Wat zijn jullie kindjes goed en snel. Die van mij niet hoor Die zegt alleen nog maar dit: Papa = papa en mama (soms zegt hij mama) Aaie = Aaien Daa = Daag Die = Die Da = Dat Titi = Dirkje Tita = Djinka Kla = Klaar Ba = Bah Laat staan zingen
Hier wel een kletskous in huis, maar meer gebrabbel dan echte woordjes hoor.. Af en toe komt er echt iets uit, maar dan denk je hecht, huh wat zei je nou? De woordjes die Wayne momenteel zegt zijn: Papa Mama Kaka= Doeschka, de hond RA = Shira, de kat Haai aaie Daaah = dag Kekker = Lekker njamnjam= als hij iets of heel lekker vind, of iets lekkers wil Nog geen hele zinnen, en tellen al helemaal niet.. Liedjes, alleen in zag twee beren broodje smeren, doet Wayne de HAHAHA, de rest mag mama zingen..
We zijn sinds het vorige berichtje over tellen gevorderd, ze telt nu tot vier! Komt omdat we de laatste dagen heel vaak het liedje hoedje van papier zingen..
Leuk he, al die verschillen... de ene praat meer dan de andere, maar ze kiezen ook allemaal andere woordjes (en namen natuurlijk) om te zeggen. Ik vind het erg leuk om te zien wat al die aprilkindjes te vertellen hebben! Boni, de Pisa is mij goed bevallen. Lekker makkelijk alles bij elkaar in een rugzakje, kan ook zonder stroom (maar heeft dan wel 10 AA-batterijen nodig) en dat 2-fasen gebeuren werkte bij mij ook goed. Niet al te lawaaierig (wel zo fijn op kantoor). Het kostte wat oefening, maar dat dubbelzijdig kolven heb ik prima onder de knie gekregen. Kwestie van die schelpen in je voedingsbh vastzetten en dan het apparaat aan doen. Maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal - ik heb verder alleen met zo'n huurapparaat gekolfd en ja, die deed het natuurlijk ook uitstekend! enne.... wow! ik zie bij jou nu 37 weken staan. Je zou nu al 'mogen' bevallen dus! Vandaag hoorde ik ineens een poging van Deane om tot 7 te tellen, ik herkende er Berend Botje in, maar hij sloeg wel wat cijfers over dus ik keur het nog niet helemaal goed (streng he). Maar het is inmiddels niet meer te doen om een lijstje te maken van alles wat meneer al zegt, wat een kletskous is die jongen.
Dat is bij Roel inderdaad ook zo. Ik kan ook geen lijstjes meer bijhouden want hij kan alles eigenlijk wel nazeggen. Hij zegt nu ook zijn voornaam en achternaam achter elkaar en dat klinkt zo lief.. Ik moest alleen wel lachen vandaag. We gingen naar "Rosalie" en ik zei dat tegen Roel en toen zei ie: "Oh, Roosvicee!" Na even oefenen kon ie wel Rosalie zeggen.
Geweldig Marleen, roosvicee haha. En hier is het langzamerhand ook niet meer bij te houden met de woordjes. Vorige week nog alles opgeschreven maar het gaat nu zo hard, geweldig om te zien (en te horen). Bri, ja het zou nu mogen, raar idee. Maar ik hou er zelf rekening mee dat het nog even zal duren. Aangezien Jasmijn met bijna 42 weken is geboren denk ik niet dat deze zich voor de 40 weken laat zien. Morgen eerste afspraak met de gyn, ben benieuwd!
Hi meiden, Hier ook een echte kletskop, het is ook niet meer bij te houden. Echt de meeste grappige dingen zegt hij. Als we bijvoorbeeld zeggen Ryan is een boef, dan zegt hij "en papa de baas" haha dan liggen we helemaal dubbel. En vanmorgen lagen we met zijn 3tjes in het grote bed en lagen met zijn 3tjes te stoeien, dus ik riep 'nee raymond niet plagen' en toen zij Ryan, 'papa naymon niet plagen'!
