EK POULE Wie gaat er winnen? Hier onder zie je wie de kwartfinales spelen en zo door gaan naar halve finale en dan uiteindelijk finale. Vul ff in wie je denkt dat er gaat winnen: kwartfinale K1.Portugal-Duitsland K2.Kroatië-Turkije K3.Nederland-Rusland K4.Spanje-Italie Halve finale H1. Duitsland - winnaar K2 H2. winnaar K3 tegen winnaar K4 Finale Winnaar H1 -Winnaar H2 =============================== Simone: Halve finale: duitsland-kroatie 3-0 nederland-spanje 2-1 Finale: nederland-duitsland 2-1 Esjuh Halve finale : Duitsland-kroatië 2-1 nederland-Italië 2-1 finale Duitsland-Nederland 2-3 Sab85: Halve Finale: Duitsland-Turkije 2-0 Nederland- Italie 2-1 Finale: Duitsland- Nederland 2-3 Sharon: Halve Finale: Duitsland- Turkije Nederland- Italie Finale: Duitsland- Nederland 1-2 cristel: halve finale: duitsland - kroatie nederland - spanje finale: duitsland- nederland 3-0 Kwebbel: Halve finale: Duitsland - Kroatie 1- 0 Nederland - Italie 1 -1 verlenging / penaltys --->Nederland wint Finale: Duitsland - Nederland 2 - 3 doe je mee? vul dan ook het lijstje in zoals hierboven!
EK POULE Wie gaat er winnen? Hier onder zie je wie de kwartfinales spelen en zo door gaan naar halve finale en dan uiteindelijk finale. Vul ff in wie je denkt dat er gaat winnen: kwartfinale K1.Portugal-Duitsland K2.Kroatië-Turkije K3.Nederland-Rusland K4.Spanje-Italie Halve finale H1. Duitsland - winnaar K2 H2. winnaar K3 tegen winnaar K4 Finale Winnaar H1 -Winnaar H2 =============================== Simone: Halve finale: duitsland-kroatie 3-0 nederland-spanje 2-1 Finale: nederland-duitsland 2-1 Esjuh Halve finale : Duitsland-kroatië 2-1 nederland-Italië 2-1 finale Duitsland-Nederland 2-3 Sab85: Halve Finale: Duitsland-Turkije 2-0 Nederland- Italie 2-1 Finale: Duitsland- Nederland 2-3 Sharon: Halve Finale: Duitsland- Turkije Nederland- Italie Finale: Duitsland- Nederland 1-2 cristel: halve finale: duitsland - kroatie nederland - spanje finale: duitsland- nederland 3-0 Kwebbel: Halve finale: Duitsland - Kroatie 1- 0 Nederland - Italie 1 -1 verlenging / penaltys --->Nederland wint Finale: Duitsland - Nederland 2 - 3 doe je mee? vul dan ook het lijstje in zoals hierboven!
Gefeliciteerd sab Meiden ik kan niet slapen nou slaapt dani door maar ik lig wakker. word er gek van. hoop dat jullie wel lekker slapen iig
Cristel wat leuk dat je weer terug komt naar ons kikkerlandje Marleen wat vervelend zeg dat het weer terug komt. Sharon er moet me iets van het hard. Ik zeg er alleer eerst bij dat het niet negatief of betweterig is bedoeld. Maar miss moet je wat meer tijd nemen voor Jamilia. Je heb vanaf dec zo veel meegemaakt. En ik leef/leefde echt met je mee meid. Ik vind het dan ook nu heel spijtig te lezen dat je het niet trekt als ze zo aan het huilen is of dat ze je bloed onder je nagels vandaan haalt als ze niet goed eet en dergelijke. Meid doe lekker rustig aan. ik weet dat het verhuizen moet gebeuren en dat je zo snel mogelijk over wil maar je meisje heeft nou eenmaal een moeilijke start gehad en heeft denk toch extra aandacht nodig. Ik probeer je niet te zeggen wat je moet doen maar miss helpt het als je even een paar keer per dag lekker met jamilia gaat zitten. Ondek haar..Kijk naar wat ze al kan... Neem gewoon lekker je tijd met haar en bouw een band op met haar zodat je haar begrijpt. jullie moeten beide wennen om nu 24/7 bij elkaar te zijn. Het is normaal dat je na 2 weken nog aan elkaar moet wennen hoor en daar staat helemaal geen tijd voor . Nogmaals het is niet negatief bedoelt maar ik moest het gewoon even kwijt miss heb je er wat aan. Suc6 met de verhuizing ook dit weekend meid.
