Oh, in de lengte, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Dat kan ook natuurlijk. Maar zijn de gewone van 60mg dan zo duur?
Fijn dat je het even noemt, Jamelia heeft er ook een handje van, te kokhalzen van de speen. Moet mevrouw nu voeding via lepeltje doen, en geloof me... dat is geen pretje Heb wel in d'r mondje gevoeld, maar kan niet echt een tandje ontdekken... Misschien kinderarts maar even vragen vanmiddag Liefs
Leuk idee, denk alleen niet dat onze nieuwe buren er zo blij mee zullen zijn Heb maar gewoon een ordinaire rijtjeswoning he
Nou euh..... wat zeg ik hierop... zijn geen woorden voor geloof ik Kan niet stoppen met kijken Dat kan toch niet echt zijn?
Sorry zie dat ik nu beetje vaak achter elkaar sta, dus dit is voorlopig even mijn laatste berichtje. Gister te horen gekregen dat ze Vrijdag de asbest eruit halen, met een beetje geluk gaat de verhuizing dan toch door. Gister heeft Jamelia na veel huismiddeltjes eindelijk gepoept. Alleen nu ligt ze vanaf gisteravond weer constant te huilen en weet niet meer waar het aan kan liggen. Eten wil ze niet, luier is schoon, krampjes zijn het denk ik ook niet aangezien ze gepoept heeft, mondje gevoeld maar nog geen tandje te bekennen, knuffelen en sikken heeft geen zin.... Ik weet niet meer wat ik nu nog zou moeten doen Straks naar de kinderarts, zal met haar ook eens overleggen wat het kan zijn, want lijkt me niet dat ze bijna een week moet huilen vanwege een regeldagje of sprongetje of hoe dat ook genoemd wordt. Zelfs de winnie the pooh-mobile kan al niks meer goed doen, als ik hem aanzet begint ze alleen maar meer te krijsen, terwijl ze er normaal rustig van werd Liefs
sharon wat vervelend zeg...heb je goed dat je er even naar gaat vragen hoor! beter het zekere voor het onzekere nemen.
hier ligt er nog steeds 1 te slapen...ja nu wel...haha al vanaf 9u. Dus best een tijdje. Maar het is wel goed dat ze wat later is voor dr fles, want ze moest hem eigenlijk half 11 en dan half 3, en ja om half 3 zitten we op t cb. Dus dat wordt t niet... Dus ik hoop dat ze het nog volhoudt tot 12u dan hoeft ze pas weer rond 4u. Ben trouwens nog steeds stront verkouden, en nog steeds hoofdpijn. Al een week nu.... Mss toch maar eens richting de dokter....
oooh zie toch wat doms op de verpakking van de zetpillen ze zijn voor baby's van 3 maand tot 1 jaar...en waar werken ze ook tegen... 3x raden! Ik lach me dood hier
Wat een nachten hebben sommigen. Hopelijk wordt dat snel beter. Auww....prikjes. Maar we weten waar we het voor doen. Succes meiden. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van te snel een zetpil geven. Verhoging en koorts is natuurijk ook ergens goed voor. Te grote temperatuursschommelingen is ook niet goed. En met een inenting krijgen ze toch bepaalde stoffen binnen en dan is het juist goed dat het lichaam daarop reageert. Wat niet wegneemt dat het zielig is. Maar ieder voor zich. Oja, zetpillen doorsnijden niet aan beginnen. Je geeft de kleintjes al snel teveel. 60 mg is er niet voor niets. Kosten zijn niet hoog..en dan maar voor niets in huis toch. Ik zeg...niet op bezuinigen. Marleen....hoe gaat het nu? Angel...hopelijk krijg je vanmiddag wat antwoorden van de kinderarts. Desnoods je vragen opschrijven want je vergeet vaak snel. Hier weer een geweldige nacht gehad. Om 19.30 de laatste voeding gehad en om 06,00 vanmorgen kwam hij weer. Terug gelegd om zich vervolgens om 10.00 weer te melden. Ik maak Tijn 's-avonds niet meer wakker als hij rond de klok van 19.00 - 20.00 voor een voeding komt. Ben erachter dat het niets uit maakt wanneer hij zich weer meld. Maar ik weet ook dat nu doorslapen niet betekend dat hij door blijft slapen Al hoop ik natuurlijk van wel. Vanmiddag ga ik Tijn weer eens wegen, ben benieuwd wat hij in drie weken gegroeid is. Kwebbel
kwebbel, dat zei ik dus ook maar bij de apotheek verklaarden ze me voor gek! het was zo'n zonde kon je ze over een maand weggooien! wat zitten er voor risico''s aan dan als je ze teveel geeft?
Wat de risico's zo zijn weet ik niet, maar wij mogen het op het werk niet van de kinderartsen vanwege te hoge dosering die je dan makkelijk geeft. Ik wil jullie natuurlijk niet bang maken, maar wilde het jullie ook niet onthouden. Maar nogmaals als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen hoor. Je eigen gevoel is het belangrijkste. Kwebbel
ik had ook gehoord dat je ze beter helemaal nix kunt geven, omdat wat kwebbel ook zegt de koorts niet voor niets is en als de zetpil dan is uitgewerkt de temperatuur weer zo omhoog gaat dat ze daar stuipjes van kunnen krijgen..door het te grote verschil zegmaar. dus ik begin er ook maar niet aan. alleen als ze hele hoge koorts hebben, maar dan moet je regelmatig zetpillen blijven geven, om die temperatuur schommeling te voorkomen. tenminste dat is wat ik begrepen heb. doormidden snijden lijkt me ook een beetje vreemd, ze verkopen die 60 mg toch n iet voor niets? wat raar dat ze dat adviseren bij een apotheek Heeft Tygho hoge koorts dan missc? wel zielig dat hij er zon last van heeft! uuhm hier verder rustig had gisteren heel mn huis al gepoetst dus heb vandaag niet echt veel te doen , ook wel is lekker! heerlijke nacht gehad, daimy werd pas om 10 uur wakker.
@Kwebbeltje: Het gaat een stuk beter gelukkig! De harde plekken zijn weer weg. Het is alleen nog wat gevoelig. Heb ik gisteren niet voor niks zo mn best gedaan met die compressen, vaak voeden en masseren! Ik heb ook een goede nacht gehad. Wel weer regelmatig steken maar niet zo erg dat ik er ook echt van wakker heb gelegen. We gaan er dus weer voor!
hij heeft niet echt hele hoge koorts maar op het cb werd me aangeraden alsie richting de 38 ging toch een zetpilletje te geven. en hun vonden het ook niet vreemd om door te snijden zeg ma...