Wat gaaf gedaan Sab! Enne... wel spammen hè van Plopsa indoor. Willen er ook een keer naar toe, maar dan als Jochem wat groter is. ingrid, dan is het best 'snel' overgegaan de pijn. Ach ja beter toch. Ligt er bij jullie weer sneeuw of niet? Hier is er niets gevallen
Hier blijft het maar sneeuwen! Er is ook flink wat gevallen en het is nu echte plaksneeuw. Hopen dat we er morgen wel door kunnen, we hebben een feestje omdat mijn schoonmoeder 80 wordt. Net ook even geknutseld met Jasmijn (geverfd).
hoi dames, kom me ff melden.... heb wel ff snel terug gelezen maar heb t nogal druk. Net gewerkt en zo weer naar n vejraardag. Morgen heb ik meer tijd denk ik! Fijn weekend iig! en beterschap voor alle zieken!
Mams fijn dat het bij jou weer wat beter gaat! Je had het goed te pakken! En hoe gaat het idd met het rijden? Al enig idee wanneer je af kan rijden? Boni met schoonvader gaat het niet goed. Hij is woensdag naar de hospice gegaan en die avond zei hij ook tegen mijn man dat hij nu ook niet meer denkt dat hij terug naar huis zal gaan. Die hoop had hij tot dan toe wel. Gisteravond is mijn man weer even bij hem geweest en toen ging het weer heel slecht. Ondanks alle morfine heeft hij vreselijk veel pijn, ook moest hij steeds overgeven en dat kost hem ook zoveel moeite omdat hij de kracht eigenlijk niet heeft. Mijn man zei ook dat hij van die doffe ogen had gister, dat vond ik wel heel veelzeggend. Ben bang dat het niet lang meer gaat duren. De prognose was 12-16 maanden, we zitten nu in maand 14. Corina hoe is het gegaan met de hechting verwijderen? Isra wat leuk dat het zo goed gaat met studio klik! Josie, welkom! Hier heeft het ook wel lang geduurd voor er gepraat werd, zelfs papa en mama kwam er niet uit haha. Maar het is sinds een paar maanden begonnen en de laatste paar weken gaat het heel hard. Er beginnen nu ook korte zinnetjes te komen. En opdrachten uitvoeren doet hij ook als de beste. Erg handig, vooral als ik met Roos zit en die spuugt dr speen uit, dan even aan Ben vragen of hij hem op wil pakken en aan mama wil geven. Ideaal! Qua pool hou ik het alleen op geslacht en niet op data haha. Marleen gefeliciteerd! Ook al zo lekker bezig! Tearke wat balen van Jurre zijn tand! Heeft hij er ook last van of dat niet? Boni vervelend he zo'n nacht dat je elk uur langs ziet komen. Ik heb er sinds de bevalling ook veel last van. Sowieso word ik elke nacht wel om 2 uur en 6 uur wakker. En dat is niet door Roos. Heel frusterend. Oh en hier wordt ook pop gezegd. Hij speelt met de pop van Roos papa haha, hij doet precies wat ik met Roos doe na. Zodra ik Roos uit haar puckababy haal pakt hij hem en moet pop erin haha. Leuke Jasmijn spam ook! Jeetje nikita wat sneu voor Noa . Gelukkig dat het weer wat beter gaat, zeker als ze nog zo klein zijn is het wel heel heftig. Haha ja Roos is wel erg slank haha, maandag weer naar het cb. Ben erg benieuwd of ze met 6 maanden over de 6 kilo zit, denk dat het op het randje zal zijn. Ze drinkt wel ontzettend goed de laatste tijd, nu al 2 weken toch weer 5 flessen. Hier is Roos juist veel sneller dan Ben. Gekke meisje kan nog niet los zitten, totaal geen evenwicht, maar al sinds ze 2 maanden is doet ze de bekende buikspieroefeningen en gister kwam ze zo ver omhoog dat ze nog maar een heel klein zetje nodig had om recht te zitten. Maar ja dan zit ze recht en valt ze dus meteen weer op dr zij haha. Haha boni hier zegt Ben ook sjaa als hij sjaal bedoelt. Hij is nogal dol op mama's sjaal haha. Kwebbeltje hoe is het nu met Isa? Sab super spam weer, maar dat had ik je al gezegd haha. Bri wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt! Doe idd maar rustig aan! Sab veel plezier morgen in plopsaland! Hier ook de hele week al sneeuw. Wel mooi, maar je kan nauwelijks over straat hier.