hellow.. ja ben dr vroegbij maar wil nog eten enzo voro dat ik naar zeeland ga en was nu toch al wakker hbe dr al 1 fout zie ik schiet lekker op leuke fotos gezien isra cailynn sliep al maarja laat ze altijd zien hoor de fotos alleen heb m niet voorbij zien komen je moet volgende week beginnen met werken he ? simone nog ene huis in de aanbieding.. ja zouwel willen maar heb helaas geen extra geld in mn broekzak was het maar waar uhm uhm uhm denk denk denk marleen vervelend dat je echt zsonpijn hebt zeg.. bij mij gaat het gelukkig wel goed dat je het volhoud zo is echt knap sharon veel succes met verhuizen als ik even iemand vergeten ben sorry ik ga dadelijk maar even eten.. en aankleden... ja intresant... buddy zie je strax en ben er misschien vanaaf weer hier.. maar wel na de wedstrijd dan
Nou meiden mijn laatste berichtje. Werd vanmorgen om 5 uur uit bed getrommeld door maikels neef die net uit de kroeg kwam. Wel gezellig. Esjuh: Ik snap wat je bedoeld en dat doe ik regelmatig maar Jamelia werkt daarin niet erg mee. Maar dat komt wel als het huis klaar is. Marleen: Heel veel succes meid! Nou tot over paar weekjes Liefs
angel,die meid van je zal al veel vooruit zijn als we je terug zien! we gaan je hier ook missen meid!
oja trouwens:JURRE HEEFT GESLAPEN VAN 10TOTHALF ZEVEN! schitterend he,zal wss maar toeval geweest zijn
seg aprilmama's!ik verveel me haha jurre slaapt,het is gekuist gisteren,ik heb geen strijk,de tuin is gedaan,..... en ramen poetsen is het nu net iets te fris voor.vanmiddag misschien
Nou meiden, moet straks aan het werk. Ga mijn mannetje om 9.15 wakker maken en dan leg ik hem in zijn wagentje en wandelen we naar oma toe (is 5 minuten lopen bij mij vandaan). Dan kan ik nog even op het gemakkie bij oma lekker met hem knuffelen en dan ga ik om 9.45 richting mijn werk, moet om 10.00 beginnen! Heb voor oma een heel schema gemaakt (misschien een beetje mutserig, maar ik heb er een goed gevoel bij ) Maar om 16.00 ben ik alweer klaar en ga aan mijn moeder vragen of ze mij dan samen met Ryan wil ophalen, is zo'n 10 minuten lopen van mijn moeder naar het dorp. Nou als het rustig is op het werk zullen jullie me vandaag nog wel even tevoorschijn zien komen en anders wellicht vanavond weer.
Tearke je mag bij mij wel komen kuisen hoor! Haha ben benieuwd wie de pouke wint. Jari werd om zes uur wakker, maar toen ik naast mijn bed stond was ie alweer in slaap gevallen en moest ik hem om half negen wakker maken!
isra,veel succes op het werk en het is niet mutserig hoor van een schema op te stellen,ben jij lekker gerust
Werk ze Isra! Kan me goed voorstellen dat je een lijstje hebt gemaakt hoor. Ik denk dat ik dat ook ga doen de eerste dag dat ik weer ga werken. Vannacht een "onverwachte" nacht. Normaal slaapt Roel van 8.00 tot ongeveer 5.00 uur en vannacht kwam ie om 1.00 uur! Dat was even minder.. Hij had overdag maar 5 voedingen gehad dus misschien dat het daardoor kwam. Maar ik had dus goede hoop dat hij dan vanaf 1.00 uur lekker lang zou slapen (tot een uur of 8 of 9 of zo), maar toen kwam hij weer om 6.00 uur.. Lekker nachie dus...
@Isra: Werkse vandaag! @Cristel en Sab: veel plezier samen! @Esjuh, lekker dan dat je nie kon slapen @Angel: succes met de verhuis en je meisje! @Tearke: je mag hier wel komen poetsen hoor! @Marleen:wat vervelend zeg telkens die pijn, sterkte ermee! Nou het inbakeren heeft averechts gewerkt vanacht, ten 1e was ze al om 4u wakker en daarna heb ik tot half 7 met dr rond gelopen voor ze weer sliep. En toen heb ik dr inbakerzak af gedaan en sliep ze gelijk!
dames tot later, wij gaan richting de stad, Corné moet een bril uitzoeken en we moeten schoenen voor Esmee. En kijken of er ergens nog een oranje shirt te verkrijgen is!