen is. Hij praat al hele complete zinnen. Maar ik hoor wel van veel mensen dat ze hem erg vlot vinden.

10. @ josie, mijn zoontje begint nu pas echt een beetje te praten. Maar we moeten wel goed luisteren om te verstaan wat hij zegt.
    je hebt er natuurlijk uizonderingen bij, die gewoon vlot zijn met praten.

11. Bri

Bri Niet meer actief

@josie: wij hebben een echte kletskous-met-talenknobbel, hij praat véél, behoorlijk verstaanbaar en ook zinnetjes. maar op het kdv vinden ze hem heel erg snel hiermee, dus hij is niet echt een goede maat.
    er zijn hier ook kindjes die het nog zo'n beetje bij papa en mama houden, en dat is ook prima.
    wanneer had je zoontje eigenlijk geboren moeten worden?

ga zo ff aan de gang met de aanvullingen op de pool (ja boni, het is wel de bedoeling dat ze geld gaan inzetten he, met die betekenis... dacht al dat ik raar was met m'n spelling, maar fijn dat je het hebt opgezocht)....

12. Bri

Bri Niet meer actief

Pool bij de aprilmama's 2008

Jasmijn krijgt een...
    zusje (Bri) op 8 februari 2010
    broertje (Booky)
    broertje (Tearke)
    zusje (Ladi)
    broertje (mams136)
    zusje (Simone) op 12 februari 2010
    zusje (Ingrid77)

Deane krijgt een...
    broertje (mams136)
    zusje (Simone79)
    benen: meisje, hoofdje: jongen (Isra) :D
    broertje (Tearke)
    broertje (Ladi)
    zusje (boni001) op 7 maart 2010
    zusje (Ingrid77)

boni is uitgerekend op 7 februari, jasmijn was met 41+6 geboren
    bri is uitgerekend op 8 maart, deane was met 40+6 geboren (denkt zelf: meisje op 3 maart)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Josie hier beginnen we net aan de duidelijke woorden.
    En verder is het ook voornamelijk nog gebrabbel

14. Gister lag Wayne op de commode, wees naar zijn kabouter plop poster, en zei, bout pop...
    Duidelijk toch?

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd vrij duidelijk.

tygho kan nu ook Bouwe zeggen: Bob de Bouwer dus ;)
    En keilen zei die net : Kleien....

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier ook een behoorlijk duidelijke prater.

Mams, hier is het ook bouwer. :)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Veel bij te lezen! Ik weet t allemaal niet zo goed meer wat ik gelezen heb...

Ik zag mooie echo foto's van Bri! Bijzonder om zo te zien..

Cynthia, nieuwe telefoon. Altijd leuk!

Ik denk dat Bri een jongen krijgt en Boni een meisje.

Sneu dat Jurre ziek is en Bjarne ook. Wat lijken ze op elkaar!

Roel is nog steeds ziek. Ik ga morgen maar met hem naar de huisarts. Hij hoest soms zo erg dat hij moet overgeven. Hij wil sowieso bijna niet eten en als hij het er dan nog uitspuugt omdat hij zo hoest, dan komt t niet goed.. Hij heeft ook nauwelijks wat gedronken. Ik heb hem wel fruit gegeven en dat wil hij wel eten en daar zit ook wel wat vocht in. Hij blijft ook koorts houden ondanks de paracetamol. Net weer 39,2.

Verder ben ik vandaag naar de Kamer van Koophandel geweest (veel hebben het denk ik al gelezen op de Hyves). Ik heb dus vanaf nu ook mijn eigen bedrijfje (www.marleenmarcusfotografie). Erg leuk! Straks nog even een nieuw visitekaartje ontwerpen.

@Boni: Ik heb inderdaad een nieuwe camera. Dit is een professionele. Het is een Nikon D300s. Ideaal! Een wereld van verschil met die andere camera.

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hier is Bob de bouwer gewoon BOB!

Ah wat sneu Marleen dat Roel het ook zo flink te pakken heeft. Idd maar even met hem naar de HA even laten checken.
    En super zeg je eigen bedrijfje! We gaan knallen! :D

19. Josie: hier is het ook nog niet allemaal super duidelijke taal hoor...
    maar op het cb zeiden ze vorige keer dat ze vond dat luna nog te weinig zei, moest meer met dr oefenen volgens haar.
    ze zei ook dat een 2e kindje vaker(niet altijd) later is met praten als een 1e. Dus dat kan hier wel kloppen.
    Luna zegt wel dingen die wij wel begrijpen maar of anderen het er ook uit kunnen halen weet ik niet.

@Bri: ik denk dat je beval op 4 maart!

@MArleen: gefeliciteerd!

20. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    :( jurre is deze morgen hard op zijn mondje gevallen en is een groot stuk kwijt van zijn tand,de voorste natuurlijk,bovenaan...vind het echt wel jammer.gebeld nd tandarts,ze doen niks aan melktandjes zei ze....hij ziet er echt wel uit hoor zo.vind het geen zicht.als ik eens geluk heb en hij laat het toe zal ik het spammen :(

bjarne naar de osteopaat geweest.alles zit voornamelijk in zijn linkerhelft v zijn lichaam...maar omdat hij AB neemt kan ze de eerste week nog niet veel doen omdat hij zo meer goede slijmcellen ofzo in zijn darmen afbreekt.het komt allemaal voornamelijk vanuit zijn darmen ook...allemaal heel ingewikkeld.ze heeft alles wel zo god mogelijk los gemaakt en zijn organen iets meer ruimte gegeven...
    20januari terug.

ik ben zo lastig ivm jurre zijn tand.grrrr

Deel Deze Pagina