April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Simone & Cynthia: hopelijk slapen jullie kindjes snel weer door.

Marleen: fijn te horen dat het al weer wat beter gaat.

Ik heb die zetpillen van 60 mg ook nog gebruikt toen Annika al ouder dan 3 maanden was. Toen had ze koorts en mocht ik een halve zetpil van 130 geven (die van 60 had ik toen nog liggen). Komt volgens mij toch op hetzelfde neer? ;)

Hier weer een geweldige nacht gehad (sorry dames). :oops: Heb Benthe om 8 uur maar weer wakker gemaakt voor het voeden en nu moet ik haar ook al weer wakker gaan maken anders haalt ze de 5 voedingen vandaag niet eens. Ze heeft helemaal geen last meer gehad van de prikjes. Heb gisteravond nog een half uur lang een leuk gesprek met haar gehad. :)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier raden ze(vk, cb en kraam) ook aan als je kindje tot 3 maanden 38 graden heeft de dokter te bellen...
    maar de dokter doet er niks op uit..

snap er werkelijk geen bal meer van

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja 38 graden is toch alleen een beetje verhoging, of mag je dat al koorts noemen?

inderdaad je eigen gevoel volgen ja, dat heb ik al wel gemerkt. en tot nu toe werkt dat ook prima!

kwebbel wanneer spam je weer is? is lang geleden ;)

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ga gewoon op je eigen gevoel aan. 38 graden is niet extreem, als het maar niet te lang duurt.

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    suc6 met de prikjes (of ben je alweer terug)

we konden de kinderwagen niet meenemen, teveel troep in de auto. Dus we hebben zo'n goedkope compacte buggy mee en die zet ik op de ligstand....gaat prima hoor! Alleen jammer dat ik tegen die kap aan zit te kijken maar goed.

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb 120mg paracetamol gehaald bij de apotheek, ze zeiden dat je die met een warm mes doormidden kon snijden. Had ik geen recept voor nodig ;)

en jij ook succes op het CB!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oh mielenl ik dacht dat dat uit den boze was!
    wij hebben voor mn verjaardag en 5 standen buggy gekregen...lijkt me dan dat dat ook wel gaat ofnie, als je em plat legt :rolleyes:

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    SAME HERE!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daimy heeft trouwens iets heel grappigs :)

als ik met haar op de bank zit, zit ze alleen maar naar het stopcontact te kijken, zit een oplader in van mijn telefoon, en ik weet echt niet wat er nou zo leuk aan is maar zodra ze die ziet begint ze er keihard naar te lachen hahaha. we hebben gisteren een heel stuk gefilmd zo grappig!
    dan draai ik haar om en is de lach weg, dan hou ik haar voor het stopcontact en ligt ze weer helemaal in een deuk. echt heel hard lachen met geluid.

papa was al een beetje beledigd want zo hard heeft ze naar hem nog nooit gelachen haha

Oh en zitten jullie kleintjes soms ook al in maat 68? :confused:

Daimy heeft volgens mij een groeispurt gemaakt, heel veel 62 is echt te kort/klein. wou haar gisteren zon boxpakje aantrekken, en de druk knoopjes schoten gewoon los bij der kont :)
    gaat hard zo met die kleertjes!

10. Ik had in de babykadoos die ik afgelopen maandag een boekje zitten van VSM, die hebben druppeltjes homeopatisch, waardoor ze sneller herstellen van de vaccinaties, en wat de vaccinatie zelf verzacht.

Ik ga dat halen voor Wayne zijn volgende prik krijgt. Tujababydruppels heet het..

http://www.purelijfkracht.nl/tujababy_druppels

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    op de verpakking van mijn paracetamol staat ook een gewicht (ik dacht 5 kilo ofzo) en daar is Mika al ruim overheen. dus leek me ook niet echt dat ik hem teveel kan geven.
    Maar ik ben ook niet zo van de pillen hoor, zou ze alleen geven als hij echt boven 39 graden koorts zou hebben.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    maat 68 :confused:
    nog niet geprobeerd haha
    wel 62/68.

Mielenl moet je eens op je doosje kijken van de zetpillen of je iets vreemds ziet... :)

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sab...zal vanmiddag weer eens de foto's op de laptop zetten. En dan weer eens even jullie vervelen met mijn mooie vent.

Ben nu even naar het Cb.

Kwebbel

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja ik kan me niet voorstellen dat dat slecht zou zijn. ik doe hem óf helemaal op de ligstand, of één standje hoger als hij wakker is. Zo zit hij ook in het wipstoeltje.
    Ja een kinderwagen zal wel beter zijn, met een matrasje erin en alles. Maar nood breekt wetten he ;)

15. hier begint nu eindelijk 50 krap te worden haha

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    fijn dat te horen meis :)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    marleen wat ben je toch een bikkel zeg!
    respect voor jou!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ze zeiden trouwens bij de apotheek en op het cb dat zetpillen ook preventief gebruikt mogen worden...
    snap dr echt werkelijk geen ene f*ck meer van!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik had het ook gelezen. maar ik wacht persoonlijk liever af hoe Mika reageert. wat kwebbel ook al zegt, het is juist de bedoeling dat zijn lichaam reageert door afweerstoffen aan te maken en ik vraag me dan af of zo'n middeltje dat dan niet tegenhoudt....

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha een stopcontact.....nee die van ons zitten vlakbij de grond dus die ziet hij niet echt. Wij hebben een schilderij van Senna boven de bank hangen, met mooie kleurtjes (rood, groen en geel in een zwarte lijst tegen een lichte muur). Dat vindt hij ontzettend mooi en daar lacht hij ook vaak naar.

Mika zit al een tijdje in maatje 62/68 maar da's nogal logisch want hij is al 59 cm. Alhoewel ik wel een paar badstoffen rompertjes heb maat 62/68 die hem nog maar net passen.....
    Maar ook nog een paar broeken maat 62 die hem nog VEEEEL te groot zijn!

Deel Deze Pagina