Bri...je gaat toch geen sorrie zeggen he Luister goed naar je lichaam en lees (als je tijd over hebt) lekker mee. Ik hoop dat deze oplossing voldoende voor je is. En wat kan Deane al goed praten zeg. Lief hoor! Ingrid....succes met je sollicitaties. In welke richting ben je nu aan het orienteren? Tijn zit momenteel in de fase van ikke ook "Ook kijken" roept hij als ik de meiden iets laat zien of "ook dinken" (drinken) als ik iets voor mezelf pak. En vanmorgen pakte hij zijn snowboots en das en zei "mama handje auto mee"...whahahaha ik zei wat zeg je allemaal Ik had hem inderdaad daarvoor gezegd dat we zo met de auto weggingen. Vanmiddag met de kids wezen shoppen voor carnaval. De meiden worden beide een zeemeermin en Tijn wordt boef! Hij is immers mijn kleine bandiet Zodra ik spam heb show ik wel even. Kwebbel
Bri, goed om jezelf denken hoor! Voor ons hoef je geen sorry te zeggen. Jij en de kleine gaan voor, forum komt vanzelf wel weer.
Bri, doe het lekker rustig aan! We zien vanzelf wel weer wanneer je weer energie hebt om te reageren en lees tot die tijd maar lekker mee. Kwebbel, zag een foto op de hyves van je drietal, leuk!
hoi dames... ik schaam me dood maar heb ff de tijd nie om te reageren... ben ff druk hier in huis en met de meiden natuurlijk. Maar wilde wel ff laten weten dat alles zn gangetje gaat hier! Alleen is Luna ontzettend ontdeugend, maar wel op n leuke manier. En mn moeder is deze week weer hier in t dorp dus die komt geregeld. Probeer snel weer te komen hoor! Voor iedereen een dikke knuffel!
Hoi meiden. Kom me ook weer eens melden. De laatste week nogal druk geweest. Eerst die buikgriep enzo, en toen vrienden geholpen met klussen in hun nieuwe huis. Grote pech voor die vriendin, die heeft dr enkel gebroken maandag.Hoe slecht kan het uitkomen. Ben ook weer een stuk verder gekomen met het e-learning gedeelte van mn studie. Weer 2 modules afgerond met een score van 100% Nu wachten tot er weer een nieuwe bijeenkomst is. Tygho gaat als een speer de laatste tijd Komt steeds met nieuwe woorden. Gister keek hij Diego en daar vroegen ze wat voor geluid een of andere ara maakte. Hij zei duidelijk NEE NEE NEE bij het foute antwoord en bij het goede antwoord werd hij helemaal dol hahaha DA DA DA DA!!! Ik heb met open mond zitten kijken!
Leuk he Mams, dat ze zoveel bijleren. Zo kan Jasmijn nu "tellen": wij zeggen één twee en zij zegt Drie! Maar wat Tygho kan is wel héél erg knap... Simone, we zien je wel weer verschijnen als je meer tijd hebt.
Simone, ik dacht al waar is ze toch! Heb je al zo lang niet gesproken! Boni, tellen is ook harstikke knap!! wij zijn nu bij twee. Nouja EEEEEEEE TEEEEEEEE hahahahahah
Leuk om te lezen hoe de kleintjes zich ontwikkelen. Tellen is hier ook favoriet. Tijn komt tot zes hahahaha....en in het duits tot vier , maar hij wil wel steeds heel snel naar 6 Oja...de nieuwe carnavalsoutfit zie inderdaad hyves Wat Tijn ook erg leuk vind is om samen met zijn zussen een circel te maken en dan "jan huigen heeft een ton, met een hoepeltje erom...jan huigen..jan huigen, en die ton die kan gaan buigen...gaan buigen....en de ton die viel kapot" Zo leuk om dan te zien hoe Tijn meebuigd en zich ook laat vallen als de ton kapot gaat Kwebbel
Ik ben er ook weer even. Ik zag iets over tellen. Roel telt nu tot 14! We hebben 14 treden op de trap en dat weet hij precies. Als hij wakker is dan hoor ik hem ook vaak van 1 tot 14 tellen. ZO lief...
Jeetje tot 14 al, knap van Roel. En over liedjes gesproken, Jasmijn doet ook steeds meer liedjes met gebaren. Zo gaat de molen, in de maneschijn, 1,2,3,4 hoedje van papier, bij al die liedjes probeert ze zelf de gebaartjes te doen. Ze houdt ook erg van zingen met ons.
