April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, dat is lekker zeg zo'n prijs!
    Altijd mooi een reserve.
    Kun je er misschein nog wel 1 verkopen!

    Isra ik heb al heel wat leuke tips gehad!
    We hebben hier ook een recreatieplas die ook erg geliefd is voor foto's.
    Harmen en ik hebben afgesproken dat we zodra alles weer een beetje groen word, we alle locaties die we hebben gekregen afgaan en dan de mooiste uitzoeken:)

    Nou meiden Tygho's kamer is leeg.
    Ik moest wel even slikken en wat traantjes verdringen.
    Het is zo'n stap, naar de grote jongenskamer.
    Tygho vond het niet zo erg, die heeft gerend en geroepen door z'n lege holle kamer.
    Hij heeft zn bed een kusje gegeven en dagdag gezegd en dat was het.
    Hopelijk gaat de overgang net zo makkelijk.
     
  2. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Super hé! En inderdaad, gewoon op marktplaats zetten (1 van de 3 dan haha).
     
  3. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mams, veel plezier bij de Ikea en succes met opbouwen weer. Hopelijk mis je geen schroefjes haha. Kan Tygho weer lekker slapen vannacht.
     
  4. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier had boniman vrij vanmiddag (zijn ouderschapsverlof) en hebben we een grote mand gekocht voor Jasmijn's speelgoed. Dat lag nog allemaal in de box maar ja, die hebben we straks weer nodig voor andere dingen ;).

    Dus nu is de speelplek voor Jasmijn helemaal klaar! Zal zo ff spammen...
     
  5. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, daar komt ie dan.
    De nu weer lege box met Jasmijn's speelkleed ernaast en alle grote speelgoed (poppenwagen, loopfiets, blokkendoos, puzzelmat en duplo).
     
  6. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En haar speeltafel met de nieuwe opbergmand (ze maakt er meteen gebruik van haha).

    Het speeltafeltje is gewoon van de Ikea (leuke winkel hè Mams..) en boniman heeft het gebeitst zodat het beter bij de meubels past. Was hier laatst in de aanbieding.. (Ikea Hengelo)
     
  7. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuke speelplek geworden Boni.

    Mams...al gevorderd met de stoere jongenskamer?

    Bri...het hoeft niet perse wat te betekenen, maar ik zou er sowieso wel even een melding van maken bij de verloskundige. Je weet immers nooit. Ik neem aan dat je intussen de verloskundige gesproken/gezien hebt?

    Kwebbel
     
  8. Bri

    Bri Niet meer actief

    eigenwijs als ik ben, heb ik de vk niet gebeld. de rest van de dag ben ik niks meer 'verloren' om het zo maar te zeggen, dus ik denk dat het niks voorstelt. echt ongerust ben ik ook niet, maar mocht er morgen weer iets zijn bel ik zeker even met de vk. m´n buik is in elk geval weer gewoon rustig en ik heb ook geen rugpijn meer. en mocht er helemaal niks geks meer gebeuren, dan kan het ook wel wachten tot m'n volgende controle.

    boni, wat een lekkere meid is jasmijn. leuke speelplek!

    mams, ik kan me voorstellen dat je er een beetje emo van wordt dat tygho zijn babykamer gedag heeft gezegd (en wat schattig dat hij ook echt gedag heeft gezegd en z'n bedje gekust... smelt!)
     
  9. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri....hier zit nu even een "zuster" achter het scherm die haar hoofd van links naar rechts aan het schudden is ;)
    Ik zeg meestal tegen de patienten dat ze beter een keer voor niets kunnen bellen dan een keer "te laat".

    Kwebbel
     
  10. Bri

    Bri Niet meer actief

    ik zie het voor me, zuster kwebbel.... (kijkt heel schuldbewust en belooft volgende keer beter te zullen luisteren)
    gelukkig heb ik op mijn vraag aan de forumverloskundigen net een heel geruststellend antwoord van immie gekregen.
    dus maak je geen zorgen, zuster, volgens mij zit het helemaal goed! en bij het minste spoortje twijfel zal ik (doet plechtige belofte) meteen m'n eigen vk bellen!
     
  11. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Okidokie Bri :)

    @babybri....blijf jij nog maar even lekker warm in mama's buik zitten

    Kwebbel
     
  12. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mams: Ja, weer een nieuwe stap met een nieuwe kamer. Dan merk je weer extra dat het zo hard gaat he.. Qua trouwlokatie zou ik niet eens zo heel moeilijk denken. De meest eenvoudige plekken kunnen al prima zijn. Met Booky en Bookyman zijn we gewoon naar een plaatselijk parkje geweest. Graffiti vind ik zelf ook altijd wel erg leuk als achtergrond bij trouwfoto's.

    De kapster is net geweest. Weer een stuk eraf geknipt. Zo'n schuine bob en achter iets opgeknipt. Ook weer een nieuw kleurtje erin met lichtere streepjes dus ik ben blij!

    Maandag word ik geinterviewd voor de krant i.v.m. met mijn startende bedrijfje dus ik wil wel een beetje leuk op de foto! :D:D De opdrachten lopen erg goed momenteel. Vandaag weer 2 bonnen verkocht en een nieuwe opdracht voor volgende week en morgen ook weer een fotoshoot dus helemaal leuk!
     
  13. Bri

    Bri Niet meer actief

    Klinkt goed Marleen, wat heerlijk dat het zo loopt. En wat extra publiciteit is natuurlijk altijd goed! Levert vast ook weer werk op.

    kwebbel, dank je. (en ik raak helemaal ontroerd van je woorden aan babybri... klein ukkepukje moet inderdaad lekker blijven zitten - die deal hebben we ook, dat hij/zij niet voor de 39 weken tevoorschijn komt!)
     
  14. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...en niet vergeten dat je zondag ook "klanten" krijgt :D
    Zonder dollen....ben benieuwd naar je kapsel en heerlijk dat het werk lekker loopt.

    Kwebbel
     
  15. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha! Ja zondag krijg ik 5 klanten van net over de grens :D
     
  16. Bri

    Bri Niet meer actief

    stoer hoor, net begonnen en nu al een internationale klantenkring!

    zo, en nu ga ik naar bed toe, 't is laat zat. (briman is nog niet thuis van vergadering, meestal wacht ik wel op hem maar het wordt me nu te laat) 'trusten!!
     
  17. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zoooo!
    We hebben 5 uur flink doorgebikkeld maar Tygho's kamer is klaar!!! :D
    Hij ligt er nog niet hahahah, hij slaapt op onze kamer in het campingbed vanacht.Morgenochtend gaan we meteen kijken(En foto's maken uiteraard;))

    Ff spammen hoor!
     
  18. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nog 1
     
  19. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En de andere kant.
     
  20. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    We zijn erg blij met het resultaat.
    Al ligt er nog genoeg zooi hier in de kamer wat nog een plekje moet hebben.
    Heb ook 2 dozen vol met aankleedkussenhoezen,hoeslakens,moltons,beddegoed hahaha wat we nu dus niet meer nodig hebben.
    Ik vind het nog wel raar als ik langs dat kamertje loop en die mooie nieuwe meubeltjes zie en dat grote bed!

    Boni,leuk die speelhoek!Ook echt een grote meid al he.

    Marleen dat zijn leuke vooruitzichten zeg!
    Heel veel succes met je bedrijfje en veel plezier met je over de grens klanten :p

    bri, eigenwijsje!!

    Bribeeb, Goed vasthouden tot 39 weken!!!!!
     

Deel Deze Pagina