Zo, heb net even het dagboekje dat ik van Jasmijn bijhoudt weer bijgewerkt, is dit forum altijd een handig hulpmiddel voor. Iets wat ze echt de laatste tijd pas doet is met de poppen, ze heeft er twee. Ze zet ze naast zich neer en gaat er dan een boekje mee lezen. Of als ze zelf iets te eten/drinken heeft moet de pop ook wat meekrijgen en houdt ze het ze echt voor. Leuk om te zien!
Nikita dat is ook wel even schrikken zeg met Noa. Sab wat een mooie zusjes spam zeg. Enne wat heb je je opbergkist leuk gepimpt zeg. Wat is Jenne een wijs moppie zeg. Kijk er al is staan zeg achter dat loopauto'tje Ladi wat erg zeg voor je schoonvader. Veel sterkte.
Ben ik ook weer even! Kreeg weer geen melding van nieuwe berichten en dan vergeet ik hier te kijken... @Ladi: Heftig van je schoonvader.. In zo'n hospice lijkt me ook wel vervelend.. Maar wel een beter alternatief dan het ziekenhuis. Heeft je schoonvader kanker? @Nikita: Noa erg ziek begrijp ik? Ik kon even niet vinden waar het precies stond, maar ik begreep het uit de berichten van de anderen. Beterschap! @Bri: Bij jou gaat het ook al opschieten allemaal! 32 uur werken is ook veel dus ik kan me wel voorstellen dat je je ziek meldt als je je niet goed voelt. @Sab: Leuke foto's en die kist vind ik echt zo leuk! Je blijft leuke ideeen hebben! @Ingrid: Minder pijn vandaag? Ik las dat je naar de kaakchirurg was geweest. Roel was van de week ziek. Donderdag naar de huisarts geweest en daar bleek dat hij een flinke keelontsteking heeft. Arm ventje.. Een AB kuur gehad en daar is hij wel van opgeknapt gelukkig. Hij hoest nog wel veel en ook nog veel snot, maar de koorts is weg. Verder heb ik gisteren mn fotovakschool-certificaat gehaald!
Jeetje LaDi dat klinkt dan inderdaad niet echt goed. Wat heeft je schoonvader dan, kanker? (misschien heb je het al eens verteld hoor) De hechting eruit halen ging wel. Was één groot drama natuurlijk, we moesten 'm echt met z'n 2en in bedwang houden. Was gelukkig zo gebeurt. Nikita, gaat het al wat beter met Noa? Marleen gefeliciteerd! Hier is er niets geen sneeuw gevallen. Aan de ene kant wel jammer. Maar aan de andere kant als je er door moet is het niet echt leuk.
