Wat een leuke foto's Sab. En dat is voor jullie natuurlijk niet zover rijden, of niet. Zo te zien hebben jullie het erg leuk gehad!
Leuke spam Sab. Bri...hoe is het met jou buikkie? Nog wat kunnen regelen met werk? Boni...had jij nu al verlof Marleen...ik heb een contract voor 16 uur in de week. Heerlijk! En goed te combineren met thuis. In overleg werk ik wel eens een dag extra. Of zoals nu met scholing moeten we ook vaker terugkomen. Gemiddeld werk ik 2 weekenden in de maand. Dus ook oppas valt best mee. Maar zoals vorige week 4 dagen is uitzonderlijk. Een collega wilde graag een dienst kwijt en als ik dan kan waarom niet. Vanmorgen heeft Tijn mij even laten schrikken. Ik haal hem uit bed en zag direct dat er bloed onder z'n oor zat. Ik nog eens goed kijken...heel hard Kwebbelman geroepen...en zei dit is niet goed! In zijn hele oor zat bloed. Tijn zelf bleef er heel vrolijk onder. Ik zei over 5 minuten de dokter maar bellen. Toch zo goed als z'n oor gaan schoonmaken zie ik achterin het oor een wondje zitten. Heeft meneer denk ik een korstje afgekrabt. Wat een bezorgde muts ben ik ook Moest toen natuurlijk wel even samen met tijn een vreugdedans maken. Kwebbel
kan me voorstellen dat je schrikt als er ineens bloed in Tijn z'n oor zit... gelukkig had meneertje gewoon een wondje opengekrabd. Ik heb gisteren al even met P&O overlegd. Er zijn eigenlijk twee opties. Of ik meld me al gedeeltelijk ziek, of ik deel m'n werktijden anders in. Bijvoorbeeld halve dag kantoor, halve dag thuis werken, waarbij ik dan ook even een dutje kan doen. Morgen heb ik controle bij de vk, dan zal ik het met haar bespreken wat het meest verstandig is. En ik hou de optie open dat ik toch een weekje eerder ga stoppen, dus bij 34 ipv 35 weken. Als ik me (gedeeltelijk) ziek ga melden, telt dat sowieso als zwangerschapsverlof. In elk geval heb ik gisteren met m'n vervanger geregeld dat hij nu al alle operationele werkzaamheden overneemt, dat scheelt wel wat in de werkdruk. sab: leuke foto's, ziet er erg gezellig uit. ladi, sterkte met je schoonvader. het is een heel moeilijke tijd, maar hopelijk kunnen jullie ook nog wat mooie momenten met elkaar hebben. fijn dat roosje lekker groeit! boni: gelukkig is boni-beebje weer netjes voor de uitgang gaan liggen. ik weet eigenlijk niet, wilde jij thuis bevallen? ingrid: rustig aan he, je moet inderdaad wel even herstellen van die ingreep. lief dat wayne een beetje voorzichtig met je is. ze kunnen al zorgzaam zijn he, op deze leeftijd. ummm..... verder iedereen nog steeds sterkte en beterschap die het nodig heeft (geheugen = vergiet). Ik ga over een half uur naar m'n werk toe, moet wat later door vandaag dus lekker rustig aan beginnen. Zit er wel doorheen hoor, kan soms wel janken van de vermoeidheid (en de hormonen..). Gelukkig heb ik vannacht goed geslapen, ben volgens mij niet eens wakker geweest!
Bri, lekker dat je zo goed geslapen hebt. En doe het rustig aan, merk hier ook dat het lekker is dat ik eerder verlof had (hier bij 5,5 week ivm feestdagen). Je kunt toch minder snel gaan liggen als er eentje rondloopt en minder uitslapen.. En moet in het zkh bevallen ivm keizersnee van Jasmijn. Kwebbel, ja idd al verlof. Heerlijk! Vanmorgen even wezen koffiedrinken bij de oppas van Jasmijn, daar gaat ze sinds dit jaar niet meer heen omdat de oppas als gastouder is gestopt en ik nu toch bij huis ben. En idd schrikken, kan het me voorstellen. Gelukkig viel het mee met Tijn's oor!
Vanmiddag naar de VK, ze belde vanochtend al of het een uurtje eerder kon dus Jasmijn ligt al in bed. Moet haar dan wel ietsje eerder wakker maken, maar goed, dat komt ook wel goed. Verder hoeven we toch niets vanmiddag, denk dat ik na de tijd nog wel even boodschapjes ga doen maar dan hebben we ook de tijd aan onszelf. Vind het altijd zo grappig om te zien hoe blij zij van dat soort dingen wordt. Zo zijn we vanmorgen nog even bij het tuincentrum geweest en als ze die winkelkarretjes maar ziet staan wordt ze al hartstikke hieper de pieper (en dat werd beloond door mama, want ze mocht er mooi even inzitten).