Boni spannend morgen bij de Gyn. Het gaat nu ook echt opschieten zeg, leuk hoor! Het word wel weer tijd dat er een april mama gaat bevallen
Inderdaad spannend, Boni. Ik reken er ook op dat ik de uitgerekende datum (bijna) zal halen; voor de 39 weken zal het toch niet worden? Deane kwam met 40+6. Isra, ook al zo'n schattige naprater! En die associaties zijn ook te grappig. papa is de baas?! Marleen, hihi, roosvicee (alsof dat álles verklaart! we gaan naar roosvicee...) Laatst in een winkel, vroeg de eigenaar aan Deane of het koud was buiten. Zegt hij doodserieus: "IJSkoud. Handchoene aan!"
Haha, geweldig die kindertaal he! Ik ben vanmorgen even met Roel naar de peuterspeelzaal geweest om een inschrijfformulier te brengen. Hij vond het wel interessant! @Bri en Boni: De uitrekende datum van de vorige keer zegt echt niks hoor Mijn vriendin was bij de eerste bijna 3 weken over tijd (de huisarts had haar heel lang door laten lopen). Bij de tweede rekende ze daar ook wel op en die kwam 2 weken eerder!
Hier druk druk. Donderdag scholingsdag ben dus veel daar mee bezig. Hier ook niets bijzonders. Kwebbel
hey meiden sorry sorry alweer een hele tijd niet geweest maar ik kom bijna niet meer aan de pc toe... bjarne is nog maar eens ziek geweest,genezen,heeft nu windpokken...en ga zo maar door. jurre zit geloof ik al in zijn peuterpubertijd...vooral snachts.jeetje wat er met die kleine man scheelt... om half acht stipt gaat hij altijd in bed,wat hij normaal helemaal top vind.nu sinds een dag of vier zijn we nog maar onderaan de trap en begint hij al tegen te werken.hij ligt nog niet neer in bed en hij begint al te wenen.ik laat hem wel doen want ik merk dat hij er een gewoonte van maakt om mama terug naar boven te halen met een fles melk(hoewel hij voor het slapengaan nog een drinkt) hij kan wel tot een half uur liggen roepen en wenen.dan valt hij eindelijk in slaap en snachts doet hij het dan nog een of twee keer opnieuw.... gisterennacht is hij bij oma blijven slapen en daar slaapt hij perfect. ik weet niet of hij nu probeert om bij mij terug naar beneden te mogen,of als hij bang is van iets(wat ik niet denk want als ik dan eens terug naar boven ga begint hij te lachen) er is ook niets veranderd op zijn kamer.... rare kerel onze jurre haha,zal ook wel weer voorbij gaan zeker? volgende week begin ik weer te werken,ik zie er niet tegenop,het zijn ook maar vier uur per dag.uitgenomen mijn weekends dan doe ik wel vroeg en laatdiensten. zo ik probeer het vanaf nu weer bij te houden.... groetjes anke!!
