Isra: succes met je eerste werkdag. Marleen: Balen dat Roel weer 's nachts wakker is, hopelijk was het eenmalig. Hoe is het met de steken? Simone: Ook balen dat het inbakeren niet werkte. Het blijft uitproberen. Veel plezier met het shoppen. Benthe heeft weer een nacht van 11 tot 7 gehaald. Gaat echt goed. Ze is alleen vanaf 2 uur 's middags tot 11 uur 's avonds erg veel wakker. Slaapt af en toe een uurtje, maar voor de rest is het spelen of lekker bij mama liggen (soms bij papa). Ga zo voor het eerst alleen op stap. Papa mag dus voor het eerst op beide meiden oppassen. Maak me wel zorgen of dit wel goed gaat. Het is gelukkig maar voor een paar uurtjes.
Ik neem aan dat het eenmalig was hoor.. (hoop ik). De steken zijn er nog helaas. Het ging een paar daagjes iets beter, maar nu steekt het weer de hele tijd. Niet zo heftig als gisteravond, maar ik voel het wel constant.. Hoop dat het snel weer over is. Momenteel ook weer veel last van kramp in mn voeten dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft (doorbloeding momenteel slecht?)
goeiemorgen dames. daar was ik ook weer, gister busy dagje gehad. had mn buddy gesmst maar ook die is hier nog nie geweest. kreeg gister een sms van Bri: NIEUWSSS!! Deane is opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts. Waarschijnlijk een virus. Het gaat al wat beter maar we moeten een paar nachtjes blijven. groeten van Bri
Succes met werken isra. Je hebt er al weer anderhalf uur op zitten Jammer dat het inbakeren niet heeft gewerkt simone, vanacht weer zonder? Hier hebben isa en tijn nu ook de waterpokken sinds gisteren. Beiden hebben ze er nauwelijks last van. Bij tijn zijn het er nu een stuk of 15 over zn lichaampje, maar hij blijft vrolijk lachen en goed slapen Over twee dagen hebben we het hoogtepunt gehad en ik denk maar zo...dan zijn wij er van af Verder goede nacht gehad. Kwebbel
NIEUWS!! sms van bri: Hij heeft minder pijn dan gister en zijn hartslag is wat rustiger. nog wel hoge koorts maar dat is goed om tegen het virus te vechten. En hij lacht af en toe! Einde Nieuws!
Oh jeetje Bri, wat zielig voor je ventje! Hopelijk gaat het al wat beter. Sharon, succes met verhuizen! Sab en Cristel veel plezier Isra werkse! Al hoewel de 1e dag er alweer bijna voor je op zit Simone, nog een oranje shirtje tegen gekomen voor Luna? He vervelend Kwebbel dat Isa en Tijn nu ook de waterpokken hebben. Maar heb je het idd wel gelijk gehad. Mn neefje heeft het ook. Marleen vervelend dat je nog steeds pijn hebt. Buddy, 's nachts moet je net als Dani slapen hoor! Zo ben net een klein uurtje thuis, heb net gegeten. Ga nu ff lekker douchen.
@bri: heel veel beterschap voor jullie mannetje! @Corina: het is een oranje blouse geworden voor Luna maar ja heb wel wat haha. Daar ging t om he. En voor onszelf ook een oranje shirt en Esmee had er al 1. Dus we zijn er klaar voor!
Bri: Hoop dat Deane snel weer de oude is. Kwebbel: hoop dat het snel over is met die waterpokken. Hier dus vanmiddag een paar uurtjes alleen op stap geweest. Kom ik thuis, zit manlief met Benthe op schoot en pink in haar mond. Ze weigerde uit het flesje te drinken (terwijl ze dat voorheen wel deed). Ze had in 5 uur tijd maar 20cc gedronken. Toen ze mij hoorde zette ze het meteen op een krijsen. Ik heb haar toen net zolang toegesproken en gerustgesteld tot ze toch het flesje leegdronk. Daarna mocht ze nog lekker uit de borst drinken. Toen was ze meteen weer tevreden. Misschien toch maar wat vaker met de fles voeden. Verder is het gelukkig wel goedgegaan, dus ik ga vaker eens een uitstapje plannen
Wat is het hier rustig! Jullie zijn je vast allemaal aan het voorbereiden op de wedstrijd. @Isra: Was was je eerste werkdag? Viel het allemaal een beetje mee?