Goedenavond, @ Ladi, jeetje wat heftig van je schoonvader.. @ Marleen, gefeliciteerd met het behalen van je certificaat! Nou hier weinig nieuws.. Gister eigenlijk een beetje een rotdag gehad. Pfff viel me nog best tegen.. Had niet verwacht dat je van zo'n relatief kleine ingreep, zo beroerd kon zijn.. Ik was wel gewaarschuwd vrijdag door de verpleeging, dat ik wel moest beseffen dat het toch een kleine operatie is geweest. Maar ik dacht, ach de eerste 24 uur, en dan hebben we het gehad. Maar gistermiddag was ik niks waard.. Moe, pijn en hoofdpijn. Lag er dus ook vroeg in gister. Vandaag ben ik vooral moe, dus ook vandaag gewoon lekker optijd mijn bed in. Kan inmiddels met mijn tong, bij "de plek", en ik schrok er de eerste keer een beetje van. Ik dacht dat ze gewoon een klein sneetje hadden gemaakt. Maar er is echt een lapje opgengemaakt van ongeveer 1cm. Ook geen wonder dus, dat mijn wang zo trekt.. Kan niet lachen, en niet fluiten.. Voor lachen is erg lastig.. Maarja.. Nou ja genoeg geklaagd.. Wayne is gelukkig erg lief. Alsof hij voelt dat mama niet lekker is.. Ingman is ook erg lief trouwens.. Hahahah.. Fijne avond nog.
Bri..lijkt me een verstandige keus. Sab...echte zussenspam. wordt Daimy nu wat smaller in het gezicht? En wat een leuke pimp-kist. Marleen...nogmaals van harte. Ingrid...weekend goed doorgekomen? Ladi...sterkte met schoonpapa. Corina....Jochem weer de oude? Sorrie voor de rest weet ik het niet meer. Hier vandaag weer een mega grote sneeuwpop mat de kids gemaakt. Hadden voor het huis in ieder geval veel bekijks Ook lekker met Eva wezen sleeen van de bulten af. Gaaaf...ik genoot er zelf ook van. Daarnaast mijn E-learning een half uur geleden afgerond. Wat een tijd is daar in gaan zitten. Isa knapt zienderogen op. Ik houd haar sowieso tot en met woensdag nog thuis. Ze slaapt smiddags zo 3 uurtjes weg. Rust en goed uitzieken staat er voor. Ben nu een weekje vrij. Afgelopen week 4 dagen gewerkt. Heb mijn halve maand er al op zitten Kwebbel
Mijn schoonvader heeft inderdaad kanker. Al jaren prostaatkanker, maar nov 2008 kwam het bericht dat het uitgezaaid was naar zijn botten, vandaar dat hij dus ook zo vreselijk veel pijn heeft. Hij heeft zo'n 10 jaar geleden ook al Guillain-Barré gehad waar hij nooit goed van hersteld is en zit sindsdien al in een rolstoel en kon zijn handen ook niet goed meer gebruiken. Inmiddels kan hij door de kanker bijna helemaal niks meer met zijn armen, zelfs geen alarm knop meer indrukken. Daarom hebben ze nu in de hospice een babyfoon op zijn kamer gezet. De hospice zelf is trouwens wel heel fijn, er verblijven max 3 mensen en werken een heleboel lieven mensen, een paar vast personeel en veel vrijwilligers. Boni ben benieuwd of Jasmijn straks ook kleine mama gaat spelen als ze jou straks met brusje bezig ziet. Daimy doet dat heel sterk bij Sab weet ik en Ben dus ook hier haha. Marleen beterschap voor Roel! Hopelijk is ook snel het snotteren en hoesten over. Em gefeliciteerd met je certificaat! Ah Corina arme Jochem, zal idd niet prettig zijn geweest. Gelukkig maar dat het dan zo snel gebeurt was.
Kwebbeltje wat leuk zeg dat jullie weer zo'n grote mooie pop hebben gemaakt. Hier is helaas ook niet zoveel gevallen had het wel weer leuk gevonden om te gaan sleeen met de kleine man. Fijn dat Isa weer opknapt verstandige keuze om haar idd even goed te laten uitzieken. Ladi wat fijn dat je schoonvader in goede handen is. Lijkt me moeilijk om hem zo te moeten zien aftakelen. Ik had vanmorgen ook even vette pech zeg. Moest wat pakken maar dat lag ergens onder en had de autosleuten in mijn hand. Tijdens het trekken schoot mijn hand los waarin de sleutel zat en die kwam precies in mijn oog terecht. Kon niks meer zien dus had mijn moeder even gebeld en gelukkig was mijn vader ook thuis dus die is even met mij naar de HA gegaan zodat me moeder bij Ryan kon blijven. Hoornvlies is beschadigd heb nu een antibiotca zalf gekregen en verder moet het uit zich zelf herstellen. Dat was wel even schrikken en ook even pijnlijk. Maar kan er gelukkig nog mee zien.
