April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik viel helaas net buiten de boot, ik ben nummer 4 geworden geloof ik :)

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...ik vind je een echt een kanjer!

Hier vandaag de babypinkeln-party gehad. Was leuk, maar wel met een dubbel gevoel vanwege mijn vrienden.

Voetbal...ik denk dat ze taktisch gaan spelen dus verliezen. Verliezen met 2-1.

Kolven....ik kolf hier ook rond de 200cc. Hier ook veel groene poep, ik laat de eerste voeding weglopen en leg tijn dan opnieuw aan. Hij groeit er prima op.

Kwebbel

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    ff voor de voetbalvrouwen onder ons!

Nederland-Roemenië

Wat denken jullie dat de uitslag wordt?

Simone 3-1
    oOMissCOo 3-2
    Sab 2-1
    Bloempje79 1-1
    4cats 4-0 ;)
    Kwebbel 1-2

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    wat een slechte wedstrijd!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik vind het ook maar saai...

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik ga naar bed, doeggg, saai idd. :rolleyes:

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zo dat is vast 1 , nu allebei nog een keertje scoren en ik had gelijk :D

wat kun je eigenlijk winnen? toch geen 2ehands behaarde vent he? :)

8. Nou dames ik ga ook naar boven, vindt het echt nie leuk om te kijken zeg, bah saaie wedstrijd.

Morgen prikjesdag.....

Truste allemaal!

9. Bri

Bri Niet meer actief

en ik was er ook nog!

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Oops dat is 7 dan :( ook sorry bri :oops:

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ff voor de voetbalvrouwen onder ons!

Nederland-Roemenië

Wat denken jullie dat de uitslag wordt?

Simone 3-1
    oOMissCOo 3-2
    Sab 2-1
    Bloempje79 1-1
    4cats 4-0 ;)
    Kwebbel 1-2

NIEMAND had het goed haha

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb dit ook (niet zo sterk als jij , maar toch) en wat ik heb gelezen is dit: bij te volle borsten kun je beter niet om en om voeden, maar per tijdsblok van 3 uur maar één borst aanbieden. Dus van 12 tot 15 uur links, van 15 tot 18 uur rechts, van 18 tot 21 uur links. Als ze in zo'n tijdsblok 2 keer willen drinken, dan 2 keer uit dezelfde borst. Toetje: dezelfde borst. Op die manier komen ze wel ook bij de vette achtermelk. Je kunt de andere borst een klein beetje kolven om de spanning eraf te halen (niet te veel: je gaat dan alleen nog meer productie stimuleren). Ik heb dit een tijdje gedaan en sindsdien drinkt Deane minder vaak en zijn z'n luiers weer geel.
    Hopelijk helpt dit...

13. Bri

Bri Niet meer actief

hehe.... ik ben eindelijk bijgelezen.
    heb vooral met veel belangstelling marleen gevolgd. meid, ik neem m'n petje voor je af (en Deane ook). ik hoop dat die ontsteking gauw over is en dat de vaatkramp minder wordt. pas je op, als je toch gaat afbouwen? dan ligt een borstontsteking ook snel op de loer... sterkte!

verder weet ik helemaal niks meer, heb 50 pag's gelezen en wil nu écht naar bed. Deane slaapt al sinds half negen (oranje rompertje aan, maar hij haalde de wedstrijd niet ;)).
    welterusten!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    pfff last van slapeloosheid hier......wakker Cristel? Oh nee die zit nu in dezelfde tijdzone, hahaha!

Wij hebben wel lol gehad met dat voetballen. Het enige dat ze hier uitzonden (of dat het hotel kon ontvangen) was Frankrijk - Italië. Dus alle nederlanders hier zaten te balen natuurlijk. Hadden ze de wedstrijd via een internet stream op een beamer gezet, alleen dat ging via wireless en was niet al te snel. Die stream liep gemiddeld 2 minuten achter. Dus als ze gingen aanvallen dan konden we al op het normale scherm (bij Fra-Ita) zien of er een doelpunt kwam. Zorgde wel voor hilarische situaties, wel gelachen dus. Misschien hielp de drank ook wel.

Enfin, ik lag nog redelijk op tijd op bed, maar ega kwam om kwart over 3 en ligt sindsdien KEIHARD te snurken. Dus ikke klaarwakker. Gelukkig vakantie, hahaha!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jemig.....wat een rust. Alle mamma's aan het uitslapen?

Hier - ondanks de tijdelijke slapeloosheid - een mooie nacht gemaakt. Mika om half 10 in bed gelegd en werd pas om half 8 weer wakker :confused:
    Tja hij had overdag dan ook bijna niet geslapen, alleen een paar hazeslaapjes in de buggy.

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Goeie morgen mielenl ik ben er ook.

Dani heeft gister nog wel last gehad van zijn prikjes denk ik. Hij heeft heel de dag lopen jammeren en wilde alleen maar knuffelen. Nou vind ik dat niet erg maar ik wil ook nog wel eens wat doen hihi. Hij heeft over heel de dag maar 3 uurtjes geslapen denk ik en gelukkig viel hij om een uurtje of 11 dan ook echt in slaap. Vanmorgen om 6 uur melde hij zich weer en nu slaapt tie lekker in de box (op zijn buikje).

wat een wedstijrd he gister... saai zeg.

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zielig he, als ze zo'n last hebben van die prikjes. Ik heb bij Mika niet heel veel gemerkt. Maar ik heb hem wel extra veel geknuffeld natuurlijk omdat ik het zo zielig voor hem vond.

ja, die wedstrijd.....daar hadden we meer van verwacht natuurlijk. Ach, wij hebben het erg gezellig gehad en die wedstrijd heeft de sfeer niet verpest hoor hahaha

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen!
    Meot zo naar CB voor tygho's prikjes :(

Mielen heb jij mika al in een buggy? :confused:

19. en toen was ik er ook...
    pff wat een nacht weer...
    het gaat hier steeds slechter heb ik t idee met slapren van Luna.
    Gister 11u laatste fles, en om kwart voor 3 was t al weer zover.... en daarna weer half 7.
    Esmee was rond 4u wakker, en wilde niet meer in dr bed slapen, vond ze eng zei ze. Maar heb t toch voor elkaar gekregen ze terug op bed te leggen.

Ben nu al gebroken zeg....

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja ik vind het zo rot.. trouwens ik las dat sommige zetpilletjes hebben gehaald maar wnnr zie je nou dat de kleine pijn heeft dan? ik merk wel dat Dani anders is dan anders maar om nou te zeggen dat hij pijn heeft ik weet het niet. moeilijk is dat hoor.

Nou gelukkig maar dat het er niet minder om is geworden toch. Het is natuurlijk alweer feest dat ze toch gewonnen hebben en met 9 punten door zijn. Wie had dat nou verwacht toen het EK begon?

Deel Deze Pagina