April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik hoef pas 14 mei naar het CB dus ik zal nog even moeten wachten op tips... Roel heeft overdag ook wel goed geslapen, maar ik vind nu dat ie erg lang wakker is. Nu al ruim vier uur... Dat is erg lang voor zo'n kleintje. Zeer frustrerend hoor.. Voor hem ook zo zielig.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Succes Cristel, denk aan je hoor! (lijkt me zo moeilijk)

Marleen, oh dan was het Cynthia zeker, die ook morgen moest. :oops: ]Ben zo vergeetachtig als wat :(
    Ja das idd best lang voor zo'n kleintje. Maar is dat vaker?
    Ja vind het ook zo moeilijk, zou hem het liefst uit bed pakken en bij me leggen. MAar ja kan je ook niet altijd doen.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Corina: Roel heeft elke avond een lange periode dat hij huilt. Vaak wel zo'n drie uur achter elkaar. 's Middags komt dat ook vaak voor. Tussendoor slaapt hij dan soms wel heel vast. Gelukkig gaat het s'nachts wel heel goed en slaapt hij soms wel 7 uur achter elkaar. Hij is dan zo moe van het huilen dat hij daarna goed slaapt.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Even spam van Tijn.

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ben heeft buiten in de kinderwagen normale kleertjes aan (wel lange mouwen) en een dekentje over zich heen.

Corina wat goed dat Jochem zo lekker is aangekomen, Ben was ook in 1 maand een kilo aangekomen.

Cristel gefeliciteerd, 2 maanden alweer! Ben is alweer 6 weekjes, het begint ook steeds meer een echt mensje te worden :D. Succes bij de dokter!

Simone Ben dronk toen hij zo oud was ook maar 60cc maar kwam wel goed aan. Hoop dat ze snel gewogen wordt, dat stelt toch gerust.

Emmetje hier geen voorkeurshouding. Hier ligt hij meestal richting het licht en de helft van de tijd slaapt hij boven en ligt hij naar links en de andere helft van de tijd ligt hij beneden en ligt hij dus naar rechts.

Sab wat een lieve foto! Ah Corina die van jou ook!

Joyo fijn te horen dat het zo goed gaat met Ragnar.

Marleen wat vervelend dat hij zo lang wakker is en huilt. Ben is sinds 2 weken ook veel meer wakker maar dat huilt hij gelukkig niet maar is dan gewoon om zich heen aan het kijken.

Net naar mijn schoonmoeder geweest, die gaat morgen met vakantie dus wilde haar ff vast d'r moederdagkadootje geven. Heb bij de hema een verjaardagskalender gemaakt met foto's van Ben, heb er ook een voor mijn moeder gemaakt. Daar gaan we volgende week naartoe. Moederdag ga ik lekker met mijn 2 mannetjes doorbrengen. Heerlijk met dat mooie weer :D. Wat sneu al die moeders zonder moederdag :(.

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kom net terug van de dokter zooooo zielig die prikjes :( houd m lekker de hele dag bij me t was zooo zielig maarja hij heeft ze nu gehad...

nou ze hebben m gemeten 55.5 cm dus hij is sinds 28 maart 6 cm gegroeit en gewogen nou had niet verwacht dat ie toch zo zwaar zou zijn 5140 gram :confused: terwijl een maand terug hij nog 3150 woog... 2 kilo minder nouja zal wel goed zijn he :)

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    Sab

Gefeliciteerd

23 jaar

fijne dag he :)[/b]

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen

even wat grappige kaarte heb niks anders te doen ;)

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sab. gefeliciteerd met je 23e verjaardag!!

Jeetje Cristel, dan is tie toch flink aan gekomen, had je zeker niet verwacht? Dan weeg Yorgos ongeveer even veel als Jochem denk ik.
    Wij moeten zo naar cb. ;)

Ladi, ik heb bij Kruidvat een fotoboekje gemaakt, wat makkelijk in de tas meekan. Zodat de oma's het aan iedereen kunnen showen!

Kwebbeltje, leuke foto van Tijn

Marleen, zou het ook niet zo weten. :(
    's Avonds hebben ze meestal wel een huiluurtje, maar zo lang?
    Heb je het idee dat ie pijn heeft?

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    sab gefeliciteerd!

ik moet zo naar de dokter(09:30) en hoop dat ik snel weer weg kan want tygho moet 10 uur ongeveer de fles...

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Sab van harte gefeliciteerd met je 23 ste verjaardag.

Ben net klaar met Alyshia badderen. Wat vind ze dat toch heerlijk zeg. Denk je dat ze daarna wel als een blok in slaap valt blijft ze alleen maar huilen. Net aan de borst gelegd en ze is weer stil. Dit was al de vierde voeding van vandaag. Volgens mij heeft ze een regeldagje of zo.

12. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi emmetje, Tijn heeft ook voorkeurshouding naar lnks. CB heeft ons geadviseerd om hem steeds van rechts te stimuleren overdag (dus in rechteroortje fluisteren, zorgen dat rechts de kant is waar jij steeds bent, waar het licht vandaan komt etc.) je kunt overdag ook een strak opgerold handdoekje naast zijn hoofd leggen, aan de linkerkant, zodat hij niet naar links kan draaien. Zij adviseerden ons verder om hem 's nachts lekker te laten liggen zoals hij wil, om overcorrigeren en slapeloze nachten voor papa en mama te voorkomen.

Hoop dat je daar wat aan hebt! Mocht jij nog andere tips krijgen hoor ik ze graag weer van je terug! :)

13. kili

kili Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Ik denk, kom alvast even buurten om te kijken wat ik in de toekomst ga/kan) mee maken. Wat hebben jullie al veel gekletst zeg.

Ik vind het erg leuk ( soms natuurlijk als het wat minder gaat met een baby minder leuk) om jullie ervaringsverhalen te lezen.

Succes met alle baby's.

Sab: gefeliciteerd met je verjaardag !

Tot snel !

Liefs,

Kili

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Danio is vandaag 1 maand. :D

Sab: van harte met deze dag. Mooi weer heb je in ieder geval. Lekker genieten.

Iedereen een fijne dag verder.

15. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    wat een schatjes de twee tijns en zag wat lieve lachjes voorbij komen echt zoet.

Ik ben helemaal gaar. Ik vraag me af of het komt door de gebroken nachten of dat ik iets onder de lede heb. Het lijkt ook wel hooikoorts, niesen, bloedneuzen, loom, verstopte neus. Ik heb div allergien dus misschien heb ik er wel 1 bij ofzo. Ik heb ook gen zin om weer mijn bed in te gaan, zo zonde van de dag met dit heerlijke weer. Ben maar even mijn haar aan het verven. Noelle ligt lekker te slapen, ze had zich net helemaal ondergepoept totaan dr nek! Vanmiddag moet ik met haar naar het CB voor het eerst. Ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen. Het is zo'n lekker makkelijk wijffie. Je vreet dr op. En zij eet mij op, haha letterlijk dan, ze is zo dol op die borsten van me. Ben blij dat dat allemaal goed gaat.
    Vanmiddag moet ik ook even langs mij collega, cardioloog. Hopelijk is mijn bloeddruk goed en mag ik de tabletten afbouwen. Raar hoor om bij een collega op consult te gaan. Het is in ieder geval een schatje vandaar dat ik ook bij hem heb afgesproken.

over de voorkeurshouding, Noelle heeft dit ook, rechts. Ik maak nu telkens haar bedje andersom op. En het werkt, ze kijkt steeds met haar hoofdje naar het licht. Ze is zo beweeglijk dat ik betwijfel of het wel noodzakelijk is. Ze rolt met haar hoofd alle kanten op en het liefst zet ze zich ook nog af en ligt dan helemaal aan het einde ( dus begin) van haar bedje. Zijn er eigenlijk al babies die een ritme hebben zodat ze doorslapen snachts? Hier nog niet, af en toe een toevalstreffer lijkt.

16. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    sab gefeliciteerd!

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sab van harte.

Karin succes bij de controle vanmiddag.

Ga lekker wandelen.

kwebbel

kwebbel

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    karin succes bij je controle.

ben net bij de dokter geweest en heb naar mn hechtingen laten kijken. de pijnlijke plek is de plek waar mn lichaam de hechting eruit aant werken is(zie het als een ontstoken haarzakje) en op die plek zit helaas ook het knoopje dus vandaar de irritaties. ze kon er helaas niet goed genoeg bij om het knoopje weg te halen dus het is afwachten...

Tygho heeft bij de dokter de hele boel bij elkaar geschreeuwd van de honger, totdat ik weer ging lopen...viel hij als een blok in slaap, en slaap nu nog steeds :D

hier gelukkig geen voorkeurshouding, het is een superdruk ventje die met zn hoofdje blijft draaien

19. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hey meiden het is inmiddels al een hele tijd geleden maar wil toch wel graag meeschrijven met de april mama's.
    20/04 is Erenay geboren bij de geboorte woog hij 3655gr en zou 49.5cm(wat waarschijnlijk verkeerd gemeten is want bij kind en gezin was hij al 53cm).
    hij doet het erg goed weeg bij zijn controle al 4kg en was 53cm.
    ik geef borstvoeding deze gaat erg goed alleen dat hij zo ontzettende last heeft van krampjes, in het weekend eens gaan kijken voor sab simpex in duitsland geen idee wat nog kan helpen tips zijn natuurlijk altijd welkom.

iedereen een dikke proficiat met de april kindjes.

edit: vandaag heeft hij zijn gehoortest om 15.30

Deel Deze Pagina