@Isra: Dat is schrikken! Lijkt me erg pijnlijk. Echt eng, iets in je oog.. @Kwebbel: Ja, je hebt gelijk dat je Isa nog even thuis houdt. Lekker dat je al het grootste gedeelte van de maand klaar bent met werken! Ik vond datook wel het voordeel van onregelmatig werken. Hoeveel uur per week werk je? @Ladi: Heftig allemaal... Je schoonvader heeft het niet makkelijk, eerst met Guillain-Barré (heb tijdens mijn stage in t ziekenhuis een meisje meegemaakt, echt eng om dat te hebben..) en nu ongeneeselijk ziek.. Hoe oud is hij? @Corina: Fijn dat de hechtingen er nu uit zijn.. Wel rot om je kind zo in bedwang te moeten houden. Ik moest ROel van de week bij de huisarts ook in de houdgreep pakken zodat hij geen kant op kon om in zijn keel en oren te kijken.
Ah die Isa, gelijk heb je hoor als ze nog zoveel slaapt overdag heeft ze het blijkbaar nog hard nodig. Lekker uitzieken. Oeh Isra dat klinkt inderdaad wel erg naar! Moet je ook zo'n pleister op je oog? Dat had ik vorig jaar, had met mijn vinger in mijn oog geprikt, lekker handig haha. Marleen hij is net in december 74 geworden. Ja Guillain Barré is inderdaad wel eng. Bij hem ging het een beetje anders dan normaal, waarschijnlijk heeft hij er daarvoor gewoon mee door gelopen. Bij hem ging het toen in 1 dag 's ochtends rare tintelingen in zijn arm tot aan het einde van de dag volledig verlamd. Gelukkig is er veel wel hersteld maar toch flinke blijvende schade aan overgehouden. Ja erg heftig allemaal. Ben net terug van het CB, Roos is weer helemaal goedgekeurd. En ze woog 6090 gram (dus toch mooi over de 6 kilo , 410 gram aangekomen in 3 weken en 5 dagen) en 65,5 cm. Dus met d'r groei gaat het weer helemaal goed, al blijft ze aan de lichte kant maar goed dat is Ben ook.
Jeetje wel heftig hoor LaDi. Zeker nu hij helemaal bijna niets meer kan. Wel fijn dat hij het daar goed heeft in het hospice. Isra, auw! dat klinkt niet lekker. Kan echt gemeen zijn in je oog. Kwebbel, lekker een weekje vrij. Hier ook, maar heb wel een poetsweek ingelast. GElukkig gaat het weer beter met Isa. Met Jochem gaat het ook weer prima. Zijn nog wel met de AB kuur bezig. Maar is weer de oude. Alleen het slapen ligt flink op z'n kop. 's Middags ligt hij zo een uur te kletsen voordat in slaap valt. En 's avonds in slaap komen is een drama. We hebben nu sinds een week een nachtlampje. En laten het licht aan op de overloop en z'n deur een stukkie open. Nu gaat het gelukkig weer wat beter. Is sinds de feestdagen en sinds hij zo gevallen is.
Ladi nee hoef niet met zo'n plakker op mijn oog rond te lopen. Ik moest vanochtend in de wachtkamer ook aan jou denken ja HAHA. Toen dacht ik al hee Ladi moest toen zo'n plakker op d'r oog, misschien moet ik dat ook!
