April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

    Isra Fanatiek lid

    29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En meiden wil nog even iets leuks met jullie delen. Ik ben vandaag jarig :D (dat is natuurlijk al heel leuk). Maar gisteren ging ik samen met Ryan boodschappen doen, dus ik zei dat is voor morgen voor mama d'r verjaardag. En toen deden we chips in de wagen toen zei Ryan "mama Ryan sipie eten" toen zei ik "nee morgen als mama jarig is". Dus gisteren wel een aantal keer gezegd dat ik vandaag jarig zal zijn en vanmorgen kwam ik op zijn kamertje en het 1ste wat hij zei "mama jarig" AAHHHHHHHHHHHHH zo lief, ik was vanochtend helemaal ontroerd wat een mooi begin van mijn verjaardag!
     
  2. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isra van harte gefeliciteerd!!!!

    En wat kan Ryan al praten zeg!WOW.

    Doe je dit jaar wel voorzichtig met skien??;)
     
  3. Isra

    Isra Fanatiek lid

    29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Thanks,

    Ja ik was dit jaar van plan niks te gaan breken :D . Ik heb nu handschoenen met daarin polsbeschermers dus neem al de nodige voorzorgsmaatregelen. :D
     
  4. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha heel verstandig!!!

    Zal je binnenkort dat schema even ingevuld terugmailen.

    Ben nu opzoek naar een locatie voor de trouwfoto's.
    Er zit een museum vlak bij met een mooie oude waterput wat wel interessant is. Een ruine met graffiti,is eens een keer wat anders.
    En anders gewoon in de bosjes ;) hahahahahahahahahaha
     
  5. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....ook hier van harte gefeliciteerd

    En wat lief van Ryan zeg! Ben je lekker verwend door je mannen? En al bijna weer gaan skieen....heerlijk!

    Simone...ziet er geweldig uit. Lekker hoor.

    Mams...je a.s bruiloft schiet ook al mooi op. Gaat 1 van de april mama's je wedding shoot doen? Krijgt de kleine rakker ook een mooi pakje aan?

    Kwebbel
     
  6. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihi ik heb Isra gestrikt voor de shoot Kwebbel.

    En idd, Tygho krijgt ook een mooi pak aan :) Hij word een kleine papa met dezelfde kleur overhemd enzo hahahaha.

    Vanavond gaan we naar de gemeente voor onze uitreksels en een afspraak maken voor de ondertrouw dus het schiet al mooi op!
     
  7. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk leuk mams. Jullie zullen er vast geweldig uitzien met z'n allen. Wij hadden met onze bruiloft 30 graden, maar hadden voor de zekerheid wel een locatie achter de hand mocht het slecht weer zijn. (een bruine kroeg :D) Misschien voor jullie ook handig;)

    Kwebbel
     
  8. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag Isra!! Ah, wat goed van Ryan! Zeker een goed begin van je verjaardag!

    Hier inderdaad een wachtlijst voor de PSZ. Ze raden hier aan om ze al op te geven als ze 1 jaar zijn, maar dat vond ik echt overdreven. Ik heb nu aangegeven dat ik per 1 oktober wil. Ben benieuwd of er dan plaats is.

    Ah arme Bjarne.. Ziet er heftig uit!
     
  9. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel wij hebben ook 2 locaties(nouja eigelijk maar 1 maar 2 panden ;))
    Bij mooi weer hebben we een restaurant met terras en bij slecht weer hebben we het zaaltje ernaast.
    Dus dat komt helemaal goed:)

    Nou we zijn naar de gemeente geweest.
    De uitreksels waren niet meer nodig dus meteen afspraak gemaakt voor de ondertrouw. Woensdag 17feb 14:30.

    Marleen, Met 1 jaar al opgeven vind ik ook vrij vroeg.
    word er bij jullie ook ingedeelt op waar je woont?
    Zoals wij moeten naar een bepaalde, maar een vriendin die aan de andere kant van het dorp woont moet naar een andere.
     
  10. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wij mogen zelf kiezen naar welke PSZ je kind gaat. Het ligt wel voor de hand om dat in je eigen dorp te doen. Wij wonen precies tussen 2 dorpen in dus wij hebben er één gekozen. Bij ons mogen ze vanaf 2 jaar naar de PSZ. Plaatsing gaat op volgorde van aanmelding en daarom moet je je al zo vroeg aanmelden eigenlijk. Ik heb er geen haast mee, want ik vind 2 jaar te vroeg. Het gaat toch allemaal al zo snel..
     
  11. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen! Het was hier een paar dagen erg rustig, maar er is weer wat bijgeschreven zie ik.

    Tearke, het zit jullie ook niet mee met de kindjes, nu Bjarne al de waterpokken. Hoop dat hij er snel weer vanaf is.
    Zal inderdaad wel een fase zijn bij Jurre met het slapen? Hoop dat hij snel weer doorslaapt.

    Simone, hier niet naar de psz denk ik, Jasmijn gaat 1 dag naar het kdv en 1,5 dag naar de gastouder dus dat vind ik wel genoeg.
    Balen dat Luna ziek was in de auto.. en wat een terugreis. En lekker, naar Turkije, jullie boffen maar!

