nog 1tje en dan is het wel bedtijd hier stonden ze saampjes naar buiten te kijken, daimy doet zelf altijd haar armpje om Jenna slaan, zo schattig! en ze showen meteen de zelfgemaakte rokjes en beenwarmers
Pool bij de aprilmama's 2008 Jasmijn krijgt een... zusje (Bri) op 8 februari 2010 broertje (Booky) broertje (Tearke) zusje (Ladi) broertje (mams136) zusje (Simone) op 12 februari 2010 zusje (Ingrid77) zusje (sab85) op 14 februari (een valentijnskindje) Deane krijgt een... broertje (mams136) zusje (Simone79) benen: meisje, hoofdje: jongen (Isra) broertje (Tearke) broertje (Ladi) zusje (boni001) op 7 maart 2010 zusje (Ingrid77) broertje (Booky) zusje (sab85) op 9 maart boni is uitgerekend op 7 februari, jasmijn was met 41+6 geboren bri is uitgerekend op 8 maart, deane was met 40+6 geboren (denkt zelf: meisje op 3 maart) vergeet ik nog bijna de pool in te vullen! ik dacht eerst dat Deane een broertje zou krijgen, en na de echo nog steeds een beetje, maar ik ga toch voor een meisje (lekker logisch he) En Jasmijn krijgt ook een zusje! wat wil je eigenlijk als je het geslacht en de datum goed hebt?
vergeet ik bijna te vertellen hoe gek mijn kleine schatje is op boekjes lezen! ik kan helemaal smelten als dat kleine hummeltje zo heel serieus een boekje zit te bladeren
@sab: ik zal eens nadenken over een passende prijs voor degene die datum+geslacht goed heeft! en wat een hilarische foto van Jenna met haar pushups. @nikita: arme Noa (en arme jullie allemaal) dat ze zo ziek is. Groot gelijk dat je haar liever thuis hebt dan in het zkh. Bij ons op het kdv ging er pas ook RS-virus rond, maar ik geloof niet dat het een groot risico voor ons met zich meebracht. Heb Deane wel extra in de gaten gehouden met verkoudheidjes en zo. Maar dan is Noa toch nog wel een klein ukkie, die is wat kwetsbaarder lijkt me. @tearke: arme Jurre, met z'n kapotte tandje. Heeft hij er nog last van, of valt dat mee? Ik begeef het onderhand onder de laatste loodjes. Moet eigenlijk nog 3 weken werken tot aan het verlof, maar ik trek het niet meer om 32 uur te werken. Vandaag dus ook ziekgemeld - ik was te moe, was te duizelig en had te veel pijn in m'n bekken om een normale dag te kunnen maken. Dus thuis een beetje gewerkt met de laptop en voor de rest gerust, gerust, gerust. Volgende week afspraken maken over overdracht en minder uren werken, want zo gaat het echt niet langer. sorry, voor alle andere berichtjes waar ik niet op reageer, heb het wel teruggelezen. wat was 't ook alweer? - mams met galblaasproblemen; beterschap! gaan ze nu ook iets doen (operatie?) of kan het vanzelf overgaan? - kwebbel met roodvonk-kindje: beterschap! - marleen met kvk-inschrijving: gefeliciteerd!
Sab, wat een leuke foto's weer! En wat gaat Jenna hard inderdaad, jeetje. Leuk om te zien hoe gek ze op boekjes is (hier ook een boekenmonster, al van jongs af aan). Bri, doe het lekker rustig aan. Als het niet gaat, dan gaat het niet toch! En zal ook eens denken over een prijsje voor de pool! Maar Sab, ik hoop zelf niet dat het 14 februari wordt, want dan is brusje gelijk met mama jarig
Sab gave spam. Bri, aangezien het als reactie op de buikgriep kwam doen ze niks. Het moet vanzelf weer over gaan. En eerlijk waar, ik voel me vandaag prima, de buikpijn is weg. Kan weer gewoon eten en drinken zonder misselijk te worden. Heb net ook weer rijles gehad.
Hoi meiden, Even vlug hoor.. Vanmiddag de ingreep gehad bij de kaakchirurg. Niet echt fijn. Van de ingreep zelf opzich heb ik weinig gevoeld, alleen tijdens het hechten had ik het idee dat de verdoving al wegzakte. Maar omdat er nog maar 2 hechtingen nodig waren toen ik het aangaf hebben we, de chirurg en ik, er voor gekozen om niet bij te verdoven. Achteraf een stomme keuze, want toen ik eenmaal klaar was, verging ik zowat van de pijn. De rit in de auto, die maar 10 minuten duurde, was een hel. Ieder hobbeltje en bobbeltje voelde ik. Thuis meteen een pijnstiller ingenomen, die ik had meegekregen. Maar het duurde nogal voordat die ging werken. Ik had het onwijs koud ook. En om half drie besloot ik dat ik toch liever naar bed wilde. Toen ik daar eenmaal warm werd, ging de pijnstiller ook werken. En heb ik zelfs nog even geslapen. Toen ik wakker werd, had ik bijna geen pijn meer. Dus ik heb gelukkig "normaal" kunnen eten. Welk kleine hapjes, en het duurde lang, maar het lukte.. Nu op dit moment is de pijn goed te doen. Tis niet heel erg. Meer een beetje zeurderig.. Maar goed, ik heb de ingreep gehad, dat is achter de rug, en nu kan het beter gaan worden. Sorry dames, ik heb niet teruggelezen. Probeer ik morgen weer te doen..