Hé allemaal, daar ben ik weer. Paar drukke dagen achter de rug. Zondagmiddag hadden we een feestje van mijn schoonmoeder, ze werd 80. Hiervoor was ook mijn moeder uitgenodigd en die heeft daarna bij ons gelogeerd. Vandaag een beetje samen gerommeld in huis en oma heeft even opgepast terwijl ik de liggingsecho had. Nu is boniman oma weer naar de trein aan het brengen. En over de liggingsecho gesproken: beeb ligt weer keurig op de juiste manier voor de uitgang. Ze heeft ook even hartje, blaasje, maagje, niertjes e.d. gekeken en alles zag er goed uit. Ook de groei was gemiddeld. Roel, ik hoop dat je snel weer opknapt! En Marleen, gefeliciteerd met je certificaat. Gelukkig gaat het beter met Jochem. Ik hoop dat hij nu een poosje niet meer heeft.. Ingrid, hoop dat je snel minder last van je kaak hebt. En fijn dat Wayne het zo goed oppikt en zo lief voor je is (en Ingman ook natuurlijk). Kwebbel, fijn dat Isa al zo opknapt. En lekker, een weekje vrij, heerlijk! Ladi, wat een verhaal over je schoonvader. Moeilijk om de goede woorden te vinden, maar ik hoop dat hem een hele lijdensweg bespaard wordt. Fijn trouwens dat Roos dit keer wel zo goed is aangekomen. Het klinkt heel erg als de groeicurve van Jasmijn, die wisselde ook zo erg.. Isra, balen van die sleutel! Hoe krijg je het voor elkaar.. bah. Hoop dat het goed hersteld. Moet je nog voor controle terug naar de HA?
Ladi echt heel rot allemaal van je schoonvader Fijn dat ze daar in ieder geval goed voor hem zorgen! Lees dat Roos de 6 kilo heeft bereikt, goed zo! fijn zeg dat ze weer goed gegroeid is, toch wel een geruststelling he? ga je nu binnekort zeker beginnen met bijvoeden? Boni lief he zo'n klein poppenmoedertje , ik heb er hier ook 1beebie moet overal mee naartoe , word aan en uit gekleed, luiertje word verschoond, hij krijgt fl esjes, mag in bad, mag in de schommel of in zijn wiegje, ze zorgt er echt supergoed voor Marleen fijn dat de koorts gezakt is bij roel, hoe gaat het nu met hoesten? En gefeliciteerd met je certificaat!! Corina fijn dat de hechting eruit is, heeft hij er geen last meer van nu? wat sneu dat hij zo moeilijk in slaap komt, wij hebben het ook wekenlang gehad met daimy, gelukkig is het weer overgegaan! kwebbeltje ik weet niet of daimy smaller word in haar gezicht? was me iig niet opgevallen Fijn dat Isa weer lekker opknapt! en heerlijk die sneeuwpret, heb je nog spam? Isra wat eng joh dat je oog is beschadigd, is wel hard gegaan dan! hoelang moet het duren voordat het hersteld? beterschap! en hihi ik kan me piraat ladi ook nog goed herinneren Boni wat super zeg dat je beeb goed is gedraait! en fijn dat alles er helemaal goed uit zag, nog maar een kleine week en dan mag je gewoon al, spannend hoor! wij zijn gisteren naar plopsaland geweest en het was echt supergaaf! Er waren maar weinig dingen waar daimy niet inkon , de meeste attracties zijn vanaf 85 centimeter en bij veel dingen kan papa of mama mee. Daimy heeft zich zoo ontzettend vermaakt, ongelofelijk, ze had de hele dag 2 van die glinsterende pret oogjes ze vond echt alles leuk, heeft heel leuk meegedanst met kabouter plop en zat helemaal ín de bumba show, ze heeft het er nu nog over ik zal zo uiteraard even wat spammen Jenna heeft ook haar ogen uitgekeken en veel geslapen, ze vind het heerlijk die herrie om haar heen. hier alvast 2 filmpjes van plopsaland: http://www.youtube.com/watch?v=ST1akYLPlBE http://www.youtube.com/watch?v=1BJP68148RI