Ladi ja ik ken me je nog herinneren. Ik was geloof ik ook diegene die om piratenspam vroeg Boni alleen als ik er last van blijf houden moet ik terug naar de HA. Maar het doet nog wel pijn, maar het voelt alweer beter aan dan gisteren. Sab de HA vertelde me dat het herstel vrij vlot gaat, maar hoe vlot dat heb ik dan weer net niet gevraagd En wat leuk zeg dat plopsaland zo goed is bevallen en dat Daimy er ook zo van genoten heeft. Mooi spam ook. En wat een wijs moppie zeg, helemaal alleen in de draaimolen. Kwebbel kan me voorstellen dat je daar van schrikt bloed in zijn oortje. Maar gelukkig viel het helemaal mee. Bri goed dat je het hebt aangekaart bij p&O. Even aan jezelf en de baby denken is echt niet verkeerd hoor! Boni dat is niet verkeerd dat Jasmijn shoppen nu al leuk vind.
Goedenmiddag, @ Bri, goed dat je het hebt aangegeven bij P&O. Je moet om jezelf en je baby denken nu.. @ Sab, leuke foto's! Leuk dat plopsaland. Wij wachten nog even een paar maandjes tot Plopsaland hier in Drenthe opengaat. Denk dat Wayne helemaal gek wordt als hij Bumba ziet daar.. @ Isra, hoe is het met je oog? @ Kwebbel, kan me voorstellen dat je schrok van al dat bloed bij dat oortje.. @ Boni, leuk dat Jasmijn die winkelwagentjes ook zo leuk vind. Je hebt ook van die speciale winkelkarretjes, waar dan ook een autootje voorop zit. Die vind Wayne nu ook helemaal te gek!! Nou hier met mij gaat het langzaam beter. De pijn is zo goed als weg. Nu moet ik wel zeggen, dat het een andere pijn is, dan die ik voor de ingreep had. Maar dat is ook niet zo gek. De ontsteking is weg nu. En er zijn 2 gaatjes geboord in het kaakbot. Dat is ook nog gevoelig. Tja en de hechtingen voel ik constant zitten. Kon er vanmorgen voor het eerst ook in de spiegel even naar kijken, zitten 7 hechtingen in. En het heeft niet echt nagebloed, want de hechtdraadjes zijn nog mooi wit.. Nu is het wachten tot die dingen oplossen. Zal wel na het weekend zijn dat dat begint.. We zullen zien. Heb nog 3 pijnstillers liggen, die maak ik nu voor de nachten even op. Verder gaat het hier zijn gangetje wel. Wayne begint steeds meer te praten.. Laatst kwam hij naast me op de bank zitten en zegt ie: Doe jij? Echt zo lief. Of gisteravond zag hij Ingman aankomen van het werk, zegt hij: papa aan!! Nou, maandag gaat Wayne een dagje wennen op het KDV. Ik heb maandag een sollicitatiegesprek.. Spannend.. En dinsdag heb ik nog een sollicitatiegesprek. Dus met een beetje mazzel kan ik straks nog kiezen ook..
@ingrid, leuk he, dat geklets... en inderdaad spannend, je sollicitaties. ontzettend veel succes, ik hoop dat ten minste één van de twee een leuke baan is, waar ze jou ook graag willen hebben! @all: dank voor de lieve woorden. ik ga nu proberen de tijd 'uit te zingen' door 's ochtends op kantoor te werken, rond de lunch naar huis (20 min rijden), uurtje rusten en dan thuis in alle rust verder werken. dat is ten minste het voorstel dat ik nu aan m'n leidinggevende heb gedaan. ik merk echt dat ik aan de grens zit; als er even iets tegenzit klap ik helemaal dicht. reageer ook feller dan normaal en de tranen zitten me hoog... gelukkig nog niet hoeven huilen op het werk, 's avonds op de bank des te vaker. vanmorgen bij de vk geweest, ook zij geeft aan dat rust belangrijk voor me is. bloeddruk was extreem laag (100/45), dus geen wonder dat ik moe ben en duizelig ben en me slecht kan concentreren. op 'dokters orders' zit ik dus lekker een zak dropjes weg te kanen! dat zijn dan weer de voordelen... hb is iets gestegen (floradix werkt blijkbaar); kindje heeft nog alle ruimte om koprollen te maken, maar ligt wel met het hoofd naar beneden. hartje klonk heel duidelijk en sterk. dat is wel lekker, over de zwangerschap zelf en over de baby maak ik me helemaal geen zorgen, alleen over hoe ik het zelf allemaal overleef en een beetje grip krijg op alles wat ik nog wil/moet doen. Wat ik trouwens wel heel aandoenlijk vind van Deane, is dat hij 's avonds zó moe kan zijn dat hij naar je toekomt en dan zegt: "lekker slapen! met flesje melk, maggeton (=magnetron), ja." En dan wil hij ook écht naar bed gebracht worden, en wel meteen. Gisteren deed hij dat meteen na het eten al, dat verklaarde wel waarom hij aan tafel een beetje moeilijk zat te doen: hij was gewoon doodmoe. Dat is wel een zegen hoor, dat hij nog steeds het klokje rond slaapt. Sinds de kerstvakantie zonder slaapzak, die wilde hij ineens niet meer aan. Dus nu in pyjama onder de deken en hij slaapt er geen minuut minder om (terwijl hij in slaapzak altijd meteen z'n laken/deken wegschopte!) nou ja, genoeg over onszelf gezeurd. Fijn dat er zo met me meegeleefd wordt... als ik een beetje bijgetankt ben gaat bij mij dat kleine tunneltje waar ik nu doorheen kijk, vast ook weer open. Dan meer reactie op jullie verhalen... ik lees ze echt wel en leef mee, maar ben er gewoon te moe voor om te reageren, sorry.