Sab: Haha das nog een heel verschil met Noa!! Nu is Noa natuurlijk in 'ontwikkelingsleeftijd' of 'sprongetjesleeftijd' nog maar ruim zes maanden maar ik zie haar ook volgende maand nog niet eens helemaal goed rechtop zitten... Laat staan kruipen... Maar het kan me dit keer niet traag genoeg gaan haha, gezien hier geen baby's meer bijkomen.... Bri: Ik kan me goed voorstellen dat je je ziekgemeld hebt! Wat niet gaat, gaat niet. Ingrid: Klinkt pijnlijk... Mams: Fijn dat je je beter voelt!
Och jeejte Nicky dat is even shit met jullie kleine meisje. Gelukkig gaat het weer de goede kant uit. Wat grappig heh dat ze zich zo anders ontwikkelen. Mams beterschap! Kwebbel, och jeetje die Isa die zou zich flink slecht gevoeld hebben. Beterschap!! Boni, wat een leuke foto;s van Jasmijn!! Bri, idd rustig aan doen hoor. Als het werken niet gaat dan gaat het niet. Jeetje niet normaal zeg hoe ver je alweer bent in de zwangerschap. Sab, geweldige foto's van die kleine boekenwurm en bodybuilder . En die kleine pretletter staat er ook weer leuk op . OOh Ingrid, klinkt als een lekkere ingreep. Maar goed vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!
Bri proberen rustig aan te doen hoor! Je moet tenslotte nog een aantal weekjes! Ik had ook zon dipje rond de 30 weken met mijn bekken enzo, later ging het gelukkig weer een stuk beter, hoop dat voor jou ook! toevallig dat je dan jarig bent Boni haha, ik was ook bang dat Jenna op mijn verjaardag zou komen (dan was ik 39 weken) maar ze bleef nog 2 weken zitten maar ik denk toch de 14e voor jou Daimy was ook altijd dol op boekjes , en nog steeds! wel grappig om te zien dat Jenna het nu ook zo leuk vind mams fijn dat je bent opgeknapt! hoeveel lessen heb je nu gehad, zit het afrijden er al aan te komen? Ing fijn dat het achter de rug is nu, hopelijk ben je snel van de pijn af! Nicky hier komen er ook geen baby's meer bij hoor maar ik vind het juist leuk om te zien hoe graag ze mee wil doen met daimy, kan niet wachten tot ze hier samen rondlopen , lijkt me heerlijk! Booky, hoe is het met ni-ni? ik ben net klaar met mijn opbergbankje, hij was nogal saai dus hij heeft een make over gekregen dit was hem voordat ik hem mishandelde
Sab, gaaf opbergbankje! Die is oorspronkelijk van de Ikea of niet? Ingrid, hoop dat je er nu niet al te veel last van hebt! Balen dat het gisteren zo'n pijn deed.
Goedemorgen!! @ Sab, das een leuke kist.. Mooi gedaan hoor. Nou hier een goede nacht gehad... Lag heel vroeg op bed, kwart over 8 al. Maarja. Dat was voor mij wel het lekkerste.. Had ook nog best wel wat pijn. Om 22u nog een pijnstiller ingenomen. En daar heb ik zonder pijn, goed op geslapen. Kon zelfs op mijn linkerkant liggen. Ik heb nu alleen nog een beetje een dikke wang, maar niet extreem gelukkig. WEet nu een beetje hoe een hamster zich voelt. Hahaha.. Maar ben allang blij dat ik geen pijn meer heb. Ingman gaat vandaag weg, die heeft een nieuwjaarsborrel in Amsterdam. Hij gaat met de trein. Afgesproken dat ik hem vanaf hier op de hoogte hou van de weerontwikkelingen. Want ze verwachten nogal wat. Nou ja. Ik hou me verder rustig vandaag. Ben al wel even naar de supermarkt geweest voor wat boodschappen, heb ik dat in huis, en hoef ik er niet meer uit vandaag... Fijne zaterdag allemaal!
Boni is idd de kist van ikea Ing fijn dat het meevalt met de pijn! Wij gaan morgen naar plopsaland indoor, ik hoop dat het weer meezit! Er is ook hele bumba show , ik ben echt heel benieuwd hoe Daimy het vind Gisteren een loopwagentje voor Jenna gekocht, ze is er helemaal blij mee, zo lief!
Ingrid, gelukkig heb je geen pijn meer idd. Is Ingman nog naar Amsterdam gegaan? Hoop dat hij nog een beetje normaal daar kan komen en terug met de trein..