Tearke....ach die arme bjarne. Tijn was hier 4 maanden toen hij de waterpokken had. Heeft hij er veel last van? En wat een klein drakie zeg die Jurre. Misschien moet je juist eens zijn bed veranderen in de slaapkamer. Maar het kan ook heel goed bij de leeftijd (lees fase) horen. Kan me herinneren dat de meiden ook iets dergelijks gehad hebben Tijn slaapt nu sinds 2 nachten weer goed door, maar die heeft ruim een week 's-nachts liggen spoken. Zodra hij bij ons in bed kwam was het groot feest voor hem. Zeg dan maar eens waar het aan ligt. Kwebbel
ben ik ook weer even... heb sinds vorige keer niet veel bij te lezen dus volgens mij is iedereen druk! @Tearke, beterschap met Bjarne! Hier is het slapen ook niet super de laatste nachten. mss idd een fase! @Isra: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Marleen: is er een lange wachtrij bij jullie op psz? en voor iedereen: wanneer gaan jullie kids naar psz? Hier weer een druk weekendje gehad. Vrijdag met Esmee naar de dokter geweest, een jongetje uit dr klas had een kraal in dr neus gestopt:S Nou dat was geen pretje zeg....brrrr zaterdag zijn we naar mn moeder en dr vriend gegaan in Gorssel(bij deventer) onderweg met de heen weg Luna 2keer overgegeven.Dus heel de auto zat eronder(en natuurlijk geen 2 paar andere kleren bij). Echt een drama zeg..ik dnek dat het een combinatie is van lang rijden en eten/drinken in de auto. Wel een hele leuke dag gehad, savonds om half 9 weer naar huis gereden, reden we toch een sneeuwbui in....hebben er bijna 4u over gedaan om thuis te komen:S reden met 40km/pu over de snelweg. Zondag Luna dr kamer verhuisd naar Esmee dr oude kamer. Kijken of zij daar wel goed slaapt want dan wordt dat haar kamer, die is groter als dr eigenste. En dan gaat papa een hello kitty bedje voor dr maken! Verder gaan we in de mei vakantie met mn schoonouders mee op vakantie, 8 dgn turkije in een kidsworld hotel met 9 zwembaden! Dus lekker ff relaxen!!!! Zometeen komt een vriendin op visite en die blijft lekker hier lunchen. heb er zin in!
Goeiemorgen meiden. Kom me ook weer eens melden. Ben de laatste dagen ook drukdrukdruk. Tygho is bezig met de 1e van de 2e laag kiezen en heeft er vies last van savonds. Heb hem hele avonden bij me liggen. De nachten gaan gelukkig wel goed. We gaan ook dit weekend Tygho's kamer onder handen nemen. We wilden eigelijk wachten tot z'n verjaardag. Maar z'n bed(bijna 25 jaar oud ledikant) is bijna total loss door mijn bob de sloper. Dus donderdagavond als een razende naar de ikea en vrijdag aan de klus op z'n kamer! Heb er zin in maar ben wel benieuwd hoe dat gaat, in een peuterbed. Hebben jullie trouwens de klinken al omhoog gezet? Tygho staat steeds op z'n teentjes te proberen om de deuren open te maken. APPEN APPEN APPEN zegtie dan!
hier gaan we heen: KidsWorldClub Planet Pegasos - Turkije - Incekum - Kindervakantie bij KidsWorldClub.nl - All-Inclusive gezinsvakanties met kinderclub, waterpark, BabyWorld en 100% laagste prijs garantie
Luna krijgt dus het hello kitty bed met dr verjaardag, en dat wordt dan ook een peuterbedje, maar wel met een verhoogde voorkant. Dat ze er niet zomaar uit valt. Hier nog geen klinken omhoog, maar ze kan er ook niet bij. Onze klinken zitten best hoog.
Marleen wanneer gaat Roel naar de psz?? We gaan Tygho in april inschrijven voor oktober. Tearke, arme Bjarne! Ze wisselen elkaar wel lekker af he! Beterschap! Simone, dat ziet er mooi uit! Ben al jaloers
Tearke beterschap voor de kleine Bjarne. Simone thanks En ik kan Ryan met 2 jaar opgeven voor de PSZ en dan mag hij er met 2,5 jaar op. Lekker hoor in mei op vakantie. Het ziet er echt super uit. Ik ga ook al bijna . Over 2 weken ga ik samen met een vriendin 4 dagen skieeen in Oostenrijk en 6 maart gaan we met het gezin en nog 3 andere gezinnen 1 week op wintersport, heb er zoveel zin in! Mams nee de klinken hier niet omhoog en ga ze ook niet meer omhoog doen. In het begin was hij continu van de deuren open en dicht doen, maar nu heeft hij er niet zoveel interesse meer in.