    Mams, succes met klussen op Tygho's kamer, ben benieuwd hoe het wordt! En klinken staan nog niet omhoog, Jasmijn kan er nog niet bij.

    Isra, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En leuk, zo'n felicitatie van Ryan!

    Hier trouwens ook indeling op psz op basis van waar je in het dorp woont, alleen als bijvoorbeeld de oppas of de basisschool van een ouder kindje in een ander gebied ligt mag je wisselen. Of als je naar de montessori psz wil.

    Marleen, het gaat idd snel zeg! Ben het helemaal met je eens.. jeetje. Dit jaar worden ze allemaal al weer 2 jaar.
     
  12. Bri

    Bri Niet meer actief

    isra, nog gefeliciteerd met je verjaardag! en wat lieieieief, dat Ryan het nog wist dat mama jarig was.

    mams, klinkt goed allemaal, je bruiloftplannen. al aan het aftellen? leuk dat isra foto's komt maken! waar die contacten hier al niet handig voor zijn...

    hier niet naar de psz, deane gaat 4 dagen per week naar het kdv, daar speelt hij wel genoeg met andere kindjes. weet dus ook niets over wachtlijsten. laatst wel een brief gekregen over 'voorscholen', dat is weer net iets anders toch? maar ook dat lijkt me in onze situatie helemaal niet handig of uberhaupt iets toevoegen.
    wij gaan wel deane inschrijven voor een basisschool, dat mag vanaf 2 jaar (en inderdaad, wat vliegt de tijd dat ze alweer 2 worden). gek genoeg krijg je pas ruim een jaar later te horen of je kind geplaatst kan worden of niet.... daarna zal er niet veel meer te kiezen zijn, vrees ik.

    verder niks bijzonders. blijf moe en slecht slapen, maar ik sla me er wel doorheen.
     
  13. Luna gaat natuurlijk 1 dag maar naar kdv, dus wil ook psz nog wel doen, maar eigenlijk maar 1 dagdeel.
    en dat kan bijna niet volgens mij.
    Dus even navraag doen.
    Maar hier mag t vanaf 2jaar maar dat gaan we zeker nog niet doen hoor, veel te vroeg vind ik...laat ze maar lekker bij mama thuis;)
     
  14. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik heb even een vraagje....
    Maak me een klein beetje bezorgd en ik weet niet goed of ik nou de vk moet bellen of niet.

    Vanmorgen bij het douchen, verloor ik een groot en dik stuk slijm. Leek echt op de slijmprop, die ik bij Deane pas verloor toen ik inmiddels weeën had en hij een uurtje of 12 later geboren werd.
    Nu weet ik wel dat er nog weken voorbij kunnen gaan nadat je de slijmprop begint te verliezen, maar over hoeveel weken hebben we het dan? Ik bedoel: ik zit er niet echt op te wachten om over 2 of 3 weken al te bevallen....

    Ik heb nu trouwens geen weeën of zo, maar gisteravond wel heel plotseling misselijk, pijnlijke harde buik en rugpijn. Dat is overigens wel afgezakt.
    Heeft iemand van jullie dat gehad, dat je echt al een stuk prop verloor terwijl je pas wééééken later bevallen bent?
     
  15. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nee Bri, hier geen ervaring mee, maar heb ook wel eens gehoord dat het absoluut niet wil zeggen dat het gaat beginnen.
    Maar ik zou gewoon de VK even bellen, daar zijn ze toch voor!
     
  16. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri gewoon ff bellen!
    Beter dan dat je je druk gaat lopen maken zonder te weten of het eigelijk wel nodig is!
     
  17. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zou ook bellen Bri. Beter een keer te veel overleggen dan met een ongerust gevoel rondlopen!
     
  18. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik kreeg net een groot pakket bezorgd, maar ik had niks besteld dacht ik. Zit er een fototas in die ik blijkbaar heb gewonnen! Hij is ter waarde van €100. Wel een mooi ding. Alleen heb ik in december net een nieuwe (grote) tas gekocht en ik had mijn oude tas ook nog dus nu heb ik er 3! Tja....
     
  19. ik zou ook gewoon even bellen hoor bri!!
     
  20. Isra

    Isra Fanatiek lid

    29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

    Gisteren een hele leuke en gezellige dag gehad. Bedankt voor jullie felicitaties. En ik ben ontzettend verwend.

    Mams ik zie dat schema wel tegemoet. Haha in de bosjes ;) ik zag ook al dat je via hyves om reacties voor leuke locaties had gevraagd. Nou ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.

    Ja leuk he meiden dat ik de bruidsreportage ga maken voor Mams. Ik heb er erg veel zin in en ben benieuwd naar de kleine Tygho in zijn mooie pak.

    Boni ja over een paar maandjes worden ze alweer 2 jaar. Wat is die 2 jaar toch snel gegaan he.

    Bri ik heb na mijn idee die slijmprop nooit verloren, dus kan je helaas niet helpen. En anders gewoon even de VK bellen hoor!

    Zo Marleen dat is niet verkeerd zeg dat je zo'n tas gewonnen hebt. Misschien proberen te verkopen.
     

Deel Deze Pagina