Haha, dat doet Jasmijn ook! Dan zeg ik rond bedtijd: wat gaan we nu doen? en dan begint ze zelf te zingen. Al klinkt het nog steeds als: slaa ki slaa bui sjaa. En voetjes en zoetjes zingt ze ook al mee. En dan van links naar rechts deinen. Erg lief.
Ja, zingen en tellen! Ik ben iedere keer verbaasd hoeveel liedjes hij al kent. Hij slaat wel woorden en soms hele zinnen over, maar het is wel herkenbaar wat hij probeert te zingen. Slaap kindje slaap, Olifantje in het bos, Visje visje in het water, Helicopter, Poesje mauw, O denneboom, Sinterklaasje bonne bonne bonne (al een tijdje niet meer gehoord, blijkbaar heeft hij nu door dat de goedheiligman weer lekker in spanje zit), Ik zag twee beren, Vader jacob / Smakelijk eten, In de maneschijn.... Nogmaals: hij slaat hele stukken over, maar kan wel heel duidelijk maken welk liedje hij bedoelt. En vaak mag je niet meer met hem meezingen, dan wil hij het echt zelf doen... LIEF! En tellen doet hij vooral achteruit... van 10 tot 5 en dan weer naar 6, meestal. Dat komt doordat wij samen met hem de laatste 10 tellen van de magnetron hardop tellen, als zijn flesje melk erin staat (voor het slapen). Als we samen tellen kan hij soms de rest ook, en na 1 komt biep! Vooruit kan hij van 1 tot 5, maar dan slaat hij wel de 3 over.
ja, en dan een enorm gretige blik en handjes die dat flesje wel door de magnetrondeur heen zouden willen trekken! pakke, pakke, pakke!! hou jij 't nog een beetje vol? of is het gewoon echt lekker om niet te hoeven werken? (daar hoop ik zoooo op!) En heb je alles al zo'n beetje op orde? Jij zou al over een paar dagen 'mogen'... wat een ongelooflijk idee!
Het is gewoon echt lekker om niet te hoeven werken inderdaad. En vandaag een hele rustige dag, want boniman is werken en Jasmijn naar het kdv. Heb dus ook uitgeslapen tot 10 uur vanochtend (was haast vergeten hoe het moest haha). Maar toch ook weer raar om helemaal alleen thuis te zijn.. kan nu wel de laatste dingen doen: * babywas strijken en in kast opruimen (nu mee bezig) * laatste babywas wassen en ophangen * vluchtkoffer inpakken (al halfwat mee begonnen, maar moet nog deel van de te strijken was in) * rond half 5 gaan we samen even naar de drukker voor de drukproef, boniman neemt even iets eerder vrij (kan ook wel aangezien hij vanavond ook voor het werk op pad moet) * misschien boven nog een kastje op onze slaapkamer opruimen, daar staat ook mijn kolfapparaat in, dan kan ik die alvast klaarmaken (spullen uitkoken, is alles nog heel en werkt ie nog?)
Van de week nog met collega's naar het theater geweest (cabarestafette, erg leuk) en die vroegen nog of ik het werk al miste. Nou, kon echt volmondig "NEE" zeggen haha. Vind het een heerlijk idee om bijna 5 maanden (verlof met vakantie erachteraan) niet te hoeven werken. Merkte de laatste werkweken ook dat ik in mijn hoofd echt al een beetje "afscheid" aan het nemen was zeg maar.
haha, ik kan me ook niet voorstellen dat ik het werk ga missen! het lijkt me heerlijk om zo met die regeldingetjes en lijstjes aan de gang te kunnen. qua kolf denk ik dat ik een nieuw setje bij de pisa ga kopen (slangetjes, schelpen), lijkt me wat frisser. Vooral omdat die schelpen heel vettig aanvoelen, geen idee hoe dat kan (altijd meteen gewassen in de vaatwasser, het is net of er vet uit komt). Maar dan nog moet ik ook testen of hij het nog goed doet...
Dat vette heb ik hier inderdaad ook! Geen idee hoe het komt en kreeg het ook niet weg. Maar volgens mij zat in de schelp ook een scheurtje dus moet ik die sowieso nieuw. Maar heb nu een enkelzijdige kolf en zit te denken over de aanschaf van een dubbelzijdige. Had nu wel zo'n ombouwsetje via het forum hier gekocht maar qua vermogen is zo'n dubbelzijdige natuurlijk beter. Hoe beviel jou de pisa dan? Zit te twijfelen tussen die, de freestyle of eentje van Ameda (omdat die gewoon een stuk goedkoper zijn).